Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Mammojen talavilomaretki Rantasalamelle!

Vierailija
17.01.2022 |

Tervetuloa mukaan unohtumattomalle hiihto- ja joogaretriitille

Kommentit (1028)

Vierailija
241/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä reissulla voit tehdä kaikkea, mitä et ole 2 vuoteen voinut tehdä! Nyt etsimään kumppani, osallistumaan festareille, tapaamaan mummosi, viettämään rippijuhlia ja bailaamaan aamuun asti!

Vierailija
242/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pörssistä kannattaa ostaa ja haittaako jos korjaan lohjenneen hampaan vasta reissun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteenne nimestä Teresa (Margitin siskolle)?

Vierailija
244/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsenkö minä mukaan, Anderssonnin Lissu kyseli minulta myös hänen mahdollisuutta lähteä Rantasalmelle, voitaisiin samalla kertoa ilmastonmuutoksen torjumisesta ja lisävelasta ja sen tuomasta mahdollisuudesta investoida esim vihreään tekniikkaa.

Just tuli twiitti vihreiden eduskuntaryhmän pj:ltä että vihreät, varsinkin naisesustajat, olisivat halukkaita lähtemään Rantasalmelle. Voisin vielä kysyä Sannia ja Sööliä myös mukaan.

T:Sanna

Toki, mut sitten omat koronat mukaan! Mukaan varatut bisset ja sidukat ei muuten riitä kaikille.

Tuleeko Ilmari? On siellä muitakin kuin boomereita, joten voidaan ottaa coolimmin.

Joo, mä otan coronaa mukaan ja mulla on kanslian myöntämä visa mukana, ei lopu ihan heti pätäkkä siitä kortista ja illu lähtee mukaan, tietysti.

Jos Annika ei lähe, kepusta ei lähde muitakaan. Ei edes Kurvinen, vaikka niin äsken twiittasi.

Ei edes Väyrynen? No höh, en taida sitten lähteä minäkään. Tanhuta olisin halunnut Munsalan kansallispuvussa ja muistella Kekkosta.

Vierailija
245/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mode mukaan, mie en lähe jos puheita ei sensuroida?

Vierailija
246/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdistin juuri napakoruni matkaa varten, kysy mitä vaan, vastaan?

Onko sulla samaa sarjaa korut kaulassa ranteessa korvissa nenässä rinnassa navassa ja tamponinnarussa

Vierailija
247/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👨‍✈️ Perämies aikuisiän ADHD:lla kyssyy: Kauanko kestää, että Rantasalamen lennojjohto vastaapi? Yks täys Porvoo Airlines tulosa pirskeisiin! 🛬🕺

Vierailija
248/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÄ lähden ja te kaikki niin yllätytte, kun luulette, että mä olen 15v ja oikeasti olenkin 50v.

Minäkin olen vasta 86-vuotias.

Minulla on vain yksi ryppy ja istun sen päällä.

Vierailija
249/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkanjohtajalle terveisiä😊

Vierailija
250/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👨‍✈️ Perämies aikuisiän ADHD:lla kyssyy: Kauanko kestää, että Rantasalamen lennojjohto vastaapi? Yks täys Porvoo Airlines tulosa pirskeisiin! 🛬🕺

Myö ei tiällä Savossa turhoo höpistä, meijän kentällä pallaa valot yötä päevee, kiitotien vieressä on metän reunasta reunaan kilometri, sinun Borgoo Airlines mahtuu pitkin taikka poekin meijän kiitotielle, jotta terve tulloo.

Vierailija
251/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna- vai riisipiiras?

Vierailija
252/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jason Momoa pitää ukuluele-soittopajan yöllä kaikille halukkaille naisille. 

Nyt on resortti niin täynnä halukkaita että telttamajoitus sadan kilometrin säteellä jos mielii mukaan. 

En nyt tietenkään haluaisi lannistaa ketään, mutta sain toisesta ketjusta hyvän idean kaataa sulaa kultaa aiemmin jäätyneen Frozen-peruukkini päälle. Siitä tuli aivan upea, ja kultahan on hyvä sijoitus nykyaikana, vaikkei tietenkään yhtä hyvä kuin Tulikivi, joka varmaan raketoi ihan lähipäivinä.

Varo vaan, ettei Momoan sijasta pauloihisi joudu joku muu 190-senttinen mies, joka on 11 cm juhlakunnossa. Ihan ohiksena, että kamalaa tuollainen kutistuminen. Ehkä hänet voisi valaa kultaan silloin kun on tuossa 11 sentin juhlakunnossa. Siitä tulis vähän niin kuin muistopatsas ikimuistoisesta Rantasalmen talvilomareissusta.

Vierailija
253/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myö ei tiällä Savossa turhoo höpistä, meijän kentällä pallaa valot yötä päevee, kiitotien vieressä on metän reunasta reunaan kilometri, sinun Borgoo Airlines mahtuu pitkin taikka poekin meijän kiitotielle, jotta terve tulloo.

👨‍✈️ Perämies aikuisiän ADHD:lla kysyy taas: Miten saako Savossa olla avoimesti puskapilotti? 🌾🌲🌾

Vierailija
254/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruna- vai riisipiiras?

Partasen 😅

Vierailija
255/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👨‍✈️ Perämies aikuisiän ADHD:lla kysyy taas: Miten saako Savossa olla avoimesti puskapilotti? 🌾🌲🌾

Suap olla, joku on tulossa iliman puskookin tänne.

Vierailija
256/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteemme nimestä Larm (Jutalle nimeksi)?

Vierailija
257/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan leikkauttaa kananpersetukan ja värjätä sen shokkivärillä.

Maistuisiko karpalojäädykekakku?

Vierailija
258/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Renny? Tulispa Renny!

Kunnon clit...cliffhanger, Long Kiss Goodnight 😚

Vierailija
259/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogatilassa on ihana holvikaari!

Mikä tää holovikaari joka paikassa nykyään?

Vierailija
260/1028 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yhdistetty romantiikka- ja urheilumatka? Minä ainakin aion suksia v#ttuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän