90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain päin maailmaa järjestettäisiin silmienmuljauttelukilpailut niin tuo Madelein pääsisi kevyesti palkintopallille. Toivottavasti tuon Luken silmät aukeaa ennen papin aamenta tai voisko vaikka joku sen kaveri valistaa että millainen pikkutyttö morsiamensa on. No, tilanne voi olla jo toinen, onhan kuvauksista kulunut jo aikaa. Ja Luke ehkä nähnyt tv.stä silmien pyörimiset.
Sellaistakin on jenkkilehdissä väläytetty, että L ja M olisivat ohjelmassa vain hakemassa näkyvyyttä busineksilleen. Ovat muka edelleen yhdessä, vaan paljon on kysymysmerkkejä suhteen laidasta, onko se oikea ollutkaan. Ei noihin oikein voi enää mihinkään uskoa. Naurattaa vieläkin se yksi kuvaus täällä siitä kolmenkimppa-miehestä: Hedonistinen irstailija. Uskottavuus on tosi kovalla koetuksella ainakin tämän paratiisi kauden kanssa. Noinko yksikään pari on oikea pari?
Vierailija kirjoitti:
Mun avopuoliso seurusteli muutama vuosi sitten bolivialaisen naisen kanssa ja kertoi, että todellakin ne tulee tänne rahastamaan jollain miehellä. Tää nainen oli jäänyt kiinni muiden miesten pyörittämisestä ja nyt meni naimisiin sellaisen 70v rikkaan papparaisen kanssa. Tämän vanhemmatkin olivat avoimesti sanoneet, että pitää valita se vanha, rikas mies. Kuulemma rahaa on vaatekaappiin jemmattu kymmeniä tuhansia euroja; eli mitä on miehiltä saanut. Päivääkään ei ole Suomessa tehnyt töitä ja tuskin tekee tyttärensäkään
Oma sukulainen otti espanjalaisen vaimon. Ensi töikseen nainen irtisanoutui työstään ja ja alkoi kotirouvaksi, lisäksi lapsia naisen edellisestä liitosta tuli nyt uuden miehen elätettäväksi. Ei osaa edes ruokaa laittaa tämä nainen tai ehkä ei vaan kiinnosta kuin oma ulkonäkö, auringossa makaaminen ja ostoksilla käynti, en ymmärrä mitä tämä suomalaismies tässä nuorikossa näkee. Ehkä elää omaa nuoruuttaan uudelleen, heillä siis jonkinlainen ikäero. Itsellä ei olisi pokkaa tehdä samoin, enkä tiedä haluaisinko edes.
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi-kulta, mä luultavasti puhun ja ymmärrän sua n.100 kertaa paremmin englantia, se kun sattuu olemaan mun toinen kotikieli. Peace vaan kiukkuava lapsonen! :)
Hyi, tää haisee tosi pahalle.
Aikoinaan kiinnostivat mahdolliset kulttuurieroristiriidat, nyr tuntuu , että tuotannoss ovat eduista hyötyvät ja pätkän ja häiriintyneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain päin maailmaa järjestettäisiin silmienmuljauttelukilpailut niin tuo Madelein pääsisi kevyesti palkintopallille. Toivottavasti tuon Luken silmät aukeaa ennen papin aamenta tai voisko vaikka joku sen kaveri valistaa että millainen pikkutyttö morsiamensa on. No, tilanne voi olla jo toinen, onhan kuvauksista kulunut jo aikaa. Ja Luke ehkä nähnyt tv.stä silmien pyörimiset.
Silmienmuljauttelun maailmanmestaruuskisoissa finaalissa olisi 90 Päivää-sarjan Madelein ja Anfisa! :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole ketään haukkunut!!! Luepa uudelleen. Mä nauroin sille, että joku uskoo jenkkien keskustelupalstan mielipiteet suurinakin totuuksina. Ja totesin, että järjen käyttö on sallittua. Missäs kohtaa tuossa on haukkumista?
Bystander tässä, ja samaa mieltä. Tämä nauraja käytti kyllä värikästä kieltä ihmetellessään edellisen kirjoittajan herkkäuskoisuutta, mutta aiheellisesti! Vaikea uskoa, että Elizabet menisi Onlyfansiin, ja vielä vaikeampi kuvitella, että Andrei sallisi sen menevän sinne, esittelevän tamponin naruja siellä. Kyllä mulle ainakin olisi noussut reasonable doubt ihan siltäkin pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun näillä kaikilla on niin kauniit valkoiset hammasrivit niin alkaa kyllä omat luomuhampaat näyttää aika kulahtaneilta... :( Taitaa olla tulevaisuuden trendi nuo "tekarit" kaikilla, samoin kuin nuo tekokynnet on nykyisin jo lähes joka toisella.
Laminaattihampaat on jo poissa muodista ja koska ne ei pysy pitkään ja liimat heikkenee jos juo alkoholia tai happamia ruokia ja kun omat hampaat viilataan tynkämäisiksi piraijahampaiksi niiden kuorten alle j ne hampaat saattaa jopa reikiintyä sinne kun mm. sokeria pääsee vuotamaan saumoista. Tämän sarjan kehitysmaalaiset ja r u p u s a k k i maiset henkilöt hakee niitä ja juuri sellaisia versioita jotka hohtaa enemmän kuin hohtokeilarata!
Jenkeissä ei siellä asuvien kavereideni mukaan, jotka asuu 4 eri osavaltiossa huom, enää myydä kovin hohtovalkoiseksi tekeviä hammasvalkaisujakaan, siellä on yli 5 vuoden ajan ollut muodissa European smile (ei enää American smile) eli luonnollisen vaaleat hampaat, eikä enää ylivalottuneet hampaat jollaiset nähtiin Frendit-sarjan Rossilla joskus siinä jaksossa jossa se meni valkaisemaan hampaansa.
En ole Jenkeissä käydessä nähnyt sellaisia isoja valkoisia kaakelihampaita enää kuin Floridan vanhuksilla jotka näyttää yli 90-vuotiailta.
Tuollaiset laminaattihampaat vanhentaa ihmisten kasvoja todella paljon. Tulee mieleen joko narkkari tai juoppo joka menettänyt ja mädännyttänyt omat hampaansa, tai eläkeläinen kuten Espanjan aurinkorannalla asusteleva uudet liian isot ja valkoiset tekohampaat hommannut överiruskettunut 80vee papparainen (jes, minun itäeurooppalaislähtöisen ulkomailla asuvan kaverin Espanjaan muuttanut vaari on juuri tuon näköinen ja kaverinikin nauraa pappansa hampaille) =D :D ;D
Ajatuksia paratiisista. Loppuipa shokeeraavalla tavalla! En olisi uskonut tätä näkeväni, että Ani menee vapaaehtoisesti samaan sänkyyn sperma-lingon kanssa!!! Varsinkin kun se ällötys oli käynyt kyntämässä ainakin kolmella eri pellolla ennen Maltalle menoa. Ja mitä ihmeen varoitusmerkkejä se sen kaveri oikein näki? Luottamusongelmia? No daa!!! Kai siinä kohtaa kenen tahansa luottamus rakoilee kun selviää, että poikaystävänäsi pitämäsi mies on juuri ollut siementämässä muita naisia, kertomatta edes asiasta jota ei pitänyt enää tapahtua. Ei jatkoon!
Jotenkin vaikea suhtautua Madeleiniin neutraalisti. Ei saisi, mutta häiritsee kuitenkin ne kammottavat terät kynsien tilalla ja se, että kasvot ovat vaan jollain tavalla oudon näköiset, ehkä oudon muotoiset. Se on pelkkää pintaa, vaan kun ei tytöllä tunnu olevan mitään kovin syvällistä annettavaakaan, niin Ei jatkoon sinnekin!
Shawn. Siinä oli laitettu jo vähän yritystä peliin kosinnan kanssa. Pisteet taas siitäkin. Tämän kauden selkein onnistuja tämä mies. Ihmeellisen hyvä suhtautuminen edelleen. Tiedostaa kyllä, että ongelmia on vielä edessä, asioita joita täytyy käsitellä, mutta silti on liikkeellä avoimin mielin. Kirkkaasti jatkoon!
Kolmenkimppa mies. Tuossa kohdassa jos olisin itse istunut siellä ruokapöydässä ja tuntenut tulevani jyrätyksi 3-0 en ehkä olisi saanut pidettyä suutani kiinni, vaan olisin kertonut äidille, että tässä on tämä pikku ongelma, että poikasi haluaa vain kolmen kimppoja ja minä taas en, joten miten mamma ratkaisisit tämän ongelman? Se, että nainen on kokeillut asiaa miestä miellyttääkseen joskus aiemmin ja ei siitä pitänyt, antaa isomman oikeuden sanoa koko jutulle ei. Nainen, mene kotiin ja etsi uusi mies, nautintoa hinnalla millä hyvänsä hinkuva 3-kimppa, Ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan kiinnostivat mahdolliset kulttuurieroristiriidat, nyr tuntuu , että tuotannoss ovat eduista hyötyvät ja pätkän ja häiriintyneet.
Ja mitään en ole ottanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole ketään haukkunut!!! Luepa uudelleen. Mä nauroin sille, että joku uskoo jenkkien keskustelupalstan mielipiteet suurinakin totuuksina. Ja totesin, että järjen käyttö on sallittua. Missäs kohtaa tuossa on haukkumista?
