Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan lopettaa palstailun :(

Vierailija
16.05.2015 |

Eihän täällä nykyään ole mitään muuta kuin mies- ja naisvihaa, sotapakotusta ja ihme urputusta ja riidanhaastamista mitä turhemmista aiheista. Tämäkin keskustellu saa varmasti heti ensimmäisenä alapeukun ja ''TERVEMENOA VAAN LUTKA-kommentin :DDd

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt minäkin. Ennen oli parempi! Tänäänkin tein yhden asiallisen aloituksen ja monta käsittämätöntä vihakommenttia siihen tuli. 

Vierailija
2/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:52"]

Samaa olen miettinyt minäkin. Ennen oli parempi! Tänäänkin tein yhden asiallisen aloituksen ja monta käsittämätöntä vihakommenttia siihen tuli. 

[/quote]

Nythän palstalla on joka ilta/yö samat pedo ja pervojutut. Hirvittää lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ollaan viisaampia. Näin sanoi isä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on tullut provo, vittuilu ja vihafoorumi. Olen laittanut tänne muutaman hauskan kirjoituksen jotka on tehty ihan ajatuksen kanssa, lopputulos tasan 0 vastausta. Mutta tee avaus jostain vittu, kyrpä, huora, homo, perus, pörsy, paskansin housuun ja olen työntänyt porkkanan perseeseen niin kommentteja ropisee.

Ihmiset tekevät tämän palstan ja kaikki huomio keskittyy provoihin, trolleihin ja pähkähullujen juttuihin, normaalit avaukset tai vähänkin älykkäämmät hukkuvat paskan sekaan eikä kukaan viitsi kommentoida niihin mitään.

Vierailija
5/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on kumman paljon vihaisia ja katkeria ihmisiä. Hyvinvointivaltio tuottaa tämmöistä sakkia. Ketään ei arvosteta, kun ei ketään muka tarvita. Luullaan, että kaikki on automaattisesti yhteistä.

Vierailija
6/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:57"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Niinpä mut jotkut ei vain opi. Joskus mietin, että miten Mies29v + 1v jaksat vielä palstailla kun myös sua mollataan vaikka mistä syistä. 

Vierailija
7/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:00"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Niinpä mut jotkut ei vain opi. Joskus mietin, että miten Mies29v + 1v jaksat vielä palstailla kun myös sua mollataan vaikka mistä syistä. 

[/quote]Varmaan yksinäisyyden takia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
8/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pystyt. Olet jäänyt jo koukkuun tähän hullujenhuoneeseen.

Vierailija
9/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:02"]

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]Varmaan yksinäisyyden takia.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Meitä yksinäisiä palstailijoita on paljon. Joillakin yksinäisyys purkautuu varmaan juuri vihan ilmauksina.  

Vierailija
10/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:47"]

Eihän täällä nykyään ole mitään muuta kuin mies- ja naisvihaa, sotapakotusta ja ihme urputusta ja riidanhaastamista mitä turhemmista aiheista. Tämäkin keskustellu saa varmasti heti ensimmäisenä alapeukun ja ''TERVEMENOA VAAN LUTKA-kommentin :DDd

[/quote]

Itse harkitsin kaksi kuukautta sitten, että aloitanko uutena harrastuksena AV-mamma palstan vaiko lenkkeilyn tms. Ja valitsin AV:n. Päivääkään en ole katunut.

Vierailija
11/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]

[/quote]

[/quote]

Missä ne pervo/pedojutut oikein on, kun en ole ikinä niihin törmännyt? Huhuja vaan kuulee.

Vierailija
12/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

[/quote]

Mies29v on kirjoittanut sen tasoista sairasta paskaa, ettei ole mikään ihme, että häntä mollataan.

Luulen kyllä, että tämä lainaamani kommentti on hänen itsensä kirjoittama.

Vierailija
13/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on viimeinen viestini tänne, kiitos kuluneista vuosista ja koittakaa pärjäillä :)

Terkuin AP

Vierailija
14/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny monesti samaa, ja olen palstaillut vasta viime heinäkuusta. Aluksi oli hauskaa viihdettä, mutta alkoi jossain vaiheessa vituttamaan aikalailla kaikki. Ei kai ihmiset oikeasti ole niin julmia mitä täällä. Tuntuu, että kaikki Suomen mt-potilaat kokoontuu täällä, voi olla vielä muistakin maista päälle..

Vierailija
15/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetan nyt tämän aloituksen innoittamana.paras päätökseni aikoihin! Musta ette kuule enää! Ja Se päätös pitää! Jes!

Vierailija
16/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:14"]

[/quote]

[/quote]

Missä ne pervo/pedojutut oikein on, kun en ole ikinä niihin törmännyt? Huhuja vaan kuulee.

[/quote]

Se shatteredsl..K jotain nyt ainakin.

Vierailija
17/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin lopettaa palstailun mutten vaan pysty! Täältä löytyy kumminkin aina jotain kiinnostavaa luettavaa. Siis ihan turhanpäiväisyyksistäkin.

Vierailija
18/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vilkase vaikka nyt ekaa sivua, niin siellähän niitä. Viime yönäkin oli törkyketju ja en käsittänyt miksi jengi vastaili siihen. Olisivat jättäneet huomioimatta, mutta ei, piti koko ajan nostella sitä. Luin itse vain otsikon, enkä avannut, ei kiinnosta moiset. Joitakin näyttää kiinnostavan kovastikin....

Vierailija
19/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Se shatteredsl..K jotain nyt ainakin.

[/quote]

Jaa se peukuttajahullu vegaani. Yritä nyt ymmärtää kun ei se rassukka voi poistua kotoaan niitten pakko-oireitten takia niin ainut kontakti ulkomaailmaan on tää palsta. Sääli vähän.

Vierailija
20/28 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:59"]

Tästä on tullut provo, vittuilu ja vihafoorumi. Olen laittanut tänne muutaman hauskan kirjoituksen jotka on tehty ihan ajatuksen kanssa, lopputulos tasan 0 vastausta. Mutta tee avaus jostain vittu, kyrpä, huora, homo, perus, pörsy, paskansin housuun ja olen työntänyt porkkanan perseeseen niin kommentteja ropisee.

Ihmiset tekevät tämän palstan ja kaikki huomio keskittyy provoihin, trolleihin ja pähkähullujen juttuihin, normaalit avaukset tai vähänkin älykkäämmät hukkuvat paskan sekaan eikä kukaan viitsi kommentoida niihin mitään.

[/quote]

Joo, onhan se varmasti vittumaista olla sun asemassa noin erinomaisena käyttäjä, kun kaikki muut palstan käyttäjät ovat ikäviä ja vittumaisia ihmisiä.