Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näki ilman meikkiä - ei vastaa viesteihin!

Vierailija
15.05.2015 |

En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kuitenkin ollut melko aktiivinen osapuoli jutussamme, itse halunnut nähdä yms. En ole painostanut, olemme tapailleet melko vapaasti. Olemme molemmat melko kiireisiä, joten jos ei viikonloppuna olisi halunnut/ehtinyt nähdä, olisi ollut helpompikin tapa välttyä tapaamiselta.

Vierailija
22/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis se näytti oudolta siksi, kun säikähti sun näkemistäsi...syystä että valehteli itse menoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 siis Ap! Miesz laittoi äsken viestiä, että akku oli loppunut.. ja että älä huoli kaikki hyvin. ei kommentoinut kaupungissa oloaan
Ap

Vierailija
24/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D
Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.

Vierailija
25/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:09"] Juu ei olisi varmaan pitänyt pahoitella tai kommentoida mitenkään. Oon aina luullut, että mulla on melko hyvä itsetunto, sillä esim pystyn menemään sinne kauppaan ilman meikkiä(:D) ja suttuisenkin näköisenä. Olen vaan vähän ihastunut ko. mieheen ja menin paniikkiin ja rupesin vaan automaattisesti selittelemään(en varmaan halunnut miehen ajattelevan, että näytän niin suttuiselta yleensä). Olemme tapailleet vasta muutaman viikon ja olen alkanut ihastua, joten tottakai olen tämän miehen suhteen hieman epävarmempi ja haluisin näyttää itseni vain parhaimmillani. -Ap [/quote]Anteeksi nyt vain, mutta kuulostat todella epävarmalta itsestäsi. Siis miten niin on hyvä itsetunto jos "uskaltautuu kauppaan ilman meikkiä...Siis sehän on ihan normaalitoimintaa. En ymmärrä sua lainkaan.. [/quote] Hö, no ei se ap tuolla moittimisella itsetuntoa saa, se on vähän on pidempiaikanen projekti. Ja ihastuneena kyllä voi kuka tahansa käyttäytyä vähän hölmösti ja epävarmasti. Ymmärrän ap:ta ihan täysin.

[/quote]Joo tajusin viestin lähettyäni että se oli aika ilkeämielinen ja pahoittelinkin sitä jo.

Vierailija
26/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]13 siis Ap! Miesz laittoi äsken viestiä, että akku oli loppunut.. ja että älä huoli kaikki hyvin. ei kommentoinut kaupungissa oloaan
Ap
[/quote]
Hyvä juttu. :)

Vierailija
27/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]

13 siis Ap! Miesz laittoi äsken viestiä, että akku oli loppunut.. ja että älä huoli kaikki hyvin. ei kommentoinut kaupungissa oloaan Ap

[/quote]

Voi kun kiva :)

Aaah... taidat olla aika ihastunut. Ihana tunne. Oikein mukavaa viikonloppua ja kevättä ja kesää sinulle :)

Vierailija
28/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukuli ei pidä naisesta luonnollisena, se on väärä ukuli. Väärä ukuli pihalle ja uusi ukuli hakuseen. Uuden ukulin kanssa yhdessä leffailtoja kotona ilman meikkiä ja kaupungille syömään ja konserttiin meikeissä.  Vanhalle ukulille Lancomen katalogi ja käsirasvaa.

Ukuli

Vierailija
29/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]

Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.

[/quote]

Ehkä treffikumppani ajatteli olevansa sinulle yhdentekevä, kun et vaivautunut edes hieman itseäsi ehostamaan.

Vierailija
30/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vain iloisia ap:n puolesta, vaikka mies ei kommentoinut olemistaan kaupungissa?

Tovottavasti ap tulee kirjoittamaan jatkoa, kun mies paljastaa ketkuutensa.

Vierailija
31/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:20"]

Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.

[/quote]

Ehkä treffikumppani ajatteli olevansa sinulle yhdentekevä, kun et vaivautunut edes hieman itseäsi ehostamaan.
[/quote]
Voi olla, jos edes huomasi meikittömyyttä. Ei kai miehet sellaiseen kiinnitä paljon huomiota, etenkin kun en normaalistikaan meikkaa paljoa. On voinut ajatella vaan minun näyttävän rumemmalta tai väsyneemmältä, kuin edellisellä kerralla. Niin tai näin, olisin ilman muuta jaksanut panostaa enemmän, jos olisin ollut kiinnostunut miehestä, joten parempi näin.

Vierailija
32/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian vierestä, mutta tuli muistoja mieleeni nuoruudenpäiviltä. Olen 46 v. nainen ja aikoinaan tapasin omasta mielestäni maailman komeimman miehen. En muutamaan kuukauteen esiintynyt hänen edessään meikittä. Kunnes kerran mökillä ollessamme, saunan jälkeen hän näki minut naturellina. Hän sanoi suoraan että näky ei ole "mikään maalaus". Suhde loppui siihen mökkiviikonloppuun. Pitkään jouduin keräämään itsetuntoni palasia tämän jälkeen.

Vierailija
33/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei pidä ulkonäöstäsi meikittä. Luuli sinua paremman näköiseksi. Hyvä siis teille molemmille että kävi noin.

Vierailija
36/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:02"]

Hah, ai mitä teit? Siis pahoittelit ulkonäköäs kaupassa, ja olit oman itsesi näköinen...Ootko ihan terve? Voi jumalauta.Ja se mies on kyllä täys urpo taukki. Jätä se!

[/quote]

Kyllä te naiset osaatte puhua paskaa. Jos et ole viehettävän näköinen, niin kannattaa pahoitella. Ehkä miehessä sitten vielä herää joku sääli-tunne. Jos joku ruma akka alkaa olla vielä "itsevarma", niin mitä hytyä siinä on. Rumat tarvitsevat säälipisteitä, niin se vain on.

Vierailija
37/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 22:02"]

Hah, ai mitä teit? Siis pahoittelit ulkonäköäs kaupassa, ja olit oman itsesi näköinen...Ootko ihan terve? Voi jumalauta.Ja se mies on kyllä täys urpo taukki. Jätä se!

[/quote]

Kyllä te naiset osaatte puhua paskaa. Jos et ole viehettävän näköinen, niin kannattaa pahoitella. Ehkä miehessä sitten vielä herää joku sääli-tunne. Jos joku ruma akka alkaa olla vielä "itsevarma", niin mitä hytyä siinä on. Rumat tarvitsevat säälipisteitä, niin se vain on.

[/quote]No sinuna katsoisin peiliin ja alkaisin pyytämään jokaiselta vastaantulevalta naiselta anteeksi ulkonäköäs...Useimmiten miehet myös luulevat olevansa hyvännäköisiä, jos esim.lihaksia on saatu treenaamalla. -->Ei tarkoita että olisi hyvännäköinen.

Vierailija
38/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa! Mies siis ei selitellyt kaupungissa oloaan pahemmin vaan totesi, ettei ole vielä lähtenyt. En kokenut tarpeelliseksi kyseenalaistaa, vaikka olin kuvitellut että oli lähtenyt jo eilen. Kyllä kai suunnitemiin voi tulla muutoksia eikä niistä kaikista tarvitse raportoida parin viikon tuttavuudelle, jota asia ei koske. Näin ajattelin

Vierailija
39/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ketkä "tarvitsee" meikkiä ollakseen siedettävän näköinen ovat vain yhden yön panon arvoisia. Jos nainen ei ole kaunis ilman mekkiä, niin miten joku suhde voi kestää sen. En tajua. - Mies 32 v

Vierailija
40/97 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:06"]Naiset ketkä "tarvitsee" meikkiä ollakseen siedettävän näköinen ovat vain yhden yön panon arvoisia. Jos nainen ei ole kaunis ilman mekkiä, niin miten joku suhde voi kestää sen. En tajua. - Mies 32 v
[/quote] miten, joku suhde voi kestää sinut?