Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te sinkut uskotte ettette saa parisuhdetta?

Vierailija
15.05.2015 |

Tuossakin mitä jäi tekemättä yksinäisyyden takia  -ketjussa monta jotka toteaa että kumppanin puuttuessa on jääny asioita tekemättä ja kokematta. Ja joskus nuorillakin ihmisillä on sellainen tappiomieliala että on luovutettu jo asian suhteen. Miksi?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:32"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:25"]

Olen tosi ujo, ja kestää aina kauan tutustua uusiin ihmisiin. Alkuun en keksi millään sanottavaa. Miehiä ei jaksa kiinnostaa niin kauaa, että jaksaisi tutustua, kun sosiaalisiakin naisia on olemassa. N21

[/quote]

Suomi on täynnä ujoja miehiä jotka viihtyisivät hyvin samankaltaisen naisen kanssa. Ujo mies joka ei ole maailman sujuva sanaisin ja välillä unohtaa senkin vähän mitä aikoi sanoa ei vain kelpaa ujoille naisille.

[/quote]

Älä puhu paskaa. Olen ujo nainen ja mulle ei olisi koskaan olisi ollut ongelma tutustua ja seurustella toisen tällaisen kanssa - te ujot miehet ette vaan ole halunneet juuri muhun tutustua vaan useimmiten teidät löytää parisuhteesta jo sen sosiaalisesti rohkeamman naisen kanssa mitä minä olen missään vaiheessa ollut :/

[/quote]

Niin elikkä ujo prinsessa istuu jalat ristissä kotona odottaen, että se ujo tai rohkea mies tekisi aloitteen.

Montako lähestymistä tai aloitetta olet tehnyt miehille?

[/quote]

En aio kertoa taustastani enempää tuollasen paska-asenteen (hyökkäät heti haukkumaan) omaavalle anonyymille.

[/quote]

Ms. Hernenenä paljastikin nopeasti miksi miehet ei kiinnostu. Ja tietenkin tahattomasti.

[/quote]

No melko tökerön kysymyksen heitit ujolle ihmiselle. Tivata nyt lähestymisiä.

M40

Vierailija
42/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:13"]

Täällä myös yksi joka lähestyy kolmeakymmentä, eikä ole koskaan tullut edes suudelluksi. En jaksa enää elätellä toivoa että joku minut huolisi ja omaan kyllä sen verran itsekunnioitusta, että minkä tahansa juopon patjaksi en ala vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin. En siis pidä mitään korkeita standardeja, vain sen verran ettei mies ole alkoholisti tai erittäin vakavasti mt-ongelmainen.

[/quote]

Hyvä asenne. Juoppo tai mt-ongelmainen haluaakin sut ilman muuta vain panopatjaksi, vaikka pitääkin sua muuten ihan paskana akkana. Tietenkään sillä juopolla / mt-ongelmaisella (sama asia) ei voi olla tunteita ym. inhimillisiä ominaisuuksia.

[/quote]

Vaadinko liikaa?

[/quote]

Tätä nyt on mahdoton sanoa jonkun palstaviestittelyn perusteella.

[/quote]

Olen kertonut mitä tahdon, eli tavallisen miehen, vaatimuksia ei ole ulkonäölle tai varallisuudelle, saa olla lievästi mt-ongelmainenkin, ainoat vaatimukseni olivat ettei mies ole alkoholisti tai vakavasti mt-ongelmainen. Asia olisi ihan samoin vaikka kertoisin "vaatimukseni" sinulle ihan kasvokkain, joten en ymmärrä miten sitä ei muka keskustelupalstan perusteella voi päätellä.

[/quote]

Tarkoitan, että se nyt ei ole niin yksinkertaista että voit palstalla latoa kasan kriteerejä ja sen perusteella sanoa, että vähintään tuollainen pitää olla. Tiedät vasta ihmiseen tutustuttuasi millainen tapaus on kyseessä ja sen takia asiaa ei kannata mielestäni lähestyä kovinkaan tarkkojen kriteerien kautta. Kaikki ei ole sitä miltä se aluksi näyttää.

[/quote]

Koska se ettei ole alkoholisti ja vakavasti mt-ongelmainen onkin kauhea kasa tarkkoja kriteerejä. :)

[/quote]

On kuule kyse ihan sun asenteellisuudesta. Sulla tuntuu olevan päässä joku erehtymän kone, joka tietää heti, että toi mt-ongelmainen ja toi alkoholiongelmainen. Kriteeri on vaan kahdestakin syystä ongelmainen: ensinnäkään ei ole mitään tarkkaa viivaa, jonka ylitettyä olet mt-ongelmainen, vaan jokainen voi vetää sellaisen itse ja samaten alkoholin ongelma raja on hyvin, tarkastelee sitä sitten alkoholin käyttäjän tai sivustaseuraavan näkökulmasta. Sä voit toki luulla, että olet kykenevä tekemään tuollaisia johtopäätöksiä persetuntumalta, mutta oikeasti tuollaiset asiat selviävät vasta pitemmän tutusmisen perusteella.

