Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
14581/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitikö Emilyn kokata jotain? Hän makaa vain vanhempiensa kellarissa ja odottaa Koben panoa, ei muuta. Vanhemmat hoitavat lapset. 

Niinkö? Ja sinäkö olet ollut itse siellä paikan päällä katsomassa? Vähän jotain rajaa.

Vierailija
14582/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä nuo Koben kaverit. Emily kutsui ne baariin jotta voisivat tutustua paremmin toisiinsa. Sitä paheksuttiin ja haluttiin työntää nainen hellan ääreen sen sijaan. Kokata nyt vieraassa maassa tuollaselle äijälössille joku jamssi-illallinen, höpö höpö. Haukkuivat Emilyä määräileväksi, eivät antaneet tämän puhua, eikä kuunnelleet mitä tällä oli sanottavaa. Olisin minäkin suuttunu.

Kaverit oli ennakkoluuloisia ja umpimielisiä. Ei jatkoon.

Ai pitikö Emilyn kokata jotain? Hän makaa vain vanhempiensa kellarissa ja odottaa Koben panoa, ei muuta. Vanhemmat hoitavat lapset.  Oliko vanhempien tarkoitus TLC:n avulla herättää matkalla nainen todellisuuteen. En usko,  että heräsi päinvastoin taantui.

Emilylle tärkeintä on Koben muna, kun se on huudellut telkkareita ja kotipaikkakuntaansa myöten että miten valtava sillä Kobella on, ja Kobe vaan kikattelee vieressä eikä siitä ota selvää että onko ylpee vai nolottaako. Ehkä molempia? Ne kalsarit mitkä Emily pisti sen riisumaan Tellallissa, joissa oli Emilyn naamakuva, oli naurettavat ja tilanne kaikin puolin nolo, vaikka ne muut naiset siinä katteli silmät tapillaan sen haaroväliä. Myös itse juontajarouva pyyhki kuolaa suupielestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14583/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei Kobe ole opettanut kotikieltään ranskaa lapsilleen.

Pomo-Emily ei varmaan anna opettaa ettei Kobella ja lapsilla tule olemaan salakieltä keskenään. Itsekin voisi opetella samalla.

Vierailija
14584/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa salissa ei ole yhtää vaaleaa ihmistä, kaikki mustia tai tekovaaleita? TUOHAN ON KULTTUURISTA OMISISTA. 

Vierailija
14585/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 90-formaatissa oli enemmänkin porukkaa ton Shekinah'n lisäksi jotka kiertäneet eri tositelkkariohjelmia aiemmin. Rob ja kaverinsa, ollu jossain Ex on the Beach ja oliko Love Island, samoin sekä Jovi että Yara. Jovi oli jossain bilettäjien showssa, Yara haki miljonääriä kolmessa eri ohjelmassa. Angela oli rikollisen tyttärensä kanssa (ei se sarjassa mukana oleva Skylar) talk showssa ja jossain toisessakin ohjelmassa.

Vierailija
14586/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo-Emily ei varmaan anna opettaa ettei Kobella ja lapsilla tule olemaan salakieltä keskenään. Itsekin voisi opetella samalla.

Kobe puhuu itseasiassa neljää eri kieltä. Englantia, ranskaa, kiinaa :O ja pidginiä, jota puhutaan Kamerunissa myöskin. Useimmat muun maalaiset osaa ainakin yhtä tai kahta muuta kieltä kuin omaansa. Jenkit vain englantia.

Vierailija
14587/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kobe puhuu itseasiassa neljää eri kieltä. Englantia, ranskaa, kiinaa :O ja pidginiä, jota puhutaan Kamerunissa myöskin. Useimmat muun maalaiset osaa ainakin yhtä tai kahta muuta kieltä kuin omaansa. Jenkit vain englantia.

Aattelin lähinnä sitä kun Koben vanhemmat puhuu vain ranskaa ja tuota paikallista Kamerunin pidginiä, niin olisi mukava jos voisivat jutella lastenlasten kanssa, ja ranskahan on ihan hyvä kieli oppia koska sitä puhutaan 29 eri maailman maassa.

Espanjaa puhutaan vain 21 maassa, luulin vielä vuosia sitten että olisi toisin päin :) Kun tässä sarjassa espanjankieliset olleet enemmistöä.

Vierailija
14588/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne latinot ei kyllä puhu tasan tarkkaan mitään muuta kuin espanjaa. Eivät myöskään jaksa opetella englantia ja joku yrittää niin kauhean vaivalloista tuntuu olevan vääntää ihan yksinkertaisimpia fraaseja.

Vierailija
14589/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsoin vasta eilen pillow talkin ja hämmästyin Nikkin yhtä lausetta. Hänhän oli kovin tarkka siitä, että kohdellaan naisena, niin sanoi kuitenkin äidilleen, että "minä kyllä tiedän mitä miehet ajattelee, kun itse olen sellainen". Tai siis jotenkin noin. Jotenkin ei oikein tuntunut luontevalta hän tuossa pillow talkissa. "

Voi, minä taas olin ilahtunut Nikkistä Pillow talkissa. Mielestäni suht luontevan oloinen, ei ainakaan samanlaista draamaqueen-esiintymistä kuin omissa 90 days-jaksoissaan. Ainakaan toistaiseksi. Tottahan se on, että Nikki on ollut mies ja sinänsä hänellä on ymmärrystä myös miesnäkökulmasta. Hän totesi asian varsin eleettömästi kuin ohimennen ja jotenkin jäi fiilis, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on, trans-ihmisenä paitsi nykyisellään, niin on myös on sinut menneisyytensä kanssa miehenä. Mielenkiintoista nähdä miten hän kommentoi Pillow talkissa toisia pareja.

Vierailija
14590/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kobe voi puhua vaikka sataa kieltä, vaikuttaa mieheltä jolla on hyvin vähän älliä ja omaa tahtoa.

Edelleen jatkuu mun televisiossa idioottien TLC:n turinat, missään ei ole mitään järkeä. Mietin kuinka moista kuvataan, kuinka moista jaetaan meille.

Kuinka joku maksaa tästä?

Vierailija
14591/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä nuo Koben kaverit. Emily kutsui ne baariin jotta voisivat tutustua paremmin toisiinsa. Sitä paheksuttiin ja haluttiin työntää nainen hellan ääreen sen sijaan. Kokata nyt vieraassa maassa tuollaselle äijälössille joku jamssi-illallinen, höpö höpö. Haukkuivat Emilyä määräileväksi, eivät antaneet tämän puhua, eikä kuunnelleet mitä tällä oli sanottavaa. Olisin minäkin suuttunu.

Kaverit oli ennakkoluuloisia ja umpimielisiä. Ei jatkoon.

Se kulttuuri, se kulttuuri. Ja kulttuurierot. Naisen paikka on olla hiljainen ja nöyrä hissukka miehelleen alisteisena lastentekokoneena ja kotitöistä huolehtijana. Se vain on ristiriitaista, että vaikka nämä miehet tuntuvat kovasti paheksuvan länsimaalaista, emansipoitunutta naista, haluaa osa heistä kuitenkin sellaisen tyttöystäväkseen ja vaimokseen. Että jokin kuitenkin tuollaisessa itsenäisessä naisessa heitä kiehtoo.

Vierailija
14592/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa salissa ei ole yhtää vaaleaa ihmistä, kaikki mustia tai tekovaaleita? TUOHAN ON KULTTUURISTA OMISISTA. 

K a i k k e e n  sinäkin kiinnität huomiota.

Vierailija
14593/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neck Ed on kuumis!!!!"!!!!!!

Vierailija
14594/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kobe voi puhua vaikka sataa kieltä, vaikuttaa mieheltä jolla on hyvin vähän älliä ja omaa tahtoa.

Edelleen jatkuu mun televisiossa idioottien TLC:n turinat, missään ei ole mitään järkeä. Mietin kuinka moista kuvataan, kuinka moista jaetaan meille.

En minä ainakaan maksa tuosta mitään ja katson kyllä ihan mielelläni. Tosin en ota vakavasti! Harmitonta viihdettä tuo itselleni on, aivot narikkaan -osastoa. Täysin ei aivot narikassa kuitenkaan viihdy, sillä tykkään analysoida ihmisiä ja psykologisoida käytöstään ja vaikuttimiaan. Katson 90's daysia paljon mieluummin kuin jotain Salkkareita, jossa kaikki täysin näyteltyä.

Eihän tuota 90 daysia ole pakko katsoa, jos kovasti kismittää.

Vierailija
14595/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, telkkarissa on sulje nappi, eikä tännekään ole pakko tulla lukemaan jos ohjelma noin paljon ärsyttää. Ihan ilmaiseksi tämä tulee telkkarista. Älä katso jos ei ole sinun mieleisesi ohjelma.

Vierailija
14596/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne latinot ei kyllä puhu tasan tarkkaan mitään muuta kuin espanjaa. Eivät myöskään jaksa opetella englantia ja joku yrittää niin kauhean vaivalloista tuntuu olevan vääntää ihan yksinkertaisimpia fraaseja.

Kyllä joukossa on niitäkin jotka puhuu. Armando opetettiin jo lapsena puhumaan sujuvaa englantia espanjan lisäksi. Se on Kenny (ihana Kenny) heidän suhteessa joka ei vaan opi espanjaa. Coryn Evelin puhuu sujuvaa englantia, Anny myös, Guillermo ja moni muukin. Ne on nää kaksi viimeistä kautta joissa on ollut sen lääkärin dominikaani poikaystävä joka ei puhunut ja nyt tää meneillään olevan kauden Manuel. Joka on ihan täysi törppö muutenkin!

Vierailija
14597/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumoaa aika tavalla tuo lause itse itsensä. Mies joka pystyy opettelemaan neljä eri kieltä ei voi olla kovin köykäisellä ällillä varustettu. Sitähän ei meistä kukaan tiedä mitä tapahtuu kun kamerat sammuu ja laittavat käsikirjoitukset pois. Vain asianosaiset itse tietävät suhteensa hallintasuhteet, katsojat voivat vain arvailla.

Vierailija
14598/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaiskohan sun lähteä vähän ulkoilemaan kun kaunis ilma jatkuu vielä ja vastaisuudessa keskittyä vaikka uutislähetyksiin tämän ohjelman sijaan. Ja jos yhtään lohduttaa niin ei me muutkaan (ainakaan suurin osa) tästä mitään makseta.

Vierailija
14599/27900 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille että olette kertoneet täällä näiden luusereiden tilanteet.

Minä hölmö vieläkin tapittaisin vaaleanpunaisten lasien läpi TLC:n sontaa,  jossa Shauna Robinson suorastaan pilkkaa näitä reppanoita.

Koko studio täynnä hölmöjä, jotka eivät tajua kuinka heitä käyteään hyväksi.

Rahalla on ihmeellinen voima tänäkin päivänä.

Kiitos minulle riitti.

Kyllä minä vielä rakkausteen uskon, vaikka tällainen sonta väliin pistää miettimään.

Sorry! Tuli nyt tosi paha mieli sun puolesta! Pitäisikö tosiaan tehdä nyt uusi ketju, jossa jo otsikossa varoitetaan, että ketjussa puhutaan tapahtumista paljon itse ohjelman jälkeen? On varmasti muitakin jotka haluaisivat katsoa ohjelmaa ja olla ilman sitä tietoa mitä sitten tapahtuikaan... Esimerkiksi facessa on telkkariohjelmille erilliset keskusteluryhmät, toinen ohjelman ta

Mua naurattaa toi Rob the knob. Mutta tuostahan oli puhetta jo aiemmin, että uusi ketju olis hyvä. Sellainen olikin muutaman tunnin ennenkuin yksi hätähousu pelkäsi omien kommenttiensa katoavan iäksi, joten hän poistatti sen ketjun. Nyt sen voisi laittaa uudelleen, tosiaan maininnalla, että ketju sisältää tietoa tämän hetken tilanteista käynnissä olevien kausien lisäksi. Silloin olisi niin haluavilla se mahdollisuus katsoa vain sarjaa sen tullessa telkkarista ja tietoa haluavat lukevat ketjuja. Ja ei, tämä ketju ei katoa siis mihinkään vaikka uusi tuliskin rinnalle.

Ketju on lukittu.