90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taas joku palstatrolli mulgu käy täällä alapeukuttamassa toisten kommentteja
Miksei saisi?! Ei kaikkien tarvitse sinun kommenteista pitää. Se ei tee kenestäkään mulgua!
Taas sama ankea kuspää v-ttuilemassa täällä ja poistattamassa kommentteja,????? Sillä tänään täältä on taas kadonnut 2 sivua teidän kommentteja! Samalla ilmestyi alapeukkuja 10 sivun verran kuten joku muukin huomasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi?! Ei kaikkien tarvitse sinun kommenteista pitää. Se ei tee kenestäkään mulgua!
Saatko jotain sairaalloisia ihanan kinkyjä kicksejä siitä että saat hyvien keskustelijoiden tilanne tajuisia kommentteja poistatetuksi monelta eri laitteelta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tuon saman jo eilen illalla. Selasin taaksepäin muutama kymmenen sivua ja siellä on tasaiseen tahtiin ainakin tämä yksi alapeukku melkein joka julkaisussa :O Ihmettelen, että jos ei kerran tykkää mistään mitä täällä ihmiset sanoo, niin miksi tulee edes lukemaan? Ellei sitten elämäntehtävänä ole muiden ihmisten dissaaminen.
Olisko joku semmonen joka käynyt tyrggiläisellä halppisklinikalla, kun ei varaa eurooppalaiseen luksusklinikkaan, teettämässä itsestään kissanaamaista ankanpuolikasta ja on pettyny ku kukaan ei kehu kauniiks? Ehkä monimuusukupuoli-puoliksi kivi puoliksi eläin olento? Tai sama kiero joka kehui täällä joskus että miten paljon ihailee Panamajasmiinen ja Nikkieksotiikan tehtailtuja kauneuksia ja kokee ne ihanne ja tahtotilana?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vielä pelkkää spekulointia jenkeissä noiden tyyppien julkaisuiden ym. perusteella, mutta tälläinen kattaus on oletettavasti uudella Last chance resort kaudella: Rob ja Sophie, Gino ja Jasmine, Brandon ja Julia, Ariela ja Biniam, Stacey ja Florian, Natalie ja Josh.
No just.
Kiitti ku olet seurannut ja raportoit tänne : )
Sanonpa mielipiteeni:
Rob ja Sophien sekä Gino ja Jasminen pelanneet itsensä tuohon kaikella typerällä draamallaan.
Yllätyn jos on Brandon ja Julia, heillä näytti menevän hyvin. Jos aihetta terapiaan niin hehän ovat oikein hyvä pari tähän.
Ariela ja Bini taisivat jo erota, menisivätkö tähän sarjaan vielä nauttimaan julkisuudesta ja rahastamaan, vähän kuin Molly ja Kelly tekivät viime kaudella?
Stacey ja Florian, hehän menivät vasta naimisiin ja Florian joka ei puhu eikä ymmärrä vieläkään englantia, mitä se tuolla ymmärtäisi? Joutuu kuitenkin tehdä kaiken mitä Stacey ja Staceyn isän rahat käskee tehdä tulevaisuudessa, tai muuten saa postimerkin laihaan pyllyynsä ja baibai.
Natalie ja Josh jotka oli alusta alkaen feikki pari ja Josh on koko sarjan ajan asunut uuden avovaimonsa kanssa ja on sarjan avulla vaan yrittänyt mainostaa sitä sometoimistoaan! Natalie roikkuu huoltoasema-aurinkolasimammansa kanssa Los Angelesissa yrittämässä näyttelijän uraa, ja tunkee jatkuvasti tähän sarjaan kun ei muuta irtoa. Painuisivat jo hiiteen telkkarista kaikki nämä 3, aikuisten oikeesti.
Taas sama ankea kuspää v-ttuilemassa täällä ja poistattamassa kommentteja,????? Sillä tänään täältä on taas kadonnut 2 sivua teidän kommentteja! Samalla ilmestyi alapeukkuja 10 sivun verran kuten joku muukin huomasi!
Ei täällä ole tänään mitään kadonnut! Mä olen aamusta saakka käynyt tunnin välein ja samat viestit on ollut. Mä huomasin nuo ei-tykkäykset, joista sanoinkin, ja vaikka ihmettelenkin miksi joku käy lukemassa ketjua josta ei pidä, niin kai sillä tyypillä on oikeus laittaa se peukku alas? Voihan sitä jatkaa keskustelua siiitä huolimatta, olla noteeraamatta niitä peukkuja, on ne ylös tai alas. Eihän asiat itsessään niistä miksikään muutu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vielä pelkkää spekulointia jenkeissä noiden tyyppien julkaisuiden ym. perusteella, mutta tälläinen kattaus on oletettavasti uudella Last chance resort kaudella: Rob ja Sophie, Gino ja Jasmine, Brandon ja Julia, Ariela ja Biniam, Stacey ja Florian, Natalie ja Josh.
No just.
Kiitti ku olet seurannut ja raportoit tänne : )
Sanonpa mielipiteeni:
Rob ja Sophien sekä Gino ja Jasminen pelanneet itsensä tuohon kaikella typerällä draamallaan.
Yllätyn jos on Brandon ja Julia, heillä näytti menevän hyvin. Jos aihetta terapiaan niin hehän ovat oikein hyvä pari tähän.
Ariela ja Bini taisivat jo erota, menisivätkö tähän sarjaan vielä nauttimaan julkisuudesta ja rahastamaan, vähän kuin Molly ja Kelly tekivät viime kaudella?
Stacey ja Florian, hehän menivät vasta naimisiin ja Florian joka ei puhu eikä ymmärrä vieläkään
Jos siellä olis ollut vielä kerran Ed ja Liz niin mulla olis varmaan revennyt verisuoni päästä! Natalie ja Josh on tosi outo valinta, koska eihän heillä koskaan ole ollut edes kunnon suhdetta. Josh käy köyrimässä ja Natalie itkee mikä on mun status?! Eikö ketään muuta ollut sitten saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole tänään mitään kadonnut! Mä olen aamusta saakka käynyt tunnin välein ja samat viestit on ollut. Mä huomasin nuo ei-tykkäykset, joista sanoinkin, ja vaikka ihmettelenkin miksi joku käy lukemassa ketjua josta ei pidä, niin kai sillä tyypillä on oikeus laittaa se peukku alas? Voihan sitä jatkaa keskustelua siiitä huolimatta, olla noteeraamatta niitä peukkuja, on ne ylös tai alas. Eihän asiat itsessään niistä miksikään muutu :
Älä valehtele, eilen illalla oli 729 sivua ennen iltayhtätoista, olisiko viimeinen viesti ollut sivulla 730, ja tänä aamuna alkaa uudelleen keskustelut sivuilla 728-729! Minulla on kuvakaappaus eiliseltä, omasta viestistäni sivulla 729 ja nyt sekin on poissa, ja tosiaan miinuspeukkuja tullut ihan sikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole tänään mitään kadonnut! Mä olen aamusta saakka käynyt tunnin välein ja samat viestit on ollut. Mä huomasin nuo ei-tykkäykset, joista sanoinkin, ja vaikka ihmettelenkin miksi joku käy lukemassa ketjua josta ei pidä, niin kai sillä tyypillä on oikeus laittaa se peukku alas? Voihan sitä jatkaa keskustelua siiitä huolimatta, olla noteeraamatta niitä peukkuja, on ne ylös tai alas.
Okei, mä en tiedä mitä täällä illalla viimeeksi oli, tän päivän aikana mun mielestä ei mitään ole kadonnut. En käy vannomaan, mutta ainakaan mä en ole huomannut mitään viestikatoa. Tuo peukkujuttu kiinnostaa mua, mitä sillä on oikeesti väliä tykkääkö joku vai ei? Keskustelupalstallahan on aina niin montaa eri mieltä kuin on keskustelijaakin. Kukaan ei voi olla samaa mieltä kaikesta, eli eikös se peukku alas tarkoita, että on eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole tänään mitään kadonnut! Mä olen aamusta saakka käynyt tunnin välein ja samat viestit on ollut. Mä huomasin nuo ei-tykkäykset, joista sanoinkin, ja vaikka ihmettelenkin miksi joku käy lukemassa ketjua josta ei pidä, niin kai sillä tyypillä on oikeus laittaa se peukku alas? Voihan sitä jatkaa keskustelua siiitä huolimatta, olla noteeraamatta niitä peukkuja, on ne ylös tai alas.
Ei niin mitään käytöstapoja tällä rähisijällä! Yhden joka ei pidä hänen julkaisuistaan haukkuu mulguksi, toisen joka ei ole huomannut poistuvia viestejä hän haukkuu valehtelijaksi. Mistä tälläinen ärhäkkä muiden kimppuun hyökkääminen kertoo? Siitä että henkilö voi todella huonosti oman itsensä ja elämänsä kanssa. Surullista. Oletko koskaan harkinnut hakea ammattiapua tuohon pahaan oloosi? Joskus pelkkä keskusteluterapia voisi auttaa avaamaan elämän solmukohtia. Muille rähjääminen keskustelufoorumilla tai sieltä huomion ja tykkäysten hakeminen ei korjaa koskaan ongelmia.
Minäkään en ole huomannut että mitään ihmeellistä olisi nyt lähiaikoina poistettu. Käyn täällä yleensä aamuin ja illoin, joskus päivälläkin (Joo, hävettää myöntää 😂) lukemassa mehukkaita paljastuksia mutten toki selaa sivutolkulla taaksepäin. Joskus huomasin että oma tekstini oli poistettu, en enää edes muista mitä siinä oli ja kirjoitin sen sitten uudelleen hieman toisin sanoin kun ajattelin että mode oli sen poistanut. Nykyäänhän keskustelu käy sen verran vilkkaana etten kyllä enää huomaisi vaikka omia viestejänikin olisi poistettu kun tosiaan en niitä tarkkaile jälkikäteen. Ja peukuista/ nuolista ei kannata välittää, aina tänne eksyy lukemaan joku jota asia ei vois vähempää kiinnostaa. Kiva ketju kaiken kaikkiaan ja kiva osallistua tähän kun omista kavereista kukaan ei tätä sarjaa seuraa niin että voisi keskustella IRL.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole huomannut että mitään ihmeellistä olisi nyt lähiaikoina poistettu. Käyn täällä yleensä aamuin ja illoin, joskus päivälläkin (Joo, hävettää myöntää 😂) lukemassa mehukkaita paljastuksia mutten toki selaa sivutolkulla taaksepäin. Joskus huomasin että oma tekstini oli poistettu, en enää edes muista mitä siinä oli ja kirjoitin sen sitten uudelleen hieman toisin sanoin kun ajattelin että mode oli sen poistanut. Nykyäänhän keskustelu käy sen verran vilkkaana etten kyllä enää huomaisi vaikka omia viestejänikin olisi poistettu kun tosiaan en niitä tarkkaile jälkikäteen. Ja peukuista/ nuolista ei kannata välittää, aina tänne eksyy lukemaan joku jota asia ei vois vähempää kiinnostaa. Kiva ketju kaiken kaikkiaan ja kiva osallistua tähän kun omista kavereista kukaan ei tätä sarjaa seuraa niin että voisi keskustella IRL.
En minäkään käy selaamassa sivuja taaksepäin tarkistamassa onko tekstini tallella :) Sen verran selaan pari sivua, että jos meinaan sanoa jotain, katson onko joku muu kommentoinut samaa asiaa ja jos on, vastaan sitten siihen kommenttiin. Ellei ole, laitan uuden kommentin.
Katsoin vasta eilen pillow talkin ja hämmästyin Nikkin yhtä lausetta. Hänhän oli kovin tarkka siitä, että kohdellaan naisena, niin sanoi kuitenkin äidilleen, että "minä kyllä tiedän mitä miehet ajattelee, kun itse olen sellainen". Tai siis jotenkin noin. Jotenkin ei oikein tuntunut luontevalta hän tuossa pillow talkissa. Samoin kuin oli aikoinaan jotenkin jähmeää sen Stephanien ja äitinsä jaksot. (Stephanie oli se jolla oli ausseissa tyttöystävä) Alkuun Kara ja Quillermokin oli tekohauskoja mutta nyt tuntuvat rentoutuneen ja on ihan luontevan oloista juttelua heillä.
Kiitos teille että olette kertoneet täällä näiden luusereiden tilanteet.
Minä hölmö vieläkin tapittaisin vaaleanpunaisten lasien läpi TLC:n sontaa, jossa Shauna Robinson suorastaan pilkkaa näitä reppanoita.
Koko studio täynnä hölmöjä, jotka eivät tajua kuinka heitä käyteään hyväksi.
