Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Johan teki mies tempun taas

Vierailija
15.05.2015 |

Mies lähti aamulla kaverinsa luokse grillaamaan ja viettämään aikaa. Muutemat kaljat olisi ollut ihan ok, vaikka oli luvannut illalla vahtia vauvaa, kun itse olisin mennyt salille. Nyt kuitenkin vahvasti näyttää, että on ryyppy hirttänyt päälle. Puhelin kiinni ja fb päivityksissä kaljottelu seuran hakemista. Minulle ei tietenkään ole ilmoittanut mitään.

Lisäksi minulla olisi ollut todella tärkeä meno huomen aamuna, eikä varmasti aio tulla siihen mennessä kotiin jos ryyppää koko yön.. Voi jestas, että voi ketuttaa.

Nyt jotain hyviä vihanhallinta vinkkejä kehiin, etten höyhennä miestä, kunhan (joskus) tulee kotiin. On ennenkin tehnyt tätä ns. valehtelua ja ryyppäämään karkaamista. Asia olisi ihan ok, jos oltaisiin sovittu aikaisemmin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti suomenruotsalaiset sukujuuret. 

Vierailija
42/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ihmetyttää mikä tarve joillakin on haukkua ap:tä varsin törkeästikin. Ihan selkeä tilannehan tuo on, mies vetäytyy vastuusta JOS oli selkeästi sovittu miten toimitaan. Jos oli vain hieman suunniteltu, ei mies välttämättä tajua että olisi pitänyt tulla kotiin lasta hoitamaan. Jotkut miehet tarvitsee selkeää ohjeistusta, jopa käskyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en katselisi tuollaista yhtäkään kertaa. Varsinkin kun on lapsi kuvioissa. Lupauksista pidetään kiinni.

Vierailija
44/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen äijän olla. On se kumma, kun ei edes kaljaa saa juoda rauhassa ilman, että alkaa joku neito vinkumaan.

Kaikille nuorille sinkkumiehille kerron nyt totuuden. Älkää alkako vakavaan suhteeseen naisten kanssa. IKINÄ! Lopulta vievät vain elinvoimaa ja ovat jatkuva rasite lompakossa. Parisuhteet ovat muutenkin ehkä maailman yliarvostetuin juttu. Ei siitä lopulta mitään korvaamatonta saa, vaikka joku näin väittäisikin.

T: Vanha setä, joka tajusi tämän asian liian myöhään ja on liian monessa liemessä keitetty.

Vierailija
45/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:00"]

Siis mies on facebookissa itse julkaissut kaljaseuraa hakevan julkaisun? Muotoile nyt jokin viisas ja osuva viesti siihen. "Olimme sopineet, että tulet katsomaan lapsemME perään, kun itselläni on menoja. Ilmeisesti nyt joudun aamun tärkeän menonikin perumaan jos tällä varoajalla en saa lapselle selvää hoitajaa. Nyt sinulla on puhelin kiinni, mutta ilo kuulla edes tätä kautta sinun olevan kunnossa. Vuoden puoliso- ja isäpalkinto menevät sinulle. Olen todella pettynyt." Miksikö julkinen viesti? Ei mies häpeä oikeasti käytöstään sinulle myöhemmin jos hän jo nyt noin sinua kohtelee. Ulkopuolisten nähdessä hänen huonon käytöksensä, hän saattaa jotain ottaa opikseen.

[/quote]

Ymmärrän pointtisi, mutta ihan oikeasti, tuollaiselle viestille lähinnä naureskellaan. Likapyykkkiä ei kannattaisi levitellä facebookissa.

Ihmeellistä vihamielisyyttä on taas havaittavissa ap:tä kohtaan. Olen todella tyytyväinen ettei minulla ole yhtään ystävää jotka olisivat tähän kommentoivien kaltaisia. Miksi aina kun joku valittaa miehestään, aletaan vinkua: " miksi teit lapsen sen kanssa". Jälkiviisaus on se paras viisaus, kyllä!

No minun elämä on helppoa 47- vuotiaana. En kyllä muista että olisin ollut parikymppisenäkään noin katkera ja ilkeä kuin tähän(kin) aloitukseen vastaajat.

Vierailija
46/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:20"]

Just tuommosia juopporenttuja ne naiset aina ottaa itselleen, eikä meitä kilttejä miehiä, jotka istutaan kotona pelaamassa tietokoneella. Sitä lastakin voisi ihan hyvin vahtia siinä samalla kun pelailee, mutta kun ei tällaiset kiltit kunnon miehet kelpaa. Pitää aina olla joku jännä renttu, joka juopottelee ja pettää, että olis elämässä draamaa ja miehessä särmää.

[/quote]

Mulla on just tuollanen kiltti tietokoneella pelaava mies. Juu, ihan kivasti se lapsia siinä samalla vahtii eli siis oikeammin karjuu niille kurkku suorana kun häiritsevät herran pelaamista. Mitään muuta se ei teekään kuin pelaa. Jos joutuu joskus lähtemään johonkin niin on kuin perseelle ammuttu karhu. Ei tee lasten kanssa mitään, eikä myöskään mun kanssa. Seksiäkään siltä ei enää saa kuin kerran pari vuodessa. Sen maailmassa on vain pelaaminen. Kiltti se on, juu. Kunhan me ollaan hiljaa eikä häiritä.

Vierailija
47/50 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:56"]

Aika kevyesti sä suhtaudut, vaikka miehellä on ilmiselvä alkoholiongelma.

[/quote]

Av:n lääkärin diagnoosi, hienoa! Nyt se varmistui, juoppohan se on!!!!!!!!!

[/quote] 

En tiedä tarkoititko viestilläsi ivata sitä että "miten tuollainen voi muka olla alkoholiongelma" vai sitä että "no ihanko totta, kyllähän sen kaikki tajusi". Mutta jos tarkoitit tuota ensimmäistä kohtaa niin alkoholiongelma ei tarkoita aina täysin alkoholisoitunutta katupulsua vaan ongelmakäyttöä on muunkinlaista. Juurikin tuo että pistää alkon lapsen edelle.

[/quote] 

miksi alapeukut? Ette ilmeisesti ole koskaan eläneet päihdeongelmaisen kanssa. Ei se riippuvuus lähde heti sillä älyttömällä kittaamisella vaan etenee vuosien varrella pikkuhiljaa. 

Vierailija
48/50 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vilkaisin jopa kaikki tekstit läpi... Ensin ajattelin, että antaa nyt naisen puhista kiukkunsa täällä, ilman tuomitsemista. Jengi ekan viestin perässä heti huutelemassa alkoholismia ja muuta noloa. Miksi lisäännyit tuon kanssa jne.?

Mietin jo, että miksei täällä koskaan saa sisarellista tukea siihen YHTEEN tilanteeseen sen kummemmin analysoimatta. Mikä siinä on niin hemmetin vaikeeta, ettei voi tarjota olkapäätä, kun toisella on huono HETKI.

Luin lisää ja ilmeni, että mies on tehnyt aikaisemmin samoja temppuja. Menit sitten samaan ansaa kuitenkin uudestaan, uudestaan, uudestaan... Jätkän pitäisi NYT viimeistään kasvaa aikuiseksi ja ottaa perheestä vastuu.

Voimia APlle.

Vierailija
49/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 17:56"]

Aika kevyesti sä suhtaudut, vaikka miehellä on ilmiselvä alkoholiongelma.

[/quote]

Av:n lääkärin diagnoosi, hienoa! Nyt se varmistui, juoppohan se on!!!!!!!!!

[/quote] 

En tiedä tarkoititko viestilläsi ivata sitä että "miten tuollainen voi muka olla alkoholiongelma" vai sitä että "no ihanko totta, kyllähän sen kaikki tajusi". Mutta jos tarkoitit tuota ensimmäistä kohtaa niin alkoholiongelma ei tarkoita aina täysin alkoholisoitunutta katupulsua vaan ongelmakäyttöä on muunkinlaista. Juurikin tuo että pistää alkon lapsen edelle.

Vierailija
50/50 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:20"]

Just tuommosia juopporenttuja ne naiset aina ottaa itselleen, eikä meitä kilttejä miehiä, jotka istutaan kotona pelaamassa tietokoneella. Sitä lastakin voisi ihan hyvin vahtia siinä samalla kun pelailee, mutta kun ei tällaiset kiltit kunnon miehet kelpaa. Pitää aina olla joku jännä renttu, joka juopottelee ja pettää, että olis elämässä draamaa ja miehessä särmää.

[/quote]

Mulla on just tuollanen kiltti tietokoneella pelaava mies. Juu, ihan kivasti se lapsia siinä samalla vahtii eli siis oikeammin karjuu niille kurkku suorana kun häiritsevät herran pelaamista. Mitään muuta se ei teekään kuin pelaa. Jos joutuu joskus lähtemään johonkin niin on kuin perseelle ammuttu karhu. Ei tee lasten kanssa mitään, eikä myöskään mun kanssa. Seksiäkään siltä ei enää saa kuin kerran pari vuodessa. Sen maailmassa on vain pelaaminen. Kiltti se on, juu. Kunhan me ollaan hiljaa eikä häiritä.
[/quote]

Itse olen eronnut vastaavasta miehestä. Ei KOSKAAN enää pelaavaa miestä! Hyi!