Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14861/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tila

Niin taitaa käydä tässä meneillään olevalla kaudellakin. Voi olla ihan vaan huhu, mutta Nicole ja Mahmoud poistuvat kohta kesken kauden ja tilalle tuleekin sitten mökää ruudun täydeltä kun Angela hyppää puikkoihin ;) Anteeksi kaikille Angelasta pitäville, mutta mä olen jo kurkkuani myöten täynnä Angelaa ja Michaelia!

Ai nyt vasta 😲 jo pari vuotta sitten ei niitä enää pystynyt katsomaan.

Vierailija
14862/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen varma siitä että 90% tähän sarjaan osallistuneista on täysiä narsisteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14863/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, että joku vaan jaksaa jauhaa tuota samaa. Alkaa hipoa jo pakkomielteen rajoja tuo jatkuva jollotus plastikkakirurgian mainoksista  Kannattaisi ehkä ottaa vähän välimatkaa kaikkiin tämän kaltaisiin ohjelmiin jos alkaa nähdä kaikkialla mörköjä. Kaikki on käyneet jossain operaatiossa, ainakin vähintään mainostavat jotain klinikkaa. Mitään muuta ei ihmisen verkkokalvoille mahdu. Suorastaan pelottavan huolestuttavaa. Mä seuraan sarjaa, olen seurannut alusta asti ja mä näen kyllä paljon muutakin erilaisten parien elämässä. Olen kyllä kuullut termin valikoiva kuulo, vaan sille seuraa tekee sitten valikoiva näkö. Niin me ihmiset ollaan erilaisia, yksi näkee mustaa ja toinen valkoista samassa kuvassa.

Täällä joku ihan tosissaan kirjoitti että muoviset pallot rinnoissa heiluu. Nyt järki käteen.

Vierailija
14864/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli TLC päätyi näyttämään Statlerin ja Dempseyn osuuden? Se oli vähän kiikun kaakun. Sitäkin vaihtoehtoa väläyteltiin, että myöhemmin tulisi joku uusi pari heidän tila

Niin taitaa käydä tässä meneillään olevalla kaudellakin. Voi olla ihan vaan huhu, mutta Nicole ja Mahmoud poistuvat kohta kesken kauden ja tilalle tuleekin sitten mökää ruudun täydeltä kun Angela hyppää puikkoihin ;) Anteeksi kaikille Angelasta pitäville, mutta mä olen jo kurkkuani myöten täynnä Angelaa ja Michaelia!

Samoin minä. Kun Angela tulee kuvioihin niin loppuu tämänkauden tuijotus multa.

Aion nauhottaa jaksot, ja kelata yli Angelan kohtaukset.

Vierailija
14865/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, että joku vaan jaksaa jauhaa tuota samaa. Alkaa hipoa jo pakkomielteen rajoja tuo jatkuva jollotus plastikkakirurgian mainoksista  Kannattaisi ehkä ottaa vähän välimatkaa kaikkiin tämän kaltaisiin ohjelmiin jos alkaa nähdä kaikkialla mörköjä. Kaikki on käyneet jossain operaatiossa, ainakin vähintään mainostavat jotain klinikkaa. Mitään muuta ei ihmisen verkkokalvoille mahdu. Suorastaan pelottavan huolestuttavaa. Mä seuraan sarjaa, olen seurannut alusta asti ja mä näen kyllä paljon muutakin erilaisten parien elämässä. Olen kyllä kuullut termin valikoiva kuulo, vaan sille seuraa tekee sitten valikoiva näkö. Niin me ihmiset ollaan erilaisia, yksi näkee mustaa ja toinen valkoista samassa kuvassa.

Täällä joku ihan tosissaan kirjoitti että muoviset pallot rinnoissa heiluu. Nyt järki käteen.

Muoviset pystyt aikuisviihdepallot, aivan kuten narsisteilla Larissalla ja Jasminella, jotka lähtivät Jenkkeihin hakeen lisää silikoonia ja jättivät lapsensa köyhiin kotimaihin.

Vierailija
14866/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne enkä tiedä ketään joka pitäisi Angelasta.

En USA:ssakaan. Ulkomaiden palstojen katsojat inhoaa häntä. Siksi on ihme että sitä e d e l l e e n otetaan tähän sarjaan, Pariterapiaankin ja nyt taas tähän. Ehkä siksi kun teki sopimuksen hammasimplanttitohtorin, lihavuusleikkelytohtorin ja rintaimplanttitohtorin kanssa?

Vierailija
14867/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et nähny yaran tissitanssia pillow talkeissa kun esitteli silikonit, sama kirurgi leikkeli niihin silikonia joka teki angien silikonit.

Vierailija
14868/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, jos sarjan katsominen saa aikaan tuollaisen ähkyn, että pitää päivästä toiseen itkeä nillittää plastiikkakirurgisista operaatioista, alkaa puida muitakin sarjoja samasta aiheesta tämän sarjan sivulla, niin mopo on tainnut karata käsistä?! Tässä tulee vinkki jos ette vielä ole itse keksineet: Lopeta katsominen jos tekee noin pahaa! Täällä on kuitenkin paljon ihmisiä jotka haluavat katsoa ohjelmaa tarttumatta kuin täi tervaan jonkun joskus leikattuihin kohtiin. Ei jaksaisi uudelleen ja uudelleen törmätä siihen, että joku täällä keskustelussa vain jauhaa ja jauhaa samaa asiaa. Joo, jotkut käy leikkauksissa, ja jotkut ei. Toisia ohjelma ei miellytä, toisia kyllä. Tässä maailmassa on ainakin vapaan maailman osalta valinnan vapaus. Jos ei ohjelma miellytä, ÄLÄ katso! Helppoa kuin heinän teko. Annetaan rauha niille jotka haluaa katsoa tätä formaattia ja keskustella itse ohjelmasta, ei tuuletin sivuista tai leikkauksista.

Vierailija
14869/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhee akka tuo noita akka. Aina eri mieltä. 

Hirveä huutaja, nalkuttaja, silmien muljauttelija ja päällepäsmäri. Lyttää miestään niin sanoin kuin katsein. Kuohii sen käytöksellään. Vielä äkäinenkin noita kun suuttuu kaikesta ja kävelee usein tiehensä.

Menepä sanomaan valkoisena eurooppalaisena tai latinolaisena, tai aasialaisena Jenkeissä tummaihoiselle naiselle että on kovaääninen, päällepäsmärinen ja ennen kaikkea vihainen niin saa semmosen ryöpytyksen niskaan että menee stereotypioita luetteleen, mutta sehän todistaa juuri sen että ne on tuollaisia se tyyli miten vastaavat rakentavaankin kritiikkiin!!!!! :D :D :D :D Kauheen kovia reagoimaan kaikkeen, nostamaan metelit kaikesta ja jos eivät saa huomiota suuttuvat, ja kun heille sanoo asiasta niin suuttuvat lisää! Ei niiden kanssa voi voittaa.

Sanoo mun muutama amerikkalainen vanha opiskelijatuttu, että tuossa maassa on kaikki menny ihan sekasin nykyään öyhötyksen myötä ja BLMn jälkeen alkanu ihan kauhee rasismi vaaleita ja aasialaisia kohtaan, mutta siitä ei tietenkään saa puhua. Minun yksi amerikkalainen kaveri on puoliksi aasialainen, eteläkorealainen äiti. Saa kamalasti vihaa niskaan mustilta, kuten muutkin aasialaiset ja puoliaasialaiset siellä kotiseuduillaan.

Vierailija
14870/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, jos sarjan katsominen saa aikaan tuollaisen ähkyn, että pitää päivästä toiseen itkeä nillittää plastiikkakirurgisista operaatioista, alkaa puida muitakin sarjoja samasta aiheesta tämän sarjan sivulla, niin mopo on tainnut karata käsistä?! Tässä tulee vinkki jos ette vielä ole itse keksineet: Lopeta katsominen jos tekee noin pahaa! Täällä on kuitenkin paljon ihmisiä jotka haluavat katsoa ohjelmaa tarttumatta kuin täi tervaan jonkun joskus leikattuihin kohtiin. Ei jaksaisi uudelleen ja uudelleen törmätä siihen, että joku täällä keskustelussa vain jauhaa ja jauhaa samaa asiaa. Joo, jotkut käy leikkauksissa, ja jotkut ei. Toisia ohjelma ei miellytä, toisia kyllä. Tässä maailmassa on ainakin vapaan maailman osalta valinnan vapaus. Jos ei ohjelma miellytä, ÄLÄ katso! Helppoa kuin heinän teko. Annetaan rauha niille jotka haluaa katsoa tätä formaattia ja keskustella itse ohjelmasta, ei tuuletin sivuista tai leikkauksista.

Sulla menny taas koko pointti ohi aivoissa niin että suhahtanut tyhjäks?

Kyse oli siitä että tämä sarja oli aiemmin parisuhteisiin keskittyvä, kulttuurieroja pohdiskeleva, siitä että jaksavatko vaikeuksista huolimatta pysyä yhdessä.

Nyt ne kisailee että kuka teettää eniten muokkauksia itselleen, epäluonnollisia ja kummallisia.

Normaalista ohjelmasta on tullut freak show ja joku sitä rahoittaa ja haluaa valita sellaiset feikkiparit kehiin. Se ei ole reilua katsojia kohtaan että sarjaa muutetaan siitä alkuperäisestä ideasta.

Vierailija
14871/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko TLC on ihan selkeästi lääkäreiden ja kirurgien rahoittamaa soopaa, ettekö muka ole havainneet että ohjelmisto on täynnä läskileikkauksia, paiseleikkauksia, tissileikkauksia ym. leikkauksia ??

Osa tietysti hyödyllisiä mutta nämä kansainväliset pariskuntasarjat menneet samaan kastiin ja teettää kaikkea turhaa, hylkäävät jopa perheensä kun lähtevät jenkkeihin miesten rahojen ja kirurgian perässä. Aloittiko se Coltin exä aikuisviihde-brasse muuten tuon tehtaillun kauneustrendin tässä sarjassa ? Vai ne pikkukaksoset ?

Vierailija
14872/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, katsoin Netflixistä The man with 1000 kids -dokumenttia ja siinä viimeisessä jaksossa näkyi myös 90 days-Kyle! Häntä oli myös siteerattu lopputeksteihin. 

Minua oksetti tuo hyypiö Kyle kyllä pelkän 90 days -ohjelman perusteella, mutta tuo takana oleva spermanluovutusilmiö ja mitä kaikkea äärimmäisen epäeettistä ja moraalitonta siihen liittyykään Ihan järkyttävää miten tuo dokumentti avasi silmät aivan uudella tavalla. Luovuttajilla on selkeä tavoite, että saisivat olla alfauroksia ja että saisivat valtaa. Kannattaa katsoa tuo dokumentti. Ihme jos Kylea ei hakata kadulle 

Vierailija
14873/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sarper nykyään koulutettu ja kokenut plastikkakirurgi kun piirtää teaser-videon turkkiklinikalla Sehkinan nenän uudet ääriviivat?!?!?!?!?! 😲😲😲😲 Ja miksi?!?!?!?!?

Vierailija
14874/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tosin Darceyn sisko on saanut ilmeisesti kohtalaisen miehen, kun Darceyta pyörittävät ihme hemmot, itserakkaat ääliöt, hieman sadistisetkin.

Darcey on itse monesti ollut syypäänä niihin riitoihin.

Sehän vetää kännejä ja haukkuu kaikki, sammuu vieraiden miesten syliin baareissa. Tom kertoi joskus ja nähtiinhän tuo käytös Jessenkin aikaan. Samoin myöhemmin Georgin aikaan. Jotkut täällä epäili että siksi käy noissa lukuisissa toimenpiteissä kun saa voimakkaita kipulääkityksiä, ja tuo kun vetää kauheasti viinaa, selittää turvonneen, pöhöttyneen olemuksen. Täyteaineiden lisäksi.

Vierailija
14875/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se mehiläistarhuri pari oli kiinnostava, saivat sijaisynnytyksellä lapsen muistaakseni Ukrainasta. 

Oi, Anna ja Mursel oli yksi lempipareista! Edelleen ovat yhdessä ja tosiaan vuonna 2022 saivat pojan Ukrainasta. Anna kävi sodan keskeltä vauvan hakemassa. Heissä on hyvä esimerkki, että vaikka ei ollut edes yhteistä kieltä niin sama harvinaisempi harrastus mehiläiset yhdisti ja tahtotila olla yhdessä kaikista esteistä huolimatta.

Anna ei tavallisena, rehellisenä ihmisenä suostunu sarjan puitteissa lihavuusleikkaukseen eikä rasvaimuihin, siksi sai lähteä........ ? :o

Vierailija
14876/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, katsoin Netflixistä The man with 1000 kids -dokumenttia ja siinä viimeisessä jaksossa näkyi myös 90 days-Kyle! Häntä oli myös siteerattu lopputeksteihin. 

Minua oksetti tuo hyypiö Kyle kyllä pelkän 90 days -ohjelman perusteella, mutta tuo takana oleva spermanluovutusilmiö ja mitä kaikkea äärimmäisen epäeettistä ja moraalitonta siihen liittyykään Ihan järkyttävää miten tuo dokumentti avasi silmät aivan uudella tavalla. Luovuttajilla on selkeä tavoite, että saisivat olla alfauroksia ja että saisivat valtaa. Kannattaa katsoa tuo dokumentti. Ihme jos Kylea ei hakata kadulle 

Pelkkä narsistinen sairas sarjanussija on. Ylpeä saavutuksillaan ja kun todisteeksi jää lapsia.

Vierailija
14877/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se mehiläistarhuri pari oli kiinnostava, saivat sijaisynnytyksellä lapsen muistaakseni Ukrainasta. 

Oi, Anna ja Mursel oli yksi lempipareista! Edelleen ovat yhdessä ja tosiaan vuonna 2022 saivat pojan Ukrainasta. Anna kävi sodan keskeltä vauvan hakemassa. Heissä on hyvä esimerkki, että vaikka ei ollut edes yhteistä kieltä niin sama harvinaisempi harrastus mehiläiset yhdisti ja tahtotila olla yhdessä kaikista esteistä huolimatta.

Anna ei tavallisena, rehellisenä ihmisenä suostunu sarjan puitteissa lihavuusleikkaukseen eikä rasvaimuihin, siksi sai lähteä........ ? :o

muistasin lukeneeni jostain samaa

Vierailija
14878/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poistatti viestit joissa oli kuvat Andrein ja Libbyn Only Fanseista, linkkeineen?

Tuo sama ilonpilaaja joka tuli taas tänne valittaan siitä kun me muut ihmetellään näiden osallistujien plastikkakirurgiaa ja niiden ympärille rakennettuja juonia, sekä Only Fans tilejä?

Kun niissä Andrain ja Libbyn kuvissa ei näkynyt reikiä eikä penistä, kun ne oli peitetty joten kuvat oli internettijulkaisu kelpoisia!

Mitä sairasta mielihyvää joku kuvapoistattaja saa? Kun joku kysyi että onko Andreillakin OnlyFans niin vastaus oli kyllä ja kuvatodiste oli mukana. Voi voi jos joku säälittävä ei saa yläpeukkuja omille viesteilleen niin poistattaa raivoissaan muiden viestejä jotka saanut 10 yläpeukkua tunnin sisään.

Jos viestin lähettäjällä on ne linkit tallessa, niin laittaisitko uudestaan jotta muutkin epäilijät näkee?

Vierailija
14879/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokonainen sivu pelkkää jauhamista leikkauksista. Tähänkö tämä palsta menee? Oikeasti, laittakaa se telkkari kiinni jos noin paljon risoo!!!

Vierailija
14880/27900 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/12/Andrei-C…

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fpnl2hlbp22b6…

Elizabeth & Andrei. Luuleeks nää oikeesti että ne on seksikkäitä ja kuvansa olisivat eroottisia?

Nuo 90 day fanien ottamat OF-kuvakaappaukset eivät sisällä sukuelimiä.

Onneks eivät ole mun mutsi ja faija kuiteskaan.

Ketju on lukittu.