Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
20221/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä nimettömänä kirjoittelu paikoista ei voi ikinä tietää mitään. Joku varmaan taas ärsyyntyy tästä, mutta mainitsenpa facebookin. Niissä ryhmissä on tosi hyvä se, että kaikki esiintyy omalla nimellä ja naamalla ja koskaan ei keskustelut ns. karkaa käsistä. Törkeistä kommenteista lentää ryhmästä pihalle, eli hyvässä hengessä jutellaan eri sarjoista ja niiden tapahtumista. Ketään ei haukuta. Olis kiva saada tännekin vaikka pakollinen pankkitunnistus.

Ajattelitko vielä jatkaa katkerana monta lisäsivua asiasta jankuttamiseen? Kun muut näyttäis haluavan keskustella sarjan tyypeistä ja touhuistaan.

Tiedoksi sullekin ettei Facebookissa muuten enää ole kauheesti väkeä omilla nimillään, osa käyttää tokaa nimeään ja esimerkiksi äidin tyttösukunimeä, juuri siksi koska eivät halua että työkaverit tai exät löytää ja ala stalkkaamaa

Miksi sä mulle kilahdit? Eka viestini tänään ja ainoa "jankutus" oli kai sitten kysymys miten joku voi tietää mitään jostain toisesta anonyymistä kirjoittajasta ja siitä onko se täällä vai ei. Tietty kaikkialle kirjautuu ihmisiä väärillä nimillä. Voisihan tännekin kuka vaan kirjautua vaikka muumipeikkona 😉 Siksi sanoin, että vaikka pankkitunnukset. Silloin ihminen voidaan identifioida oikeaksi ihmiseksi. Harva millekään muumipeikolle tiliä väsää. Se pitää vaan hyväksyä, että nämä nimettömät keskustelut kulkee vailla mitään kontrollia. Siinäpä mun panos "jankutukseen". Jota myöskin keskusteluksi kutsutaan kun vastaa jollekin toiselle kirjoittajalle... Mun mielestä jankutusta on se jos kirjoittaa täysin saman sisältöisen kommentin 50 kertaa. Mun mielipide.

Vierailija
20222/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kuvaillaan melestäni hyvin epämääräiseen tahtiin eikä aikajanat täsmää. Eräässä kohtauksessa huomasin Shekinahilla tietynlaiset kynnet, seuraavassa kohtauksessa oli eri kynnet, kunnes sitä seuraavassa jälleen ne aiemmat, muka edellisestä seuraavana päivänä kuvattu. Katsoin instagramistaan, niin noiden eri kynsiensä välillä oli ollut noin 3 viikkoa kun esitteli niitä kuvassa, ja ne meni kuin menivätkin eri järjestyksessä eikä kuten sarjassa yritettiin esittää.

Kun mainittiin esimerkkinä TigerLilyn vaatteet mitkä Jenkeissä päällä terapiasessiossa juuri kun oli lähdössä Jordanian Ammaniin 1. krt miestä tapaamaan, vaikka sama asu oli päällä kun lähtikin Turkin Istanbuliin tapaamaan miestä 2. krt. Hyvin mahdollista että ovat oikeasti tavanneet aiemmin, mutta kaikki näytelty Jordaniaan saavuttua uudestaan ja kun saatu mainossopimukset kuntoon juhlamestan kanssa.

Joskus muuten huomaa kun realitysarjojen porukkaa istuu

Oon tehnyt samoja huomioita. Eka kerran kun kuvattiin Jennyä ja Sumitia Intiassa, "sama" kohtaus jatkui mutta alle puolen minuutin välein Jennyn kaulahuivi oli sidottu eri tavalla, eli väliin oli lisätty lisää pätkiä, toki vaatteet olivat muuten samat. Joskus huomaa että kun menevät syömään alkaa aurinko pikkuhiljaa laskea, hetkessä on pimeää ja kohta taas valoisampaa. 

Tuota en tiennyt että Julianan rikas exä (Michael?) olisi konkassa,  kurja juttu, oli mun mielestä mukava tyyppi. Ja koskaan ei voi tietää kuinka tosia puheita nämä rahapuheet ovat, ei kaikki halua paljastaa raha-asioitaan koko maailmalle, vaikka jenkeissä aika suoraan keskustellaan raha-asioista ja saatetaan jopa kysyä että paljonko tienaat. 

Ja kerron vielä oman mielipiteeni peukutuksiin kun siitä nyt on ollut puhetta. Jos antaa peukun alas niin se ei todellakaan ole mitään maalittamista, silloin vaan ollaan eri mieltä asioista. Mun puolesta tuon peukutusmahdollisuuden vois vaikka kokonaan poistaa ja tehdä pakollisen kirjautumisen tänne, olisi vähemmän riitelyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20223/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kuvaillaan melestäni hyvin epämääräiseen tahtiin eikä aikajanat täsmää. Eräässä kohtauksessa huomasin Shekinahilla tietynlaiset kynnet, seuraavassa kohtauksessa oli eri kynnet, kunnes sitä seuraavassa jälleen ne aiemmat, muka edellisestä seuraavana päivänä kuvattu. Katsoin instagramistaan, niin noiden eri kynsiensä välillä oli ollut noin 3 viikkoa kun esitteli niitä kuvassa, ja ne meni kuin menivätkin eri järjestyksessä eikä kuten sarjassa yritettiin esittää.

Kun mainittiin esimerkkinä TigerLilyn vaatteet mitkä Jenkeissä päällä terapiasessiossa juuri kun oli lähdössä Jordanian Ammaniin 1. krt miestä tapaamaan, vaikka sama asu oli päällä kun lähtikin Turkin Istanbuliin tapaamaan miestä 2. krt. Hyvin mahdollista että ovat oikeasti tavanneet aiemmin, mutta kaikki näytelty Jordaniaan saavuttua uudestaan ja kun saatu mainossopimukset kuntoon juhlamestan kanssa.

Jos

Samaan olen kiinnittänyt useamman kerran huomiota, mutta epäilin omia silmiäni. Ovat jossain baarissa, edessä on joku drinkki, seuraavassa kuvassa just ruokaa ja sit taas joku muu juoma ja vikassa kuvassa saattaa ollakin se eka drinkki ja jossain välissä päivä vaihtui illaksi, mutta silti jossain kuvassa välähtää päivänvalo. Tulee aika skitso olo tuosta, että viiraako mulla päässä :)

Vierailija
20224/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Alapeukku voi olla jollekin kirjoituksen osalle vain, ei sitä pidä ottaa liian henkilökohtaisesti. Ehkä on muuten samaa mieltä kuin kirjoittaja, mutta joku pikkuasia siinä on erilainen kuin itse toivoisi, siksi antaa alapeukun. Tai joku muu syy, joka ei koske kirjoittajaa.

Emmä tiiä mutta mulle tulee joskus kun saan sama millä palstalla miinustamispeukkuja semmonen fiilis että kyseinen ihminen haluais tappaa mut jos tulis vaikka vastaan. Joku paha, synkkä energia siitä. Johtuu tietty siitä kun entinen kaveri joka alkoi verisesti vihaan mua ilman pätevää syytä, ja osittain kateuksissaan, pisti palveluhyökkäyksen mun sometilille ja yritti kostoks saada sen ilmotettua pois ja yritti samaa mun YouTubetilille, liputtaa kaiken pois.

Vierailija
20225/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tekopyhä olio kehtaa valittaa miten täällä vihataan sarjan naisia ja itse maalitti täältä naispuolisen keskustelijan pois, haukkumalla kakaraksi, keskenkasvuiseksi, vihaajaksi, lastentarhalaiseksi, Miss Texas:ksi.

Hassua, Amazing race ketjussa yksi fanaatikko käytti jatkuvasti sanaa maalittaa. Mutta se ei ollu mun pointti. Miten voit sanoa anonyymistä kirjoittajasta, että se on "maalitettu" pois? Ellet ole itse ko. keskustelija, tai se on joku

Sä oot ollut tosi taikuri jos sait sun työkavereita edes myöntämään että ne lukee näitä ketjuja, saati että kirjoittaa näille. Kukaan kun ei koskaan ees lue mitään tämmöistä roskaa, eikä ainakaan kirjoita mitään näin luokattoman huonoon paikkaan 😁 Eikä satavarmasti ainakaan myönnä sitä 😁

Vierailija
20226/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja myös Angela muistuttaa Raynea siinä, että molemmat uhkailevat don't mess with me -tyylisesti. Se tuntuu amerikkalaisuudelta minusta, elokuvista opittua kovanaamaisuutta. Ja onko arempaa ja kiltimpää miestä nähty tässä sarjassa kuin Chidi. Rayne kohteli sitä todella kovakouraisesti henkisesti, viittasi jossain kohtaa Chidin masturbaatioonkin.

Miksi haukut kaikkia Tigerlilystä ja Vanjasta keskustelevia, mutta jankutat jatkuvasti Raynestä ja Angelasta jotka eivät enää ole missään näissä sarjoissa?

Näitä eri 90D-versioita  tulee pitkin päivää TLC-kanavalla. Eri ihmiset katsovat eri versioita, osa katsoo maksukanavilta USAn tahtiin, osa vanhoja uusintoja, Tubelta löytyy myös katsottavaa. Turkimpa me inhokeista ihan heti eroon päästä.&n

On unohdettu, että ketju on 90 days fiance. Ei kauneusleikkaukset, tuuletin sivut, sarjan henkilöiden yksityiselämä sarjan ulkopuolella. Tästä kun koittaa huomauttaa, että voisiko palata keskusteluun niin saa aikaan e

Aiheena ei ole sarjan henkilöiden yksityiselämä sarjan ulkopuolella. Täh? On vähän liikaa vaadittu, että ei saisi kiinnostaa, pysyykö ne yhdessä. Tai onko joku niin pihalla, että ryhtyy myymään pierujaan ja saa sitten hirveät vatsakivut pavuista, joita söi koko ajan liikaa. :)

Vierailija
20227/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä väitettiin: "Kohta kolme kuukautta hampaissa on ollut Tigerlily, sitä ennen Emily, Sophie, Loren. Ei mitään sanottavaa heidän käytöksestään, vain ulkonäön haukkumista."

Emilyä on sanottu ainakin laiskaksi ja itsekeskeiseksi ja dominoivaksi, eivät ole ulkonäköä.

Sophien luonnetta on arvosteltu monesti: itsekeskeisyydestä, typeryydestä, uhriutumisesta, Robin pompottamisesta. Nämäkään ominaisuudet eivät ole ulkonäköä.

Lorenia on arvosteltu sikäli, että oli ihan hyvännäköinen mutta silti meni leikkaukseen. Kyllä myös luonteesta on Lorenia arvosteltu, kun sen kärkäs asenne on tullut ilmi TellAlleissa.

I rest my case.

Vierailija
20228/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta, että kiinnostaa varmaan joidenkin tyyppien kohtalot sarjan jälkeen, mut jos koko fokus menee siihen, että vaan yhden ihmisen koko elämästä sarjan ulkopuolella tulee ainoa palstan topic niin ollaan luisuttu jo sivuraiteelle. Vimmalla kaivetaan mitä vaan törkyä, kunhan pääsee haukkumaan. Kyllä muakin kiinnostaa mitä tapahtuu just nähtyjen kausien pareille ohjelman jälkeen, tai mitä joku kiva tyyppi tekee nyt ja vastavuorosesti saiko paha palkkansa jonkun ilkimyksen kohdalla. Mut se kommentti kommentin jälkeen samaa suttua ei kauheasti jaksa kiinnostella. Mä oletan että siitä tossa oli kyse.

Vierailija
20229/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä väitettiin: "Kohta kolme kuukautta hampaissa on ollut Tigerlily, sitä ennen Emily, Sophie, Loren. Ei mitään sanottavaa heidän käytöksestään, vain ulkonäön haukkumista."

Emilyä on sanottu ainakin laiskaksi ja itsekeskeiseksi ja dominoivaksi, eivät ole ulkonäköä.

Emilyn kieltä haukuttiin loputtomiin. Kauhea kieli, kauhea lässyttäjä, miten oksettavaa oli katsella kun se lipoi kuin käärme jne. jne. Päivästä toiseen, tauotta.

Sophien luonnetta on arvosteltu monesti: itsekeskeisyydestä, typeryydestä, uhriutumisesta, Robin pompottamisesta. Nämäkään ominaisuudet eivät ole ulkonäköä

.

Sophien naamaa, huulia, hiuksia rääsittiin niin ikään päivästä toiseen. Jopa yrityksestä vaihtaa rotua.

Lorenia on arvosteltu sikäli, että oli ihan hyvännäköinen mutta silti meni leikkaukseen. Kyllä myös luonteesta on Lorenia arvosteltu, kun sen kärkäs asenne on tullut ilmi TellAlleissa.

I rest my case.

En nyt jaksa kaivaa Lorenin kommentteja mutta samaa kuraa sillekin. Noita nimittelyjä jatkui koko kauden ajan. I rest my case too.

Vierailija
20230/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan totta, että kiinnostaa varmaan joidenkin tyyppien kohtalot sarjan jälkeen, mut jos koko fokus menee siihen, että vaan yhden ihmisen koko elämästä sarjan ulkopuolella tulee ainoa palstan topic niin ollaan luisuttu jo sivuraiteelle. Vimmalla kaivetaan mitä vaan törkyä, kunhan pääsee haukkumaan. Kyllä muakin kiinnostaa mitä tapahtuu just nähtyjen kausien pareille ohjelman jälkeen, tai mitä joku kiva tyyppi tekee nyt ja vastavuorosesti saiko paha palkkansa jonkun ilkimyksen kohdalla. Mut se kommentti kommentin jälkeen samaa suttua ei kauheasti jaksa kiinnostella. Mä oletan että siitä tossa oli kyse.

Nyt vaan odottelet saako hyvä palkinnon🤣

Vierailija
20231/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilyn kieltä haukuttiin loputtomiin. Kauhea kieli, kauhea lässyttäjä, miten oksettavaa oli katsella kun se lipoi kuin käärme jne. jne. Päivästä toiseen, tauotta.

Sophien luonnetta on arvosteltu monesti: itsekeskeisyydestä, typeryydestä, uhriutumisesta, Robin pompottamisesta. Nämäkään ominaisuudet eivät ole ulkonäköä

.

Sophien naamaa, huulia, hiuksia rääsittiin niin ikään päivästä toiseen. Jopa yrityksestä vaihtaa rotua.

Lorenia on arvosteltu sikäli, että oli ihan hyvännäköinen mutta silti

Väitinkö, että ulkonäköä ei olisi lainkaan kommentoitu? En. Vaan osoitin vääräksi viestin väitteen: "Ei mitään sanottavaa heidän käytöksestään, vain ulkonäön haukkumista." Sehän ei siis pitänyt paikkaansa. Sekä ulkonäköä että käyttäytymistä on kommentoitu. Emilyn kielen kommentointi meni kyllä liian pitkälle.

Liioittelu kalvaa aina argumentin arvoa.

Vierailija
20232/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Sophien naamaa, huulia, hiuksia rääsittiin niin ikään päivästä toiseen. Jopa yrityksestä vaihtaa rotua. <

Mä luulen, että kirjoittaja liiotteli tuossa juu, että vain ulkonäköä haukuttiin, mutta kyllä mullekin jäi noista kuukausista mieleen vain se ihan älytön päivästä toiseen haukkuminen, oli kuin pahimmat koulukiusaajat olis ollut asialla. Varsinkin kun mennään ruumiillisiin vajavaisuuksiin tai erilaisuuksiin niin se meni täysin yli hyvän maun :( Siihen tässä ketjussa ollaan tulossa, että sellainen hyvän tuulen jutustelu on menneen ajan juttuja. Kuolihan ne dinosauruksetkin aikoinaan, miksei siis myös kiva palstakäyttäytyminen :)

Uusin juoru tähän samalla: Liz ja Jayson näyttäis eronneen. Liz on poistanut kaikki sen kuvat instasta. Eipä ollut pitkä ilo sitten siitäkään suhteesta. Kunhan ei vaan Liz enää ikinä palaa pikku-edin luo!!! Sitä turhake mieheksi on jo niin nähty!

Vierailija
20233/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on tekstiä, huh huh.

Minä arvostelen tuotantoa, roisia vetää kuviin sairaita ihmisiä ja käyttää heitä raakalaismaisesti hyväksi. Moni näistä leikkiin lähteneistä osaa ehkä lukea ja luulee uran urkenevan. Yksi itkijämies, jolla veli mukana on tosi säälittävä.

Ne ajat piti olla jo takanapäin,  kun pienikasvuisia viskottiin pilkaten sirkuksissa. 

Uskon toki, että näille onnettomille on kerrottu jutun juju, mitäs lähditte.

Jeesustelijat,  minä en ole se tämän keissin roisto.

Vierailija
20234/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostelen tuotantoa, roisia vetää kuviin sairaita ihmisiä ja käyttää heitä raakalaismaisesti hyväksi. Moni näistä leikkiin lähteneistä osaa ehkä lukea ja luulee uran urkenevan. Yksi itkijämies, jolla veli mukana on tosi säälittävä.

Ne ajat piti olla jo takanapäin,  kun pienikasvuisia viskottiin pilkaten sirkuksissa. 

Häh?! 😲

Vierailija
20235/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä, kuka jeesustelee ja miten?

Vierailija
20236/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raynella on vakavia ongelmia. Jos se kerran haluaa tietää miksi Chidi muka kohteli sitä niin väärin niin antaisi sen joskus puhua ilman että se keskeyttää tai puhuu päälle.

Jos Chidi olisi ollut green cardin perään niin kai se olisi mielistellyt sitä ja hoitanut sänkyhommat, mitä sitä ei tekisi green cardin vuoksi.