Bystander tässä, ja samaa mieltä. Tämä nauraja käytti kyllä värikästä kieltä ihmetellessään edellisen kirjoittajan herkkäuskoisuutta, mutta aiheellisesti! Vaikea uskoa, että Elizabet menisi Onlyfansiin, ja vielä vaikeampi kuvitella, että Andrei sallisi sen menevän sinne, esittelevän tamponin naruja siellä. Kyllä mulle ainakin olisi noussut reasonable doubt ihan siltäkin pohjalta.
I rest my case! Osuit naulan kantaan! Andrei ei ikimaailmassa olisi antanut vaimonsa tehdä moista! Jo sen olisi pitänyt herättää asiaankuuluvat epäilykset juorun toden peräisyydestä. Jokaikinen sarjaa seurannut tietää Andrein macho-luonteen. Ja siihen ei kuulu vaimon paikkojen julkinen esittely. Ja se, että Elizabet on lehdessä oikaissut tätä juorua, ei siis millään keskustelu-juoru-palstalla, is enough proof for me. Jokainen toki uskoo mitä haluaa, mutta edelleen, ihan nätisti, reddit ei ole paikka josta tulee maailman luotettavinta tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I rest my case! Osuit naulan kantaan! Andrei ei ikimaailmassa olisi antanut vaimonsa tehdä moista! Jo sen olisi pitänyt herättää asiaankuuluvat epäilykset juorun toden peräisyydestä. Jokaikinen sarjaa seurannut tietää Andrein macho-luonteen. Ja siihen ei kuulu vaimon paikkojen julkinen esittely. Ja se, että Elizabet on lehdessä oikaissut tätä juorua, ei siis millään keskustelu-juoru-palstalla, is enough proof for me. Jokainen toki uskoo mitä haluaa, mutta edelleen, ihan nätisti, reddit ei ole paikka josta tulee maailman luotettavinta tietoa.
Andre tekis mitä vaan rahan takia, köyhä moldovalainen joka päässy myös telkkarisuosion ja rahan makuun. Nehän on molemmat onlyfansissa.
Vedä nyt vielä enemmän tota noloa pissismäistä some-FINGLISHIÄ kehiin. Sinä yksi ja sama palstan massa-alapeukuttelija joka haukut muita ja haet täältä vain riidan poikasta!!!!
Ja vastailetko itselles, itseäsi kompaten, tuosta samasta ip-osoitteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin on jenkkilehdissä väläytetty, että L ja M olisivat ohjelmassa vain hakemassa näkyvyyttä busineksilleen. Ovat muka edelleen yhdessä, vaan paljon on kysymysmerkkejä suhteen laidasta, onko se oikea ollutkaan. Ei noihin oikein voi enää mihinkään uskoa. Naurattaa vieläkin se yksi kuvaus täällä siitä kolmenkimppa-miehestä: Hedonistinen irstailija. Uskottavuus on tosi kovalla koetuksella ainakin tämän paratiisi kauden kanssa. Noinko yksikään pari on oikea pari?
Luke on mainostamassa aurinkolasikokoelmaansa, ja Madelen on mainostamassa kotkakynsisalonkiaan.
Rauhoitu nyt jo hyvä ihminen! Mikä sulla oikein on hätänä kun pitää jollain keskustelu palstalla riekkua ja rähistä? Mitä tulee haukkumiseen, katsopa nyt ihan ensin peilin ja uudelleen, rauhoitu nyt vähän. Sinä olet ainoa joka täällä saa hepuleita. Rauhoitu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi-kulta, mä luultavasti puhun ja ymmärrän sua n.100 kertaa paremmin englantia, se kun sattuu olemaan mun toinen kotikieli. Peace vaan kiukkuava lapsonen! :)
Mene takaisin sinne y l i la u da l l e aukomaan päätäsi ja haastamaan riitaa. Tyylisi tunnistetaan sen palstan av-langoista.
👍 huomasin täsmälleen saman, muutamat samat lauseet joissa vähätellään kaikkia ketjun muota kommentoijia ja englanniks heitetyt lauseiden pätkät jotka leffoista opittu, alapeukuttaa monelta eri laitteelta y - laudallakin keskustelijoiden kommentteja aivan kuten täällä ja haukkuu muita, kehuu että englanti on sen kotikieli, kuten nyt, joten ei voi erehtyä millään. 👍 tuommoiset provosoivat trollaajat kuten se voisi pysyä poissa täältä. hankkikoot parempaa tekemistä elämällään.
