AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Mitä anoppisi jätti sinulle perinnöksi? Minä sain niin kultaisen miehen, että perintöveroa maksan loppu elämäni... ja mielelläni💕
Puhutaanko tunti englantia bussissa, Sannakin puhui - tosin vajaan tunnin ja uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko tunti englantia bussissa, Sannakin puhui - tosin vajaan tunnin ja uutisissa.
Englantia saa puhua vain, jos puhuu täydellisellä Oxfordin aksentilla. Muuten täytyy olla häpeillen hiljaa.
Kyllä vaan, kakki meikkini... prrkkle tota takasyöttöä... kaikki meikkini ovat kuivuneet käyttämättöminä parin vuoden aikana. Tulen luomuna. Kävisin kahdesta kolmekymppisestä (painoni mukaan), oon kuuskymppinen
Ei kai matkabussi ole vaan vuotta 2015 vanhempi, ja onko siellä valvontakameroita.Tämä ei ole promo.
Voiko reissuun osallistua etänä? Parisuhteessamme riidellään parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Osallistu reissuun livenä ja parisuhteeseen etänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistu reissuun livenä ja parisuhteeseen etänä.
Mikä loistava idea. Miksi en itse tätä keksinyt. Tuskin maltan odottaa, eikä malta vieruskaveritkaan. Tiedotan parisuhteemme riidasta kuuluvalla äänellä, niin kaikki pääsevät osallistumaan.
Sanontojani on: hyvää päivänjatkoa, seuraava ...
milläs mennään kun polttomoottorit on kielletty entä uskaltaako poika lapsen ottaa mukaan.
Reissu voitaisiin tehdä modernisti sähköllä: sähköjunalla (Rantasalmella ei taida olla edes kiskoja ?), sitten siirrytään sähköautolla ja lopuksi sähköpyörällä. Toivotaan sopivaa tuulta, että rupellit pyörivät ja tuottavat ilmaista tuulienergiaa, siis tämä voisi olla tosi vihreä reissu.
Voikohan reissussa kuvata ilman lupaa? Pelkät muistikuvat haalistuvat. Harrastan lintukuvausta yleensä.
Lähteeköhän reissuun kyvyttömiä ja haluttomia käyttään palasaippuaa?
Vierailija kirjoitti:
Voikohan reissussa kuvata ilman lupaa? Pelkät muistikuvat haalistuvat. Harrastan lintukuvausta yleensä.
EI. IHMISIÄ ei, mikä Rantasalamessa tapahtuu, jää Rantasalameen! Ei Naisia, Ei Miehiä, Ei Muita!
Lintuja kai saa?
Oikeasti on alkanut suututtaa ihmiset, jotka elävät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI. IHMISIÄ ei, mikä Rantasalamessa tapahtuu, jää Rantasalameen! Ei Naisia, Ei Miehiä, Ei Muita!
Lintuja kai saa?
Noh, tuolla on aika vetävä tipu, tuolla on kauhea haahka, tuolla tupakkapaikalla on lokki...
Vierailija kirjoitti:
Jos järkättäisiinkin reissu vain heille, joiden sukunimi on Korhonen, Virtanen, Järvinen, Nieminen, Hämäläinen, Mäkelä, Mäkinen tai muuta yleistä?
Ettei vaan kenellekään tule paha mieli.
Byääääh, minulle tuli paha mieli. Mieluiten osallistua saisivat vain ne, joilla on suojeltu sukunimi, niin kuin esim. minulla! Tavikset voivat olla mukana etänä katsellen kuinka eliitti nauttii äänimaljoista shampanjaa.
Tuo vaikuttaa kyllä narsistiselta puhetyyliltä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on alkanut suututtaa ihmiset, jotka elävät...
... kuin Rantasalamea ei olisi koskaan koettukaan?
Kerro muutamia lausahduksia, joita käytät lomamatkoilla niin arvaamme, mitä teet kun kilttimies yrittää iskeä.