Paha tietäjä hetken aikaa paikalla ( pahoja uutisia )★
Kommentit (63)
Montako kalakukkoa saa kolmen kilon hauesta
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:43"]Miten saisin itseäni niskasta kiinni?
[/quote]Et saa, jos vain mietit sitä. Sinun tulee tarttua ongelmaan heti. Jos m6etit vain sitä, kuinka voisin huomenna tarttua ongelmaan, niin et koskaan tule tarttumaan siihen. Carpe diem! Ainut hetki korjata ongelma on nykyinen hetki. Saat liikaa henkistä tyydytystä siitä, että suunnittelet tarttuvasi siihen. Jos nyt ajatellaan esimerkiksi kuntoilun aloitusta, niin se, että kuinka paljon kuntosalit saa rahaa "haamujäsenistä" kertoo aika paljon. Herkuttelu paremmalla elämällä antaa liikaa tyydytystä. Pitäämtarttua hetkeen ja unohtaa tekosyyt. Huominen ei koskaan saavuu! ★
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:56"]Montako kalakukkoa saa kolmen kilon hauesta
[/quote]Kuka valmistaisi kalakukkoa hauesta? 0. Sijoituspaikkasi helvetissä on Savo! ★
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:56"]Montako kalakukkoa saa kolmen kilon hauesta [/quote]Kuka valmistaisi kalakukkoa hauesta? 0. Sijoituspaikkasi helvetissä on Savo! ★
[/quote]
Sinne tahdonkin. Onko kuljetus ilmainen?
Palavatko minua pettäneet ja jättäneet miehet helvetissä vai täytyykö minun itse rakentaa nuotio?
Mitä pitäisi tehdä kun tekee mieli luovuttaa?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:23"]Mitä pitäisi tehdä kun tekee mieli luovuttaa?
[/quote]Liity suomen jääkiekkomaajoukkueeseen. Pian tulet huomaamaan, että luovuttaminen ei ole yksi vaihtoehdoista, se on ainut tie. ★
Mieti siitä, että kuinka paljon muut kärsisivät jos sinua ei olisi. Mieti sitä, että kuinka paljon menetet mahdollisuuksia jos mitään muuta ei olekaan. Miksi haluaisit luovuttaa?☆
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:02"]Palavatko minua pettäneet ja jättäneet miehet helvetissä vai täytyykö minun itse rakentaa nuotio?
[/quote]Unohda menneet, ne eivät ole välttämättä muistelun arvoisia. Unohda ongelmajätteet, sillä niitä ei saa polttaa nuotiossa. ♡
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:02"]Eldoraadotyttökalastaa
[/quote] Entäsratsastaako?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:56"]Montako kalakukkoa saa kolmen kilon hauesta [/quote]Kuka valmistaisi kalakukkoa hauesta? 0. Sijoituspaikkasi helvetissä on Savo! ★
[/quote]
Sinne tahdonkin. Onko kuljetus ilmainen?
[/quote]Suattaapi olla.
Jasso eksyy pimeään metsään eikä koskaan palaa! ★
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:25"]Miten käy Viiru-kissan?
[/quote]Jää vain viiru, niin kovin yksinäinen viiru, tiehen jota viiru ylitti.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:27"]Ave Satanas!
[/quote] Hail satan full of grapes! ★
Miten saisin pakkomielteeni loppumaan?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:25"]Miten käy Viiru-kissan?
[/quote]Jää vain viiru, niin kovin yksinäinen viiru, tiehen jota viiru ylitti.
[/quote]
Viiru on sisäkissa, pääsisinkö siitä jollain muulla tavalla eroon, kuin laittamalla tielle makaamaan? Kuulostaa ilkeältä, koska se ei tule tielle itsekseen päätymään.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:40"]Jeps - tai KYLLÄ
Tuudittautua
[/quote]Olen valmis. Kömmi viereeni!