Eli kannattaisi todellakin höllentää pantaa. Olosuhteet muokkaavat ihmisestä sellaisen kuin ihminen on. Se, että ihminen on nyt tietynlainen (sun mielestä) ei tarkoita sitä, että se on ikuisesti sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi ujo, ja kestää aina kauan tutustua uusiin ihmisiin. Alkuun en keksi millään sanottavaa. Miehiä ei jaksa kiinnostaa niin kauaa, että jaksaisi tutustua, kun sosiaalisiakin naisia on olemassa. N21

[/quote]

Suomi on täynnä ujoja miehiä jotka viihtyisivät hyvin samankaltaisen naisen kanssa. Ujo mies joka ei ole maailman sujuva sanaisin ja välillä unohtaa senkin vähän mitä aikoi sanoa ei vain kelpaa ujoille naisille.

[/quote]

Älä puhu paskaa. Olen ujo nainen ja mulle ei olisi koskaan olisi ollut ongelma tutustua ja seurustella toisen tällaisen kanssa - te ujot miehet ette vaan ole halunneet juuri muhun tutustua vaan useimmiten teidät löytää parisuhteesta jo sen sosiaalisesti rohkeamman naisen kanssa mitä minä olen missään vaiheessa ollut :/

[/quote]

Niin elikkä ujo prinsessa istuu jalat ristissä kotona odottaen, että se ujo tai rohkea mies tekisi aloitteen.

[/quote]

En aio kertoa taustastani enempää tuollasen paska-asenteen (hyökkäät heti haukkumaan) omaavalle anonyymille.

[/quote]

Mitä taustasi liittyy tähän? Montako aloitetta, sitä kysyttiin.

Vierailija
44/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saan yleensä pakit kun pyydän miehiä ulos tai muuten ilmaisen kiinnostukseni ja miehet pyytävät hyvin harvoin mua ulos. Mua on pyydetty ulos elämässäni kahdesti. Toinen muutti ulkomaille aika pian ja toinen aloitti treffit sanomalla, että ei halua parisuhdetta, parisuhteet ovat typeriä. Se ulkomaille muuttanut välillä mietityttää vieläkin. Olisiko vaan pitänyt aloittaa joku kaukosuhde?

Kokeilin tinderiä, mutta sielläkin miehet jäävät aika usein vaiti, kun niille kirjoittaa.

Vierailija
45/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 04:15"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä taustasi liittyy tähän? Montako aloitetta, sitä kysyttiin.

[/quote]

Tausta = miten olen itse ollut aloitteellinen näissä kuvioissa.

Vierailija
47/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:25"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 03:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:53"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 02:13"]

Täällä myös yksi joka lähestyy kolmeakymmentä, eikä ole koskaan tullut edes suudelluksi. En jaksa enää elätellä toivoa että joku minut huolisi ja omaan kyllä sen verran itsekunnioitusta, että minkä tahansa juopon patjaksi en ala vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin. En siis pidä mitään korkeita standardeja, vain sen verran ettei mies ole alkoholisti tai erittäin vakavasti mt-ongelmainen.

[/quote]

Hyvä asenne. Juoppo tai mt-ongelmainen haluaakin sut ilman muuta vain panopatjaksi, vaikka pitääkin sua muuten ihan paskana akkana. Tietenkään sillä juopolla / mt-ongelmaisella (sama asia) ei voi olla tunteita ym. inhimillisiä ominaisuuksia.

[/quote]

Toki voi olla ja luultavasti onkin normaalit tunteet, mutta se ei tarkoita sitä että tahtoisin siltikkään alkoholia liikakäyttävän miehen, ei minulla ole velvollisuutta alkaa ihmisen kanssa joka on aivan erilainen kuin itse olen. Ja huomaa __vakavasti__ mt-ongelmainen. Kelpuuttaisin ihan mielelläni esim. masentuneen tai ahdistuneen miehen, mutta en miestä jolla on vakavampia ongelmia, sen luokan ongelmia että saisin pelätä omani tai miehen itsensä turvallisuuden puolesta. Vaadinko liikaa?

[/quote]

Entä kelpaako sulle pienikaluinen mies?

[/quote]

Jos penis ei tunnu emättimessä miltään, niin ei niin pieni. Ei siitä saa nautintoa.

Vierailija
48/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kelpaa kellekään naiselle. Pakkeja varmasti kolminumeroinen luku ja kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut musta. Ikääkin sen verran (26v), että jos musta olisi seurustelukumppaniksi, olisi se jo tapahtunut

Vierailija
49/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 parisuhdetta mennyt vituiksi. Enkä ole enää niin nuori. En käy paljo missään. Lähikuppilassa joskus.

40+

Vierailija
50/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan kelpaa kellekään. Olen ruma ja outo. Iän myötä olen alkanut erakoitumaan, en jaksa enää käydä missään. Miksi vaivautua, kun baari-illat päättyivät aikoinaan kurjaan oloon kun kukaan ei ollut kiinnostunut. Hyväksyn "kohtaloni" olla yksin, meitä tällaisia vaan on. N34.

