AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Kommentit (1028)
Ootteko jo aatellu raikkaita ajatuksia Rantasalmella vapaa- ajan viettoon?
🔥Pieniä asioita, joista tulee "rantasalamelainen olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Mulle tuli mieleen alkoholiton 100 päivää, siis ennen Rantasalmea.
Vierailija kirjoitti:
🔥Pieniä asioita, joista tulee "rantasalamelainen olo", vaikka rahaa olisi vähän?
Tuohilippis!!! Ruutupaitakin ois kiva, naiset voi solmia helmat tissien alle...
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin, että RAITTIITA ajatuksia ja meinäsin pyörtyä bussin lattialle odottamaan, että joku herrasmies nostaisi minut ylös. No onneksi luin väärin, Saimaasessa sattui et se yks makas monta päivää... siel myös paikallinen AA väki jostain syystä vainosi meitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohilippis!!! Ruutupaitakin ois kiva, naiset voi solmia helmat tissien alle...
Ruutupaita - joo. Mulla tulee niiiiiin heinälatoromantiikka mieleen. Ospas kesä💕
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin, että RAITTIITA ajatuksia ja meinäsin pyörtyä bussin lattialle odottamaan, että joku herrasmies nostaisi minut ylös. No onneksi luin väärin, Saimaasessa sattui et se yks makas monta päivää... siel myös paikallinen AA väki jostain syystä vainosi meitä...
Ja minä luin ensin, että riettaita ajatuksia...
En voi osallistua koska meidän perheessä on kaksi eri elintasoa. Mies tienaa 10k kuussa, minä olen hoitovapaalla. Elinkustannukset maksamme tasan puoliksi ja minä hoidan lisäksi lapsen vaate-ja tarvikehankinnat. Onneksi säästin ennen hoitovapaata sen verran ettei tarvitse ottaa pikavippejä lapsen vaatteisiin. Miehelläni olisi varmaan varaa matkaan, saako hän tulla?
Vierailija kirjoitti:
Moro.Tuutteko Turusta vai Tampereelta matkaan?
Eikös kaikki tuu Kampista, missä viimeinen tupakkatauko. Niillekin, ketä ei polta⁉️
Kysykää mitä vaan, vastaan ilman veetuilua (kunhan vastaukseni vapautuu hyväksynnän jälkeen?)
Mä olen ihan laillinen hoitaja, tarkastakaa vaikka Terhikistä. Huolehdin lääkkeistä tällä matkalla, joten tuokaapa kaikki lääkkeenne minulle, etenkin kipu- ja nukahtamislääkkeet. Vastaan myös vitamiinien jaosta kaikille! C-vitamiinia, D-vitamiinia, kalkkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moro.Tuutteko Turusta vai Tampereelta matkaan?
Eikös kaikki tuu Kampista, missä viimeinen tupakkatauko. Niillekin, ketä ei polta⁉️
Oi eiii! Kamppi! Ikävä muisto suorastaan trauma minulla siitä. Jätitte mut sinne asemalle. Olin vain tupakalla siinä bussin takana ennen Porvoon retkelle lähtöä.
Myydäänkö Kärvisydämessä Bohojuttuja?
Voi kun Sara-Sirpukka olisi siellä!
Mukavaa kun tulee muualta Suomesta kilttimiehiä tänne Kuruun AV-retkelle.
Voimme sitten äijäporukalla puhua naisista!
🔥Rantasalami 2022 OFFICIAL