Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näki ilman meikkiä - ei vastaa viesteihin!

Vierailija
15.05.2015 |

En tiedä itkeäkkö vai nauraa. Esiinnyn yleensä melko huoliteltuna, sillä työni vaatii sitä. Poikkesin tänään kuntosalin jälkeen kauppaan ilman meikkiä ja näin ohimennen tapailemani miehen. Olemme siis tapailleet muutaman viikon, eikä mies ole nähnyt minua ilman meikkiä - tosin en ole tavatessammekaan ollut sonnustautuneena sotamaalaukseen vaan arkimeikkiin. Hiukset olivat tänään epäsiistillä hätäponnarilla, olin ilman meikkiä ja collegehousut jalassa. Mies tunnisti minut kaupassa, mutta näytti hieman hämmentyneeltä :D pahoittelin ulkonäköäni enkä jäänyt juttelemaan pidemmin. Laitoin kotoa viestin miehelle. Olin ymmärtänyt, että mies on lähtenyt viikonlopuksi kaupungista, joten mainitsin siitä ja lisäksi heitin vitsiä asustuksestani. Viestistä on 2,5 tuntia eikä mies ole vastannut....... halusin vaan jakaa.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ketkä "tarvitsee" meikkiä ollakseen siedettävän näköinen ovat vain yhden yön panon arvoisia. Jos nainen ei ole kaunis ilman mekkiä, niin miten joku suhde voi kestää sen. En tajua. - Mies 32 v

Laita oma kuvasi tänne, niin keskustellaan lisää:DDDD

Vierailija
62/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkimeikki on mulle meikkivoide, peitevoide, poskipuna, puuteri ja aurinkopuuteri. Kulmavaha+silmiin ripsiväri ja vaihtelevasti tavatessamme on ollut lisäksi eyelineria ja luomiväriä

-ap

Arkimeikki? En laita edes juhlaan tuollaista määrää pakkelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on vaan tosi kauniita meikillä ja pökerryttävän rumia ilman. Näen päivittäin erästä naista mutta kerran ilman meikkiä ja suoraan sanoen säikähdin ja en kehdannut katsoa suoraan kasvoihin kun hetki juteltiin kun hän oli kauniisti sanottuna häkellyttävän erinäköinen ilman meikkiä. Onkohan sulla sama homma?

Vierailija
64/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ehtinyt lukea viestisi, koska panee juuri toista naista

Vierailija
65/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koskaan ja silti mulla on mies.

Vierailija
66/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia "arkimeikkejä". Itsellä siihen kuuluu ripsari ja toisinaan myös rajaus yläluomelle. Joinain päivinä meikkivoide.

Kun "laittaudun", tulee meikkivoide, puuteri, rajaus yläluomelle, ripsari ja luomiväri.

Hyvin oon miehelleni näinkin kelvannut.

En kestä tällaisia ihmisiä. :D En vaivaudu edes kommentoimaan tuota viestiä sen kummemmin.

T. Nainen, jonka arkimeikki on aika vastaavanlainen mutta joka on saanut aina miehiltään kehuja myös meikittömästä olemuksesta

Vierailija
67/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni näki minut ilman meikkiä ensimmäistä kertaa ensimmäisellä yhteisellä aamupalalla, hän ihmetteli olinko jo meikannut, vaikka olin ilman meikkiä. Minulla on kyllä luonnostaan tummat piirteet, mutta olin itse pitänyt itseäni hirveän näköisenä ilman meikkiä, joten oli kiva huomata, että mies oli jopa yllättynyt kun näytin aamullakin hänen mielestään niin hyvältä. :) Nykyään kun olemme olleet yhdessä jo useita vuosia, niin ulkonäöllä ei ole enää niin suurta merkitystä. Olemme kummatkin "tottuneet" toistemme ulkonäköön. Eniten merkkaa se, että meillä on kivaa yhdessä ja miltä tuntuu olla toisen kanssa. :) Aloittajalle terveisiä, että jos mies muka oikeasti säikähti meikitöntä naamaasi niin parempi vaan, että meneekin semmonen mies! Jokainen ansaitsee sellaisen ihmisen kumppanikseen, joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet aitona omana itsenäsi! :) Kuuluiko miehestä muuten mitään?

Vierailija
68/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuulemma arvostaa luonnollisuutta ja meikitöntä naamaa, sitten juoksee karkuun kun sellaisen näkee :D

Vierailija
69/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuulemma arvostaa luonnollisuutta ja meikitöntä naamaa, sitten juoksee karkuun kun sellaisen näkee :D

Mä luulen, että suurin osa "luonnollisuutta ja meikkittömyyttä" arvostavista miehistä pitää tosiasiassa kevyestä ehostuksesta, joka saa näyttämään luonnollisesti kauniilta. Eivät he edes tajua, että se on meikillä aikaan saatua. Vaikka on toki paljon naisia, jotka oikeasti näyttävät kauniilta täysin meikittäkin. Itse kuulun niihin, jotka näyttävät ilman meikkiä suunnilleen haudasta nousseelta kesät talvet. Hailakan väriset silmät, vaaleat kulmat ja ripset, kalpea ja punoittava iho ja unen määrästä riippumattomat tummat silmänaluset ja punottavat silmät :D

Vierailija
70/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia "arkimeikkejä". Itsellä siihen kuuluu ripsari ja toisinaan myös rajaus yläluomelle. Joinain päivinä meikkivoide.
Kun "laittaudun", tulee meikkivoide, puuteri, rajaus yläluomelle, ripsari ja luomiväri.
Hyvin oon miehelleni näinkin kelvannut.

