Miksi helsinkiläiset kävelee mukin kanssa?
meidän tuppukylässä katselais hulluksi jos joku lähtee kahvikupin kanssa kävelylle.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:26"]Pöndet täällä taas ihmettelee maailmanmenoa!
[/quote] Onneksi joudun vain ihmettelemään enkä elämään teidän hesalaisten hektistä elämää, jossa kahviakaan ei ole aikaa enää juoda rauhassa :)
Jaa, minä taas saatan jopa kotona keittää "to go" -mukiin kahvia ja lähteä sen kanssa vaunuja työntelemään. Kahvi maistuu paremmalta ulkona ja vauva antaa juoda rauhassa vaunuissa nukkuessaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:20"]
Vaarallistakin tuo on. Joku vahinkossa törmää kahvia kantavaan ja sitten tulee palovammoja, jos kahvi rutistuu.
[/quote]
Se on oma vika jos ei ole laittanut kantta mukiin.
Luin "munkin" ja ajattelin et sepä ois kiva kun olis oma munkki aina mukana jonka kanssa vois jutella elämän tärkeistä asioista. Munkit ois kiva lisä katukuvaankin.
En tiedä muiden syistä. Itse menen yleensä ennemmin kahville ihan kahvilaan, mukin kanssa en kulje. Joskus kyllä otan kestomukin mukaan jos kauniina päivänä tahdon hakea kahvilasta jonkun kivan kahvin ja mennä vaikka puiston rauhaan kahvista nauttimaan.
Voi mäkin otan lounaan kanssa tarjottavan kahvin mukaan, kun siihen saa kannen ruokapaikasta, sen voi sitten juoda lennossa. Ja asun maalla, ihan korvessa. Missä ap asuu?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:23"]
En yleensä juo sitä kahvia kävellessäni, vaan kuljetan sen seuraavaan paikkaan (esim. junaan) tai työpisteelle, jossa ei oo mahdollista keittää kahvia.
[/quote]
Sama, ja putkirempan takia keittiö ei oo nyt muutamaan kuukauteen käytössä.
Minulla on paha paniikkihäiriö enkä viihdy suljetuissa tiloissa. Anteeksi jos teitä noin haittaa minun kahvinjuontitavat. :(
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:17"]No, böndellä seisoskellaan korsi suussa ja katsotaan kuinka heinä kasvaa.
[/quote]
Jos mä meen kirkolle kauppaan ensukaa mä rupis kahvia siä juomaan. Ostan nisut ja prönähytän kahaveet kotona.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 13:18"]
Kyllä otan monesti kahvin mukaan vaikka asun paljon pienemmässä kaupungissa kuin Helsinki. Haen kauppakeskuksen kahvilasta ja kävelen läheiseen puistoon juomaan sen, aurinko paistaa ja linnut laulaa.
[/quote]
mutta sittenhän sä juot sen kahvin siellä puistossa, etkä kävellessä.
[/quote]
Niin moni helsinkiläinenkin juo vasta junassa/työpaikalla/piknillä tms. Puhe oli muki kädessä kävelemisestä, mitä aloittaja ihmetteli.