Rahalla on ihmeellinen voima tänäkin päivänä.
Kiitos minulle riitti.
Kyllä minä vielä rakkausteen uskon, vaikka tällainen sonta väliin pistää miettimään.
Korjaan, uskon Rakkauteen :D
Ärsyttäviä nuo Koben kaverit. Emily kutsui ne baariin jotta voisivat tutustua paremmin toisiinsa. Sitä paheksuttiin ja haluttiin työntää nainen hellan ääreen sen sijaan. Kokata nyt vieraassa maassa tuollaselle äijälössille joku jamssi-illallinen, höpö höpö. Haukkuivat Emilyä määräileväksi, eivät antaneet tämän puhua, eikä kuunnelleet mitä tällä oli sanottavaa. Olisin minäkin suuttunu.
Kaverit oli ennakkoluuloisia ja umpimielisiä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä hölmö vieläkin tapittaisin vaaleanpunaisten lasien läpi TLC:n sontaa, jossa Shauna Robinson suorastaan pilkkaa näitä reppanoita.
Kiitos minulle riitti.
Kyllä minä vielä rakkausteen uskon, vaikka tällainen sonta väliin pistää miettimään.
Tell All-jälleennäkeminen alkaa kohta muistuttaa Jerry Springer Talk Showta sekin.
Ehkä Shaun R haluaa uudeksi naispuoliseksi Jerry Springeriksi telkkariin, vetämään jotain omaa talk showta a.k.a freaky sirkusta??!? :-o
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä nuo Koben kaverit. Emily kutsui ne baariin jotta voisivat tutustua paremmin toisiinsa. Sitä paheksuttiin ja haluttiin työntää nainen hellan ääreen sen sijaan. Kokata nyt vieraassa maassa tuollaselle äijälössille joku jamssi-illallinen, höpö höpö. Haukkuivat Emilyä määräileväksi, eivät antaneet tämän puhua, eikä kuunnelleet mitä tällä oli sanottavaa. Olisin minäkin suuttunu.
Käsikirjoitettu juttu, niille oli selkeesti annettu repliikit valmiiks ja koittivat muistella siinä rivissä baarissa istuessaan ja ulkona kolmistaan seisoessaan että kenen vuoro oli sanoa englanniksi mitäkin :D Ranskankielisiä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ai pitikö Emilyn kokata jotain? Hän makaa vain vanhempiensa kellarissa ja odottaa Koben panoa, ei muuta. Vanhemmat hoitavat lapset. Oliko vanhempien tarkoitus TLC:n avulla herättää matkalla nainen todellisuuteen. En usko, että heräsi päinvastoin taantui.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos minulle riitti.
Sorry! Tuli nyt tosi paha mieli sun puolesta! Pitäisikö tosiaan tehdä nyt uusi ketju, jossa jo otsikossa varoitetaan, että ketjussa puhutaan tapahtumista paljon itse ohjelman jälkeen? On varmasti muitakin jotka haluaisivat katsoa ohjelmaa ja olla ilman sitä tietoa mitä sitten tapahtuikaan... Esimerkiksi facessa on telkkariohjelmille erilliset keskusteluryhmät, toinen ohjelman tahtiin ja toinen otsikolla juonipaljastukset. Näin ihmisille jää itselle valinnan vapaus haluaako tietää etukäteen tapahtumia vai ei. Ja kun täällä on myös paljon sellaista inhottavaa tietoa jota ilman jotkut ehkä haluaisivat elää. Mä olisin hyvin voinut elää ilman mielikuvaa takaraivossa "Rob the knob"... ;)
Turkki halpis-klinkoista puheenollen.
Shekina on juuri kertonut että hän ja Sarper ovat mukana seuraavallakin Maailmalla-kaudella ja miten ihana mies (h 0 r 0) se kahta ja puoli tuhatta naista "n y s s i n y" mies on, niin rakastava ja huumorintajunen.
Kuten monet teistä hyvin arvasi, että tuo pari pidetään mukana koska sarjan tuottajissa on joku tai joitain sellaisia tyyppejä jotka sijoittaneet tuollaiseen Turkki-klinikkaan ja sen vuoksi näitä kahta pidetään mukana, vaikkei niissä ole mitään mielenkiintoista ja juonensa keksittyä ulkonäköön keskittyvää sooopaa!!!
Miksi se Sarper kutsuttiin viime Sinkkuelämän studiojaksoon antamaan Tyraylle naisten iskemis vinkkejä, ihan turha oli sinäkin ja kun kertoi että miten "pitää hiipiä naisten taakse niskan päälle" ravintolassa! Oman kauden studiojaksossa yritti antaa strippaamisliikevinkkiä muille miehille! Noita kahta suorastaan pakotetaan sarjaan, varmasti olisi paljon mielenkiintoisempia ihmisiä joilla ei ole mitään omia lehmiä eikä klinikoita ojassa, eikö? Olisko sama Turkin klinikka missä Silvan kaksoset ravaavat kilpaa, sillä Shekina kertoi haastattelussa että hänen ainoat kaverit sarjasta on Silvat!!!! Sehän vaikuttaa vihaavan muita naisia kuten siellä studiossa silloin, kun hyökkäs ilkeesti Daniellea, Hollyä, Maryä ja Kirsteniä vastaan ja totesi 3-4 kertaa leikelty nokka ilmassa että "en tullut tänne hankkiin kavereita" ja että "noiden kaikkien suhteet ovat feikkejä" vaikka oma suhteensa on feikeistä feikein feikkaus ikinä!
Amerikkalaista "unelmaa" tuli nähtyä jonkin aikaa. Opiskelin osan korkeakoulututkinnosta USA:ssa New Englannin alueella Bostonin lähellä. En halunnut jäädä asumaan sinne, vaikka tuo oli jokseenkin eurooppalaisempaa seutua kuin moni muu osavaltio tai kaupunki missä kävin.
Muutama hyvä kaverisuhde jäi, ja nämä oli itseäni 5-8 v vanhempia henkilöitä, jotka kokivat että olivat enemmänkin "isosiskoja" ja "isoveljiä" minua kohtaan, ottivat suojiinsa kun olin yksin tuolla ilman perhettä ja olivat uteliaita kuulemaan Suomesta ja Euroopasta ja toki koska heillä oli sukua lähtöisin Keski- ja Pohjois-Euroopasta.
Heidän mielestään meidän terveydenhuolto on uskomaton (tai no ainakin siihen aikaan vuosia sitten, en nyt enää tiedä Soteuudistuksen jälkeen mikä teki palvelut heikommiksi ja laaduttomiksi jonoineen), työtunnit 37,5 tunnin työviikkoineen, 5 viikon maksettu loma ja lomarahat vielä kaupan päälle. Ihailevat meidän hyvää ja monipuolista kielitaitoa. Meidän suomalaisissa kouluissa näkyy enemmän tasa-arvo ettei rikkaat ja varakkaat kiilaa rahalla vähävaraisten yli kuten tuolla USA:ssa usein käy. Minähän olin vain ulkomaalaiskiintiönä tuolla samanikäisten kanssa, sellainen kenellä ei mitään merkitystä heidän elämässään ettei minua tarvinnut mielistellä mutta kunhan olivat ystävällisiä ja antoivat hyvän kuvan, se riitti heille ja minulle. Pinnallista kuitenkin. Sain nuo vanhemmat ystävät paikallisesta harrastustoiminnasta, en yliopistolta.
Enkä asunut yliopiston alueella vaan omassa pienessä asunnossa. En välittänyt bilettää, ja nuo amerikkalaiset käyttää minun mielestä paljon enemmän alkoholia kuin esim. suomalaiset, niin nuoret aikuiset kuin keski-ikää käyvät aikuiset, mutta silti meitä syyllistetään juopoiksi täällä pohjolassa! Vaikka Keski- ja Etelä-Euroopan väki ja amerikkalaiset juo minun silmissäni tuplasti meitä enemmän, elleivät ole uskovaisia. Jos minä join viikonloppuillallisilla 2 tai korkeintaan 3 lasillista valkoviiniä enkä muuta, niin kaikki tuntemani amerikkalaiset, niin sivistyneet ja koulutetut kuin hieman kouluttamattomammatkin, veti alkuun vodka tai tequilashotteja 1-3 kappaletta, sen jälkeen ainakin 4 isoa viinilasillista illan mittaan ja saattoivat vielä ottaa johonkin väliin väkevän shotin lisää. Itse asiassa minua luultiin uskovaiseksi kun en kehdannut juoda alkoholia ensimmäisillä kutsuilla joihin menin!