Miksi tämä on saanut näin paljon alapeukkuja? Itselläni sama juttu, paitsi että teen rajauksen myös alas. Ei tulisi mieleenkään mitään luomivärejä tai huulipunaa laittaa arkena.

Vierailija
71/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ehtinyt lukea viestisi, koska panee juuri toista naista

Näin. Jos alkuhuumassa vkonloppukiireet ja akkuloppu, niin noi se on. Onko nettimies.

Ja tää pohtii meikkiään.

Vierailija
72/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin itsekin karkuun miestä, joka alkaa selitellä ulkonäköään ja vatteitaan jatkaen vielä viesteissä. Jos on muutama kerta jo tavattu ja juttu luistaa, mitä hiton väliä on, vaikka tulisi vastaan tukka märkänä ja vaatteet työstä likaantuneina. Käyn kaupassa ilman meikkiä ja usein töissäkin, vaikka olen ihmisten parissa töissä. Hui kauheaa!

Vierailija
73/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mies joka tykkää maalista eikä luonnollisuudesta niin antaa mennä niiden maalipurkkien luokse.  Olit kyllä vähän paniikissa kun moneen kertaan mainitsit ulkonäkösi olleen repsahtaneessa tilassa kohdatessasi miehen.  Olisit ollut vain itsevarmana treenaamasta tulossa ja piste.  Kuka se siellä treenaamassa on juhlameikki päällä odottamassa kauneusarvosteluja.....

Jos mies tuosta jää niin anna olla äläkä joutavaa enää kaipaile.  Jos menisitte yhteen, meikkaisitko joka aamu ennen hänen heräämistään että ei näe sinua normaalitilassa.  Ja jos saisitte lapsen, miten olisi sitten.......jne

Vierailija
74/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkimeikki on mulle meikkivoide, peitevoide, poskipuna, puuteri ja aurinkopuuteri. Kulmavaha+silmiin ripsiväri ja vaihtelevasti tavatessamme on ollut lisäksi eyelineria ja luomiväriä

-ap

Ei taida ap:sta enää kuulua, sillä tämä ketju on viime vuoden toukokuulta. Joku ulkonäöstään epävarma teini oli kaivanut esiin.

Kommentoisin ap:n tilanteeseen kuitenkin sen, että aluksi en uskonut miehen kaikkoamiseen olevan syynä, että näki ap:n ilman meikkiä, mutta tulin toisiin ajatuksiin luettuani tuon pakkelin määrän. Taitaa iho olla aika huonossa kunnossa ja sen mies näki nyt vasta.

Vierailija
75/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei taida ap:sta enää kuulua, sillä tämä ketju on viime vuoden toukokuulta. Joku ulkonäöstään epävarma teini oli kaivanut esiin.

Kommentoisin ap:n tilanteeseen kuitenkin sen, että aluksi en uskonut miehen kaikkoamiseen olevan syynä, että näki ap:n ilman meikkiä, mutta tulin toisiin ajatuksiin luettuani tuon pakkelin määrän. Taitaa iho olla aika huonossa kunnossa ja sen mies näki nyt vasta.

No just joo, ihan normaali määrä meikkiä minusta eikä tuosta voi tehdä mitään johtopäätöksiä ihon kunnosta.

Vierailija
76/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkia...aikoja sitten olin silloisen hyvan kaverini (nainen siis) luona iltaa istumassa ja ilta meni pitkaksi, minulla pitka kotimatka, joten jain yoksi. Kaveri meni ekaksi iltapesulle ja kun tuli ulos kylpparista, taisi minulla leuka loksahtaa.

Sen naama oli niinkuin kadonnut! Kaikki, mita olin pitanyt luontaisena hanessa, olikin ollut vain meikkia, tosin kevytta sellaista. Kuten kulmakarvat, luonnollisen nakoiset, mutta pesun jalkeen ei mitään kulmakarvoja. 

Taa nyt oli vain vanha muisto ja tietenkin OT.

Vierailija
77/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsetunnolla ole mitään tekemistä sen kanssa, että menee ilman meikkiä kauppaan. Minäkin menen ja on ihan paska itsetunto.

Vierailija
78/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, sulle ei ole vastausta tullut 2,5 tuntiin!!!

Vierailija
79/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se on menny jo naimisiin jonkun muun kanssa kun ei ole 2,5 h vastannu...

Voi kun ikävä lankapuhelimia.

Vierailija
80/97 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä ja kumarra!