Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
22661/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Adnan narsisti ?Tahalleen kiusasi toista ja just sellainen virne naamalla hyi hitto. Muija tyhmänä vierellä minun ihana mies. Historian kauhein pariskunta.

Tigerlily ei suoraan uskalla ottaa kantaa jos on erimieltä kuin Adnan. Hänen myötäiltävä miestään.

Vierailija
22662/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku täällä nähnyt jo sen Tell All jakson jossa Adnan sanoo vahingossa lyövänsä Tigerlilyä? Tuolla näkyi ainakin Redditissä olevan siitä juttua. Sanoi jotenkin näin: When I hit Lily or I'm otherwise angry... Se selittäis sen miksi Tigerlily istuu pahkajäykkänä eikä uskalla sanoa yhtään mitään. Ja vielä se Adnanin heitto "varo mitä sanot". Nousi niskakarvat pystyyn. Suurin osa perhe väkivallan uhreista ymmärtää ekasta tai viimeistään vikasta turpasaunasta olla ihan hipi hiljaa. Siksi kai sanavalmis nainen on muuttunut tiskirätiksi. Ja kun on vielä mennyt hetken huumassa pukkaamaan vauvan maailmaan tuollaisen örkin kanssa, niin melko synkeä on tulevaisuus 😕

Niin jos muistaa tuon muistaa varmaan keskustelun jossa Tiikeri kysyi Adnanilta, mitä jos emme saa lapsia? Adnan vastasi sitten otan toisen vaimon. Tiikeri siihen, jos niin teet tapan sinut. Et ei se tiikeri ihan puhdas pulmunen ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22663/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi jos Adnan myöhemmin ottaakin nuoremman uuden vaimon.

Vierailija
22664/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adnan on kerrassaan vastenmielisin tyyppi koko sarjan historiassa! Ja se kertoo paljon, ällötyksiä tuolla suorastaan vilisee. 

Adnan on ruma sekä sisältä että ulkoa. En mitään hyvää näe hänessä. Ja vaimonsa ÄO on varmaan 50.

Vierailija
22665/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen Nilesin ärsyttävän tekopyhänä, koska niin kuin Adnan asiaa toisti, mm. Niles itse aloitti hyökkäyksen ja kiusaamisen muttei sitten itse kestä samanlaista kritiikkiä ja vinoilua ilman hampaittensa näyttelyä ja muuta vihastumista väkivallalla uhkailulla... ihan sama autismillekin, koska jos noin osaa kärkevä yms. olla niin luulisi tajuavan myös mahdollisen vastareaktionkin. A:han oli alussa jopa suht kiva kaikille (oikeasti) joten vaikken hänen yleisestä kukkopoikamaisuudesta ja uskonnosta/kulttuurista tykkää niin ymmärrän _tässä asiassa_ mitä tarkoitti sanomalla, että jos olet kiva minulle, olen sitä sinulle. Näemmä taas ensi jaksossa N aukomassa naamaansa...

Vierailija
22666/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen Nilesin ärsyttävän tekopyhänä, koska niin kuin Adnan asiaa toisti, mm. Niles itse aloitti hyökkäyksen ja kiusaamisen muttei sitten itse kestä samanlaista kritiikkiä ja vinoilua ilman hampaittensa näyttelyä ja muuta vihastumista väkivallalla uhkailulla... ihan sama autismillekin, koska jos noin osaa kärkevä yms. olla niin luulisi tajuavan myös mahdollisen vastareaktionkin. A:han oli alussa jopa suht kiva kaikille (oikeasti) joten vaikken hänen yleisestä kukkopoikamaisuudesta ja uskonnosta/kulttuurista tykkää niin ymmärrän _tässä asiassa_ mitä tarkoitti sanomalla, että jos olet kiva minulle, olen sitä sinulle. Näemmä taas ensi jaksossa N aukomassa naamaansa...

Totta kaikki mielestäni. Ja Adnan hermostui siitä, kun Niles ei voinut sanoa: "toivon hyvää sinun perheellesi". Miksi ei voinut sanoa sitä? Se olisi ollut kiva juttu sanoa, ja tilanne olisi mennyt eteen päin.

Oliko Niles pohjimmiltaan kateellinen Adnanille, jolla oli jo lapsi ja joka on maskuliinisempi kuin vähän pikkupoikamainen Niles.