Vierailija
51/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:00"]

En vaan kelpaa kellekään naiselle. Pakkeja varmasti kolminumeroinen luku ja kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut musta. Ikääkin sen verran (26v), että jos musta olisi seurustelukumppaniksi, olisi se jo tapahtunut

[/quote]

Ööhh..mä oon 25-v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Kyllä sä varmasti kelpaat jollekulle kumppaniksi, tosin jos olet käynyt maksullisissa, niin sitten tuskin et kelpaa. Miehet jotka käy maksullisissa on rupusakkia. Itse olen vienyt yli 30-v miehen poikuuden :)

Vierailija
52/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet nuori vielä.

Vierailija
53/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:07"]

[/quote]

Ööhh..mä oon 25-v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Kyllä sä varmasti kelpaat jollekulle kumppaniksi, tosin jos olet käynyt maksullisissa, niin sitten tuskin et kelpaa. Miehet jotka käy maksullisissa on rupusakkia. Itse olen vienyt yli 30-v miehen poikuuden :)

[/quote]

Oletko tehnyt monia alotteita? Oon kuitenkin ollut aika aktiivinen paria viime vuotta lukuun ottamatta. Maksullisissa en ole käynyt, koska en halua maksaa seksistä

82

Vierailija
54/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti vaan meni tämäkin ketju naisten kritisoinniksi. Ujon naisen oletetaan pystyvän siihen mitä ujo mies ei kykene myöskään tekemään.

Vierailija
55/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään etten koskaan vaan löydä ihmisistä jonka kanssa synkkais tosi hyvin. Toki olis kiva jos kyseinen heppu olis vielä katteltavan näkönenkin. Mun mielestä samalla aaltopituudella olevia ihmisiä on harmittava vähän.

Vierailija
56/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:13"]

Hassusti vaan meni tämäkin ketju naisten kritisoinniksi. Ujon naisen oletetaan pystyvän siihen mitä ujo mies ei kykene myöskään tekemään.

[/quote]

Jep, ja jännästi naisen yksinäisyys on naisen oma vika ja miehen yksinäisyys on naisen vika. Naiselle ei kukaan kelpaa ja mies ei kelpaa liian valikoivalle naiselle. Kaikki naisen vikaa, ihan aina. 

Vierailija
57/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kukaan ei huoli. Ainakaan sen tyyppiset, joista itse pitäisin. Oon yrittänyt iskeä mielestäni kiinnostavia miehiä (siis ihan fiksuja, tavallisen näköisiä ja mukavia, en mitään ylikomeita tms.), mutta eivät koskaan tartu näihin yrityksiin. Mun kimppuuni taas käyvät baarissa vain varatut seikkailijat, ällöt, yli-itsevarmat bodarit ja keski-ikäiset pubin vakioasiakkaat. Lienenkö sitten niin tyhjäpäisen blondin näköinen että vedän puoleeni ihan vääränlaisia äijiä, en tiedä.

Vierailija
58/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:21"]

Tuntuu, että kukaan ei huoli. Ainakaan sen tyyppiset, joista itse pitäisin. Oon yrittänyt iskeä mielestäni kiinnostavia miehiä (siis ihan fiksuja, tavallisen näköisiä ja mukavia, en mitään ylikomeita tms.), mutta eivät koskaan tartu näihin yrityksiin. Mun kimppuuni taas käyvät baarissa vain varatut seikkailijat, ällöt, yli-itsevarmat bodarit ja keski-ikäiset pubin vakioasiakkaat. Lienenkö sitten niin tyhjäpäisen blondin näköinen että vedän puoleeni ihan vääränlaisia äijiä, en tiedä.

[/quote]

Mikä vika bodareissa? Älä tuomitse tuntematta, se voi olla tosi fiksu

Vierailija
59/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 12:21"]

[/quote]

Mikä vika bodareissa? Älä tuomitse tuntematta, se voi olla tosi fiksu

[/quote]

Ei tietenkään mitään vikaa bodaamisessa sinänsä. Mutta kun nää tyypit yleensä vaan tunkeutuu henkilökohtaiseen tilaan, tuijottaa puhuessaan tissejä ja käyttäytyy keskustelun alusta alkaen siihen tyyliin että "sä olet mun tämäniltainen panoni ja sillä sipuli", niin eivät valitettavasti anna kovin fiksua kuvaa. Eikä siinä tavallisesti tee mieli tutustua syvällisemmin vaan juosta kirkuen pakoon :/

Vierailija
60/113 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut olemaan yksin, ei välttämättä edes halua suhteeseen. Kumppani rajoittaa elämää aika paljon ja saa raportoida tekemisiään jatkuvasti. Velvollisuus vastailla tekstiviesteihin ja lisäksi osallistumista sosiaalisiin tilaisuuksiin ja osallistua kaupungin tapahtumiin, joista pysyisi mieluiten mahdollisimman kaukana.

Olen siis mies ja etenkin nämä pariskuntien kanssa ajan viettämiset on karmeita tilaisuuksia. Muija keskustelee kaverinsa kanssa ja minä ja sen mies pistetään leikkimään keskenämme, vaikka molempia puistattaa kiusaannuttava teennäinen tilanne. Toki kivan naisen takia kaiken kestäisi, ei vaan ole ehdokkaistakaan runsaudenpulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi