Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te sinkut uskotte ettette saa parisuhdetta?

Vierailija
15.05.2015 |

Tuossakin mitä jäi tekemättä yksinäisyyden takia  -ketjussa monta jotka toteaa että kumppanin puuttuessa on jääny asioita tekemättä ja kokematta. Ja joskus nuorillakin ihmisillä on sellainen tappiomieliala että on luovutettu jo asian suhteen. Miksi?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:30"] [quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 00:28"] Koska Suomessa on naisia 30 000 enemmän kuin miehiä ikävälillä 20...40.  Matemaattinen todennäköisyys puhuu sen puolesta, että parisuhdetta on vaikea saada.  [/quote] Monet naiset ovat nirsoja primadonnia, joille ei kelpaa kuka tahansa ja siksi ovat sinkkuja. Eli matematiikka on vain tekosyy sun sinkkuudelle. [/quote]   Niin siis tarkoitin tietysti, että naisia on 30 000 vähemmän kuin miehiä!   [/quote] Myöhemmin suhde kääntyy päinvastaiseksi ja yli viisikymppisiä naisia on enemmän kuin vastaavanikäisiä miehiä. Miestenmarkkinat.

[/quote]

Oujee, maltan tuskin odottaa :D

Vierailija
102/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oon käyny n 80 deitillä ja ollu ihastunu monia kertoja, mistään ei oo tullu mitään, sinkkuna nyt seitsemän vuotta, aika loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan onnistu niin saa olla poikkeuksellisen itsepäinen ihminen jos silti jaksaa uskoa ja yrittää. 

Se on ihmisen luonnollinen reaktio, että luovuttaa jossakin vaiheessa. 

Vierailija
104/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pysty seksiin. Harva mies haluaa olla seksittömässä parisuhteessa.

Vierailija
105/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luovuttanut. Tänäänkin viimeksi pohdin että mikähän mahtaa olla se oma tasoni, josta nämä laasaslaiset jaksavat aina puhua. Olen ihan nätti, tosin silmälasipäinen, vähän nörtinoloinen, mutta ajattoman klassisesti pukeutuva luontoihminen. En oikein tiedä kuka olisi tasoani, ketä lähtisin edes kokeilemaan?

Ei-nörtit tuntuvat harrastavan näitä fitness-pimuja ja nörttien kanssa en pääse samalle aaltopituudelle oikein mitenkään. Tavikset on kaikki viety?

Vierailija
106/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:45"]

Jos ei vaan onnistu niin saa olla poikkeuksellisen itsepäinen ihminen jos silti jaksaa uskoa ja yrittää. 

Se on ihmisen luonnollinen reaktio, että luovuttaa jossakin vaiheessa. 

[/quote]

Totta. Muuten ihmiset hyppisivät vieläkin joukolla talon katolta pyrkien lentämään. 

Jokainen sitä on lapsena kokeillut (ei siis välttämättä katolta sentään) mutta huomannut ajan mittaan ettei se onnistu. 

Vierailija
107/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:46"]

Koska en pysty seksiin. Harva mies haluaa olla seksittömässä parisuhteessa.

[/quote]Minulla sama. En myöskään halua näyttäytyä alasti kenellekään.

Vierailija
108/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:48"]

En ole luovuttanut. Tänäänkin viimeksi pohdin että mikähän mahtaa olla se oma tasoni, josta nämä laasaslaiset jaksavat aina puhua. Olen ihan nätti, tosin silmälasipäinen, vähän nörtinoloinen, mutta ajattoman klassisesti pukeutuva luontoihminen. En oikein tiedä kuka olisi tasoani, ketä lähtisin edes kokeilemaan?

Ei-nörtit tuntuvat harrastavan näitä fitness-pimuja ja nörttien kanssa en pääse samalle aaltopituudelle oikein mitenkään. Tavikset on kaikki viety?

[/quote]

Mitä jos koittaisit luokitella ihmisiä hiukan vähemmän. Kohtaa ihmiset ihmisinä. 

Vierailija
109/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:50"]

[/quote]

Mitä jos koittaisit luokitella ihmisiä hiukan vähemmän. Kohtaa ihmiset ihmisinä. 

[/quote]Voi kuule, niinhän mä olen monen monta vuotta jo toiminutkin enkä silti löytänyt ketään. Vähän kun lukee näitä sinkkujuttuja netistä, ei voi olla törmäämättä tuohon tasojuttuun.

Vierailija
110/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]Voi kuule, niinhän mä olen monen monta vuotta jo toiminutkin enkä silti löytänyt ketään. Vähän kun lukee näitä sinkkujuttuja netistä, ei voi olla törmäämättä tuohon tasojuttuun.

[/quote]

No sinkuthan ne on parhaita neuvomaan parisuhdeasioissa. 

Vähän niin kuin lapsettomat ovat lähes poikkeuksetta parhaita kasvattajia. 

Vierailija
111/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos aikaisemmat suhteet ovat päättyneet siihen, että mies pettää ja silti on jaksanut muutaman kerran yrittää suhdetta toivoen, että tällä kerralla ei kävisi niin. Ja silti käy samoin. Niin tyhmähän sellainen ihminen on joka jatkaa entistä toimintamallia odottaen eri lopputulosta. Jossain kohtaa silmät aukeaa ja tulee herätys että parisuhdetta on turha enää edes yrittää.

Vierailija
112/113 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:52"]

[/quote]

[/quote]

No sinkuthan ne on parhaita neuvomaan parisuhdeasioissa. 

Vähän niin kuin lapsettomat ovat lähes poikkeuksetta parhaita kasvattajia. 

[/quote]No, mut ajattelenpa minä kummin hyvänsä, on lopputulema se, että olen parisuhteeton. Kyllä se tässä vuosien varrella on jo tullut tutuksi. Kerrohan sinä sitten jotain parisuhteen saamisvinkkejä?

Vierailija
113/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:59"]

No, mut ajattelenpa minä kummin hyvänsä, on lopputulema se, että olen parisuhteeton. Kyllä se tässä vuosien varrella on jo tullut tutuksi. Kerrohan sinä sitten jotain parisuhteen saamisvinkkejä?

[/quote]

Vinkkini on tutustua monenlaisiin ihmisiin avoimin mielin. Ei aina välttämättä pohtien olisiko hänestä suhteeseen. Jonkun kanssa juttu sitten saattaa ns. luistaa poikkeuksellisen hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä