Argh! Johan teki mies tempun taas
Mies lähti aamulla kaverinsa luokse grillaamaan ja viettämään aikaa. Muutemat kaljat olisi ollut ihan ok, vaikka oli luvannut illalla vahtia vauvaa, kun itse olisin mennyt salille. Nyt kuitenkin vahvasti näyttää, että on ryyppy hirttänyt päälle. Puhelin kiinni ja fb päivityksissä kaljottelu seuran hakemista. Minulle ei tietenkään ole ilmoittanut mitään.
Lisäksi minulla olisi ollut todella tärkeä meno huomen aamuna, eikä varmasti aio tulla siihen mennessä kotiin jos ryyppää koko yön.. Voi jestas, että voi ketuttaa.
Nyt jotain hyviä vihanhallinta vinkkejä kehiin, etten höyhennä miestä, kunhan (joskus) tulee kotiin. On ennenkin tehnyt tätä ns. valehtelua ja ryyppäämään karkaamista. Asia olisi ihan ok, jos oltaisiin sovittu aikaisemmin.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"]
Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen.
[/quote]
Onko sulla miestä? Nöyryytät sitä julkisesti? Oletko sairas?
[/quote]
Minulla on mies. Mies, joka kantaa vastuunsa ja pitää kiinni sovituista. Hän ei sulje puhelinta, jotta en saisi häneen yhteyttä. Minulla ei ole tarvetta häntä nöyryyttää.
Aloittajan tapauksessa taas mies selvästi tieten tahtoen ei pidä kiinni sovitusta ja vieläpä pakoilee asiaa sulkemalla puhelimen. Hän ei arvosta aloittajaa. Mitä luulet ottaako tämä opikseen asiasta kun seuraavana päivänä krapulassa niiin kovasti pahoittelee tätä tarkoituksellista toimintaansa? Tuskin, sillä arvostuksen puute on asiassa avaintekijänä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"]
Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen.
[/quote]
Tämä nyt on aivan lapsellinen ehdotus. Mitä tämä hyödyttäisi? Mutta ap, ehkä kannattaa miettiä, että onko tuo sitä elämää mitä haluat viettää tai millaisessa ymäpäristössä haluat lapsesi kasvavan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:02"]Mistä löytyy sellanen suomalainen Mies joka osaa olla aikuinen ja kantaa vastuunsa kaikesta ei taida löytyä!!!
[/quote]
Minun mies ei ole kertaakaan 10v aikana tuottanut pettymystä. Lupaukset ja sopimukset pitää aina. Parhaille yksiköille pitää antaa mahdollisuus, yleensä naiset valitsee sen pahan pojan jonka kanssa on heti pimppa märkänä...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"]
[/quote]
Onko sulla miestä? Nöyryytät sitä julkisesti? Oletko sairas?
[/quote]
No ehkäpä tuollaisessa tilanteessa pienen nöyryytyksen ansaitseekin..
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:02"]
Mistä löytyy sellanen suomalainen Mies joka osaa olla aikuinen ja kantaa vastuunsa kaikesta ei taida löytyä!!!
[/quote]
Somaliasta? Ulkomaalainen mies on aina parempi kun suomalainen, mutta suomalainen nainen taas on paras? Ainakin omasta mielestään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:02"]Mistä löytyy sellanen suomalainen Mies joka osaa olla aikuinen ja kantaa vastuunsa kaikesta ei taida löytyä!!!
[/quote]
Jooh, mäkin voisin sellasen haluta..
[/quote]
Me ollaan kaikki varattuja, sori.
Eroa olen harkinnut jo ensimmäisen samanlaisen tempauksen jälkeen. Luotto täysin nollassa mieheen tämän ns. karkailun suhteen. Kyllä hän pyytää aina sitten selvinpäin anteeksi.
Ennen jaksoin soitella ja laitella viestiä perään. Nyt en enää jaksa huolehtia. Totesin tänään, että en enää välitä miehestä samalla tavalla, kuin ennen. Ero vain tuntuu tosi vaikealta.
ap
jos olet kunnon vaimo, niin odottat että hän tulee kotiin ja otat kunnolla suuhuun.
Ap jatkaa.
En ole enää edes vihainen. Äärettämän pettynyt vain. Meneehän tämä ilta näinkin. Ainakin saa olla rauhassa. Huomenna tosiaan taidetaan lähteä mummolassa käymään ja jäädä sinne vaikka ensi viikoksi. Onneksi asuvat lähellä.
Ei oo miehes kasvanu henkisesti aikuiseksi jos tuollasia tekee joka välisä, toinen saa kantaa vastuun ku toinen juopottelee, miten on muiden elämän alueiden kanssa ?!
Just tuommosia juopporenttuja ne naiset aina ottaa itselleen, eikä meitä kilttejä miehiä, jotka istutaan kotona pelaamassa tietokoneella. Sitä lastakin voisi ihan hyvin vahtia siinä samalla kun pelailee, mutta kun ei tällaiset kiltit kunnon miehet kelpaa. Pitää aina olla joku jännä renttu, joka juopottelee ja pettää, että olis elämässä draamaa ja miehessä särmää.
Eli samanlaisia tapahtumia on jo useita ja kokemus siitä, että sillä sanalla "anteeksi" havitellaan ainoastaan välirauhaa ennen seuraavaa ryyppyreissua. Herää ja totea, että hän ei arvosta sinua. Ei parisuhteessa tehdä noin toiselle.
Ero ja tuleva muutos pelottaa ihan ymmärrettävästä syystä. Rakasta kuitenkin itseäsi ja anna itsellesi lupa voida hyvin, löytää ajallaan terve parisuhde ja näytä lapsellesi terveen parisuhteen malli. Se on ehkä parasta, mitä voit lapsellesi antaa, sillä saatu malli määrittää myös hänen ihmissuhteitaan loppuelämän. Se pelottavan muutoksen aika on lopulta hyvin pieni verrattuna siihen, mitä kaikkea voit vielä saada elämääsi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"] Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen. [/quote] Onko sulla miestä? Nöyryytät sitä julkisesti? Oletko sairas? [/quote] No ehkäpä tuollaisessa tilanteessa pienen nöyryytyksen ansaitseekin..
[/quote]riittäisikö jos kirjoittaisi vaan "muistathan, mitä ollaan sovittu tästä illasta ja huomenaamusta"
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"] Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen. [/quote] Onko sulla miestä? Nöyryytät sitä julkisesti? Oletko sairas? [/quote] No ehkäpä tuollaisessa tilanteessa pienen nöyryytyksen ansaitseekin..
[/quote]riittäisikö jos kirjoittaisi vaan "muistathan, mitä ollaan sovittu tästä illasta ja huomenaamusta"
[/quote]tai sitten vain klikkaat tykkäyksen :)
Tuollaisesta suhteesta kannattaa lähteä ja laittaa mies kiertoon. Mieti, millaista elämäsi on 15 vuoden päästä? Mies alkaa olla jo aika huonossa kunnossa, tuurijuoppous pahenee vuosien myötä. Älä ihmeessä tee enää lapsia lisää hänen kanssaan, ota ero, pärjäät kyllä, kun isovanhemmat lähellä.
Tsemppiä!
Johan ja sen miestemput on niin tyypillistä ruotsalaista kuin olla ja voi...
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:02"]Mistä löytyy sellanen suomalainen Mies joka osaa olla aikuinen ja kantaa vastuunsa kaikesta ei taida löytyä!!!
[/quote]
Jooh, mäkin voisin sellasen haluta..