Mies näki ilman meikkiä - ei vastaa viesteihin!
En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:02"]
Hah, ai mitä teit? Siis pahoittelit ulkonäköäs kaupassa, ja olit oman itsesi näköinen...Ootko ihan terve? Voi jumalauta.Ja se mies on kyllä täys urpo taukki. Jätä se!
[/quote]
Kyllä te naiset osaatte puhua paskaa. Jos et ole viehettävän näköinen, niin kannattaa pahoitella. Ehkä miehessä sitten vielä herää joku sääli-tunne. Jos joku ruma akka alkaa olla vielä "itsevarma", niin mitä hytyä siinä on. Rumat tarvitsevat säälipisteitä, niin se vain on.
[/quote]No sinuna katsoisin peiliin ja alkaisin pyytämään jokaiselta vastaantulevalta naiselta anteeksi ulkonäköäs...Useimmiten miehet myös luulevat olevansa hyvännäköisiä, jos esim.lihaksia on saatu treenaamalla. -->Ei tarkoita että olisi hyvännäköinen.
[/quote]
Mulla on treenattu kroppa, 6.000 € palkka, 115 m2 maksettu omakotitalo ja ajan uuden bemarin (myös maksettu). En ole kovin hyvän näköinen, mutta en myös ole ruma. Mutta tämä on riittänyt tähän mennessä ihan hyvän siihen että olen päässyt kaikkiin pöksyihin mihin olen hallunut...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]
Hah, ai mitä teit? Siis pahoittelit ulkonäköäs kaupassa, ja olit oman itsesi näköinen...Ootko ihan terve? Voi jumalauta.Ja se mies on kyllä täys urpo taukki. Jätä se!
[/quote]
Kyllä te naiset osaatte puhua paskaa. Jos et ole viehettävän näköinen, niin kannattaa pahoitella. Ehkä miehessä sitten vielä herää joku sääli-tunne. Jos joku ruma akka alkaa olla vielä "itsevarma", niin mitä hytyä siinä on. Rumat tarvitsevat säälipisteitä, niin se vain on.
[/quote]No sinuna katsoisin peiliin ja alkaisin pyytämään jokaiselta vastaantulevalta naiselta anteeksi ulkonäköäs...Useimmiten miehet myös luulevat olevansa hyvännäköisiä, jos esim.lihaksia on saatu treenaamalla. -->Ei tarkoita että olisi hyvännäköinen.
[/quote]
Mulla on treenattu kroppa, 6.000 € palkka, 115 m2 maksettu omakotitalo ja ajan uuden bemarin (myös maksettu). En ole kovin hyvän näköinen, mutta en myös ole ruma. Mutta tämä on riittänyt tähän mennessä ihan hyvän siihen että olen päässyt kaikkiin pöksyihin mihin olen hallunut...
[/quote]
Tuossa vastauksessa kiteytyvä materialismi kertoo kaiken tarpeellisen. Nainen on sinulle samanlainen status-symboli kuin ne maksetut autot ja asunnot. Parisuhde ei oikein istu tuohon maailmaan. Maksulliset naiset, työmatkapanot ja huora-lomat kylläkin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]
Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.
[/quote]
Ehkä treffikumppani ajatteli olevansa sinulle yhdentekevä, kun et vaivautunut edes hieman itseäsi ehostamaan.
[/quote]
Siinä tapauksessa naistenkin pitäisi kai tuntea itsensä yhdentekeviksi miehille, sillä harvoinpa miehet itseään ehostavat.
Mihinkään muuhun en halua ottaa kantaa, mutta jumalauta minua häiritsee tämä nykyaika. Jotkut ihan paniikissa jos joskus on puhelin kiinni tai et vastaa samantien. On se nyt perkele, kun ei voi edes elokuvaa rauhassa katsoa, kun joku kehittelee jotain vainoharhaisia juttuja päässään, jos et vastaa puhelimeen tai viestiin.
Tekisi joskus mieli heitttää toi puhelin seinään paskaksi.
Mutta te naiset luotte tuon meterialismin. Olen jossain vaiheessa elämässä ollut vähän köyhempi. Pikku ruosteinen polo ja pieni yksiö oli asuntoni. Silloin ole vaikeampi saada pillua. Nyt kun tarjoan muutaman paukun ajan bemarilla muijat himaan tai maksan taksin, niin kyllä he levittelevät reidet hyvin helposti. Ja ulkonäöstä ja itsevarmuudesta tämä ei johdu. Olen ihan saman näköinen kuin ennen.
Veikkaan kyllä että me miehet olemme vähemmän "meterialistisiä" kun te naiset. Meitä ei kiinnosta onko teillä iso talo vai pieni yksiö vai onko teillä hyväpalkkainen duuni vai ei. Mutta te naiset jauhatte sellaista keskenään kun puhutte miehistä. Eli te naiset olette pinnallisia. Saatanan moralistit...
Tulee hyvä mieli, kun olette näin mukavia. :)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:35"]
Mutta te naiset luotte tuon meterialismin. Olen jossain vaiheessa elämässä ollut vähän köyhempi. Pikku ruosteinen polo ja pieni yksiö oli asuntoni. Silloin ole vaikeampi saada pillua. Nyt kun tarjoan muutaman paukun ajan bemarilla muijat himaan tai maksan taksin, niin kyllä he levittelevät reidet hyvin helposti. Ja ulkonäöstä ja itsevarmuudesta tämä ei johdu. Olen ihan saman näköinen kuin ennen.
Veikkaan kyllä että me miehet olemme vähemmän "meterialistisiä" kun te naiset. Meitä ei kiinnosta onko teillä iso talo vai pieni yksiö vai onko teillä hyväpalkkainen duuni vai ei. Mutta te naiset jauhatte sellaista keskenään kun puhutte miehistä. Eli te naiset olette pinnallisia. Saatanan moralistit...
[/quote]
Sori että puhkon kuplasi, mutta viestin 35 sinun materialismista kirjoitti mies.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Varmasti olet päässyt.... unissasi :')
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:38"]
[/quote]
Sori että puhkon kuplasi, mutta viestin 35 sinun materialismista kirjoitti mies.
[/quote]
En usko että se oli mies. Ehkä HOMO - sen kyllä uskon.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:06"]
Naiset ketkä "tarvitsee" meikkiä ollakseen siedettävän näköinen ovat vain yhden yön panon arvoisia. Jos nainen ei ole kaunis ilman mekkiä, niin miten joku suhde voi kestää sen. En tajua. - Mies 32 v
[/quote]
Suurin osa naisista ei ole kauniita ja suhteet kestävät. Syytä en tiedä. Kauniita naisia on harvassa. Suurin osa naisista on tavallisen näköisiä tai rumia.
Suhteet kestävät koska miehet ei ole komeita, vaan samantasoisia ulkonäöltään kuin naiset.
Miten mikään suhde voi kestää jos mies ei ole komea? En tajua.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:38"]
[/quote]
[/quote]
En usko että se oli mies. Ehkä HOMO - sen kyllä uskon.
[/quote]
Tunnen sen verta hyvin itseni, että tiedän olevani mies. Heterokin ja usko tai älä, mutta isot pojat ovat kertoneet, että homot ovat miehiä? yllätyitkö? Ehkä sinulla on vielä paljon opittavaa tästä maailmasta vaikka tienaatkin 6K€ ja "ajat uuden bemarin".
35
Minulta löytyy Hunksin ulkonäköä, metroseksuaalin pukeutumistapaa, ökyautoa ja kämppää ja mulkkukin on tehty suklaasta ja sylkee rahaa.
AlfaRomeoMies
[/quote]
Se ei ole totta. Miehet ovat ihan yhtä materialistisia. Moni mies on ollut minusta kiinnostunut kauniin ulkonäköni takia, mutta koska olen köyhä niin kiinnostus loppunut siihen. Nämä miehet ovat sitten valinneet hyväpalkkaisen ja vähemmän viehättävän näköisen naisen. Että te miehet olette tasan yhtä pinnallisia kuin naisetkin.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:56"]
[/quote] Se ei ole totta. Miehet ovat ihan yhtä materialistisia. Moni mies on ollut minusta kiinnostunut kauniin ulkonäköni takia, mutta koska olen köyhä niin kiinnostus loppunut siihen. Nämä miehet ovat sitten valinneet hyväpalkkaisen ja vähemmän viehättävän näköisen naisen. Että te miehet olette tasan yhtä pinnallisia kuin naisetkin.[/quote]Kyllä sinä minulle kelpaisit jos luonne olisi sopiva, minä en ainakaan välitä naisten rahoista vaikka itseltä sitä löytyy jonkin verran.
Hmm. This is one of those reasons why no one likes me. Eli olen 15-16v. Eikä pojat häävimmin kattele perään kun en meikkaa ja ole niinkuin muut tytöt ja pukeudu somasti. Sääli sinänsä olla yksinäinen :'(
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]
Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.
Ehkä treffikumppani ajatteli olevansa sinulle yhdentekevä, kun et vaivautunut edes hieman itseäsi ehostamaan.
Voi olla, jos edes huomasi meikittömyyttä. Ei kai miehet sellaiseen kiinnitä paljon huomiota, etenkin kun en normaalistikaan meikkaa paljoa. On voinut ajatella vaan minun näyttävän rumemmalta tai väsyneemmältä, kuin edellisellä kerralla. Niin tai näin, olisin ilman muuta jaksanut panostaa enemmän, jos olisin ollut kiinnostunut miehestä, joten parempi näin.
Eli mies olisi vetänyt aivan oikean johtopäätöksen, hän oli sinulle yhdentekevä. Miksi edes menit treffeille?
Voi sentään mitä ongelmia! Mulla oli kesällä töissä, päässä, vaikka mitä rättejä so what? Ei ihmisen ulkonäkö vaan luonne. Niin ja vapaa-ajalla tykkään pukeutua ja meikata. Mulle nyt aina sattuu nuo rähjäiset hommat. Ikä ja kokemus tuovat varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.
Aivan samaa sanottavaa olisi minullakin. Mutta aivan eri syistä !
En tiedä minäkään itkeäkkö vaiko nauraa ?
Jos jonkun parisuhteen muodostus-taso on sitä luokkaa, että tarvitsee "sotamaalauksen" millä "hurmaa" miehen, niin mitä muutakaan siihen voisi sanoa !
Tuskin sinä tarvitset miestä, jos et ole vielä yhtään pidemmällä ihmis-suhteissa !
Melkoisia "arkimeikkejä". Itsellä siihen kuuluu ripsari ja toisinaan myös rajaus yläluomelle. Joinain päivinä meikkivoide.
Kun "laittaudun", tulee meikkivoide, puuteri, rajaus yläluomelle, ripsari ja luomiväri.
Hyvin oon miehelleni näinkin kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:06"]
Naiset ketkä "tarvitsee" meikkiä ollakseen siedettävän näköinen ovat vain yhden yön panon arvoisia. Jos nainen ei ole kaunis ilman mekkiä, niin miten joku suhde voi kestää sen. En tajua. - Mies 32 v
[/quote]
Ja parisuhde on vain kauniille ihmisille mielestäsi? Muut joutuvat olemaan ilman? :D