Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko laulaja, näyttelijä, koomikko vai juontaja?

Vierailija
15.05.2015 |

Jos sun olisi pakko olla noista joku, mikä olisit?

Ja kuvitellaan että se minkä noista valitsisit niin olisit siinä todella hyvä, tunnettu ja alan ammattilainen.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!

Vierailija
2/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä. Miksi ei ole kirjailijaa vaihtoehtona? 

Vierailija
4/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:28"] 

Jos sun olisi pakko olla noista joku, mikä olisit?

Ja kuvitellaan että se minkä noista valitsisit niin olisit siinä todella hyvä, tunnettu ja alan ammattilainen.

[/quote]
Oisin huara. T. Jonna

Vierailija
5/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on "alan ammattilainen" juontaja? Eihän niillä ole mitään koulutustakaan. Kaksi tiedä ja molemmilla takana vain elämänkoulu.

Vierailija
6/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja tai näyttelijä. Olisin ehkä klassinen laulaja ja laulaisin barokkimusiikkia.

Vierailija
7/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista laulaja mutta muuten ehdottomasti kirjailija. Olisin yhtä karismaattinen ja valloittava esiintyjä kuin nyt Suomessa vieraileva Peter Hoeg. Tietenkin kirjallinen tuotanto olisi huippua ja romaanien lisäksi minäkin haluaisin tehdä käsikirjoituksia elokuviin ja teatteriin.

Vierailija
8/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa ammateissa olla yleensä ennemmin tai myöhemmin alkoholisteja? Eli olisin se.

Vierailija
9/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä tai koomikko. Jos noista valittava niin näyttelijä, olisi kivaa opetella rooleja ja näytellä muuta kuin onkaan. Onnistuu ilman koulutustakin, siis tässä elämässä kun en ole ammatiltani näyttelijä.

Vierailija
10/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja, mutta en osaa laulaa :D
Näyttelijä, mutta en osaa näytellä :D
Juontaja, mutta olen huono puhumaan
Koomikoksi en halua

Vierailija
11/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja, tokana näyttelijä. Juontajaa en edes pidä ammattina.

Vierailija
12/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan :)

Vierailija
13/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä.

Vierailija
14/39 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä. Oli lapsuuden suosikkiammatti.

Vierailija
15/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 01:32"]

Mun unelma on päästä käsikirjoittamaan ja näyttelemään komediasarjassa, joten ehdottomasti olisin koomikko. Oon omasta mielestäni ihan hauska, niin siinähän sitä näkisi, että naurattaako ketään muuta mun jutut.

[/quote]

Mulla on sama haave! :D Ongelma on että en tiedä pitäisikö mun olla sitten:

1. koulutettu näyttelijä

2. vai mieluummin käsikirjoittaja

3. vai ihan vain stand up-koomikko. (koska Ismo Leikolakin saa kuulemma oman tv-sarjan vaikkei ole ammattinäyttelijä.)

Osaako joku antaa neuvoa?

Vierailija
16/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja, tai no oikeastaan olen oikeastikkin laulaja. Olen laulaja minun omassa bändissä, ja keikkailemme, joten se lasketaan.
T.16v

Vierailija
17/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä tai juontaja. Juontoja olen tehnytkin ja saanut kiitosta niistä.

Vierailija
18/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä todellakin.Se oli nuoruuteni haave,ei minkään julkisuuden hepsankeikkailun takia vaan ihan realistisesti.Näyttelin koulussa aina näytelmissä ja sain lausua runoja.Vaikka oli lauluääntä niin lauloin vain yhteislauluissa ja myöhemmin nuorena aikuisena kuorossa.Hain teatterikouluun kahdesti,tämä tapahtui 70-80-lukujen taitteessa.En päässyt.Myöhemmin ajattelin,että huh jos olisi joutunut Turkan oppiin.Lapsena haaveilin klassisen laulajan urasta,mutta ääneni eui olisi varmaan riittänyt.Kevyen musiikin urasta en ikinä haaveillut,vaikka heitä toki arvostan ja pidän tanssimisesta.Viihdekonserteista en välitä.Kävisin klassisissa jos raaskisin.Teatterissa käyn ja olen näytellyt harrastajateattereissa.Myöhemmin kun surin yhdelle ammattinäyttelijälle.joka meitä ohjasi,että kun ei minusta tullut näyttelijää,hän lohdutti näin.Sanoi että näyttelijän työ on etenkin teatterissa pienipalkkaista ja raskasta,ja hän sen todella tiesi.On jo edesmennyt.Toinen taidemuoto,mitä tahtoisin tehdä,on kirjoittaa.Sitäkin olen tehnyt pöytälaatikkoon,ja nuorena jotain runoja ja novelleja julkaistiinkin,salanimellä.

Vierailija
19/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan laulaa ja lausua englantia täydellisesti mutta en ikinä uskaltais laulaa yleisön edessä eli sinne meni seki paska. Ehkä joskus uskaltaudun youtubeen laittaa jtn

Vierailija
20/39 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan