Mies näki ilman meikkiä - ei vastaa viesteihin!
En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on vaan tosi kauniita meikillä ja pökerryttävän rumia ilman. Näen päivittäin erästä naista mutta kerran ilman meikkiä ja suoraan sanoen säikähdin ja en kehdannut katsoa suoraan kasvoihin kun hetki juteltiin kun hän oli kauniisti sanottuna häkellyttävän erinäköinen ilman meikkiä. Onkohan sulla sama homma?
Mitä vaaleampi iho ja hiukset, sen suurempi ero meikattuna ja ilman. Tummatukkaisilla ja tummakulmaisilla naisilla ero ei ole niin suuri.
.
Voin näin asijan tuntijana kertoa, että tälläisessä tapauksessa et kyllä todennäköisesti menettänyt mitään. Tosin saatoit säästyä monelta epämukavuudelta.
Äkä enää edes vaivaudu vastaamaan, mikäli alkaa jatkossa seuraasi vonkaamaan. Yleensä tuollaisia katoamistemppuja tekevät hoitavat jotakin pakollisia suhdekuvioitaan toisaalla silloin ,kun niitä ei näy tai eivät vastaa mihnkään yhteydenottoihin.
.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin kuluneella viikolla treffeille ilman meikkiä ja tukka ponnarilla. Yleensä meikkaan sen verran, että peitän tummat silmänaluset ja ihon virheet, vahvistan kulmia kulmakynällä ja laitan ripsiväriä. Nyt ei ollut sellaista fiilistä, että olisin jaksanut panostaa. Toki olin käynyt suihkussa ja olin muutenkin siisti. Ilman meikkiä vaan. Treffiseuralaisesta mitään kuulunut sen jälkeen. :D
Ei haittaa muuten, mutta kyllä vähän mietityttää, oonko niin hirveän näköinen ilman meikkiä. Omasta mielestäni olin ihan söpö.
Ihastun miehenä juuri tällaisiin tyttöihin. Heidän kanssaan on hauskempaa ja luonnollisempaa kuin niiden, jotka koko ajan pelkäävät, että irtoripsi on ristissä.
Eli mies oli jo valehdellut aulle olevansa pois saatavilta. Tarvitaanko tähän paljonkin matikkaa?
Se ettei vastaa ei johdu ulkonäkösi hetkellisestä huolimattomuudesta vaan siitä, että hän on jo aiemmin etääntynyt sinusta sillä muuten ei olisi valehdellut olevansa pois ja sittenkin salaa paikalla vaan ei vaan tahtonu viettää kanssasi aikaa.
Aloitusviesti on jo puolitoista vuotta vanha, huomasittehan?
Vierailija kirjoitti:
13 siis Ap! Miesz laittoi äsken viestiä, että akku oli loppunut.. ja että älä huoli kaikki hyvin. ei kommentoinut kaupungissa oloaan
Ap
Vai akku oli loppunut... niin varmaan, tuo on mieheltä jo toinen valhe lyhyen tuttavuuden aikana. Unohda koko tyyppi!
Joo, kyllä nykymiehille pari tuntia näpräämättä puhelinta on ikuisuus.
V
Vierailija kirjoitti:
En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.
Mä en meikkaa koskaan ja silti miehen sain. :-D
Onkohan mies jo vastannut tämän puolentoista vuoden aikana.
Olisi hauska tietää.
Viestin aloitus toukokuulta 2015. Ei voi porukoita ainakaan liian tuoreisiin viesteihin vastailusta syyttää
No nyt tuli äijältä textari! :D so moro petolintu! käytä next time lancomea!
Hih, olisikin kiva tietää, mitä tälle parille kuuluu nykyään? :)
Minulla kävi päinvastoin =( Vaimo näki minut meikissä jonka jälkeen ei enää vastaa puheluihini =(
En kykene ymmärtämään näitä naisia, joille meikkaamattomuus on jonkinlainen hyve. Hemmetin itsekästä se on: antaa oikeasti sellaisen vaikutelman, että ei välitä muista kuin itsestään tai yhtään toisten viihtyvyydestä. Sitten vedetään esille se pakkeli-kommentti, että meikkaaminen automaattisesti tarkoittaisi 2cm meikkivoidetta ja tekoripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi päinvastoin =( Vaimo näki minut meikissä jonka jälkeen ei enää vastaa puheluihini =(
Tää oli hauska!!!
Teillä naisilla on käsittämättömän huono itsetunto. Kukaan mies ei jäisi pohtimaan, miltäköhän nyt näytti, jos näkee tutun naisen kaupassa. Tuollainen "olinkohan riittävän nätti ilman meikkiä"- miettiminen on säälittävää. Eli ap, kehitä itsetuntoasi ja harjoittele enemmän meikittä oloa.
Mä tein nuorena aina niin, että ekat treffit olin ilman meikkiä. Yleensä olin tavannu jonkun baarissa tm.menoissa laitettuna ja sen takia halusin heti näyttää meikittömän naamani. Olin toki aina ihan kivoissa vaatteissa ja suihkun raikas jne. Tais olla yksi, joka säikähti, mutta muut ei tainnu ees kommentoida mitenkään asiaa. Nykyäänkin olen ilman meikkiä aina ja siksi ei tarvi kenenkään enää säikähdellä muuttunutta naamaa!