90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Sumitilla ja Jennille oli päiväkirjan mukaan rahavaikeuksista. Sumit yritti,saada Jennyn.menemään töihin. Jenny sanoi,: minulle luvattiin, ettei tarvi mennä töihin!
Vierailija kirjoitti:
Sumitilla ja Jennille oli päiväkirjan mukaan rahavaikeuksista. Sumit yritti,saada Jennyn.menemään töihin. Jenny sanoi,: minulle luvattiin, ettei tarvi mennä töihin!
Jenny on niin laiskan näköinenkin että tuskin itse itseään elättänyt koskaan. Sumit reppana.
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten tuo ällö pyörätuolimies tulee Päiväkirjoihin? Brassailemaan miten sai taas ulkomaisen naisen ostettua, hetkeksi, sen jälkeen tietty taas uhrituu että miks minä en saa naisia pidettyä, yhyyy. Siitä tulee seksituristivibat, oikeasti.
Kun sille ehdotettiin ikäistään seuraa, niin ilmeensä oli sellainen että hyi. Siksi valehtelee ikänsä deittiprofiiliin jotta nuoret naiset kiinnostuis. Suomeksi sanottuna sitä saa mitä tilaa! :-/ Repikööt sitten siitä ja jatkakoot tuota kehäänsä. Eikö se ollut kihloissa 7 kertaa, ja naimisissa asti 4 vai 5 kertaa?
ÄLLÖ on. En huolisi kilon palaisina . Eikä osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tim on sen näköinen, että on saattanut olla nainen aikaisemmin. Kapeat hartiat, leveähkö lantio pyöreine peppuineen. Pienet kädet. Korostuneen miehekäs käytös.
Onko mies tai nainen ei kumpakaan roolia osaa pelata hyvin.Homohan hän on. Ällö mukosilmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny on niin laiskan näköinenkin että tuskin itse itseään elättänyt koskaan. Sumit reppana.
Ja muistatteko, kun joskus näytettiin niitten keittiötä? Hirvee paskanen läävä, näytti siltä niinkuin ei olisi rakentamisen jälkeen kertaakaan siivottu. Että joo mikä kotihengetär tää Jenny.
Vierailija kirjoitti:
Jenny oli jäänyt eläkkeelle jenkeissä, eli oli ehtinyt painaa duunia about 40 vuotta ja rapiat. Rahan kanssa heillä teki tosiaan tiukkaa koska Jenny joutui Intiaan muuton takia ottamaan pienemmän eläkkeen. Jos olis odottanut muutaman vuoden olis saanut enemmän rahaa, vaan kun halusivat silloin olla yhdessä niin Jenny otti sen pienemmän eläkkeen. Vähän sama se on kai meilläkin, joku varhaiseläke on pienempi kuin jos odottaisi 65v asti. En oo varma. Itsellä on vielä sinne matkaa.
Sumit oli joo luvannut Jennylle, että saa viettää eläkepäiviään rauhassa. Koska heillä teki tiukkaa rahan kanssa niin Sumit rupesi kokin hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistatteko, kun joskus näytettiin niitten keittiötä? Hirvee paskanen läävä, näytti siltä niinkuin ei olisi rakentamisen jälkeen kertaakaan siivottu. Että joo mikä kotihengetär tää Jenny.
Millä lihaksilla lumosi nuoren miehen😳
Sarper joutui jo oksentamaan ja pahoinvoimaan kaikesta mitä on saanut kokea, vaikkakin olivat veneellä. Eiköhän ole keikkunut suuremmissakin aalloissa eli ei ehkä yksin merisairaus vaan kasaantunut stressi muutoksesta elämässä. Joku voisi sanoa , että huonompaan suuntaan.
Kasvot kalpeat ja silmät kuin teelautaset. Poor Sarper.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistatko, että tää on käsikirjoitettua kamaa? Draamaa piti saada jollain aikaan, joten otetaanpa vaikka sit siivoton keittiö kun Sumitin mamma on just tulossa. Siitä saatiin uusi juonikuvio, että mamma alkaa opettaa 30v vanhempaa miniää siivoamaan. Draamaa you know 🙂
Ehkä nyt ei kannata dissata täällä ketään, kaikki katsoo sarjaa ja ajatus on keskustella, on jutut sitten käsikirjoitettuja tai eivät. Same difference.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuon naisen takapuoli? Onko siellä jotain täytettä? Alliyan kaverilla.
