90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin nuolen alaspäin koska tuosta videosta EI voi tykätä!!!
Vierailija kirjoitti:
Toi video on kammottava! Mitä hel...ttiä Darcey on mennyt tekemään itselleen! :( Jos ihminen itse ei enää tajua, eikä omaiset saa puhuttua järkeä, niin viimeistään tuossa kohtaa olisi jokaisen kirurgin velvollisuus kieltäytyä tuhoamasta potilaan kasvoja! Rahasta viis! Darcey oli nätti silloin ennen yhtäkään leikkausta. Mutta tuosta pisteestä ei ole enää mitään paluuta, silmätkin on tuhottu kasvoluitten lisäksi. Kammottavaa uudelleen!
Feikki video! Netissä on ihan erinäköisiä kuvia nyt kesäkuussa otettuja. Ei näytä enää Darceylta, mutta ei tuolla tavalla kuin tuossa videossa. Lähinnä näyttää nyt muoviselta barbie nukelta.
Vierailija kirjoitti:
Toi video on kammottava! Mitä hel...ttiä Darcey on mennyt tekemään itselleen! :( Jos ihminen itse ei enää tajua, eikä omaiset saa puhuttua järkeä, niin viimeistään tuossa kohtaa olisi jokaisen kirurgin velvollisuus kieltäytyä tuhoamasta potilaan kasvoja! Rahasta viis! Darcey oli nätti silloin ennen yhtäkään leikkausta. Mutta tuosta pisteestä ei ole enää mitään paluuta, silmätkin on tuhottu kasvoluitten lisäksi. Kammottavaa uudelleen!
Alkaa muistuttaa Jocelyn Wildensteiniä, nuoremmat ei ehkä tiedä, mutta hän oli ensimmäisiä plastiikkakirurgiaan hurahtaneita. Kuulemma halusi muistuttaa ulkonäöltään kissaa ja on aika hurjannäköinen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa muistuttaa Jocelyn Wildensteiniä, nuoremmat ei ehkä tiedä, mutta hän oli ensimmäisiä plastiikkakirurgiaan hurahtaneita. Kuulemma halusi muistuttaa ulkonäöltään kissaa ja on aika hurjannäköinen nykyään.
Totta, tuossa kuvassa on Jocelyn joka oli kaunis nainen vas. ylänurkassa, mutta sittemmin sai pakkomielteen alkaa muokkaan naamaansa kissan näköiseksi koska joku ex ex ex mies piti kissaeläimistä.
https://i.pinimg.com/736x/31/89/2b/31892b2c8a4b41e71fd6e69c09515b8f.jpg
Vierailija kirjoitti:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.stara.fi%2F2024%2F06%2…
Mitä tuossa on? Kun en itse ole enää missään facebookissa niin linkki pyytää pelkkää sisäänkirjautumista.
Perustin jo KOLMANNEN 90 Day Fiance & oheissarjojen ketjun, tämänhetkisine tilanteineen, ja ennen kuin ehdin mainita siitä täällä niin se uus ketju poistettiin TAAS!!!!!!!!
Kuka täällä ottaa noin sairaasti nokkiinsa uudesta ketjusta? Jatkossa en enää viitsi kommentoida täällä vaan pysyn suosiolla amerikkalaisten palstalla! :((((
Olen sama joka huomasin että täältä katoaa 1-2 sivua tekstejä joka 3-4 päivä. Toivottavasti joku saa niistä poistattamisistaan tympeälle elämälleen sisältöä.
Moderaattorit ei poistata noita eikä mitään linkkejäkään, ellei joku keskustelija nimenomaan ilmianna niitä. Eihän ne ehdi näitä seurata, ellei joku ääliö ilmianna.
Darcey, ennen ja jälkeen!
https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/09/darcey.j…
"Fox eye lift" haettu alkuvuodesta, nenää veistetty pienemmäks kuin Michael Jacksonilla ja lisää täytettä huuliin :((
https://allaboutthetea.com/wp-content/uploads/2024/05/Screen-Shot-2024-…
Vierailija kirjoitti:
Perustin jo KOLMANNEN 90 Day Fiance & oheissarjojen ketjun, tämänhetkisine tilanteineen, ja ennen kuin ehdin mainita siitä täällä niin se uus ketju poistettiin TAAS!!!!!!!!
Kuka täällä ottaa noin sairaasti nokkiinsa uudesta ketjusta? Jatkossa en enää viitsi kommentoida täällä vaan pysyn suosiolla amerikkalaisten palstalla! :((((
Olen sama joka huomasin että täältä katoaa 1-2 sivua tekstejä joka 3-4 päivä. Toivottavasti joku saa niistä poistattamisistaan tympeälle elämälleen sisältöä.
Täällä oli yksi joka alkoi parkua, että EI saa tehdä uutta ketjua koska silloin kukaan ei enää pääse lukemaan tähän ketjuun HÄNEN laittamiaan kommentteja. Ei ole lupaa mennä poistamaan tätä ketjua. Toinen keskustelija koitti hänelle sanoa, että tämä ketju EI katoa minnekään, se voidaan lukita, mutta näköjään ei auttanut. Sillä ei ollut mitään tekemistä minkään kadonneitten kommenttien kanssa, vain sen kanssa, että hänen kirjoittamansa kommentit pitää olla luettavissa ikuisesti, jokaiselle uudelle palstalle tulijalle. Nyt on pakko sanoa jo rumasti, että pikkasen on lähtenyt mopo käsistä jos joku estää uuden ketjun tekemisen siksi, että hänen kirjoituksensa ovat kaikkea muuta tärkeämpiä. Haloo, vähän järkeä käteen ja elämän realiteetit haltuun!
Tuolla tulee haulla muutamakin 90 days fiance aloitus. Jos kokeilis laittaa suomenkielisen nimen ketjulle? Siis jos niitä on nyt liikaa jotka alkaa 90 days. Tai sitten simppelisti tämä omia kirjoituksiaan hysteerisesti vahtiva ihminen rauhoittuu ja antaa sen uuden ketjun olla rauhassa, tai naps, tämä ketju lähtee ja sinne meni sun kullan arvoiset kirjoitukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tuossa kuvassa on Jocelyn joka oli kaunis nainen vas. ylänurkassa, mutta sittemmin sai pakkomielteen alkaa muokkaan naamaansa kissan näköiseksi koska
Hui, mun kissakin säikähtäisi. Kissaa tuo ole nähnytkään!
Täällä oli jo juhannuksesta saakka pari 90 Day Fiance & Spinoffit tai vastaavaa ketjua mutta joku sekopää kävi ne tuskastuneena poistattamassa, heti kun niihin oli ilmestynyt 10-20 kommenttia ajankohtaisine ja englanninkielisine uutisineen. Pari videotakin.
Täytyy olla joku joka uskoo pakkomielteisesti tähän sarjaan, ja joka ei siedä sitä että jotkut suomalaiset keskustelee jenkkien foorumeilla ja koska on itse asuneet, opiskelleet ja työskennelleet Jenkeissä ja tietävät ja ymmärtävät mitä sarjasta oikeasti keskustellaan ja mitkä on totuudet. Niihin ilmestyy heti alapeukut jos olette hoksanneet.
Ellei ole joku ilonpilaaja joka niin tyytymätön elämäänsä ettei siedä sitä että muilla keskustelijoilla on kivaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli jo juhannuksesta saakka pari 90 Day Fiance & Spinoffit tai vastaavaa ketjua mutta joku sekopää kävi ne tuskastuneena poistattamassa, heti kun niihin oli ilmestynyt 10-20 kommenttia ajankohtaisine ja englanninkielisine uutisineen. Pari videotakin.
Täytyy olla joku joka uskoo pakkomielteisesti tähän sarjaan, ja joka ei siedä sitä että jotkut suomalaiset keskustelee jenkkien foorumeilla ja koska on itse asuneet, opiskelleet ja työskennelleet Jenkeissä ja tietävät ja ymmärtävät mitä sarjasta oikeasti keskustellaan ja mitkä on totuudet. Niihin ilmestyy heti alapeukut jos olette hoksanneet.
Ellei ole joku ilonpilaaja joka niin tyytymätön elämäänsä ettei siedä sitä että muilla keskustelijoilla on kivaa täällä.
Mä uskon ennemmin siihen, että se kiivaasti uusia ketjuja vastustanut henkilö ne poisti. Koska tosiaan käytti sanoja teillä ei lupaa poistaa tätä ketjua! Hän ei halua uusia ketjuja missään olosuhteissa koska silloin tähän ketjuun ei tule enää ihmisiä lukemaan Hänen kommenttejaan. Sori vaan, mutta aika sairasta! Tänä päivänä englantia puhuu kaikki, se ei ole mikään ongelma. Mutta se mun pointti uudesta ketjusta oli juuri siinä, että jos on joku joka haluaa katsoa vain telkkarin tahtiin sarjaa, eikä halua tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa, heille pitäisi antaa siihen mahdollisuus kertomalla ketjun nimessä, että täällä on reaaliaikaista tietoa. Mä itse käyn netistä hakemassa uusimmat juorut, haluan aina tietää mitä tapahtuu ohjelman jälkeen, mutta ymmärrän myös niitä jotka ei halua tietää. Pitäis olla reilu peli kaikille.
Katsoin äsken googlesta videon jossa Darcey on auton kyydissä, ompa hurjan näköinen. Oli aiemmin ihan nätti.
Ihmettelen tätä uuden ketjun aloittamisen mahdottomuutta, tosiaankin aloitus on suljettu. Tämä ketju alkaa olla niin pitkä, että kukaan tuskin jaksaa tätä kahlata läpi, ja miksi pitäisikään?
Asiasta toiseen: on kyllä hauska huomata täällä, miten epäluotettava some on, esim. Emilyn kielivamman uskoin ihan täysin, ennen kuin joku huomautti löytämänsä lähteen perusteella, että se ei ole totta. Aika vainukoiria! :) t. ap
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken googlesta videon jossa Darcey on auton kyydissä, ompa hurjan näköinen. Oli aiemmin ihan nätti.
Katsoin kans, ja jäin taas miettimään että miten ihminen voi tehdä tuon itselleen, ja iskeekö siinä joku kehonkuvan häiriö, että näkee nuo aika hurjat piirteet viehättävinä?
Ei millään uskota, että joku nyt vaan on seinähullu ja sillä siisti. Keksitään diaknoosi, sairaus joka vaatii lääkityksen. Hullua tulee ymmärtää, käsitellä hellästi ja verovaroin tukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään uskota, että joku nyt vaan on seinähullu ja sillä siisti. Keksitään diaknoosi, sairaus joka vaatii lääkityksen. Hullua tulee ymmärtää, käsitellä hellästi ja verovaroin tukea.
Se on diagnoosi. Jos käyttää hienoja sanoja, kannattaa kirjoittaa ne edes oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä uuden ketjun aloittamisen mahdottomuutta, tosiaankin aloitus on suljettu. Tämä ketju alkaa olla niin pitkä, että kukaan tuskin jaksaa tätä kahlata läpi, ja miksi pitäisikään?
Asiasta toiseen: on kyllä hauska huomata täällä, miten epäluotettava some on, esim. Emilyn kielivamman uskoin ihan täysin, ennen kuin joku huomautti löytämänsä lähteen perusteella, että se ei ole totta. Aika vainukoiria! :) t. ap
Olis kyllä tosi kiva saada uusi ketju jollain keinolla! Mä kävin vähän nettiä tutkimassa ja siellä on ihan kuvakin nyt tältä vuodelta jossa Emilyllä on kieli ulkona suusta, melkein leukaan asti. Sitä ei voi tehdä jos olisi se kireä kielijänne. Joku kommentoi siinä ketjussa, että joko vaiva on nyt korjattu leikkauksella, tai sitten sitä ei ole ollutkaan. Menee sarjaan ei voi tietää mikä on totuus, ellei Emily itse joskus kerro. Kaikki muu on spekulointia suuntaan tai toiseen. Ainoa fakta asiassa on se, että nyt se kieli kyllä liikkuu :)