90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Miten Adnan ja Tigerlily sai tulla takaisin sarjaan, vaikka tuo Adnan käyttäytyi ala-arvoisesti Tell allissa kun uhkasi tappaa väkeä? Niles sanoi sille kulisseissa että kannattaa olla varovainen sanojensa kanssa, koska etelän väki saattaa tehdä jotain semmoselle huutelijalle.
Ei paljon kannata uhkailla Teksasissa tai laiha pieni mies saa kunnon kyytiä, ja nimen omaan tuolla asehullujen osavaltiossa voi vielä käydä huonosti :o
Vierailija kirjoitti: Emme me kaikki ole palstalla ärsyyntymässä. Kokeilkaapa kirjoittaa tänne jotain kaunista, hyvää ja ystävällistä, siitä se vasta riemu repeää. Mitä sä oikein kuvittelet oletko ihan kahju aletaan solvaamaan. Ammutaan heti alas hyvän tahdon eleet. Joku toimittaja sanoikin rehellisesti, että vain ikävät uutiset myyvät ja sen huomaa kun avaa aamulla päivän lehden tai netin. Mitä jäi käteen tuosta äsken päättyneestä rakkauden saari näytelmästä?
Ei ole mitään kaunista eikä hyvää sanottavaa ainakaan tästä sarjasta, nuo tyypit käy vielä kilpaa kauHeusleikkauksissa. Teki suorastaan pahaa katsoa Stacey ja Darceyn pilalle puoskaroituja naamoja sunnuntain Pariterapia-kokoontumisjaksossa, jouduin kelaamaan niiden kohtausten yli. Ei niistä ole enää mitään alkuperäistä jäljellä, paitsi äänet. Ei ihme että niiden miehet kulkee vieraissa ja välttelee kotona olemista kun siellä riivaa pelottavan näköiset, kiukkuiset, valittavat, mökäävät Frankensteinin tekemät monsterinaamaiset ökkimömmökit. Toki Florianin tekarit on melko pelottavat, ne loistaa todennäköisesti pimeässä kahden korttelin päähän. Siitä pitäisi nähdä missä mies menee kun katsoo parvekkeelta alas, ei tarvitse kännykän sijaintiohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Emme me kaikki ole palstalla ärsyyntymässä. Kokeilkaapa kirjoittaa tänne jotain kaunista, hyvää ja ystävällistä, siitä se vasta riemu repeää. Mitä sä oikein kuvittelet oletko ihan kahju aletaan solvaamaan. Ammutaan heti alas hyvän tahdon eleet. Joku toimittaja sanoikin rehellisesti, että vain ikävät uutiset myyvät ja sen huomaa kun avaa aamulla päivän lehden tai netin. Mitä jäi käteen tuosta äsken päättyneestä rakkauden saari näytelmästä?
Ei ole mitään kaunista eikä hyvää sanottavaa ainakaan tästä sarjasta, nuo tyypit käy vielä kilpaa kauHeusleikkauksissa. Teki suorastaan pahaa katsoa Stacey ja Darceyn pilalle puoskaroituja naamoja sunnuntain Pariterapia-kokoontumisjaksossa, jouduin kelaamaan niiden kohtausten yli. Ei niistä ole enää mitään alkuperäistä jäljellä, paitsi äänet. Ei ihme että niiden miehet kulkee vieraissa ja välttelee kotona olemista kun siellä riivaa pelottavan näköiset, kiukkuiset, valittavat, mökäävät Frankensteinin tekemät monsterinaamaiset ökkimömmökit. Toki Florianin tekarit on melko pelottavat, ne loistaa todennäköisesti pimeässä kahden korttelin päähän. Siitä pitäisi nähdä missä mies menee kun katsoo parvekkeelta alas, ei tarvitse kännykän sijaintiohjelmaa.
🤣🤣🤣🤣👍
Päivän paras !
Öööö siis sun mieliks tänne pitäis kirjoittaa jotain kaunista, hyvää, ystävällistä? Muuten vedät kilareita ja kohtelet meitä muita huonosti ja väheksyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo sama, joka paasaa kaikille täällä että jutelkaa juuri niin kuten minä käsken henkilökemioista ja surkeista kauniitrohkeat-juonista, niin haukkuu säännöllisesti täälläl muita jos ne lukee jotain 90 Days sarjaan liittyvää kansainvälistä uutista Redditistä, RealityCheckTvstä, Deutsche Realityshow, Skandinaviske Virkelighets TV ym. ym. palstoilta ja julkasee niitä aitoja kuvioita tänne muiden luettavaksi ja osa jopa suomentaa ne kiltisti meille muille, mutta itse kehuu miten käy Facebookissa katsomassa sarjan ajankohtais keskusteluja mikä on aivan sama asia!
Kiusallaan poistattaa niitä uutisia täältä, ja jää märehtimään ketjun entistä fiilistä, mutku sarjakaan ei ole entisensä niin mistä sitä fiilistä vois kaivaa kun tämä on täynnä fakea ja oikeiden totuuksien peittelyä kulisseissa! Viime sivuilta poistunut Natalieta, Sophieta ja Robia koskevat uutiset, myös Jasminea ja uutta miestään koskeva, sekä Lizin tilanteesta!
Natalie suoriutui hienosti, hoiti roolinsa vallan mainiosti. Kaksi miestä elättää tätä naista, joista toinen mies studiossa sanoi suoraan, kuinka Natalie laittoi taas viestin että "tule panemaan", mitään muuta heidän välillään ei ole.
Tuohan on jo paljon :D
Miken rooli näytetään ehkä taas tänään, kuinka Natalie pyytää panemaan itsensä paksuksi. Mike onneksi pitää pallinsa piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en haluaisi olla monenkaan tämän sarjan ihmisten lapsi. Onneksi ne ei ole mun mutseja ja faijoja!
No hyvä ettet oo, muuten suakin haukuttais täällä murekkeeks😆.
Täällä stadissa nykynuoriso ja nuoret aikuiset, niin mies kuin naispuoliset, kutsuu lapsia m.m nimillä mureke, sikiö, pershedelmä, seksijäte.
Olen sattumalta kuullut ja ihmetellyt. Kuulemma käännöksiä amerikkalaisilta ja niiden komediasarjoista
Ei ihme että syntyvyys on laskemaan päin :-0
Mä asun n. 10km Helsingin rautatieasemalta länteen enkä koskaan ole kuullut noista kuin tuon pershedelmän ja senkin jo 90-luvulla. Kauheeta kieltä suoraan sanottuna enkä nyt yhtään itsekään ihmettele että syntyvyys laskee jos asenteet on tuollaiset. Omassa lähipiirissä ei kyllä olekaan yhtään teiniä joilta noita olisin kuullut. Britit oli laskeneet että (muistaakseni) 2040-luvulla siellä on enemmän muita kuin valkoihoisia. Suomi taitaa olla samalla tiellä, ehkä vähän suurta maailmaa jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee jotenkin surullinen olo Shawnista. Tuntui rakastavan Douglasia oikeasti, oli ihastunut siihen ujoon ja alistuvaiseen poikaan. Mutta nyt onkin pulassa esiinkuoriutuneen bosslady-Alliyahin kanssa. Yrittää silti sinnitellä suhteessa ja nähdä puolisossa vielä niitä murusia siitä ihmisestä johon rakastui.
Niin ja kun Shawn kuitenkin yli 60v eikä tuosta nuorene, niin kuvitteli ehkä saavansa loppuelämäksi kumppanin Douglasista, mutta toinen kääntää takkinsa ja härskeintä minun mielestä että tuo nuori Douglas-poika sai itselleen rahoittajan ja mahdollistajan yli 60v. miehestä niin kiireellä pitää alkaa vaatimaan lisää leikkauksia naiseksi muuntatumisesssa, aivan kuin olisi ollut "ostoslista" ja oma agenda mielessä kun tuon Shawnin tapasi ja nyt voi käyttää tekosyynä naiseksi itsensä tuntemista että voi vältellä seksin, vaikka tietää Shawnin olevan homoseksuaali. Taas hyväksikäyttöä pahimmillaan.
Kolmen kimpan aviopari käyttää myös härskisti hyväkseen sitä strippiklubin meksikolaisnaista omiin perversioihin, ja vielä maksaa sille siitä jonkun kautta, olisiko siksi ettei moinen ihmiskauppa kävisi ilmi pankkisiirtojen kautta?
Mina käyttää härskisti Markia hyväksi jotta saisi perheellen USA:n passit, ettei saa lähtöpasseja Ranskasta ja joutuisi takaisin Angolaan. Kun ei jostain syystä ole saanut Ranskan passia, ja jokin syy siinä täytyy olla ja ettei angolalainen poikansakaan saa viisumia ja Ranskasta USA:an. Saa kuvan että Mina hakenut ulkomaista miestä juuri tuossa tarkoituksessa ja jättänyt tahallaan ehkäisyn pois. Ajatellut ettei USA ainakaan lähetä häntä Angolaan, vaikka Ranska saattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna en haluaisi olla monenkaan tämän sarjan ihmisten lapsi. Onneksi ne ei ole mun mutseja ja faijoja!
Täällä stadissa nykynuoriso ja nuoret aikuiset, niin mies kuin naispuoliset, kutsuu lapsia m.m nimillä mureke, sikiö, pershedelmä, seksijäte.
Olen sattumalta kuullut ja ihmetellyt. Kuulemma käännöksiä amerikkalaisilta ja niiden komediasarjoista
Mä asun n. 10km Helsingin rautatieasemalta länteen enkä koskaan ole kuullut noista kuin tuon pershedelmän ja senkin jo 90-luvulla. Kauheeta kieltä suoraan sanottuna enkä nyt yhtään itsekään ihmettele että syntyvyys laskee jos asenteet on tuollaiset. Oma
Hirvein ilmaisu jonka kuulin tositoosaohjelmassa mieheltä, joka on nyttemmin nainen, hän huusi humalassa RAKKAUSJÄTE. Siis vauva, lapsi on rakkausjäte hänelle ?
Voiko Minalla olla epämääräistä tai jopa rikostaustaa Ranskassa, ehkä puolisollaan ja sen kautta jotain, ja siksi ei ole saanut kansalaisuutta eikä passia sinne? Vaikka asunut siellä yli 20 vuotta. Stripparina ollut baareissa, ainakin nimellä Divine. Ehkä niissä piireissä ja palkkaajissa on lähtökohtaisesti enemmän pimeitä tyyppejä, kuin muissa ammateissa. :)
Poikansa Clayton on syntynyt Ranskassa mutta jonkin 1993 voimaan tulleen afrikkalaisten maahan tulo lain mukaan ei saa Ranskan passia eikä kansalaisuutta tuosta vaan vaikka syntyisi siellä. Molemmat vanhempansa olleet Angolan kansalaisia siihen aikaan kun poika syntyi.
TLC ei muuten ole paljastanut Minan Angolasta kotoisin olemista, vaan ovat lobanneet olevan "pariisitar, ranskalainen". Mina oli itse kertonut olevansa Angolasta kotoisin omassa somessaan, kun joku oli kysynyt, ja koska Jenkkeihin lähtökohtauksessa oli näkynyt eri värinen passi kuin Ranskan, ja tyttären passi oli tunnistettavasti jenkkien. Minan isä Angolasta ja äiti Kongosta alun perin. Jotkut oli epäilleet Minan olevan Norsunluurannikolta, mutta oli itse korjannut somessaan senkin, että ei vaan Angolasta.
Erikoista, sillä kaikkien muiden sarjassa olleiden kohdalla kotimaat ja alkuperäiset kotimaat on tuotu esiin. Onko tuossa haluttu lisätä jenkkiläisten ensijärkytystä sen suhteen että miten noin tumma ihminen voi tulla Euroopan Pariisista? :D Kun eihän ne tiedä, vaikka Ranskasta on ollut paljon tummia yleisurheilijoita jne.
Fun fact: Monet jenkkiläiset luulee että Espanja on Meksikon kaltainen vähän huonompi maa, ja rikollinenkin! :D :D :D Vain koska siellä puhutaan samaa kieltä. Ranskaa ja Italiaa pidetään vähän hienompina Euroopan maina, vaikka Espanja on paljon turvallisempi turisteille kuin Ranska tai Italia.
Mä en saanut mistään hyvää linkkiä tänne mutta voi apua Alliyahin hääpukua! Mitään hirveämpää en oo ikinä nähnyt! 🤢 Ensin se odotutti vieraita 2 tuntia ennenkuin "ehti" kävellä alttarille ja sitten se ilmestyi siinä hirvityksessä. Läpinäkyvä rätti josta munat olis vilkkunut ellei ne olis teipattu haarovälin alle. Aivan kauhea riepu. Ainakin redditissä oli videopätkä vaan kuvaa en tosiaan löytänyt. Voiskohan joku fiksu saada tänne sellaisen?
Arvatkaapas mikä minua ärsyttää, suoraan sanoen v*tuttaa... viestit jotka alkaa ööööö tai ööööööh tai öö. Jos ootte niin pöllämöstyneitä että tommonen öööööö pääsee suusta niin EI sitä ole PAKKO kirjoittaa tekstiin!!! Ja parempi kuin ei pääsis suustakaan ettei muut luule hitaalla käyväksi...mikä tosin voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asun n. 10km Helsingin rautatieasemalta länteen enkä koskaan ole kuullut noista kuin tuon pershedelmän ja senkin jo 90-luvulla. Kauheeta kieltä suoraan sanottuna enkä nyt yhtään itsekään ihmettele että syntyvyys laskee jos asenteet on tuollaiset. Omassa lähipiirissä ei kyllä olekaan yhtään teiniä joilta noita olisin kuullut. Britit oli laskeneet että (muistaakseni) 2040-luvulla siellä on enemmän muita kuin valkoihoisia. Suomi taitaa olla samalla tiellä, ehkä vähän suurta maailmaa jäljessä.
Edellinen vastaa, ei mun sukulaisten lapset käytä noita sanoja, mutta puolituttujen lapsista löytyy angstisia tapauksia jotka nimittelee kaikkea. Yritän vältellä sellaisten seuraa.
Noin 10 km länteen, asutko Ison Omenan lähellä? Ollaanko kenties naapureita, sillä asun itse näillä seuduilla :-)
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapas mikä minua ärsyttää, suoraan sanoen v*tuttaa... viestit jotka alkaa ööööö tai ööööööh tai öö. Jos ootte niin pöllämöstyneitä että tommonen öööööö pääsee suusta niin EI sitä ole PAKKO kirjoittaa tekstiin!!! Ja parempi kuin ei pääsis suustakaan ettei muut luule hitaalla käyväksi...mikä tosin voi olla totta.
Jeeeeeh ööööh äääähh uuuuh... panispa Sarpperi mua! ;))))
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut mistään hyvää linkkiä tänne mutta voi apua Alliyahin hääpukua! Mitään hirveämpää en oo ikinä nähnyt! 🤢 Ensin se odotutti vieraita 2 tuntia ennenkuin "ehti" kävellä alttarille ja sitten se ilmestyi siinä hirvityksessä. Läpinäkyvä rätti josta munat olis vilkkunut ellei ne olis teipattu haarovälin alle. Aivan kauhea riepu. Ainakin redditissä oli videopätkä vaan kuvaa en tosiaan löytänyt. Voiskohan joku fiksu saada tänne sellaisen?
