Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14781/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että sä olet katkera. Aina jankkaat tuota samaa, että tämä on operaatioiden mainosohjelma. Onko noin, että itselläsi olisi tarvetta yhdelle jos toisellekin korjaukselle ulkonäössä, vaan ei rahaa tehdä sitä? Paljon on tässä ohjelmassa ihan muutakin kuin eri operaatioita. Sinä ilmeisesti sivuutat kaiken muun, kuin ei olisi ollutkaan ja näet vain sen mitä haluat, eli tartut jokaiseen pieneenkin vihjeeseen, että jotain olisi voitu tehdä...Ja joo, onhan noita itse leikkausjuttujakin ollut, varsinkin D + S kaudet täynnään niitä, mutta koitapa joskus katsoa ihan avoimin mielin, etsimättä koko ajan jotain johon tarttua kuin rakkikoira löytöluuhun, jota riepottelee innoissaan. Pikkuinen pakkomielle tuntuu sulla olevan kauneusleikkauksista.

Olen eri keskustelija, mutta olen huomannut että tämä ohjelma mainostaa turkkilaisia laminaattihammasklinikoita ja plastikkakirurgian klinikoita.

Kiitos,  minua alettiin solvaamaan katkeraksi ja hoitoa kaipaavaksi kun arvostelin näitä hirveysoperaatioita. Nyt meillä alkaa eräällä kanavalla sarja Kauneutta hinnalla millä hyvänsä. Siinäpä oppia nuorille.

HUS hoitelee sitten meidän veronmaksajien piikkiin ironneet ja tursunneet lisukkeet.

Vierailija
14782/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lorenin mies kuulunut kertaakaan sanovan että leikkausta ei tarvi siksi koska vaimo on täydellinen edelleen, kolmen lapsenkin jälkeen?

Koska Aleksei ymmärtää mitä tarkoittaa kun on tullut vatsalihasten erkauma. Sen korjaaminen vaatii kirurgia, oli vaimo kuinka täydellinen tahansa noin muuten. Pisteet siitä, että sanoi hänen tehtävänsä olevan tukea vaimoaan! Kaikista sarjan miehistä pidän Aleksein tyylistä eniten. Alkaen Tourette-shokista selviämisestä ja sen jälkeen täysillä vaimonsa vierellä myötä- ja vastoinkäymisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14783/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se yhtä lailla olla sulhanen joka on rahan perässä, ei aina nainen! Mutta naisena en ole koskaan ymmärtänyt tuota rahan tai oleskeluluvan takia avioliittoa. Avioliittoon kun kuuluu sitten myös se hääyö, mahdollisesti useammin kuin kerran. En vaan pystyisi reisiäni levittämään miehelle jota kohtaan ei olisi mitään tunteita! Toki jotkut pystyy, minä en. Mikään määrä rahaa ei korvaisi sitä "kidutusta" jos joku iljetys ähkisi mun kimpussa. Ajatuskin puistattaa! Ja jenkeissä saadakseen sen oleskeluluvan pitää olla vähintäin kaksi vuotta siellä nalkissa. Siksihän nuo eivät pääse edes käymään kotonaan prosessin kesken ollessa. Avioehto tai ei, aika paha hinta maksettavaksi jos ei ole tunteita.

Aika monen parin kohdalla on ollut epäilyjä onko kyse vain oleskeluluvasta tai rahasta, mutta kuinka yleistä tuo lopulta on?

Köyhemmissä maissa jotkut naiset ja miehetkin tienaavat rahaa myymällä rakkautta, eivät he varmaan tekisi sitä, jos olisi muita keinoja ansaita rahaa. Jos vaihtoehdot ovat myydä ruumista useille miehille joka päivä tai vain yhdelle ja sillä saisi itselleen paremman elämän niin ei se oleskeluluvan vuoksi naiminen niin paha vaihtoehto ole.

En sano että hyväksyisin rahasta naimisen, mutta ymmärrän kyllä miksi joku voisi sen tehdä, jos on vain huonoja vaihtoehtoja itsensä elättämiseen.

Vierailija
14784/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuosta kullankaivaja-sulhasesta räikein esimerkki on se Daniellen dominikaani Yohan! Hirveä äijä kaikkine pettämiseen ym.

Chantelin Pedro on mulla vielä kiikun kaakun. Luultavasti myös se tuli paremman elämän perässä. Valitettavan usein nuo mustien miesten saarilta ja mantereilta tulijat tulevat sieltä dollarinkuvat silmissä. Koska kuka oikeasti uskoo, että parhaassa iässä olevat miehet rakastuisivat hullun lailla ylipainoisiin, lähempänä mummoikää oleviin naisiin?! Jotka eivät voi edes hyvällä luonteella paikata (esim. Angela joka rääkyy kurkku suorana lähes aina) ulkoisia puutteita. Melkein kaikkihan ne ovatkin päättyneet eroon.