Täällä oli toista viikkoa ihan hyvä ja leppoisa tunnelma. Joku ikävään sävyyn kirjoittanut ihminen oli varmaan lomalla tai jossain muualla. Jokainen voi lukea pari sivua taaksepäin ja katsoa missä viesteissä ärhennellään ja syytetään muita haukkumisesta, vaikka ainoa kyseistä puuhaa harrastava on sen kirjoittaja itse. Minä en ole se, jolle ärhentelet, eikä tarvitse aloittaakaan. Toivon vain, että vanha rauha takaisin tänne keskusteluun ja jokainen voi edelleen sanoa oman mielipiteensä ja ajatuksensa, kuten sai ennen tätä uudelleen alkanutta rähinää täällä. Täysin tarpeetonta purkaa omaa kiukkua tänne. Nautitaan kesästä ja menossa olevista kausista ja annetaan kaikille rauha ja oikeus sanoa mielipiteensä, kiitos!
Tosiaan kivaa ja letkeää viestiä pukkaa, aito konsensus.
Kiitos!
Joku vihainen kirjoittti:
Andre tekis mitä vaan rahan takia, köyhä moldovalainen joka päässy myös telkkarisuosion ja rahan makuun. Nehän on molemmat onlyfansissa.
Vedä nyt vielä enemmän tota noloa pissismäistä some-FINGLISHIÄ kehiin. Sinä yksi ja sama palstan massa-alapeukuttelija joka haukut muita ja haet täältä vain riidan poikasta!!!!
Mun mielestä tähän keissiin on osallistunut ainakin kaksi, joista toinen olen minä, Bystander, joka minäkin käytän välillä englanninkielisiä sanontatapoja, mistä esitän valitteluni. Sori.
Mutta minua kiinnostaa enemmän tuo väitteesi, että "Nehän on molemmat onlyfansissa". Voisitko tarjota jonkin lähteen tälle väitteelle?
Vierailija kirjoitti:
Joku vihainen kirjoittti:
Mun mielestä tähän keissiin on osallistunut ainakin kaksi, joista toinen olen minä, Bystander, joka minäkin käytän välillä englanninkielisiä sanontatapoja, mistä esitän valitteluni. Sori.
Mutta minua kiinnostaa enemmän tuo väitteesi, että "Nehän on molemmat onlyfansissa". Voisitko tarjota jonkin lähteen tälle väitteelle?
Ja tässä se toinen keskustelija. Käytin tarkoituksella englantia, vastatakseni sillä kielellä jota en kuulemma osaa puhua. Ehkä vähän provosoiduin, ei pitäisi. Ihan vaan tiedoksi kiukkuava kulta- pieni, ip-osoitteen näkee vain koko sanoma-median moderaattori, joka sinä et ole. Lähde näille kaikille tämän vihaisen ihmisen kirjoituksille on hänen oma "raamattunsa" reddit.com, josta hän poimii omiin ajatuksiin sopivat mielipiteet ja tuo ne sitten tänne ainoina oikeina totuuksina. Reddit on siis keskustelupalsta, jossa vauva.fi tapaan ihmiset myöskin spekuloivat, inhoajat inhoaa ja sen mukaan laittavat solvausviestejä. Sama meininki kuin täällä pahimmillaan. Sieltä voi joo poimia jonkun muokatun feikki-kuvan jota joku kuvassa olijan vihaaja on vähän viilannut. Totuuksia ne eivät ole missään tapauksessa ja siitä tämä vihainen kirjoottaja tulistui toden teolla kun kyseenalaistin hänen "kaikkitietävän" lähteensä oikeellisuuden. Mielipiteita voi ja saakin olla, mutta niiden tarjoilu 100% faktoina ei mulle mene läpi. Kas kun sillä englannin kielellä, jota en siis osaa, pystyn tarkistamaan kaikki väitteet ihan itse.
alapeukuttaa monelta eri laitteelta
Mä kysyin tästä jo kauan sitten mutta en saanut vastausta. Yritetääs nyt uudelleen. Mitä mä en tajua? Niin paljon kun on ihmisiä on myös eri mielipiteitä. Miksi tulee keskustelufoorumille jossa aivan varmasti törmää eriäviin mietteisiin? Niitä ilmaistaan laittamalla se peukku alaspäin! Joku kuitenkin näyttää ottavan sen henkilökohtaisena törkeänä loukkauksena. Viesteistä päätellen. Enpä jaksa uskoa että kellään normaalilla ihmisellä olis aikaa tai halua ruveta tuossa ylhäällä kuvattuun älyvapaaseen hommaan. Mutta kysymys oli se että miksi ihmeessä ei saa olla eri mieltä kuin kirjottaja ja ilmaista sitä sillä peukulla? Eikös ne siksi ole siinä kommentin alla valittavissa?