AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!
Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille
Kommentit (1028)
Haittaako, kun mun vaimolla viikset? On se tietty aika turn-off ainakin mulle! Älkää sit tuijottako, yritän saada sen pitämään maskia 24/7. Mutta ei tää sit mitään naisvihaa oo todellakaan, ettette pelästy ja ainakaan pahalla aattele.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudutteko illalliselle smokkiin ja kökteilmekkoon vai verkkareihin ja tunikaan?
Golitzeihin, äänimaljaan ja villasukkiin
KAIPAAJAT HOI! Järjestetäänkö miitti samalla? Viimeinkin täydellinen mahdollisuus tavata kaivattunsa.
Salmisen Mica kuulemma pääsee bussiin kuskiks, ku Rinteen Analla menny pekonipastat väärään kurkkuun ja täytyy siitä toipuilla. Mican kanssa turvallista, mitään uutta aaltoakaan ei oo kuulemma näköpiirissä hetkeen, että hyvin tyyntä siellä Rantasalmella uiskennella.
Munsalan Harry Potter -lukupiiri innokkaana lähdössä matkaan. Keskustellaan luonnon rauhassa kirjasarjan epäloogisuuksista :)
Työttömyyttä ja Rantasalmea ei tajua ennen kuin ne kokee itse
Käsketään ylläpitoa poistamaan alapeukutus matkalta. Otatteko salikortit mukaan?
Pirkko lähtee kuulemma mukaan. Minkä ikäiseksi arvioitte hänet?
Miten hyvin vuosikymmeniä polttanut, piilojuoppo ja lihava huonokuntoinen selviää retkestä?
Toimiiko RantasalmellaTinder kenellekään?
Miten saisin naapurivillan miehet kiinnostumaan minusta?
Toivotaan, että asiakaspalvelijat ei esitä outoja kysymyksiä.Johan tulee hulvaton reissu.
Viikko sitten tilasin netistä laatikollisen viiniä mukaan. Mitä mieltä siitä?
Mahtavaa lähtee, mä niin haluan jo pois tästä maailmasta!
Onneksi tipaton tammikuu 2022 offical on ohi reissulle lähtiessä! Milloin teidän kissassa muuten alkoi näkyä vanhuuden merkit? Jätän sen naapurin velalle hoitoon.
Siellä ei oo sitte pelkoo että työnarkomaanit kävis kimppuun.
Lähteekö Hanna Gullichsen, kertokaa mistä pitäisi tuntea?
Respassa on heippalappuja ”älä käytä huuhteluainetta” ”sohva haisi prsseelle” ”älä pyyhi verhoihin”
Respassa istuu tuijottava koira, vaikka koiraton kielletty.
Ei naiset sielläkään sitten peräkammaroiduta.644
Munsalan Tykkimyssyosuuskunnan kannattajayhdistyksen osuuskunnan vuosikortilla saa kaksi drinkkilipuketta kylpylässä. Osakekirjoista en kyllä osaa nyt sanoa.