Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
24041/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minan putiikissa käynti oli varmasti lavastettua. Ei kai kukaan voi olla niin kamala ihminen kuin se Diana.

Ajattelin ihan samaa. Mark varmaan tuntee ystävänsä eikä ois Minaa vienyt sinne jos tuo olis totta, siis tuommoinen juorukello "ystävä". Onkohan se ens jakson Jadekin palkattu näyttelijä? Ja olikohan se BMW-juttukin ihan tuulesta temmattua, hmmmm? (Tässähän tulee jo ihan vainoharhaiseksi, mikä totta, mikä taas ei). 

Mutta kivan näköisiä vaatteita siinä putiikissa oli! Voisin mennä shoppailemaan. 

Noissa kuvioissa on varmaan ns. totta se raamitarina. Monesti itsekin mietin, että tän täytyy olla taas käsikirjoittajan kuningasidea. Oonkin tullut siihen tulokseen, että jos joku juonikuvio tuntuu ihan hullulta, ei tilanteeseen sopivalta, tai jos ne tyypit on liian p ska jäykkänä tilanteessa, niin se mitä tod.näköisimmin on käsikirjoitettua tavaraa ja esittäjä ei ole kohtauksen kanssa sinut vaan olisi itse toiminut toisin. Tavallaanhan tää tuo tähän katseluun sellaisen jännä-momentin kun voi aina jakson ajan arvailla mikä oli hahmojen omaa, mikä niille annettua roolia :D Vai voisiko olla niin, että mikään ei olekaan omaa... ;D Salaliittoteoriat kunniaan! :D

Vierailija
24042/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kolmenkimpan mies Matt on kuin jossain pöllyssä suurimman osan aikaa. Onks kukaan muu huomannut samaa?

Virnuileva ääliö joka ei tajua missä mennään.

Oma muija on vaativa manipuloija, ja meksikolainen on mukana roikotettava aasi!

Minun jenkkikaverin kysymää mikä pisti mietityttään että eikö näiden kolmenkimpan olisi ollut tarkoitus olla jossain Before 90 Daysissä, koska eihän nuo ole 90 Days materiaalia kun eivät ole lähelläkään puolisoviisumin hakemista?! Tv-kanava on taas vaan työntämässä moskaa meidän telkkareihin väärän konseptin nimissä, kuten mainitsi, ja aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24043/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt ei kannata dissata täällä ketään, kaikki katsoo sarjaa ja ajatus on keskustella, on jutut sitten käsikirjoitettuja tai eivät. Same difference.

Ketä täällä on dissattu? Jos joku ei osaa mitään muuta kuin haukkua mukana sarjassa olevia, aina vaan jotain ilkeää ja inhottavaa sanottavaa, niin ehkä silloin on syytä välillä muistuttaa, että noille ihmisille on käsikirjoitettu roolit. Ei kannata kauhean syvällisesti ryhtyä solvaus puuhiin, sitä kun solvaa roolihahmoa. Mutta be my quest, ei ole latiakaan mulla tässä kiinni. Kunhan tein huomion.

Silti jos joku ei pidä jostain vastenmielisen oloiselta sarjaan osallistujasta, niin ei tarvitsisi hyökätä sen kimppuun v***tuillen, kuten se joku aina teki jos nämä keskustelut ei menneet juuri HÄNEN mielensä mukaan.

Jos inhoan nykyään muovilärvistä Shekinaa ja pidän avoimesta luonnonlapsi Sarperista, niin minulla on oikeus siihen, joten ei minua tarvitse alkaa kutsumaan va j a k i k si ja lastentarha i d i oot iksi jossain Facebookin 90-sarjaryhmässä eikä täällä. Eikö vain?

Vierailija
24044/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, mutta asun täällä Ruotsissa keikkatyöni takia kesälomaan saakka, ja toivon että suomalaiset äänestää tänään Euroviisuissa reipasta KAJ-bändiä joka edustaa Suomea, Yksi kaksi kolme Sauna! Kun en itse pysty äänestää kun ruotsalainen kännykkänumero.

Menevä biisi joka tarttuu, mutta myös sen vuoksi että täällä asuvat ruotsin suomalaiset inhoaa ja motkottaa että "miten nolo ja juntti tuo bändi on" että "saa taas hävetä Suomen puolesta etenkin saunarenkutuksen merkeissä"! Haluaisin niin osoittaa heille miten väärässä ovat.

Täällä ruotsalaiset tykkää todella paljon KAJsta, on jotenkin urheiluhenkinen sekä positiivisuutta nostattava, ja siksi äänestivät sen täällä edustamaan, mutta täällä Ruotsissa asuvat suomalaiset nimenomaan dissaa sitä että miten nyt tuollaista kehdataan tuoda esiin ja että mitä meistä ruotsinsuomalaisista nyt ajatellaan.

Halusin vaan kertoa :) Jatketaan hyvää keskustelua.

Vierailija
24045/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään myös Sarperista ja oon alkanut inhota Shekinahia. Mutta mun pitää olla nyt eri mieltä tuosta face-jutusta. Mä satun myöskin kuulumaan siihen ryhmään ja ainakaan siinä ryhmässä mihin me mun kavereiden kanssa kuulutaan ei ole ollut tuollaista tekstiä mitä sanoit. Ei ainakaan viimeisen vuoden aikana mitä me ollaan siihen ryhmään kuuluttu. Eikä sen puoleen moista tekstiä ole täälläkään näkynyt. Ihmetyttää mistä tuo väite on tempaistu? Ylipäätään mun mielestä ketään ei pitäisi nimitellään! Ei millään nimillä, ei missään. Tän pitäs olla keskustelupalsta, ei toisten kirjoittajien haukkumispaikka. Niin monta kun on kirjoittajaa on myös mielipiteitä.

Ja mielipiteenä sen verran, että toi kolmen kimppa ei vaan sovi tähän sarjaan! Sen olis voinut laittaa spin offiksi johonkin sisarvaimoihin.

Vierailija
24046/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, mutta asun täällä Ruotsissa keikkatyöni takia kesälomaan saakka, ja toivon että suomalaiset äänestää tänään Euroviisuissa reipasta KAJ-bändiä joka edustaa Suomea, Yksi kaksi kolme Sauna! Kun en itse pysty äänestää kun ruotsalainen kännykkänumero.

Menevä biisi joka tarttuu, mutta myös sen vuoksi että täällä asuvat ruotsin suomalaiset inhoaa ja motkottaa että "miten nolo ja juntti tuo bändi on" että "saa taas hävetä Suomen puolesta etenkin saunarenkutuksen merkeissä"! Haluaisin niin osoittaa heille miten väärässä ovat.

Täällä ruotsalaiset tykkää todella paljon KAJsta, on jotenkin urheiluhenkinen sekä positiivisuutta nostattava, ja siksi äänestivät sen täällä edustamaan, mutta täällä Ruotsissa asuvat suomalaiset nimenomaan dissaa sitä että miten nyt tuollaista kehdataan tuoda esiin ja että mitä meistä ruotsinsuomalaisista nyt ajatellaan.

Halusin vaan kertoa :) Jatketaan hyvää keskustelua.

Yritin äänestää, mutta ei mennyt läpi. Suomalainen numero. Olisin siis äänestänyt KAJ ta. 

Vierailija
24047/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minan putiikissa käynti oli varmasti lavastettua. Ei kai kukaan voi olla niin kamala ihminen kuin se Diana.

Mekoinen YSTÄVÄ!

Vierailija
24048/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppa on ilmiselvästi napattu mukaan täytteeksi. Eihän tuolla ole mitään tekemistä kihlattuviisumin kanssa. Matt ja Amani eivät ole edes avioeronneet vielä! Nämä tyrkyt ovat taatusti hakeneet myös Seeking Sister Wifeen. Syön hattuni jos oikeasti ovat kiinnostuneet todellisesta polyamoriasta pätkääkään. Ehkä Matt haluaa palata töihin ja he haluavat lyödä 2 kärpästä yhdellä iskulla: julkisuutta Amanin influensserihaaveita pönkittämään ja lisäksi ilmainen lastenhoitaja kotiin. 

Vierailija
24049/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallelujah! Shawn ja Alliyah ovat eronneet! 3 pv sitten päivitys. Mun alkoi jo käydä todella sääliksi Shawn. Kauhean vaikea se on olla sukupuoltaan vaihtavan poika/tytön kanssa joka hakee itseään. Alliyah voi keskittyä olemaan mitä ikinä haluaa ja Shawn voi etsiä ikäisensä kumppanin jolla on jo identiteetti hallussa.

Vierailija
24050/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallelujah! Shawn ja Alliyah ovat eronneet! 3 pv sitten päivitys. Mun alkoi jo käydä todella sääliksi Shawn. Kauhean vaikea se on olla sukupuoltaan vaihtavan poika/tytön kanssa joka hakee itseään. Alliyah voi keskittyä olemaan mitä ikinä haluaa ja Shawn voi etsiä ikäisensä kumppanin jolla on jo identiteetti hallussa.

MIksi sinä laitat tänne paljastuksia kun perustettu oma ketju niitä varten?

Minä haluan keskustella sarjan kulusta jakso kohtaisesti! Myös niiden todellisista ja oikeuden mukaisista henkilökemioista! Kuten kaikki täällä olevat haluavat, minun mielestäni!

Kaikki minun FaceBook ryhmässä haluaa keskustella asioista minun tavallani. Miksi täällä ei osata samaa?

Vierailija
24051/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli hyvä uutinen 👍 Mä sanoin jo aiemmin, että jos mun poikakaveri haluais olla tyttö niin se suhde olis sitten siinä. Vielä kun Sarper näkis valon ja lemppais Shekinahin niin tää kausi vois päättyä hyvin 😉

Vierailija
24052/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ihan samaa. Mark varmaan tuntee ystävänsä eikä ois Minaa vienyt sinne jos tuo olis totta, siis tuommoinen juorukello "ystävä". Onkohan se ens jakson Jadekin palkattu näyttelijä? Ja olikohan se BMW-juttukin ihan tuulesta temmattua, hmmmm? (Tässähän tulee jo ihan vainoharhaiseksi, mikä totta, mikä taas ei). 