Vierailija
14785/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi menin kerran reddittipalstalla klikkaamaan sen onlyfänssikuvan näkyviin jossa Libby seisoi jalat levällään ja tamponin naru roikku haaroistaan. Ehkä juuri siksi kun en uskonut että se menisi tekemään mitään tuollaista, mutta siellähän se onlyfänssikkuva oli

Et ole tosissasi?! Sä luet jotain reddit-palstaa, joka on vielä pahempi satupalsta kuin tämä vauva!!! Ne jutut on suurin osa täysiä feikkejä ja niitten kirjoittajien mielipiteitä. Lue välillä ihan lehtiä! Tämä tampparin naru-keissi on vuodelta 2021 ja sen on Libby itse lehdessä kertonut olevan täysi feikki! Kuva on otettu hänen Instagram-julkaisusta, jota joku on "vähän muokannut" ja lisännyt "faktana", että kuva on otettu tuuletin-sivuilta. Ja sä menit nielemään tuon syötin matoineen ja koukkuineen??? ;D Jööses! Ihan oikeasti? Järjen käyttö on aika ajoin ihan sallittua...

Vierailija
14786/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tulevan 90 Päivää MAAILMALLA kauden 6 mainos.

Kohteina Indonesia, Kiina, Turkki, Islanti, Englanti ja Irlanti.

Kaksi edelliskausilta tuttua paria mukana, kuten jotkut tiesivät kertoa viikkoja sitten että Sarper (Turkki) ja Shekina (USA) mainostamassa turkkilaisia plastikkaklinikoita ja tuossa Shekina kertoo amerikkalaisille kavereilleen että miten Sarper on suunnitellut hänelle uuden nenän ja siellä se "2501 naista pannu" äijä piirtää Shekinan naamaan tussilla!!!!!!!!!!! Ei juma......!!!!

Sitten se naispari Statler (USA) ja Dempsey (Englanti) jotka kerto toissa Tell All'ssa että ne hommas asuntoauton ja lähtee kierteleen.

Muut pariskunnat on tuoreita.

Vierailija
14787/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi menin kerran reddittipalstalla klikkaamaan sen onlyfänssikuvan näkyviin jossa Libby seisoi jalat levällään ja tamponin naru roikku haaroistaan. Ehkä juuri siksi kun en uskonut että se menisi tekemään mitään tuollaista, mutta siellähän se onlyfänssikkuva oli

Et ole tosissasi?! Sä luet jotain reddit-palstaa, joka on vielä pahempi satupalsta kuin tämä vauva!!! Ne jutut on suurin osa täysiä feikkejä ja niitten kirjoittajien mielipiteitä. Lue välillä ihan lehtiä! Tämä tampparin naru-keissi on vuodelta 2021 ja sen on Libby itse lehdessä kertonut olevan täysi feikki! Kuva on otettu hänen Instagram-julkaisusta, jota joku on "vähän muokannut" ja lisännyt "faktana", että kuva on otettu tuuletin-sivuilta. Ja sä menit nielemään tuon syötin matoineen ja koukkuineen??? ;D Jööses! Ihan oikeasti? Järjen käyttö on aika ajoin ihan sallittua...

😂😂😂 Uskooko joku muka mitä Redditissä lukee? Ei ole todellista. Seiskakin on luotettavampi lähde.

Vierailija
14788/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista hengittää välillä.

Ja toisten keskustelijoiden haukkuminen on sääntöjen vastaista.

Vierailija
14789/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lorenin mies kuulunut kertaakaan sanovan että leikkausta ei tarvi siksi koska vaimo on täydellinen edelleen, kolmen lapsenkin jälkeen?

Koska Aleksei ymmärtää mitä tarkoittaa kun on tullut vatsalihasten erkauma. Sen korjaaminen vaatii kirurgia, oli vaimo kuinka täydellinen tahansa noin muuten. Pisteet siitä, että sanoi hänen tehtävänsä olevan tukea vaimoaan! Kaikista sarjan miehistä pidän Aleksein tyylistä eniten. Alkaen Tourette-shokista selviämisestä ja sen jälkeen täysillä vaimonsa vierellä myötä- ja vastoinkäymisissä.

Aleksei siis ymmärtää, että vatsalihasten erkaumassa imetään rasvaa vatsasta, reisistä, leuan alta  ja uumalta. Saatu saalis ruiskutetaan rintoihin.