Nyt alkoi kiinnostaa!
Löysin, tuolla on se videopätkä ja siinä lopussa kulkee läpinäkyvä karnevaali-asu päällä kun saanut vedettyä sen päälleen, myöhässä!
https://www.soapcentral.com/shows/giving-carnival-brazil-90-day-fiance-…
Douglas-Alliyan pibbeli ja kulkuset taidettu teipata tiukasti ilmastointiteipillä tuon läpinäkyvän mekon alle ettei mikään vaan ala kurkistella sieltä sukkahousumaisen kankaan alta innoissaan että "kukkuluuruu häävieraat!"
Nyt kun on puhuttu 90-sarjan BAD boysista, kun niillä on se 90 Day Bad Boys "bändikin" jossa on ainakin olleet mukana Josh, Rob, Bini, Jamal ja Sarper.
Katsojat peräänkuuluttaa 90 Day GOOD Boysiä, ja ehdotettu Kobea, Armandoa, Kennyä, Samia (Citran mies) ja Samin isä joka tykkäsi ufoista, Michaelia (Angelan ex), kissakodin pitäjä Adam (Brittanyn exän Azanin englannin kielen tulkki), hammaslääkäri-Omaria ja Sumitia. :D
Mua kiinnostais myös tuo kahden eri ketjun keskustelu. Eikö se olis kaikkein etu? Kukaan ei hermostu mistään eikä kommentteja niin ollen katoa kun niitä lukemassa on vaan samaten ajattelevia. Ketjujahan on jo olemassa tarvittavat.
Vierailija kirjoitti:
Natalie suoriutui hienosti, hoiti roolinsa vallan mainiosti. Kaksi miestä elättää tätä naista, joista toinen mies studiossa sanoi suoraan, kuinka Natalie laittoi taas viestin että "tule panemaan", mitään muuta heidän välillään ei ole.
Tuohan on jo paljon :D
Miken rooli näytetään ehkä taas tänään, kuinka Natalie pyytää panemaan itsensä paksuksi. Mike onneksi pitää pallinsa piilossa.
Ja kun tiedämme ettei nuo Josh ja Natalie ole koskaan olleet yhdessä, eivät ole naineet tai mitään. Joshin oikea naisystävä oli ekassa Sinkkuelämää-jaksossa, istui siellä toimistossa. Ne on matkustelleet eri aikoina ja eri puolella lentokoneita jottei heitä yhdistettäisi toisiinsa, ja jotta tuo Joshin ja Natalien keksitty suhde saisi lisää tuulta purjeisiin.
Nyt Joshille keksitty uudeksi naiseksi Libbyn sisko Jen. Jotta pystyvät jäädä roikkumaan tähän sarjaan. Saa nähdä irtoaako TLCltä enää Natalielle mitään rooleja. Natalie oli yrittänyt ehdokkaaksi Bacheloriin eli Unelmien Poikamieheen ja oli kysellyt miten siihen pääsee, jonkun miespuolisen osallistujan kautta. Ne viestit oli julkaistu, joissa Natalie kertoi että on vielä toistaiseksi toisen kanavayhtiön (TLCn huom) palveluksessa, mutta että hakee muuta näyttelijätyötä ja näkyvyyttä sarjoissa!
Emme me kaikki ole palstalla ärsyyntymässä.
Kokeilkaapa kirjoittaa tänne jotain kaunista, hyvää ja ystävällistä, siitä se vasta riemu repeää.
Mitä sä oikein kuvittelet oletko ihan kahju aletaan solvaamaan. Ammutaan heti alas hyvän tahdon eleet.
Joku toimittaja sanoikin rehellisesti, että vain ikävät uutiset myyvät ja sen huomaa kun avaa aamulla päivän lehden tai netin.
Mitä jäi käteen tuosta äsken päättyneestä rakkauden saari näytelmästä?