Taidan lopettaa palstailun :(
Eihän täällä nykyään ole mitään muuta kuin mies- ja naisvihaa, sotapakotusta ja ihme urputusta ja riidanhaastamista mitä turhemmista aiheista. Tämäkin keskustellu saa varmasti heti ensimmäisenä alapeukun ja ''TERVEMENOA VAAN LUTKA-kommentin :DDd
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:59"]
Tästä on tullut provo, vittuilu ja vihafoorumi. Olen laittanut tänne muutaman hauskan kirjoituksen jotka on tehty ihan ajatuksen kanssa, lopputulos tasan 0 vastausta. Mutta tee avaus jostain vittu, kyrpä, huora, homo, perus, pörsy, paskansin housuun ja olen työntänyt porkkanan perseeseen niin kommentteja ropisee.
Ihmiset tekevät tämän palstan ja kaikki huomio keskittyy provoihin, trolleihin ja pähkähullujen juttuihin, normaalit avaukset tai vähänkin älykkäämmät hukkuvat paskan sekaan eikä kukaan viitsi kommentoida niihin mitään.
[/quote]
Joo, onhan se varmasti vittumaista olla sun asemassa noin erinomaisena käyttäjä, kun kaikki muut palstan käyttäjät ovat ikäviä ja vittumaisia ihmisiä.
[/quote]Onko se liikaa pyydetty, että olisi enemmän sitä fiksua kirjoittelua. Minusta nykyään monet kommentit ovat pelkkää vittuilua tai haistattelua ja avaukset huomionhakuista trollaamista. Eipä monia avauksia jaksa edes klikata kun tietää jo etukäteen mitä se touhu on niissä ketjuissa, luultavasti samat hullut vittuilemassa ja aukomassa toisilleen päätä ja jos klikkaa niin pikku vilkaisulla selviää jo, että tämä on taas sitä samaa sekoilua ja meuhkaamista mitä näkee joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:29"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:59"]
Tästä on tullut provo, vittuilu ja vihafoorumi. Olen laittanut tänne muutaman hauskan kirjoituksen jotka on tehty ihan ajatuksen kanssa, lopputulos tasan 0 vastausta. Mutta tee avaus jostain vittu, kyrpä, huora, homo, perus, pörsy, paskansin housuun ja olen työntänyt porkkanan perseeseen niin kommentteja ropisee.
Ihmiset tekevät tämän palstan ja kaikki huomio keskittyy provoihin, trolleihin ja pähkähullujen juttuihin, normaalit avaukset tai vähänkin älykkäämmät hukkuvat paskan sekaan eikä kukaan viitsi kommentoida niihin mitään.
[/quote]
Joo, onhan se varmasti vittumaista olla sun asemassa noin erinomaisena käyttäjä, kun kaikki muut palstan käyttäjät ovat ikäviä ja vittumaisia ihmisiä.
[/quote]Onko se liikaa pyydetty, että olisi enemmän sitä fiksua kirjoittelua. Minusta nykyään monet kommentit ovat pelkkää vittuilua tai haistattelua ja avaukset huomionhakuista trollaamista. Eipä monia avauksia jaksa edes klikata kun tietää jo etukäteen mitä se touhu on niissä ketjuissa, luultavasti samat hullut vittuilemassa ja aukomassa toisilleen päätä ja jos klikkaa niin pikku vilkaisulla selviää jo, että tämä on taas sitä samaa sekoilua ja meuhkaamista mitä näkee joka päivä.
[/quote]
Tämä ärsyttää itseä kanssa! Onneksi täällä on muitakin joita kommentit ahdistavat. Enkä ole edes herkkää tekoa, mutta tuntuu käsittämättömältä, että yhdellä palstalla on kaikki hullut ja narsissit ja mitä vielä..
Ihmiset on unohtaneet keskustelufoorumeiden tärkeimmän säännön: Älä ruoki trollia.
Trollit rulettaa täällä, jengi ei vaan tajua ja he jatkaa noiden kanssa jankuttamista, pöyristymistä ja ties mitä. Etusivu sitten täynnä noita ketjuja jossa joku trolli on saanut ihmisten päät sekaisin. Kunpa ihmiset tajuaisivat olla kommentoimatta, mutta ei, te vain jatkatte noiden kanssa jankkaamista ja väittelyä.
Jos ette kommentoisi noihin, ne ketjut putoisivat nätisti alas etusivulta, joku aina menee noihin kommentoimaan, mikä suorastaan raivostuttaa meikäläistä :/
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:57"]
Aamulla ollaan viisaampia. Näin sanoi isä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Niinpä mut jotkut ei vain opi. Joskus mietin, että miten Mies29v + 1v jaksat vielä palstailla kun myös sua mollataan vaikka mistä syistä.
[/quote]
Mies29v on kirjoittanut sen tasoista sairasta paskaa, ettei ole mikään ihme, että häntä mollataan.
Luulen kyllä, että tämä lainaamani kommentti on hänen itsensä kirjoittama.
[/quote]Moni on myös kirjoittanut "sairasta paskaa" ilman nimimerkkiä, kuten minun viimeisimmässä ketjussani. Ei siitä silti voi syyllistää kaikkia, jotka kirjoittavat ilman nimimerkkiä. Sinä kuitenkin syyllistät minua samalla perusteella etkä tee eroa sattumien ja jäljittelijöiden välillä.
-Mies 29v + 1v-
Juu! Todella vainoharhaseksi tekee, kun luulee että joku tuttu vastaa sun aloitukseen... Eli teen samoin
Yöllä ei kannata palstaa lukea. Käy täällä klo 8 ja 23 välisenä aikana niin on aika lailla erinäköinen paikka. Yöaikaan palstalla on nilviäisiä.