Vierailija
14790/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuva oli samoihin aikoihin Redditissä, kun Libbyn veljen vaimo levitteli OnlyFansissa haarojaan, pikkareissa joissa avoin kiila "siinä kohtaa". Kävi ilmi että melkein tuo suku on siellä esittelemässä sellaisia ruumiinosia mitkä muut ymmärtää pitää piilossa. Se tuli siinä yhteydessä ilmi. Voihan se itse selitellä vaikka mitä, kun sai kritiikkiä että miksi äiti-ihminen tekee tuollaista.

Ehkä et itse ymmärrä englantia ja sua ärsyttää kun muut ymmärtää ja lukee jutut ja näkee kuvat ja todisteet? Sieltähän kävi ilmi monet rikollisetkin. Myös se eräs plastikkakirurgi joka oli sarjassa, paljastui rikolliseksi joka tehnyt rikoksia ulkomaillakin.

Vierailija
14791/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tuosta kullankaivaja-sulhasesta räikein esimerkki on se Daniellen dominikaani Yohan! Hirveä äijä kaikkine pettämiseen ym.

Chantelin Pedro on mulla vielä kiikun kaakun. Luultavasti myös se tuli paremman elämän perässä. Valitettavan usein nuo mustien miesten saarilta ja mantereilta tulijat tulevat sieltä dollarinkuvat silmissä. Koska kuka oikeasti uskoo, että parhaassa iässä olevat miehet rakastuisivat hullun lailla ylipainoisiin, lähempänä mummoikää oleviin naisiin?! Jotka eivät voi edes hyvällä luonteella paikata (esim. Angela joka rääkyy kurkku suorana lähes aina) ulkoisia puutteita. Melkein kaikkihan ne ovatkin päättyneet eroon.

Pedro sentään ymmärsi hakea töihin heti kun sai oleskeluluvan. Teki pitkiä päiviä varastolla hommia, ja tuli kotiin kuuntelemaan naamaansa meikkaavan ja tukkaansa sukivan Chantelin valitusta siitä miksi on jatkuvasti töissä ja miksi lähettää satasen pari rahaa perheelleen kuukaudessa. Chantelilla kesti 14 vuotta valmistua perushoitajaksi sairaanhoito-oppilaitoksesta. Ei varmaan opiskelu maistunut kun oli tärkeämpää saada itselleen kirurgisia toimenpiteitä, ehkä Pedron tienaamilla rahoilla? Chantelinkaan vanhemmat mitään varakkaita olleet, luottivat varmaan siihen että tytär tuo heille suosiota. Seuraava nuorempi tytär lähetettiin Meksikoon lihavuusleikkaukseen jotta olisi telkkarikelpoinen jatkossa. Äidille nostettiin rinnat leukaan ja leikattiin allit oudon muotoisiksi saumaisiksi pötkylöiksi.

Kun Chantel valmistui ja meni osapäivätöihin sairaalaan, oli Pedron vuoro opiskella hetki omilla tienaamillaan rahoilla kiinteistövälittäjäksi, ja alkoi tienaamaan hyvin ja pystyivät ostaa oman talon. Äitiinsä tullut kaikkeen tyytymätön Chantel vaan jatkoi valittamistaan ja nokkansa nyrpistämistä, eikä halunnut ylimielisenä hengailla Pedronkaan amerikkalaisten kavereiden kanssa, joten Pedro lähti.

Jos vertaa saman maan eli Dominikaanisen golddigga-Yohaniin, niin sillä ei varmasti ollut mitään suunnitelmia mennä töihin Jenkkeihin päästyään vaan olisi hakenut rikkaampaa puolisoa ja jakanut jättimelaansa pitkin New Yorkin osavaltiota. Eihän se opetellut edes englannin perusteita, joten miten se siellä Nykissä olisi voinut töitä tehdä?

Pedro alkoi heti opettelemaan kieltäkin ja kävi kielikurssilla.

Joten en minä tuota Pedroa minään hyväkskäyttäjä-lierona pitänyt, päinvastoin Chantel roikkuu sarjassa ja pääsi siihen Pedron avustuksella.

Vierailija
14792/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä kukaan ole ketään haukkunut!!! Luepa uudelleen. Mä nauroin sille, että joku uskoo jenkkien keskustelupalstan mielipiteet suurinakin totuuksina. Ja totesin, että järjen käyttö on sallittua. Missäs kohtaa tuossa on haukkumista?

