Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pussimuusi

Vierailija
15.05.2015 |

Musta tää uudelleen myyntiin tullu pussimuusi ei kyllä maistu yhtään samalle, kuin se vanha hyväksi havaittu. Siis pakkaus tismalleen sama, tai ainakin saman näkönen ja merkki sama ja tässäkin pitäs perunaa olla 99%, niin kuin aiemminkin.

Kuitenkin muussi maistuu nyt sille mille kaikenmaailman mummonmuusit ja vastaavat on aina maistuneet, eli ei hyvälle.

Onko muut havainneet maussa ja koostumuksessa muutoksia, vai sattuiko kohdalleni vaan huono yksilö?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:51"]

Lidl on Suomen paras ruokakauppa huonontuneesta muusista huolimatta. Mistä muualta saa ison xylitol-purkkapussin 1,35 hintaan!

[/quote]

En osaa sanoa, kun ksylitolipussi ei ole ihan ensimmäisiä kriteereitä, jonka mukaan kauppani valitsen, mutta muuten olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla. Eipä enää nykyään tule juuri muissa kaupoissa käytyä.

Vierailija
22/23 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietinkin jo että onko meille sattunut joku huono erä kun muusi maistui eirltä kuin ennen. Onkohan ne vaihtanut valmistajaa ja uusi valmistaja käyttä jotain eri perunalajiketta tai eri valmistustapaa?

Onko joku jo ehtinyt kysyä asiaa Lidlistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 15:52"]

En nyt mitenkään tarkoita vittuilla, mutta miksi ette tee muusia kunnon perunoista? Halpaa ja taatusti hyvää, eikä se nyt niin aikaa vievääkään ole.

[/quote]

Pitihän se arvata, että tätä tullaan nillittämään. Piti aloituksessa erikseen mainita, ettei kannata vaivautua, mutta unohtui, joten mainitsen sen nyt.

Olen tehnyt satoja ja satoja kertoja itse muusia ja isommalle porukalle aina teenkin ja oma tekemäni onkin todella hyvää.

Pussimuusi on kuitenkin eri tuote ja pikaruokaa. Kun tulen töistä nälissäni kotiin, niin on eri asia ruveta kuorimaan ja keittämään ja muussaamaan perunoita, kun laittaa vähän vettä kiehahtamaan ja heittää jauhot sekaan. Pussimuusi 5 min oikea muusi minimissään 30 minuuttia, on siinä nälissään ja väsyneenä olevalle selkeä ero. Lisäksi teen ruuat pääsääntöisesti itselleni, joten ei oikein viitti ruveta yhtä ateriaa muusiksi vääntämään. Muusi ei ole hyvää uudelleen lämmitettynä.

Mitä hintaan tulee niin hölynpölyä. Lidlin pussimuusi tulee jopa hieman edeullisemmaksi, jos ihan kaupan normihintaisten perunoiden varassa on.

Lidlin pussimuusi oli aiemmin aivan omassa sarjassaan ja maistui ihan oikealle perunalle ja oli lähimpänä omatekemää. Siksi siis pettymys oli melkoinen, kun tuote ei enää ollutkaan sama vanha laadukas, vaan jotain muuta.

[/quote]

Kukas sen kissan hännän nostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi