Olenko väärässä jos sanon naiselleni ettei hän voi olla ilkeä minua kohtaan kuukautistensa takia?
Siis valittaa ihan ihme jutuista joista ei muuten ikinä valittais kuten että olen täyttänyt tiskikoneen väärin, halaan liian lujaa, et vastannut viestiin tarpeeksi nopeasti yms. Ymmärrän että on kipuja mutta en minä niitä ole aiheuttanut.
Kommentit (37)
Ei ole väärin sanoa, vaikka hormoonit vaikuttaa niin omaan käyttöönsä voi myös itse vaikuttaa.
Ihminen joka selittää v-mäisyyttään hormoneilla ei ole aikuinen ihminen, keskenkasvuisilla teineillä voi hormonit viedä muttei aikuisia
Et ole incel naisen kanssa ikinä näköjään oikeasti elänyt. Jos nainen on herkkä reagoimaan hormonien vaihtelulle, pahin aika on ENNEN kuukautisia, ei niiden aikana.
Voit ottaa asian puheeksi. Asiallisesti. Ja ystävällisesti. Miel. silloin, kun vetutus ei ole ajankohtaista.
Mutta: menkat voi olla tosi veemäiset. Jo se kipu pelkästään...ja tukala olo.
Pahin loukkaus on kuitenkin se, et aina kun toinen on kärtsy, heittää ilmoille: onks sul menkat. Siis ilkeästi. Aikuiset ihmiset kyl osaa keskustella asiallisesti, kun tilanne ei ole päällä.
Et ole väärässä. Kuukautiset eivät tietenkään anna oikeutta olla ilkeä muille.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka selittää v-mäisyyttään hormoneilla ei ole aikuinen ihminen, keskenkasvuisilla teineillä voi hormonit viedä muttei aikuisia
Hän sanoi, ettei muulloin ole tuollainen. Kyse ei silloin ole v-mäisyysestä luonteesta.
Toiset naiset joutuu tsemppaamaan aika paljon arjessa niiden menkkojen takia. Yleensä kaikki kestää sen opiskelu/työpäivän ihan ok. Mut sit kotona ei enää jaksa pidätellä.
Minä kysyn välillä kitiseviltä miehiltä, onko menkat? Usein eivät osaa suhtautua tähän leikkimieliseen vitsailuun rakentavasti vaan suutahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut PMDD:stä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut PMDD:stä?
en
Koita kantaa ristisi urhoollisesti. Kyllä se helpottaa kun tilanne normalisoituu. Jo se tietoisuus siitä, mistä ärtyisyys johtuu on helpottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin sanoa, vaikka hormoonit vaikuttaa niin omaan käyttöönsä voi myös itse vaikuttaa.
Oletko nainen vai mies? Hormonit ovat aika kova vastus, ei siinä meinaa auttaa oikein mikään.
Naisilla ne hormonit on tekosyy ihan kaikkeen. Siksi se 80% palkka on ihan oikeutettu.
Lyö sitä akkaa turpaan ja sano, että johtui testosteronin liikatuotannosta.
Olen keski-ikäinen nainen, eikä minulla ole mitään kokemusta hormonihirviönä olemisesta! Vaikea kuvitella, että kilahtaisin turhista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ne hormonit on tekosyy ihan kaikkeen. Siksi se 80% palkka on ihan oikeutettu.
Arvasin, että joku naisvihaaja taas käyttää tätä aseena naisia vastaan. Mutta, aika hyvin naiset vetää, menkoista huolimatta. Vaikka työni on naisvaltaisella alalla, en ikinä ole huomannut muiden menkkoja. En kiukutteluna, en itkuisuutena, en mitenkään. Eli vaikka ne vaivaisi, eipä näy arjessa mitenkään. Joten olet väärässä.
Mitenköhän itse vastaavasta selviytyisit? Miesten kipuherkkyys kyn tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Lyö sitä akkaa turpaan ja sano, että johtui testosteronin liikatuotannosta.
Erikoista, että jonkun mielestä nuo vertautuvat toisiinsa. Jotain on sullakin liikaa. Kusta päässä.
yäk naiseni