Ei kai kukaan voi haluta täyttää sitä NOIN?? 😳Mulle tuli mieleen että jos on laihtunut paljon ja teettänyt nahanpoistot muualle paitsi persiiseen
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nyt ei kannata dissata täällä ketään, kaikki katsoo sarjaa ja ajatus on keskustella, on jutut sitten käsikirjoitettuja tai eivät. Same difference.
Ketä täällä on dissattu? Jos joku ei osaa mitään muuta kuin haukkua mukana sarjassa olevia, aina vaan jotain ilkeää ja inhottavaa sanottavaa, niin ehkä silloin on syytä välillä muistuttaa, että noille ihmisille on käsikirjoitettu roolit. Ei kannata kauhean syvällisesti ryhtyä solvaus puuhiin, sitä kun solvaa roolihahmoa. Mutta be my quest, ei ole latiakaan mulla tässä kiinni. Kunhan tein huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä on dissattu? Jos joku ei osaa mitään muuta kuin haukkua mukana sarjassa olevia, aina vaan jotain ilkeää ja inhottavaa sanottavaa, niin ehkä silloin on syytä välillä muistuttaa, että noille ihmisille on käsikirjoitettu roolit. Ei kannata kauhean syvällisesti ryhtyä solvaus puuhiin, sitä kun solvaa roolihahmoa. Mutta be my quest, ei ole latiakaan mulla tässä kiinni. Kunhan tein huomion.
Haukkuminen ei ole keskustelua! Se on yhden ihmisen monologi. Purkaa omaa pahaa oloaan sillä tavoin.
Minan putiikissa käynti oli varmasti lavastettua. Ei kai kukaan voi olla niin kamala ihminen kuin se Diana.
Vierailija kirjoitti:
Minan putiikissa käynti oli varmasti lavastettua. Ei kai kukaan voi olla niin kamala ihminen kuin se Diana.
Ajattelin ihan samaa. Mark varmaan tuntee ystävänsä eikä ois Minaa vienyt sinne jos tuo olis totta, siis tuommoinen juorukello "ystävä". Onkohan se ens jakson Jadekin palkattu näyttelijä? Ja olikohan se BMW-juttukin ihan tuulesta temmattua, hmmmm? (Tässähän tulee jo ihan vainoharhaiseksi, mikä totta, mikä taas ei).
Mutta kivan näköisiä vaatteita siinä putiikissa oli! Voisin mennä shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sarper joutui jo oksentamaan ja pahoinvoimaan kaikesta mitä on saanut kokea, vaikkakin olivat veneellä. Eiköhän ole keikkunut suuremmissakin aalloissa eli ei ehkä yksin merisairaus vaan kasaantunut stressi muutoksesta elämässä. Joku voisi sanoa , että huonompaan suuntaan.
Kasvot kalpeat ja silmät kuin teelautaset. Poor Sarper.
Ei se sinne oksentanut vaikka niin sanoi. Sehän vaan puhalteli sinne. Ehkä oli hermostuksissaan hyperventiloinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tim on sen näköinen, että on saattanut olla nainen aikaisemmin. Kapeat hartiat, leveähkö lantio pyöreine peppuineen. Pienet kädet. Korostuneen miehekäs käytös.
Onko mies tai nainen ei kumpakaan roolia osaa pelata hyvin.Homohan hän on. Ällö mukosilmä.
Must toi Tim on tavallaan ihan hauska. Ja kai tuossa iässä saa jo itse päättää onko homo tai hetero, eikä sitä muille tarvi julistaa?
Se kolmenkimpan mies Matt on kuin jossain pöllyssä suurimman osan aikaa. Onks kukaan muu huomannut samaa?
Vierailija kirjoitti:
Se kolmenkimpan mies Matt on kuin jossain pöllyssä suurimman osan aikaa. Onks kukaan muu huomannut samaa?
Näyttää kuin olisi pakotettu touhuun, tai tosiaan pöllyssä. Toinen nainen vollotti kuin viimeistä päivää ja kohta meikit kunnossa kuin ei mitään olisi tapahtunut. Huonoja näyttelijöitä juonesta puhumattakaan🤔
Heh, heh, panttas tää ketju mun kommenttia niin kauan, että ehdin kirjoittaa saman uudelleen, vähän eri sanoilla ;D