Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
24961/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais myös tuo kahden eri ketjun keskustelu. Eikö se olis kaikkein etu? Kukaan ei hermostu mistään eikä kommentteja niin ollen katoa kun niitä lukemassa on vaan samaten ajattelevia. Ketjujahan on jo olemassa tarvittavat. 

Mua ei kiinnosta. Piste.

Ylläpito voisi poistaa sen turhana. Eihän tässä f-u-c-k-ing sarjassa ole enää jäljellä muuta kuin juonipaljastusten oikaisua kun samat vanhat hlöt roikkuu sarjasta toiseen keksimässä muka-juonia, joten mun mielestä ne menee tämän saman ketjun puitteissa, jotta kaikki näkee miten pahasti meitä huijataan tällä s-h-i-tillä.

Vierailija
24962/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Douglas-Alliyan pibbeli ja kulkuset taidettu teipata tiukasti ilmastointiteipillä tuon läpinäkyvän mekon alle ettei mikään vaan ala kurkistella sieltä sukkahousumaisen kankaan alta innoissaan että "kukkuluuruu häävieraat!"

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24963/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 Day Hunt for Lovessa on myös se Between The Sheets jälkipuintina missä ne katsoo jaksot ja kommentoi keskenään, aina yksin tai kaksin.

Se mitä ei näytetty telkkarissa 90 Day Last Resort-jaksojen jälkeen!

Rahastukseksi on mennyt tämä p**ska.

Vierailija
24964/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais myös tuo kahden eri ketjun keskustelu. Eikö se olis kaikkein etu? Kukaan ei hermostu mistään eikä kommentteja niin ollen katoa kun niitä lukemassa on vaan samaten ajattelevia. Ketjujahan on jo olemassa tarvittavat. 

Jätä meidät nyt vihdoin rauhaan!!! Me halutaan jutella sarjan porukasta, eikä lukea tuota sun jatkuvaa valitusta mitä tämä ketju taitaa olla noin 50 sivun verran! Pitkität tätä ketjua tahallasi kun muut ei keskustele sun vaatimalla tavalla. Mene sinne Facebook ryhmääsi keskustelemaan, se jota vähän väliä kehut miten siellä pystyy sentään ihanasti jutella tästä "meidän kersoken Somekakkasarjasta" kuin Kauniit ja Rohkeat sarjasta.

Vierailija
24965/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta.

Ei ole muiden kuin sun etu.

Yrität toitottaa miten sinun ajattelutapa on kaikkien meidän muiden ajattelutapoja parempi, kun paasaat meille säännöistä ja mistä täällä saa keskustella.

Mieluummin luen kauneusleikkauksista ja noiden tyyppien instajutuista ja ajankohtaisuuksista, kuin sinun omahyväistä valivalivalia.

Vierailija
24966/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä meidät nyt vihdoin rauhaan!!! Me halutaan jutella sarjan porukasta, eikä lukea tuota sun jatkuvaa valitusta mitä tämä ketju taitaa olla noin 50 sivun verran! Pitkität tätä ketjua tahallasi kun muut ei keskustele sun vaatimalla tavalla. Mene sinne Facebook ryhmääsi keskustelemaan, se jota vähän väliä kehut miten siellä pystyy sentään ihanasti jutella tästä "meidän kersoken Somekakkasarjasta" kuin Kauniit ja Rohkeat sarjasta.

samaa mieltä oon, täällä ei saa enää jutskata rauhassa kun yks huutelee sivusta että miten meijän jutskailu tyyli ei miellytä sen elämää.... hankkis ny edes sen elämän kun vetää kauheita kohtauksia tän sarjan takia ja kuvittelee ne sarjan ääliöt sen parhaiksi frendeiksi.

Vierailija
24967/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna en haluaisi olla monenkaan tämän sarjan ihmisten lapsi. Onneksi ne ei ole mun mutseja ja faijoja!

No hyvä ettet oo, muuten suakin haukuttais täällä murekkeeks😆.

Täällä stadissa nykynuoriso ja nuoret aikuiset, niin mies kuin naispuoliset, kutsuu lapsia m.m nimillä mureke, sikiö, pershedelmä, seksijäte.

Olen sattumalta kuullut ja ihmetellyt. Kuulemma käännöksiä amerikkalaisilta ja niiden komediasarjoista

Ei ihme että syntyvyys on laskemaan päin :-0

Mä asun n. 10km Helsingin rautatieasemalta länteen enkä koskaan ole kuullut noista kuin tuon pershedelmän ja senkin jo 90-luvulla. Kauheeta kieltä suoraan sanottuna enkä nyt yhtään itsekään ihmettele että syntyvyys laskee jos asenteet on tuollaiset.  Omassa lähipiirissä ei kyllä olekaan yhtään teiniä joilta noita olisin kuullut. Britit oli laskeneet että (muistaakseni) 2040-luvulla siellä on enemmän muita kuin valkoihoisia. Suomi taitaa olla samalla tiellä, ehkä vähän suurta maailmaa jäljessä. 

Tavallaan siis olisi hyvä juttu, maapallon väestön liikakasvu on juurisyy kaikille maailman ongelmille. No, Trump ja Putin myös hieman.

Vierailija
24968/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kenen sarjan miehistä ottaisitte petiinne vähän touhilemaan, jos olisi pakko valita joku tai jotkut?

Kenet tai ketkä potkaisisitte pois sängystä niin että jäisi kengän jälki persaukseen?

Mun valinta voisi olla Rob, sillä on seksikkäät sänkykamarisilmät ;P Kakkosvalinta voisi olla Aleksei. Kolmas Sarper. Bini voisi olla notkea ja hyvä rytmi.

Potkisin sängystä ainakin Small-Edin, Adnanin, Gregin, Brandonin ja Brianin.

Vierailija
24969/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetas taas alkuunsa muiden viestien poistattaminen! Täällä saa muutkin kuin sinä sanoa mielipiteensä. Lopeta samalla muiden haukkuminen. On taas niin lapsellista touhua että huh hei. 

Vierailija
24970/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetas taas alkuunsa muiden viestien poistattaminen! Täällä saa muutkin kuin sinä sanoa mielipiteensä. Lopeta samalla muiden haukkuminen. On taas niin lapsellista touhua että huh hei. 

Taas harhoissa? Psykoosit tulilla? Ota lääkkeet, niistä voi olla apua, tai katso 90 Days uusintoja vanhoilta hyviltä ajoilta. :)))))

Vierailija
24971/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikku trolli sai taas itkupotku raivarit kun joku oli eri mieltä sen kanssa. Alkoi muiden keskustelijoiden nimittely, määräily mitä saa sanoa ja mitä ei. Kun kaikki ei mee pikku trollin mielen mukaan niin se ei kykene keskustelemaan niinkuin aikuiset tekee, raivopäänä sylkee solvauksia ja hokee samaa vanhaa väsynyttä läppää. Sut on jo niin nähty. Ota röllykkä vaikka pillimehu ja rauhoitu taas vähän. 🤡

Vierailija
24972/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulista kun nuori ihminen on noin sekaisin. Huutaa hysteerisenä solvauksia. Mä olen todella pahoillani sun puolesta. Voimia ja siunausta sulle! Kyllä se elämä jonain päivänä helpottaa sullakin kun tulee vähän ikää. 

Vierailija
24973/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅 ei täällä ole muita hermoilemassa kuin sä ja nyt kun kerroit että kiinnostaa, nii mene ihmeessä sinne toiseen ketjuun itseksesi henkilökemioista ja käsikirjoituksista keskustelemaan 😅 jotta ihmiset sais vihdoin keskustella rauhassa kaikesta sarjaan liittyvästä

Vierailija
24974/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surulista kun nuori ihminen on noin sekaisin. Huutaa hysteerisenä solvauksia. Mä olen todella pahoillani sun puolesta. Voimia ja siunausta sulle! Kyllä se elämä jonain päivänä helpottaa sullakin kun tulee vähän ikää. 

IKÄRASISTI!

Vierailija
24975/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pikku trolli sai taas itkupotku raivarit kun joku oli eri mieltä sen kanssa. Alkoi muiden keskustelijoiden nimittely, määräily mitä saa sanoa ja mitä ei. Kun kaikki ei mee pikku trollin mielen mukaan niin se ei kykene keskustelemaan niinkuin aikuiset tekee, raivopäänä sylkee solvauksia ja hokee samaa vanhaa väsynyttä läppää. Sut on jo niin nähty. Ota röllykkä vaikka pillimehu ja rauhoitu taas vähän. 🤡

Sen haukkumisen lisäksi on ehtinyt poistattaa kaikki asialliset kommentit joissa yritettiin keskustella. Ei täällä saa keskustella mistään, pitää vaan haukkua päivästä toiseen näyttelijöitä, niiden operaatioita ja asusteita. Ohjelmasta puhuminen on kiellettyä, alkaa kirjoittajan solvaaminen välittömästi. Kannattaa itse sarjan katsojien ottaa tauko tästä palstasta ja antaa näiden vihan vallassa vellovien raivota keskenään.

Vierailija
24976/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sama IKÄRASISTI BONGATTU! Pistää sekaan säälittävää pelle-emojia leikkiäkseen nuorempaa. Tota emojia ei käytä kuin yli kuuskybäset dinot.

Vierailija
24977/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅 ei täällä ole muita hermoilemassa kuin sä ja nyt kun kerroit että kiinnostaa, nii mene ihmeessä sinne toiseen ketjuun itseksesi henkilökemioista ja käsikirjoituksista keskustelemaan 😅 jotta ihmiset sais vihdoin keskustella rauhassa kaikesta sarjaan liittyvästä

Sarjasta ei saa puhua! Vain sun haluamalla tavalla ruotia ilkeästi ihmisten ulkönäköä millä ei ole mitään tekemistä tän ohjelman kanssa. Vain sun henk.koht. angsteja. Anna sinäkin rauha niille jotka haluaa puhua muustakin. Sopiiko?.

Vierailija
24978/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen haukkumisen lisäksi on ehtinyt poistattaa kaikki asialliset kommentit joissa yritettiin keskustella. Ei täällä saa keskustella mistään, pitää vaan haukkua päivästä toiseen näyttelijöitä, niiden operaatioita ja asusteita. Ohjelmasta puhuminen on kiellettyä, alkaa kirjoittajan solvaaminen välittömästi. Kannattaa itse sarjan katsojien ottaa tauko tästä palstasta ja antaa näiden vihan vallassa vellovien raivota keskenään.

Etsä tajua että kaikki täällä alkanu suorastaan vihaan sua?

Katso vaikka sun postausten saamia peukkuja, tee pieni laskutoimitus jos kykenet ja päättele siitä haluaako kukaan keskustella Sun Vaatimalla Tavalla ja lukea sun Itsekeskeisiä Listoja että kenestä henkilöstä saa ja ei saa keskustella!

Vierailija
24979/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Oliko se mainittu "Kakkis", joka Mama Junen näkönen? Voisko joku linkata tänne sen sometilin niin nähdään sen kaksois vai kolmoisleuka? :D xD xD Siinä tapauksessa ei kai ihme että se vetää hermoon muiden kauneusleikkausviesteistä kun tarvitsee sellasta kipeesti ite! Leuan rasvaimua ja hampaillekin piti vissiin tehdä jotain sanoi joku.....?

Facebookista löytyy 😉

Vierailija
24980/27900 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä oli tänään 1254 sivua viestejä, nyt enää 1250?!?!?!?!

"P*skamyrsky" muikkeli iskenyt taas? Vaikkei oo vielä edes viikonloppu käsillä. Sekos ennen aikojaan, auts.

Ketju on lukittu.