Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi traumat?

Vierailija
17.01.2022 |

kerro myös ikäsi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään alkoholia ja mutsi tuli kännis kotii, olin joku 11. ei saata kuulostaa pahaluta mutta oon tosi herkkä, tästä seurasi masennus ja kappas, tätä ennen oli painoa pudonnut, aiku kiva :)

Vierailija
2/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa väkivaltainen isäpuoli, joka käytti myös henkistä väkivaltaa, siskon huumekuolema kun olin parikymppinen ja keskenmeno kun olin 27v. Nyt olen 31v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sai raivokohtauksia ja huusi, usein melko mitättömistä syistä sekä oli muutenkin kohtuuttoman ankara. Tuo on kai vaikuttanut minuun jotenkin, koska huomaan itse olevani ihmisiä kohtaan erittäin vaativa ja kilahteleva. En kuitenkaan ole dominoiva persoona vaan pikemminkin ujo ja arka.

Vierailija
4/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena se, kun tunsin, etten ole isälleni tärkeä. Se on trauma, joka herää eloon sopivissa tilanteissa, kuten avioerossa. Ehkä se on se syvin trauma. Jos sitä ei olisi ollut, olisi avioero ollut helpompi.

Keski-ikäisenä Avioero monikymmenvuotisesta avioliitosta, jonka itse uskoi kestävän loppuun asti. Oli kamalaa, kun ei kelpaa, kun ei riitä. Siitä oli kyllä helpompi toipua kuin tuosta lapsuuden traumasta.

Vierailija
6/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan pahimpien kirjoitusten lukeminen..

Vierailija
7/7 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei koskaan kehuttu ja kannustettu, korkeintaan haukkuja sai kuulla. Yllättäen minusta kasvoi hullu, jolla ei ole itsetuntoa ja joka vaatii itseltään aina liikaa ajautuen töissäkin burnouttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi