90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Voi että sä olet katkera. Aina jankkaat tuota samaa, että tämä on operaatioiden mainosohjelma. Onko noin, että itselläsi olisi tarvetta yhdelle jos toisellekin korjaukselle ulkonäössä, vaan ei rahaa tehdä sitä? Paljon on tässä ohjelmassa ihan muutakin kuin eri operaatioita. Sinä ilmeisesti sivuutat kaiken muun, kuin ei olisi ollutkaan ja näet vain sen mitä haluat, eli tartut jokaiseen pieneenkin vihjeeseen, että jotain olisi voitu tehdä...Ja joo, onhan noita itse leikkausjuttujakin ollut, varsinkin D + S kaudet täynnään niitä, mutta koitapa joskus katsoa ihan avoimin mielin, etsimättä koko ajan jotain johon tarttua kuin rakkikoira löytöluuhun, jota riepottelee innoissaan. Pikkuinen pakkomielle tuntuu sulla olevan kauneusleikkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Onko avioehdon pyytäminen jotenkin loukkaavaa? Monet 90 day parit ovat siitä kinastelleet ja se on ollut iso asia.
Itse en pitäisi sitä minään epäluottamuslauseena, jos olen menossa henkilön kanssa naimisiin niin se on "kunnes kuolema meidät erottaa" Se avioehtohan on eron varalta ja jos ei ole aikomusta erota niin sinänsä se on ihan sama onko avioehtoa vai ei. Ainakin suomessa melko yleistä taitaa olla että jos liitto päätyy kuolemaan avioehto ei ole voimassa.
Olen miettinyt ihan samaa, että miksi tuo on joillekin niin iso ongelma. Itse olisin valmis milloin tahansa moisen paperin allekirjoittamaan. Eron tullessa kumpikin pitää omansa mitä liittoon toi ja jos mahdollista jaetaan tasan yhdessä hankitut. Varsinkin jos olis todella riitainen ero, niin en haluaisi mitään mikä muistuttaisi siitä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sain katsottua tiistain jakson. Törkeää oli Nicolen käytös. Mahmoud oli ollut 3 päivää jenkeissä, siis 3!!! Eihän siinä ajaissa edes palaudu matkan rasituksesta, jetlagista, unettomista öistä ennen matkaa ja sen aikana. Ja olis pitänyt heti olla hilpeänä tapaamassa Nicolen kavereita. Ei noin. Ja kuka oikeesti heittää asunnosta pihalle ihmisen joka on vieraassa maassa, ekaa kertaa ylipäätään ulkomailla ja ei tunne ketään. Todella v...mainen teko! Mä en kehtais. Josko taustalla on jotain ihan muuta mitä ei ole näytetty kameralle, tapahtunut siis sen kolmen päivän aikana, muuten ei ymmärrä tuollaista käytöstä.
Nicole ottaa tosi henkilökohtaisesti kulttuurierot. Kun Mahmoud on kasvatettu muslimikulttuurin piirissä ja hän haluaa pysyä siinä, onko konflikti siis Nicolen ja muslimikulttuurin välinen enemmän kuin Mahmoudin ja Nicolen välinen? Nicole syyllistää Mahmoudia ihan eläimellisesti, tyyliin "olet aiheuttanut paljon harmia, itse asiassa olet kolmen kuukauden ajan aihettanut harmia". Sairaalloisen itsekeskeinen näkökulma kuten siinäkin kun hän sanoo Mahmoudille miksi oli sille ilkeä: "You have pissed me off". Samalla lailla Angela syytti Michaelia omista mielentiloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko avioehdon pyytäminen jotenkin loukkaavaa? Monet 90 day parit ovat siitä kinastelleet ja se on ollut iso asia.
Itse en pitäisi sitä minään epäluottamuslauseena, jos olen menossa henkilön kanssa naimisiin niin se on "kunnes kuolema meidät erottaa" Se avioehtohan on eron varalta ja jos ei ole aikomusta erota niin sinänsä se on ihan sama onko avioehtoa vai ei. Ainakin suomessa melko yleistä taitaa olla että jos liitto päätyy kuolemaan avioehto ei ole voimassa.
Olen miettinyt ihan samaa, että miksi tuo on joillekin niin iso ongelma. Itse olisin valmis milloin tahansa moisen paperin allekirjoittamaan. Eron tullessa kumpikin pitää omansa mitä liittoon toi ja jos mahdollista jaetaan tasan yhdessä hankitut. Varsinkin jos olis todella riitainen ero, niin en haluaisi mitään mikä muistuttaisi siitä miehestä.
Sehän on kummankin turva. Vaikka olisi se köyhempi osapuoli suhteen alussa niin erotessa voikin olla se rikkaampi ja silloin sinä saat pitää rahasi.
Madeleine on kyllä lapsellinen. Kuvittelee saavansa isot häät ja rahaa vaan tulee.
Toi kolmenkimppaheppu ja hänen tyttöystävänsä ovat yksi surkeimpia pareja koko sarjan historiassa. Harras kristitty ja hedonistinen irstailija eivät mitenkään sovi yhteen. Toisaalta uskonnon ottaminen puheenaiheeksi Adrianon perheen kanssa heti kättelyssä oli suuri virhe.
Vierailija kirjoitti:
Toi kolmenkimppaheppu ja hänen tyttöystävänsä ovat yksi surkeimpia pareja koko sarjan historiassa. Harras kristitty ja hedonistinen irstailija eivät mitenkään sovi yhteen. Toisaalta uskonnon ottaminen puheenaiheeksi Adrianon perheen kanssa heti kättelyssä oli suuri virhe.
Ennemminkin tuomitseva kristitty. Sehän sanoi että ellei rakasta jumalaa ei voi rakastaa ketään muutakaan. Ja vaikutti kuin se olisi ottanut henkilökohtaisena loukkauksena kun Adrianon perhe hyväksyy hänen uskonnottomuuden.
Euroopassa uskonto on jotenkin arkipäiväisempää ja ateismiin suhtaudutaan luontevammin, USA:ssahan uskonnoton on luultavasti lapsia uhraava satanisti joidenkin mielestä.
Amerikkalaisten naisten tuntuu olevan vaikea taipua kompromisseihin. Heti ovat niskakarvat pystyssä että heitä alistetaan ja kontrolloidaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta sain katsottua tiistain jakson. Törkeää oli Nicolen käytös. Mahmoud oli ollut 3 päivää jenkeissä, siis 3!!! Eihän siinä ajaissa edes palaudu matkan rasituksesta, jetlagista, unettomista öistä ennen matkaa ja sen aikana. Ja olis pitänyt heti olla hilpeänä tapaamassa Nicolen kavereita. Ei noin. Ja kuka oikeesti heittää asunnosta pihalle ihmisen joka on vieraassa maassa, ekaa kertaa ylipäätään ulkomailla ja ei tunne ketään. Todella v...mainen teko! Mä en kehtais. Josko taustalla on jotain ihan muuta mitä ei ole näytetty kameralle, tapahtunut siis sen kolmen päivän aikana, muuten ei ymmärrä tuollaista käytöstä.
Nicole ottaa tosi henkilökohtaisesti kulttuurierot. Kun Mahmoud on kasvatettu muslimikulttuurin piirissä ja hän haluaa pysyä siinä, onko konflikti siis Nicolen ja muslimikulttuurin välinen enemmän kuin Mahmoudin ja Nicolen välinen? Nicole syyll
Kyllä oli raskasta katsottavaa, Mahmoud varmaan tunsi julkisesti loukatuksi kun tv kuvauksetkin. Olisi kauheaa mennä johonkin maahan ja saada tuollainen vastaanotto. Luulisi Nicolen ystävienkin ihmettelevän. Vielä viinaakin joivat. Olisi keittänyt kahvit tai teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuolla jos morsian on vain rahan perään mennäkseen naimisiin.
Voihan se yhtä lailla olla sulhanen joka on rahan perässä, ei aina nainen! Mutta naisena en ole koskaan ymmärtänyt tuota rahan tai oleskeluluvan takia avioliittoa. Avioliittoon kun kuuluu sitten myös se hääyö, mahdollisesti useammin kuin kerran. En vaan pystyisi reisiäni levittämään miehelle jota kohtaan ei olisi mitään tunteita! Toki jotkut pystyy, minä en. Mikään määrä rahaa ei korvaisi sitä "kidutusta" jos joku iljetys ähkisi mun kimpussa. Ajatuskin puistattaa! Ja jenkeissä saadakseen sen oleskeluluvan pitää olla vähintäin kaksi vuotta siellä nalkissa. Siksihän nuo eivät pääse edes käymään kotonaan prosessin kesken ollessa. Avioehto tai ei, aika paha hinta maksettavaksi jos ei ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se yhtä lailla olla sulhanen joka on rahan perässä, ei aina nainen! Mutta naisena en ole koskaan ymmärtänyt tuota rahan tai oleskeluluvan takia avioliittoa. Avioliittoon kun kuuluu sitten myös se hääyö, mahdollisesti useammin kuin kerran. En vaan pystyisi reisiäni levittämään miehelle jota kohtaan ei olisi mitään tunteita! Toki jotkut pystyy, minä en. Mikään määrä rahaa ei korvaisi sitä "kidutusta" jos joku iljetys ähkisi mun kimpussa. Ajatuskin puistattaa! Ja jenkeissä saadakseen sen oleskeluluvan pitää olla vähintäin kaksi vuotta siellä nalkissa. Siksihän nuo eivät pääse edes käymään kotonaan prosessin kesken ollessa. Avioehto tai ei, aika paha hinta maksettavaksi jos ei ole tunteita.
Joo. Tuosta kullankaivaja-sulhasesta räikein esimerkki on se Daniellen dominikaani Yohan! Hirveä äijä kaikkine pettämiseen ym. Sehän sanoi suoraan, että kaikilla hänen kavereillaan jotka ovat naimisissa jenkkinaisen kanssa on auto ja oma talo, hänellä ei mitään, vaikka pitäisi olla. Jep jep. Eipä paljon suoremmin voisi asiaa enää ilmaista...
Vierailija kirjoitti:
Voi että sä olet katkera. Aina jankkaat tuota samaa, että tämä on operaatioiden mainosohjelma. Onko noin, että itselläsi olisi tarvetta yhdelle jos toisellekin korjaukselle ulkonäössä, vaan ei rahaa tehdä sitä? Paljon on tässä ohjelmassa ihan muutakin kuin eri operaatioita. Sinä ilmeisesti sivuutat kaiken muun, kuin ei olisi ollutkaan ja näet vain sen mitä haluat, eli tartut jokaiseen pieneenkin vihjeeseen, että jotain olisi voitu tehdä...Ja joo, onhan noita itse leikkausjuttujakin ollut, varsinkin D + S kaudet täynnään niitä, mutta koitapa joskus katsoa ihan avoimin mielin, etsimättä koko ajan jotain johon tarttua kuin rakkikoira löytöluuhun, jota riepottelee innoissaan. Pikkuinen pakkomielle tuntuu sulla olevan kauneusleikkauksista.
Olen eri keskustelija, mutta olen huomannut että tämä ohjelma mainostaa turkkilaisia laminaattihammasklinikoita ja plastikkakirurgian klinikoita. Sarper & Shekinah työskentelee erään sellaisen klinikan mainoskasvoina sekä isäntänä & emäntänä. Siksi he ovat päässeet seuraavalle Other Way kaudelle, vaikkei heissä ollut mitään mielenkiintoista ja tuo on tehtailtu suhde jossa molemmat kilpaii että kumpi seisoo kauemmin ihailemassa itseään peilin tai kännykän edessä.
Aiemmin sarja käytti Stacey ja Darcey kaksosia turkkilaisen laminaattihammasklinikan ja plastikkakirurgian klinikan mainontaan. Kaksoset menivät niin pahan näköisiksi ettei katsojat enää halunneet katsoa sarjaansa ja nähdä pelottavia kissanais-naamoja ruudullaan, ja siksi sarja lopetettiin jo hyvissä ajoin ennen Darceyn ja Georgin häitä vaikka toivoivat että saisivat jatkaa.
Englantilainen Tom. Darceyn exä, mainosti toista laminaattihammasklinikkaa kun kävi siellä, ja uusi morsiamensa Mariah on myös plastikkakirurgiaklinikan kävelevä mainos. Tuokin nainen on muuttanut alkuperäisen kauniin etnisen ulkonäkönsä tusina-Kardashianiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuosta kullankaivaja-sulhasesta räikein esimerkki on se Daniellen dominikaani Yohan! Hirveä äijä kaikkine pettämiseen ym. Sehän sanoi suoraan, että kaikilla hänen kaver
Olihan sillä jotain isoa, omien sanojensa mukaan.
Miksei lorenin mies kuulunut kertaakaan sanovan että leikkausta ei tarvi siksi koska vaimo on täydellinen edelleen, kolmen lapsenkin jälkeen?
Huomasitteko myös sohvaperunoissa kun keskustellaan nykyään vaan kirurgiasta että mitä saatu ja pitää saada?
Siellä oli Nikki äitinsä kanssa luettelemassa mitä äidilleen pitäisi tehdä, ensin maha sitten naama ja mitä ne luetteli?
Yara mainosti pallosilikonisia rintojaan siinä Jovin vieressä heilutti ja kehui miten on tyytyväinen, ja yhdessä kohtaa Libby kysyi Andreilta että hyväksyisikö mies jos hän hankki silikonit rintaan, ja Andrei sanoi että "approved". Joten varmasti nuokin Andrei ja Libby ovat jollain tulevalla kaudella kun lähtevät Turkkiin hakemaan emännälle muovipalloja rinnuksiin jotta emäntä saa otettua lisää onlyfänssikuvia. En tajua miksi menin kerran reddittipalstalla klikkaamaan sen onlyfänssikuvan näkyviin jossa Libby seisoi jalat levällään ja tamponin naru roikku haaroistaan. Ehkä juuri siksi kun en uskonut että se menisi tekemään mitään tuollaista, mutta siellähän se onlyfänssikkuva oli eikä ollut edes feikattu. Hyhh.
Vierailija kirjoitti:
Miksei lorenin mies kuulunut kertaakaan sanovan että leikkausta ei tarvi siksi koska vaimo on täydellinen edelleen, kolmen lapsenkin jälkeen?
Joko siksi kun on kyllästynyt vaimon jankutukseen asiasta että haluaa haluaa ja haluaa, tai sitten mies on allekirjoittanut sopimuksen esteettisen kirurgisen klinikan kanssa että mainostavat sitä ja saa tuon ilmaiseksi?
Jotenkin alkoi tuntua siltä ettei tuo Nicolen ja Mahmoudin juttu kohtauksineen enää ollut mitään käsikirjoitettua, vaan siinä lähti homma oikeesti lapasesta koska ei se Mahmoud pystyisi millään näytellä noin ahdistunutta kuin mitä oli.
Vaikka se edeltävän jakson homma oli käsikirjoitettu kun näkivät huntupäisen naisen siellä rannalla kävelylaiturilla.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkoi tuntua siltä ettei tuo Nicolen ja Mahmoudin juttu kohtauksineen enää ollut mitään käsikirjoitettua, vaan siinä lähti homma oikeesti lapasesta koska ei se Mahmoud pystyisi millään näytellä noin ahdistunutta kuin mitä oli.
Vaikka se edeltävän jakson homma oli käsikirjoitettu kun näkivät huntupäisen naisen siellä rannalla kävelylaiturilla.
Lapasesta lähti kyllä. Koska ei ne käsikirjoita pahoinpitely syytteitä/ pidätyksiä. Menisi jo liian pitkälle. Tosin Mahmoud ei saanut mitään tuomiota tapahtuneen johdosta. Oletan, että pitää paikkansa tämän hetken "tiedot", että M olisi palannut egyptiin ja suhde Nicolen kanssa veti siis viimeisen korahtavan henkäyksen.