90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Adnanin touhu oli lähes "oppikirjamaista" koulukiusaamista. Minkä Pillow Talkin tyypitkin heti tunnistivat. Pakosti tuli mietittyä, että oliko käsikirjoitettua, oliko luvassa lisäbonus, jos saavat tigerlilyn kanssa draamaa aikaan. Kun tuntui niin paljon olevan käsikirjoitettua ekstraa heidän tarinassa muutenkin.
En tiedä kuulinko väärin, ettei Tigerlily olisikaan muslimi, ehkä kuulin. Kun muistaakseni sarjassa kertoi kääntyneensä ennen matkaa häihinsä. Mitä ihmettelin suuresti, kun ei tuntunut olevan juurikaan hajua islamista.
Tarttee varmaan katsoa uusinta.
Katso samalla, näetkö saman kun minä: Tigerlilyn silmänalus, oikea yläposki. Kuvaruutua katsottaessa vasemmalla puolella. Mielestäni siinä näkyy tummuutta ja kohouma, Olisiko vanha mustelma, jota peitetty paksulla meikillä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo uus blodi (automekaanikon tytär) on aivan upan näköinen jai oloinen. Sais varmaan minkä tahansa komean miljonäärin Amerikasta, mutta iranilainen on oltava,. En tajua,
Stevi, Stevii? Nuori Alicia Silverston
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen, kun Veah sanoi, että hänen ja Sunnyn liitossa islam ja kristinusko pelaa hyvin yhteen. Ehkä sellaisessa tapauksessa, joissa kummankin käsitys omasta uskomusjärjestelmästään on aika epämääräinen eikä ilmene käytännössä kovin paljon.
Nythän Sunny siis tunnusti, ettei _pakota_ Veahia (tai ketään) kääntymään islamiin, mutta "ajan kanssa voi olla että haluaa kääntyä" tai siis suunnilleen näin. Eli sama taktiikka kuin kaikilla muslimimiehillä Suomessakin, että pikkuhiljaa alkaa peukaloruuvin kiristäminen. "Et rakasta minua, jos et käänny".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä katoitte ton Pillow Talkin missä olivat pukeutuneet? Katson ite sarjaa HBO Maxila enkä sieltä löytänyt tuota jaksoa?
Tuli just äsken TLC.ltä, ennen pariterapiaa.
No voi perhana - luulin että kaikki mitä tulee telkusta tulisi myös maxilta.. Eikö näin siis olekaan?
Hieman sekavaa muutenkin, välillä näytetään jotain välillä ei.
Lisäksi Maxilla lähes jokainen jakso 90daysin perussarjoja kestää 1.5 h ilman mainoksia. Telkusta tulevat paljon lyhyempiä.
Pillow Talk on TLC:lla tunnin ohjelma, perusjaksot 2 tuntia. Mainoksilla.
Onpas outoa, tallentanut jaksot tv:stä säännöllisesti elisaviihteen kautta, joka kauden ensimmäinen jakso kestää pari tuntia, seuraavat vain hieman yli tunti mainosten kanssa. Onkohan tässä jotain operaattorikohtaista vaihtelua miten pitkiä näytetään.
Pelottavaksi on Darcey mennyt kaikkien käsittelyjen jälkeen, keskellä oleva kuva on niihin aikoihin kun oli toista kertaa sarjassa ja brittiläisen Tomin kanssa, ja vaalensi hiuksensa. Tuli ensin sarjaan 2017 brunettena kun lähti
Itse huomannut, että tatuointeihin ja lävistyksiin tulee himo, kun yhden ensin tekee. Varmaa sukua tuolle leikkausinnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ääneen, kun Veah sanoi, että hänen ja Sunnyn liitossa islam ja kristinusko pelaa hyvin yhteen. Ehkä sellaisessa tapauksessa, joissa kummankin käsitys omasta uskomusjärjestelmästään on aika epämääräinen eikä ilmene käytännössä kovin paljon.
Nythän Sunny siis tunnusti, ettei _pakota_ Veahia (tai ketään) kääntymään islamiin, mutta "ajan kanssa voi olla että haluaa kääntyä" tai siis suunnilleen näin. Eli sama taktiikka kuin kaikilla muslimimiehillä Suomessakin, että pikkuhiljaa alkaa peukaloruuvin kiristäminen. "Et rakasta minua, jos et käänny".
Kiva pieni kiristysleikki. Ei voi kun ihmetellä ihmisten vouhkausta siitä kuinka juuri heidän uskontonsa on juuri se autuuden tuoja ja ainoa oikea. Ei ole valoa tämän pimeän tunnelin päässä, valitettavasti.
Arvostan Veahia valtavasti, kun ei alistu tuohon manipulointiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä katoitte ton Pillow Talkin missä olivat pukeutuneet? Katson ite sarjaa HBO Maxila enkä sieltä löytänyt tuota jaksoa?
Tuli just äsken TLC.ltä, ennen pariterapiaa.
No voi perhana - luulin että kaikki mitä tulee telkusta tulisi myös maxilta.. Eikö näin siis olekaan?
Hieman sekavaa muutenkin, välillä näytetään jotain välillä ei.
Lisäksi Maxilla lähes jokainen jakso 90daysin perussarjoja kestää 1.5 h ilman mainoksia. Telkusta tulevat paljon lyhyempiä.
Pillow Talk on TLC:lla tunnin ohjelma, perusjaksot 2 tuntia. Mainoksilla.
Onpas outoa, tallentanut jaksot tv:stä
Nyt ilmeisesti puhutaan eri ohjelmista; televisiossa TLC-kanavalla 90 päivää morsiamena ja Ensitapaaminen kestävät mainoksineen 2 tuntia, Jälkipyykki tunnin. Karibialla, Paratiisissa, Maailmalla ym. ovat sitten asia erikseen.
Parhaiten esitysajat löytyvät Iltapulusta, voi hakea TLC-kanavaa, sitten joutuu hiukan selailemaan. Iltapuluun on linkki tämän sivun alussakin
Ohessa linkki tiistaisen Ensitapaamisen uusintoihin
https://www.iltapulu.fi/90-piv-morsiamena-ensitapaaminen-jlkipyykki
https://www.iltapulu.fi/90-paivaa-morsiamena
https://www.iltapulu.fi/90-paivaa-morsiamena-jalkipyykki
HUOM. Listauksessa tulee mukaan uusinnatkin, pitää olla tarkkana
Magda on kaunein ja mukavankuuloisin nainen tähän asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adnan on kerrassaan vastenmielisin tyyppi koko sarjan historiassa! Ja se kertoo paljon, ällötyksiä tuolla suorastaan vilisee.
Adnan on ruma sekä sisältä että ulkoa. En mitään hyvää näe hänessä. Ja vaimonsa ÄO on varmaan 50.
Nauratti se, kun Adnan nimitti Nilesiä sugardaddyksi (tai tavallaan ei naurattanut se kiusaaminen), kun hänellä itsellään taitaa olla sugarmama.
Samaa mietin. Voi vain kuvitella kuinka Adnan olisi hurjistunut, jos Niles olisi tuon sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Magda on kaunein ja mukavankuuloisin nainen tähän asti
ja lisään vielä että tuntuu että magda on rauhallinen kuuntelija ja tosi nätti muutenkin, laittaisin siihen varmaan kaikki rahat
Veah , Vanja ja Matilda mukavan tuntuisia naisia. En vaan tajua tuon Adnan vaimoa. Vähän kuutamolla on. Vai katuuko mitä teki eli joutuu pukee kaavut päälle. Vanja pukeutuu miten haluaa ja se on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Nilesin ärsyttävän tekopyhänä, koska niin kuin Adnan asiaa toisti, mm. Niles itse aloitti hyökkäyksen ja kiusaamisen muttei sitten itse kestä samanlaista kritiikkiä ja vinoilua ilman hampaittensa näyttelyä ja muuta vihastumista väkivallalla uhkailulla... ihan sama autismillekin, koska jos noin osaa kärkevä yms. olla niin luulisi tajuavan myös mahdollisen vastareaktionkin. A:han oli alussa jopa suht kiva kaikille (oikeasti) joten vaikken hänen yleisestä kukkopoikamaisuudesta ja uskonnosta/kulttuurista tykkää niin ymmärrän _tässä asiassa_ mitä tarkoitti sanomalla, että jos olet kiva minulle, olen sitä sinulle. Näemmä taas ensi jaksossa N aukomassa naamaansa...