Vierailija
20237/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tässä vuosien varrella ollut häitä ulkomailla mutta ekan kerran oli sitten susiruma hääpuku! Tää indonesialainen miehen man boobsit paljastava, miekka persiiseen työnnettynä kostyymi veti pohjat. Aivan kauhea! Ja Tathan meikkikään ei saa multa kiitosta. Näytti itkijätyttö ihan toiselta ihmiseltä. Huh huh!

Toinen mikä kiinnitti huomion oli Joshin tukka. Tuolla jo aiemmin puhuttiin siitä miten näitä kuvauksia tehdään vähän miten sattuu ja tää oli taas yksi niistä. Josh puhuu siinä selitysosassa muka tulevista häistä ja sillähän on ihan erivärinen tukka kuin itse jaksossa jossa häät on tulossa seuraavana päivänä. Vaalea töyhtö otsalla ja minuutin päästä istuu Lilyn kanssa puhumassa tummassa tukassa ilman töyhtöä.

Nyt kun tuosta mainittiin oikein erikseen niin alkoi itsekin katsoa tarkemmin ja nyt sit tosissaan häiritsee noi epäjohdonmukaisuudet :(

Vierailija
20238/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin on huonoa näyttelyä kun ne seisoo pariskunnittain esikohtauksissa! Ne missä lukee nimiensä lisäksi iät ja maat+kotikaupungit.

Murjotetaan, tuijotetaan ruutuun tai hymyillään rakastuneina.

Se Madelein on huippu noissa kohtauksissa. Kääntää persuksensa kameraa kohti 😂 Niinkuin siinä jotain katsomista olisi.

Vierailija
20239/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin harmittaa jos täältä tosissaan lähti keskustelijoita sinne toiselle vauvapalstalle kun kokivat että heitä vainottiin täällä. Toisesta ketjusta luettua missä osa kertoi että heitä vainottiin Ensitreffit Alttarilla ja Amazing Race Suomi ketjuissa, tämän ketjun lisäksi! Mitä helvettiä? Olisiko sama diktaattori ja kiusaaja kyseessä joka määrää kenestä ohjelmien osallistujista saa sanoa mitäkin?! Muuten on vihaajakoulukiusaajatyöpaikkakiusaajalääkkeidentarpeessaolevapäiväkotiasukas. Mainittiin.

Joku uutena ketjuun tullut saamelaistaustainen suomalainen kysyi muutama sivu sitten meikkausvinkkejä kun kertoi että silmänsä ovat saman näköiset luomineen kuin sarjassa näkemällä Tigerlilyllä, kenestä ei tiennyt että kyseinen sarjalainen on oikeasti aasialainen, niin sai saman tien kymmenen alapeukutusta. Joku näytti hänelle vastanneen ja kertoneen että kyseessä aasialainen nainen ja miten silmäluomet saa esiin paremmin, mutta hänkin sai saman tien kymmenen alapeukutusta. Homma näyttää olevan siinä että heti kun täällä mainitsee Shekinan, Sophien, Tigerlilyn, Darceyn, Lorenin, Natalien tai Staceyn viestissään niin joku vetää aivan KanamuijaRayneen tai SkitsoAngelan tyyliin hirveet raivarit kehiin ja hakkaa ne miinukset miehensä ja lastensa luureista ja tietsikoista!

Vierailija
20240/27900 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Before 90D Tell all esikatselu pätkä. Adnan huutaa ja riehuu kuin ääliö joka suuntaan kuin nurkkaan häädetty koira, ja Tigerlilly vaimonsa istuu reppanana, alistettuna vieressä elämäänsä tympääntyneen näköisenä eikä puhu mitään, tekotukka rasvaisena, naama rasvaisena, tekoripset roikkuen, haalean vaalea iso muslimikaapu päällä ja hiuskoriste peittämässä mustia hiusjuuria. Ehkä hieman eri tyylinen kun käveli sarjaan reteesti korkkareissaan ja minimekossaan, leveillen rahoillaan joita ei ollutkaan. Glam-teaminsa puuttuu kuvioista, eikö mieskampaaja saanut enää koskea hiuslisäkkeihinsä vai loppuiko ex-puolison kuukausimaksut ylläpitoa varten?

Oliko se juuri tää blondattu nokiharjaripsinen TigerLilye joka ensimmäisessä kauden jaksossa nousi nokka pystyssä ja aurinkolasit silmillä kalliista autosta, käveli korukauppaan leijonapatsaan ohi, kosketti patsasta kävellessään ja sanoi patsaalle "kehrää tiikeri", eikä siis tunnistanut leijonaa eikä tiikeriä toisistaan?

Ketju on lukittu.