Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14821/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Other Way kausi 6 alkoi. Kaksi uutta paria, Corona ja islantilainen Ingi, sekä indonesialainen Meitalia ja James, vaikuttavat mielenkiintoisilta. Kun taas ohjelmaan palaavat Statler ja Dempsey sekä Shekinah ja Sarper ovat, noh, ehkä huonoimmat mahdolliset vaihtoehdot mun mielestä. (Paitsi jos Gino ja Jasmine muuttavat Panamaan ja palaavat takaisiin ohjelmaan). En kyllä oikein ymmärrä miten tuo Corona ajattelee opiskelevansa kätilöksi Islannissa, luulisi että islannin oppimiseen sille tasolle kestäisi vuosia. Ja millä viisumilla hän on sinne menossa, koska työpaikkaa tai opiskelupaikkaa ei ole, ja Ingi ei aio kosia muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. 

Vierailija
14822/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis onko Andrei Onlyfansissa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14823/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noiden vanhoillisten pitää mennä yhteen länsimaisten naisten kanssa jos länsimainen pukeutuminen on niin kauheaa? Maailmassa on naisia jotka ovat tottuneet peittämään itsensä ja tekemään mitä mies haluaa, menisivät yhteen sellaisen naisen kanssa.

Kielletty hedelmä kiehtoo aina. Vasta hetken päästä huomaa sen hedelmän olevankin hapan sitruuna. kun nainen ei olekaan muottiin laitettava muovailuvaha.

Eiköhän syynä ole vain ja ainoastaan pääsy USA:han. Haluavat pois omista surkeista maistaan.

Vierailija
14824/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viis veisaan tykätäänkä viesteistäni vaikka täällä vedetään veks.  Minulla on oikeus mielipiteeseeni, ottakaa tai jättäkää. Inhottaa nykytyyli, pitää olla samaa mieltä, jos olet toista mieltä olet paskaputinisti, nisti tai vassari, mitä milloinkin. Tällä tukitaan suut, estetään mielipiteenvaihto tyystin.

Vierailija
14825/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Other Way kausi 6 alkoi. Kaksi uutta paria, Corona ja islantilainen Ingi, sekä indonesialainen Meitalia ja James, vaikuttavat mielenkiintoisilta. Kun taas ohjelmaan palaavat Statler ja Dempsey sekä Shekinah ja Sarper ovat, noh, ehkä huonoimmat mahdolliset vaihtoehdot mun mielestä. (Paitsi jos Gino ja Jasmine muuttavat Panamaan ja palaavat takaisiin ohjelmaan). En kyllä oikein ymmärrä miten tuo Corona ajattelee opiskelevansa kätilöksi Islannissa, luulisi että islannin oppimiseen sille tasolle kestäisi vuosia. Ja millä viisumilla hän on sinne menossa, koska työpaikkaa tai opiskelupaikkaa ei ole, ja Ingi ei aio kosia muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. 

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tilalle. Mistä tuota uutta kautta pystyy katsomaan? Meillä ei ihan pian ole kuitenkaan telkkariin tulossa.

Vierailija
14826/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä viis veisaan tykätäänkä viesteistäni vaikka täällä vedetään veks.  Minulla on oikeus mielipiteeseeni, ottakaa tai jättäkää. Inhottaa nykytyyli, pitää olla samaa mieltä, jos olet toista mieltä olet paskaputinisti, nisti tai vassari, mitä milloinkin. Tällä tukitaan suut, estetään mielipiteenvaihto tyystin.

Siksikö käyt jatkuvasti eri ketjuissa riehumassa, kaikissa suosituissa kuten tämä, ja purkamassa pahaa oloa?

Ehkä tämä palsta ja ketju eivät ole sinua varten, vai saitko taas bannit muille keskustelupalstoille ja siksi palaat tänne v----ttuilemaan kaikille jotka ylläpitää kivaa keskustelua ja joilla on tilannetajua tositv-telkkariohjelmien suhteen?

Vierailija
14827/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tilalle. Mistä tuota uutta kautta pystyy katsomaan? Mei

Joskus käy niin että jotain paria näytetään tiettyyn pisteeseen saakka, ja puolessa välissä tuleekin uus pari. Kuten se amerikkalainen nainen ja korealainen mies joka kutsui naista possuksi.

Vierailija
14828/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tila

Niin taitaa käydä tässä meneillään olevalla kaudellakin. Voi olla ihan vaan huhu, mutta Nicole ja Mahmoud poistuvat kohta kesken kauden ja tilalle tuleekin sitten mökää ruudun täydeltä kun Angela hyppää puikkoihin ;) Anteeksi kaikille Angelasta pitäville, mutta mä olen jo kurkkuani myöten täynnä Angelaa ja Michaelia!

Vierailija
14829/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alapeukuttaa monelta eri laitteelta

Mä kysyin tästä jo kauan sitten mutta en saanut vastausta. Yritetääs nyt uudelleen. Mitä mä en tajua? Niin paljon kun on ihmisiä on myös eri mielipiteitä. Miksi tulee keskustelufoorumille jossa aivan varmasti törmää eriäviin mietteisiin? Niitä ilmaistaan laittamalla se peukku alaspäin! Joku kuitenkin näyttää ottavan sen henkilökohtaisena törkeänä loukkauksena. Viesteistä päätellen. Enpä jaksa uskoa että kellään normaalilla ihmisellä olis aikaa tai halua ruveta tuossa ylhäällä kuvattuun älyvapaaseen hommaan. Mutta kysymys oli se että miksi ihmeessä ei saa olla eri mieltä kuin kirjottaja ja ilmaista sitä sillä peukulla? Eikös ne siksi ole siinä kommentin alla valittavissa?

Selittää SARJA-ALAPEUKKUTTAJA itse! :D

Mulla ei ole mielenkiintoa antaa alapeukkuja, annan yläpeukut niille jotka seuraa oikeasti tätä sarjaa eivätkä ole täällä riitelemässä eivätkä korostamassa itseään.

Muuten tuo että Shekinah ja Sarper uudella kaudella, ja tuossa trailerissa näytettiin miten Sarper piirtää Shekinahille uuden nenän minkä lääkärin pitää leikellä, vahvistaa vaan sen että nämä ovat todellakin mainostamassa plastikkakirurgian klinikkaa Turkissa. Seuraavat mainostavat Silvan kaksoset, oikein noiden manTelinperijät, kun ne kaks on jo poissa pelistä eli sarjasta.

Vierailija
14830/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, että joku vaan jaksaa jauhaa tuota samaa. Alkaa hipoa jo pakkomielteen rajoja tuo jatkuva jollotus plastikkakirurgian mainoksista  Kannattaisi ehkä ottaa vähän välimatkaa kaikkiin tämän kaltaisiin ohjelmiin jos alkaa nähdä kaikkialla mörköjä. Kaikki on käyneet jossain operaatiossa, ainakin vähintään mainostavat jotain klinikkaa. Mitään muuta ei ihmisen verkkokalvoille mahdu. Suorastaan pelottavan huolestuttavaa. Mä seuraan sarjaa, olen seurannut alusta asti ja mä näen kyllä paljon muutakin erilaisten parien elämässä. Olen kyllä kuullut termin valikoiva kuulo, vaan sille seuraa tekee sitten valikoiva näkö. Niin me ihmiset ollaan erilaisia, yksi näkee mustaa ja toinen valkoista samassa kuvassa.

Vierailija
14831/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, että joku vaan jaksaa jauhaa tuota samaa. Alkaa hipoa jo pakkomielteen rajoja tuo jatkuva jollotus plastikkakirurgian mainoksista  Kannattaisi ehkä ottaa vähän välimatkaa kaikkiin tämän kaltaisiin ohjelmiin jos alkaa nähdä kaikkialla mörköjä. Kaikki on käyneet jossain operaatiossa, ainakin vähintään mainostavat jotain klinikkaa. Mitään muuta ei ihmisen verkkokalvoille mahdu. Suorastaan pelottavan huolestuttavaa. Mä seuraan sarjaa, olen seurannut alusta asti ja mä näen kyllä paljon muutakin erilaisten parien elämässä. Olen kyllä kuullut termin valikoiva kuulo, vaan sille seuraa tekee sitten valikoiva näkö. Niin me ihmiset ollaan erilaisia, yksi näkee mustaa ja toinen valkoista samassa kuvassa.

Mä olen katsonut myös paljon eri kausia mukaanlukien Darceyn ja Staceyn. Koskaan en ole nähnyt, että kuva pysähtyisi ja siihen tulisi teksti: tässä klinikka xxxx soita numeroon 123456 ja varaa aika. Ei ole silmiin sattunut myöskään mitään mainosta aiheesta ennen tai jälkeen jakson. Kuka sitten mitäkin pitää mainoksena. Mä en näe noissa mitään mainoksia. Tai sitten kaikki on mainosta, lentoyhtiöt kun ne matkustaa, liikennöitsijät kun ne istuu bussiin, baarit jonne menevät juomaan ja syömään, listahan on loputon jos tolle linjalle lähtee.