Niles on pelottava! Voi olla joo autismi, mutta tuon tuosta sillä ottaa liskoaivot vallan 😨 Se on ihan virallinen termi. Aina kun se hermostuu jostain kunnolla alkaa ikenet vetäytyä ja esittelee hampaitaan kuin joku raadonsyöjä savannilla. Ei tuo ihan normihemmon käytöstä ole. Silmissä hullu kiilto ja ne hampaat, vain alkukantainen murina puuttuu. Mielipiteitä on monia, mutta mun mielestä kyllä Niles ihan itse tuolla Tell Allissa haastaa riitaa. Autismi tai ei, jos alkaa rapata niin siinä roiskuu, ja pitää sitten kestää, että saa samalla mitalla takaisin.
Adnan on kukkopoika ja keskenkasvuinen kloppi. Jos ei tuosta kasva henkisesti niin toivon ettei ikinä pääse asemaan jossa on mahdollisuus käyttää valtaa. Olisi hirveää olla esim. työpaikassa jossa olisi tuollainen pomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adnan on kerrassaan vastenmielisin tyyppi koko sarjan historiassa! Ja se kertoo paljon, ällötyksiä tuolla suorastaan vilisee.
Adnan on ruma sekä sisältä että ulkoa. En mitään hyvää näe hänessä. Ja vaimonsa ÄO on varmaan 50.
Nauratti se, kun Adnan nimitti Nilesiä sugardaddyksi (tai tavallaan ei naurattanut se kiusaaminen), kun hänellä itsellään taitaa olla sugarmama.
Ei Niles mikään sugardaddy ole. Sugardaddyt on rikkaita miehiä jotka ostaa itselleen tyttöystävän ja Niles ei ole rikas, sehän on käynyt selväksi.
Mua ihmetyttää se, että mistä Loren on saanut rahaa lähettää Faithille?! Ei nyt sentään kymppitonnia, mutta about 5 tonnia niinkuin Tim laski. Taskussa oli se 46 taalaa, mutta jos Faithin sanoma piti paikkansa, niin olihan heillä sit pankissa rahaa mitä käyttää. Sen rahanko takia Faith sieti ja sietää edelleen Lorenin touhuja? Harmi jos noin on. Mä pidin Faithia ekana ns. "kunnon" tyyppinä tässä sarjassa, vaan rahan perässä sit kai myös hän 😕
Näkyyköhän Maxilla ollenkaan tämä 90 päivää morsiamena: Jälkipyykki? En ainakaan itse sitä sieltä löydä. Tietäisikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Adnan narsisti ?Tahalleen kiusasi toista ja just sellainen virne naamalla hyi hitto. Muija tyhmänä vierellä minun ihana mies. Historian kauhein pariskunta.
Ei mikään narsisti vaan perusmusu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä Adnan on iso sontakasa. Mutta mutta. Miksi Nilesistä nyt on tehty uhri ja Adnanista se pahis ? On Nilesillä sitten mikä diagnoosi tahansa Niles oli se joka jo eka osassa tahallaan ärsytti ja jopa uhkaili Adnania. Niles ja Vanja olivat kokoajan äänessä ja arvostelemassa muita, en tajua miksei heitä keskeytetty ja laitettu ojennukseen.
Adnan on muslimi, ja täällä kommentoivista iso osa on sitä mieltä, että mitään pahempaa ei voi ollakaan. Eli kaikki mitä Adnan tekee tai sanoo on moninkertaisesti pahempaa, koska hän on muslimi.