Ja se lapsen saaminen ja oman perheen tuoreus voi juuri olla se seikka, joka sai Adnanin niin "kiihkoilemaan" tästä, mitä Niles toivoo hänen perheelleen. Sitä voi tuore isäkin olla "emotional" siinä kuin äitikin, vähän ylireagoida.

Lisäksi arabit ja muslimit ylipäätään huomioivat enemmän "energiamaailmaa" kuin maallistunut länsi, tulee mieleen esim. muinainen pahan silmän idea ja ajatus, että vastasyntyneet ja morsiamet pitää suojata pahalta silmältä.

Vähän sääliksi käy Adnan, joka taitaa tuossa seurueessa olla itse pahin vihollisensa, koska kaikki sovittelevuus ja vastaantuleminen puuttuu häneltä. Nuori ja liikaa testoa! :)

Vierailija
22667/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Veronicalla aiemmin ollut noin paljon täytettä kasvoissa? En ole läheskään kaikkia jaksoja tai kausiakaan seurannut, mutta pisti vaan silmään tämän illan Pillow talkissa että naama on mennyt ihan turpeaksi :/

Vierailija
22668/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kaikki mielestäni. Ja Adnan hermostui siitä, kun Niles ei voinut sanoa: "toivon hyvää sinun perheellesi". Miksi ei voinut sanoa sitä? Se olisi ollut kiva juttu sanoa, ja tilanne olisi mennyt ete

Siinä ei ollut kyse kunnioitetaanko Adnania vaan puheenvuoro oli Nilesillä ja Matildalla heidän suhteestaan niin Adnan huonotapaisesti keskeytti ja alkoi tivaamaan Nilesin mielipidettä itsestään mikä ei liittynyt keskustelun aiheeseen yhtään mitenkään. Käytöstavat puuttuivat.

Vierailija
22669/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kaikki mielestäni. Ja Adnan hermostui siitä, kun Niles ei voinut sanoa: "toivon hyvää sinun perheellesi". Miksi ei voinut sanoa sitä? Se olisi

-----

Adnan huonotapaisesti keskeytti ja alkoi tivaamaan Nilesin mielipidettä itsestään mikä ei liittynyt keskustelun aiheeseen yhtään mitenkään. Käytöstavat puuttuivat.

Aivan totta! Mutta asia olisi mennyt ehkä paremmin Adnanille jakeluun, jos Niles olisi sanonut: "Totta kai toivon hyvää perheellesi ja vastasyntyneelle lapsellesi, mutta mennään nyt eteen päin." Se oli se avainlause, jota Adnan halusi, koska selvästikin Adnan oli jäänyt hautomaan sitä edellisessä keskustelussa Nilesin sanomaa - tai sanomatta jättämistä, en enää muista. Ja toivottoman itsekeskeisesti sitten ilmaisi sen sopimattomassa kohdassa.

Adnanin persoona on kehittymätön.

Vierailija
22670/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen, kun Veah sanoi, että hänen ja Sunnyn liitossa islam ja kristinusko pelaa hyvin yhteen. Ehkä sellaisessa tapauksessa, joissa kummankin käsitys omasta uskomusjärjestelmästään on aika epämääräinen eikä ilmene käytännössä kovin paljon.

Vierailija
22671/27900 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kaikki mielestäni. Ja Adnan hermostui siitä, kun Niles ei voinut sanoa: "toivon hyvää s

Niinpä, olin juuri tulossa sanomaan samaa. Adnanilta varmasti ihan tahallinen keskeytys aiemmin tapahtuneen takia, ja nautti kun uhriutujaNiles otti niin raskaasti. Jos N olisi aiemmin suhtautunut eri tavalla ja toivottanut A:n perheelle muutenkin hyvää, tilanne olisi mennyt sujuvasti eteenpäin. 🤷

Vierailija
22672/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se Alliiayn Douglas olisi hetero niin kelpaisi mulle...

Ärsyttävän komea ja symppis!

Siis kenestä te puhutte? Alliayasta ennen kuin hänestä tuli nainen? Douglas oli hänen "syntymänimensä". Shawn taas on Alliayn amerikkalainen sulhanen.

Sorry, meni nimet sekaisin. 😅 Hyvin arvasit kumpaa tarkoitin. Siis Shawn on se se komea joka kelpaisi mulle, siihen toiseen en koskisi... Lupaan ens kerralla olla tarkempi nimien kanssa. 

Vierailija
22673/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön Adnan tahallaan kiusaa Nilesiä vaikka tietää ettei Niles ole ihan normaali. Adnan pitää itseään ainoana oikein toimineena, on vain ainut noista joka on  päässyt USAn. Olisi puuttumatta muiden suhteisiin.

En kyllä ymmärrä, miksei Adnania keskeytetty ohjelmassa. Puhui toisten puheenvuoron aikana ja häiritsi koko ajan. Pelkäsin koko ajan, että alkavat fyysisestikin tappelemaan, kun puhuttiin jo turpaan antamisesta.

Vierailija
22674/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity kyllä nyt tähän aiheeseen, mutta mikä helvata tätä keskustelusivustoa vaivaa? Poistivat asiallisen keskustelun, jossa joku kysyi miten hoikat pystyvät syömään sen yhden palan suklaata tms. Miksi tällainen aihe pitää sensuroida? Eikö painosta/ lihavuudesta saa puhua? Ollaanko tässä kehopositiivisuudessa menty jo niin pitkälle, että uskotellaan ihmisille lihavuuden olevan terveyden kannalta ok? Järkyttäväähän se on kun paljon on nuoriakin, jotka reippaasti ylipainoisia. Kyllä se valitettavasti vaan tautia pukkaa ja yhteiskunta maksaa. Mutta hei, hyvä kun asiantuntijoita myöten tuputtavat ihmisten ruokalautasille lisää hiilihydraattia... Se kun on koko ongelman alkuperäinen syy.

Vierailija
22675/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Adnan vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä joka ihan arjessakin aukoo päätä ihmisille. Oli kuvotus tuossa ohjelmassa. Nytkin huomasi kuinka nautti mitä sai sanoa muille.

Vierailija
22676/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uus blodi (automekaanikon tytär) on aivan upan  näköinen jai oloinen. Sais varmaan minkä tahansa komean miljonäärin Amerikasta, mutta iranilainen on oltava,. En tajua,

Vierailija
22677/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä Adnan on iso sontakasa. Mutta mutta. Miksi Nilesistä nyt on tehty uhri ja Adnanista se pahis ? On Nilesillä sitten mikä diagnoosi tahansa Niles oli se joka jo eka osassa tahallaan ärsytti ja jopa uhkaili Adnania. Niles ja Vanja olivat kokoajan äänessä ja arvostelemassa muita, en tajua miksei heitä keskeytetty ja laitettu ojennukseen. 

Vierailija
22678/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adnanin touhu oli lähes "oppikirjamaista" koulukiusaamista. Minkä  Pillow Talkin tyypitkin heti tunnistivat. Pakosti tuli mietittyä, että oliko käsikirjoitettua, oliko luvassa lisäbonus, jos saavat tigerlilyn kanssa draamaa aikaan. Kun tuntui niin paljon olevan käsikirjoitettua ekstraa heidän tarinassa muutenkin.

En tiedä kuulinko väärin, ettei Tigerlily olisikaan muslimi, ehkä kuulin. Kun muistaakseni sarjassa kertoi kääntyneensä ennen matkaa häihinsä. Mitä ihmettelin suuresti, kun ei tuntunut olevan juurikaan hajua islamista.

Tarttee varmaan katsoa uusinta.

Vierailija
22679/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Veronicalla aiemmin ollut noin paljon täytettä kasvoissa? En ole läheskään kaikkia jaksoja tai kausiakaan seurannut, mutta pisti vaan silmään tämän illan Pillow talkissa että naama on mennyt ihan turpeaksi :/ 

Olisko vaan lihonnut.

Vierailija
22680/27900 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adnan on kerrassaan vastenmielisin tyyppi koko sarjan historiassa! Ja se kertoo paljon, ällötyksiä tuolla suorastaan vilisee. 

Adnan on ruma sekä sisältä että ulkoa. En mitään hyvää näe hänessä. Ja vaimonsa ÄO on varmaan 50.

Nauratti se, kun Adnan nimitti Nilesiä sugardaddyksi (tai tavallaan ei naurattanut se kiusaaminen), kun hänellä itsellään taitaa olla sugarmama.

Ketju on lukittu.