Vierailija
14832/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tila

Niin taitaa käydä tässä meneillään olevalla kaudellakin. Voi olla ihan vaan huhu, mutta Nicole ja Mahmoud poistuvat kohta kesken kauden ja tilalle tuleekin sitten mökää ruudun täydeltä kun Angela hyppää puikkoihin ;) Anteeksi kaikille Angelasta pitäville, mutta mä olen jo kurkkuani myöten täynnä Angelaa ja Michaelia!

Eipä taida kovin moni Angelasta pitää. Nyt tulee muuten uusintana joku kausi missä Angela oli korjauttamassa kroppaansa ja kyllä oli niin flirtti sen lääkärin kanssa! Michael ei saa hengittääkään toisten naisten suuntaan ja Angelan käytös lääkärillä oli jo seksuaalisen häirinnän paikkeilla, jos mies olisi samallalailla näytellyt pippeliä ja kommentoinut noin niin syyte olisi tullut tai ainakin lääkärinvaihto.

Vierailija
14833/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. Kun Angela tulee kuvioihin niin loppuu tämänkauden tuijotus multa.

Vierailija
14834/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten nuorikin ihminen vanhenee muutamassa vuodessa. Avasin tv:n tänään aiemmin kun odotin tiistaisen uuden jakson alkamista klo 20. Siinä edellä meni jokin muutaman vuoden takainen ja huh kun ovat nopsaa kasvot muuttuneet. No se on luonnollista, jokainen vanhenee. 

Outoa, kun tavallaan odotinkin taas tätä ti-iltaa, että tulee uudet jutut, mutta samalla mua suututtaa, että olen riippuvainen tätä vielä katsomaan! Se on tosi koukku, sillä mitenkään hyvä tämä 90 pv ei ole. Muuttunut ihan typeräksi, ja yritetään kaikkea erikoista siihen ympätä. Juuri niin koen kuin täällä monetkin toteavat.  

Ihan aluksi oli aika kiva seurata pareja. Ihan aidoimpana, parhaana, miellyttävimpänä ja mielenkiintoisempana muistan sen mehiläishoitaja-pariskunnan. Rouva amerikkalainen ja sai ihastuksensa luokseen, miehen Turkista. Aluksi heillä ei ollut yhteistä kieltäkään. Muistaakseni mies ei heti rohjennut turkkilaisille perheenjäsenilleen kertoa, että morsiammellaan on kolme lasta. No siis, tämä pariskunta oli aika tavallinen stoori, joita sarjassa olisi saanut olla enemmänkin, ilman erikoisuuden tavoitteluja. 

Mutta siis, vaikka sarja on nykyisellään minulla typerää ajankäyttöä, miksi kuitenkin katson, huohh? 

Vierailija
14835/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahmoudin ja  Nicolen tarina kiinnostaa, . Nicolen pitäisi pyytää anteeksi, taas aloitti saman syyllistämisen. Vihdoin Mahmoud saa levätä.  

Vierailija
14836/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se mehiläistarhuri pari oli kiinnostava, saivat sijaisynnytyksellä lapsen muistaakseni Ukrainasta. 

Vierailija
14837/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee akka tuo noita akka. Aina eri mieltä. 

Vierailija
14838/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, se mehiläistarhuri pari oli kiinnostava, saivat sijaisynnytyksellä lapsen muistaakseni Ukrainasta. 

Oi, Anna ja Mursel oli yksi lempipareista! Edelleen ovat yhdessä ja tosiaan vuonna 2022 saivat pojan Ukrainasta. Anna kävi sodan keskeltä vauvan hakemassa. Heissä on hyvä esimerkki, että vaikka ei ollut edes yhteistä kieltä niin sama harvinaisempi harrastus mehiläiset yhdisti ja tahtotila olla yhdessä kaikista esteistä huolimatta.

Vierailija
14839/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin the other way 6. kausi tulee? 

Vierailija
14840/27900 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksikö käyt jatkuvasti eri ketjuissa riehumassa, kaikissa suosituissa kuten tämä, ja purkamassa pahaa oloa?

Ehkä tämä palsta ja ketju eivät ole sinua varten, vai saitko taas bannit muille keskustelupalstoille ja siksi palaat tänne v----ttuilemaan kaikille jotka ylläpitää kivaa keskustelua ja joilla on tilannetajua tositv-telkkariohjelmien suhteen?

Ettekö seuraa ohjelmaa kun vain riitelette? 

Ketju on lukittu.