Mutta kivan näköisiä vaatteita siinä putiikissa oli! Voisin mennä shoppailemaan. 

Noissa kuvioissa on varmaan ns. totta se raamitarina. Monesti itsekin mietin, että tän täytyy olla taas käsikirjoittajan kuningasidea. Oonkin tullut siihen tulokseen, että jos joku juonikuvio tuntuu ihan hullulta, ei tilanteeseen sopivalta, tai jos ne tyypit on liian p ska jäykkänä tilan

Mäkin olen miettinyt oliko Dianan paljastukset pelkkää tuottajan kannustuksen aikaansaannosta. 🧐 Toisaalta se tyyli ja erityisesti se nopeus millä tekstiä tuli suusta ulos, oli melkein kuin hän olisi ihan odottanut hetkeä jolloin pääsee aiheuttamaan "kaverilleen" Markille päänvaivaa. Hyvä kun kahta lausetta oli sanottu, niin vuodatus alkoi jo. Kaikki verhottuna kauniiseen hymyyn... 

Vierailija
24053/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo uusinnoissa näytettävien nuoren arabimiehen tuplat vanhemman morsiamen Tigerlylyn aurinkolasit jotain tosi ihanan luksusisen ja kalliin merkkiset ?

Vierailija
24054/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo uusinnoissa näytettävien nuoren arabimiehen tuplat vanhemman morsiamen Tigerlylyn aurinkolasit jotain tosi ihanan luksusisen ja kalliin merkkiset ?

Temu-Tigerlily eli Marikon aurinkolasit oli Temusta tai Aliexpressistä ostetut luksusmerkin kopiot! :D Nuohan osti Istanbulin basaarista kopiotuotteita jopa sarjassa, Louis Vuittonia ja Guccia. Joten ei taida olla raha-asiat niin hyvällä merkillä kuin on annettu ymmärtää-

Vierailija
24055/27900 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, ettei tuosta tule mitään. Vaikka kuinka olisi rakkautta, niin Alliyahilla on kuitenkin elämänsä suurin muutos meneillään ja on aika hiton haastava kombo yhdistää siihen muita suuria elämänmuutoksia. Parempi molemmille, että loppui. 

Vierailija
24056/27900 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, ettei tuosta tule mitään. Vaikka kuinka olisi rakkautta, niin Alliyahilla on kuitenkin elämänsä suurin muutos meneillään ja on aika hiton haastava kombo yhdistää siihen muita suuria elämänmuutoksia. Parempi molemmille, että loppui. 

Alliyah vaikutti todella itsekkäältä. Ja vähän bimbolta. Hymyili vaan ja vaatii toista sopeutumaan. Mun elämä mun keho. Joo niin on mutta liikaa vaadittu kumppanilta. 

Vai oliko tavoitteena vain pääsy jenkkeihin? Käytti Shawnia vain hyväkseen?

Vierailija
24057/27900 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alliyah vaikutti todella itsekkäältä. Ja vähän bimbolta. Hymyili vaan ja vaati toista sopeutumaan. Mun elämä mun keho. Joo niin on mutta liikaa vaadittu kumppanilta. 

Vai oliko tavoitteena vain pääsy jenkkeihin? Käytti Shawnia vain hyväkseen?

Vierailija
24058/27900 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alliyah vaikutti todella itsekkäältä. Ja vähän bimbolta. Hymyili vaan ja vaati toista sopeutumaan. Mun elämä mun keho. Joo niin on mutta liikaa vaadittu kumppanilta. 

Vai oliko tavoitteena vain pääsy jenkkeihin

Vaikuttaa molemminpuoliselta hyväksikäytöltä, Alliyah (ällö nimi) ehkä voittaa enemmän päästyään jenkkeihin. Shawn muka kertoi tästä friikistä "äidilleen" taisi olla näyttelijä sekin daami. Shawn ärsyyntyi heti kun Alliyah hänen luukkuunsa marssi. Tuskin tulevat vauvaa hankkimaan :D

Vierailija
24059/27900 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shelinah kuohitsee Sarperin. Sarper oli hauska omana itsenään ja omassa maassaan, Amerikka ei sovi hänelle. Toivottavasti ymmärtää heivata daamin. 

Vierailija
24060/27900 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta saako Alliyah jäädä Jenkkeihin, jos eivät menneet naimisiin? Eikö Trump ole juuri kaikki nämä maahan ujuttautuneet onnen onkijat heittämässä sieltä ulos?

Asiasta toiseen, kolmen kimpan kaikki osapuolet on niin ärsyttäviä ja ällöttäviä (Matt) , että nykyään mä käännän aina kanavaa kun niitten lärvit läsähtää ruudulle.

Ketju on lukittu.