Vierailija
14793/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsi-kulta, mä luultavasti puhun ja ymmärrän sua n.100 kertaa paremmin englantia, se kun sattuu olemaan mun toinen kotikieli. Peace vaan kiukkuava lapsonen! :)

Vierailija
14794/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuleva maailmalla kausi. Siitä ei ole vielä päätöstä tehty näytetäänkö Statlerin ja Dempseyn osuutta ollenkaan. Pari kun on eronnut, joka on ihan yleistä tietoa, eli ketä kiinnostaa katsoa kun tietää etukäteen ns. lopputuloksen. Onhan heillä ne salassapito sopimukset, mutta netin ja instan aikakaudella aika vaikea se on riitaisaa eroa salailla. Statler on ehtinyt jo kertoa, että sai filmausten aikana tietää, että Dempsey on pettänyt. Jää nähtäväksi leikataanko heidän osuudet pois vai ei. Asiasta kukkaruukkuun: Tosi kivan näköinen uusi poikaystävä Lizillä! Mahtaa olla kiva pikku-Edin jälkeen tapailla normaalin kokoista miestä, jolla on myös kaula.

Vierailija
14795/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsi-kulta, mä luultavasti puhun ja ymmärrän sua n.100 kertaa paremmin englantia, se kun sattuu olemaan mun toinen kotikieli. Peace vaan kiukkuava lapsonen! :)

Mene takaisin sinne y l i  la u da l l e aukomaan päätäsi ja haastamaan riitaa. Tyylisi tunnistetaan sen palstan av-langoista.

Vierailija
14796/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madeleine on kyllä lapsellinen. Kuvittelee saavansa isot häät ja rahaa vaan tulee. 

Oliko tuo Madelenekin mummolle ja tädille jo lapsena heivattu tapaus? Äitinsä todennäköisesti joku sellainen kuin Larissa ja Jasmine, jotka lähteneet rikkaamman miehen matkaan johonkin päin maailmaa ja jättänyt lapsensa? Kun puhui äitinsä "työmatkoista" ja että siksi mummo ja täti kasvatti.

Se tätikin näytti aika leikellyltä tapaukselta kun naama piikitetty vahamaisen jäätyneeksi. Ei ihme että lapsella on vääristynyt ruumiinkuva ja alhainen moraali alkaakseen sugababyksi ja eka jenkki kun tulee vastaan niin siltä pummitaan silikoonia rintamukseen ja huuliin ankkatäytteet ja halutaan prinsessaksi ja suuret häät joissa monta pukuvaihtoa kun ovat nähneet sellasia jenkkiohjelmissa!

Vierailija
14797/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene takaisin sinne y l i  la u da l l e aukomaan päätäsi ja haastamaan riitaa. Tyylisi tunnistetaan sen palstan av-langoista.

Anteeksi minne? Ei nyt ihan auennut tämä juttu. Mitä riidan haastamista siinä on jos toteaa tosiasiat? Esitit, että en ymmärrä englantia, vaan kun ymmärrän, tosiaan varmaankin sua paremmin. Jos joku täällä ärhentelee ja kiukuttelee, se en ole minä. Ihan asiallisesti olen kirjoittanut, kannattaa vaikka lukea uudelleen. Edelleenkin mun tietääkseni tämä on keskustelupalsta, jossa saa sanoa mielipiteensä. En voi sille mitään, että musta on hullua kun joku lukee redditin kaltaista palstaa kuin raamattua ja uskoo joka sanan. Mutta be my quest, jatka lukemista. Kunhan tulee vähän lisää ikää, tulee myös tervettä järkeä ja alkaa vähän suodattaa jonkun omia antipatioita keskustelupalstoilta tosiasioista.

Vierailija
14798/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avopuoliso seurusteli muutama vuosi sitten bolivialaisen naisen kanssa ja kertoi, että todellakin ne tulee tänne rahastamaan jollain miehellä. Tää nainen oli jäänyt kiinni muiden miesten pyörittämisestä ja nyt meni naimisiin sellaisen 70v rikkaan papparaisen kanssa. Tämän vanhemmatkin olivat avoimesti sanoneet, että pitää valita se vanha, rikas mies. Kuulemma rahaa on vaatekaappiin jemmattu kymmeniä tuhansia euroja; eli mitä on miehiltä saanut. Päivääkään ei ole Suomessa tehnyt töitä ja tuskin tekee tyttärensäkään

Vierailija
14799/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun näillä kaikilla on niin kauniit valkoiset hammasrivit niin alkaa kyllä omat luomuhampaat näyttää aika kulahtaneilta... :( Taitaa olla tulevaisuuden trendi nuo "tekarit" kaikilla, samoin kuin nuo tekokynnet on nykyisin jo lähes joka toisella. 

Vierailija
14800/27900 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä meilläkin, tämä sarja on oikeastaan oppitunti monelta alalta. Jokainen meistä voi löytää jotain uutta ja jotain vanhaa. Kertoo mihin suuntaan mennään, mielestäni rumaan ja säälittävään suuntaan. Jonku toisen mielestä ehkä upeaan suuntaan ja lähdetään samaan suuntaan, koska mä haluun. 

Ketju on lukittu.