Tutkimus: Mitä vähemmän ihminen tienaa ja mitä heikommin hänet on koulutettu, sitä todennäköisemmin hän ei aio ottaa koronarokotetta...
"rokotevastaisuudella ja syrjäytymisellä on Jallinojan mielestä yksi yhteinen nimittäjä.
– Rokottamattomilla on rokotettuja useammin ajatuksia, että valtion koronatoimet eivät ole kansalaisten etujen mukaisia ja että niiden varjossa tapahtuu kielteistä yhteiskunnallista kehitystä."
Kommentit (622)
Kun sama taho (viranomaiset), joka on tarjonnut sen "heikon" tai "matalan" koulutuksen, tarjoaa myös jotain injektiota, niin ehkä nämä ihmiset sitten arvioivat senkin laadun heikoksi. Olisiko tästä kyse?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että jonkun piikin ottaminen on mennyt joillekin noin syvälle omanarvontuntoon.
Olet varmasti vastuullinen ja hyvä ihminen 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tule ikinä ottamaan tuota litkua eikä kukaan perheestäni jos se minusta on kiinni. En tue tätä kansanmurhaa käyttämällä maskeja, desejä tai rokotteita.
Onko ihme miksi mediassa haukutaan rokottamattomia kouluttamattomiksi. Mitä koulutempi ihminen on sitä ohjelmoidumpi hän on uskomaan tähän paskaan. Aplodit teille.
Eihän tässä tutkimuksessa ketään haukuttu kouluttamattomiksi.
Kyselytutkimus, jossa vastaajilta kysyttiin kaksi pientä kysymystä: Otitko rokotteen vai et? Ja oletko käynyt peruskoulun tai vähemmän, vai enemmän? Itse kukin voi vastauksista nähdä, kumpaan laariin rokotekielteisiä sijoittui, kouluttamattomiin vai koulutettuihin. Aivan sama löydös on tehty lukuisissa muissa tutkimuksissa eri maissa.
Mikä tämän neutraalin tutkimustuloksen hyväksymisessä on niin vaikeaa?
Niin kirjaviisaus ei tarkoita samaa kuin älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somalit pelkäävät menettävänsä lisääntymiskykynsä. Eikä ne kylläkään ole opiskelleet mitään eivätkä käy töissä.
Somalit taitavat olla oikeassa. Naisilla menee kuukautiskierto sekaisin piikistä. Ikävää, jos haluaisi lapsia, mutta hormonit eivät enää toimi niin kuin pitäisi.
Kuulutko sinäkin noihin naisiin? Ketä naisia tarkoitat? Tiettyä ryhmää vai kaikkia maailman naisia? Voisitko laittaa linkin tutkimukseen jotta me tietämättömätkin saisimme oikean tiedon?Olen nainen eikä mitään muutosta kuukautiskiertoon tullut enkä tunne ketään jolle noin olisi tapahtunut. Kommenttisi on juuri sitä mitä tutkimuksella saatiin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä tutkimus. Todella syrjivää ja alentavaa. Tässähän ihan suoraan vihjaillaan, että matalapalkkaisissa töissä olevat ovat muka tyhmiä.
Mikä tässä on syrjivää?
Tässä tutkimuksessa kysyttiin ihmisiltä kahta pientä kysymystä: Otittko rokotteen vai et? Ja oletko käynyt peruskoulun tai vähemmän, vai enemmän? Vastauksista voi itse kukin nähdä, kumpaan laariin rokotekielteisiä tuli enemmän, kouluttamattomiin vai koulutettuihin.
Mikä tämän neutraalin tutkimustuloksen sulattamisessa on niin vaikeaa?
Kunnollinen, isänmaallinen kansalainen kyllä ymmärtää hypätä vaikka ikkunasta, jos/kun käsky käy, kuten vaikkapa tuolla naapurissa, Venäjällä on nykyään tapana.
Aika halpa-arvoinen vertaus tuo. Kyllä täällä päinvastaiseen pyritään
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että jonkun piikin ottaminen on mennyt joillekin noin syvälle omanarvontuntoon.
Jonkun piti sanoa tämä ääneen.
Minusta on hyvin mielenkiintoista että läpi suomen rokotekattavuus jää alle 85%. Tuo sama luku on kummitellut tilastoissa siitä, kun ensimmäisellä piikillä saavutettiin tuo.
En usko että nuo 15% ovat vain kouluttamattomia työttömiä.
Itse lukeudun korkeakoulutettuihin, äo:ni on mitattu 130, eli kuulun 2% joukkoon älykkäimpiä.
Se miksi olen rokottamaton, johtuu tiedon välityksestä. En usko salaliittoihin, mutten usko myöskään iltasanomien ja ylen tapaan uutisoida koronasta. Rokotetta tyrkytetään, kehutaan, ihmisiä painostetaan, pelotellaan ja syyllistetään, minkäänlaista depattia asian tiimoilta ei valtamediassa suvaita.
Odotan pari vuotta, jos olen vielä hengissä ja jos korona vielä jyllää, harkitsen rokotetta mikäli se estää tartunnan saamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti vastuullinen ja hyvä ihminen 🤣.
Olet edelleen sama itsesi. Sinua on vaan pistetty jollain aineella muutamia kertoja. Et pelasta ketään.
Ota rokotus, niin olet parempi ihminen. Eikö näin?
Ei tuo tutkimus yllätä lainkaan.
Ihan sama porukka tekee huonoja sopimuksia, talokauppoja, valintoja elämässä jne. kun on vähäinen koulutus, eikä edes itse ymmärretä, ettei tiedä, vaan oma tietomäärä ja älykkyys arvioidaan korkeammaksi. Ja kyllähän se itsetuntoa sivelee, kun voi samaistua johonkin ryhmään.
Itsekin kuulun tuohon ryhmään ja moni kaverini, paitsi minulla rokotteet, monella ei.
Olisipa mielenkiintoista tietää, kumpaan ryhmään mensan jäsenet kuuluvat.
Koulutus kun ei aina korreloi älykkyyden kanssa.
Pitäisi myös tutkia näkeekö perussuomalaisuuden jo henkilön naamasta ja olemuksesta. Minä nimittäin väitän, että erittäin suurella todennäköisyydellä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tule ikinä ottamaan tuota litkua eikä kukaan perheestäni jos se minusta on kiinni. En tue tätä kansanmurhaa käyttämällä maskeja, desejä tai rokotteita.
Onko ihme miksi mediassa haukutaan rokottamattomia kouluttamattomiksi. Mitä koulutempi ihminen on sitä ohjelmoidumpi hän on uskomaan tähän paskaan. Aplodit teille.
Eihän tässä tutkimuksessa ketään haukuttu kouluttamattomiksi.
Kyselytutkimus, jossa vastaajilta kysyttiin kaksi pientä kysymystä: Otitko rokotteen vai et? Ja oletko käynyt peruskoulun tai vähemmän, vai enemmän? Itse kukin voi vastauksista nähdä, kumpaan laariin rokotekielteisiä sijoittui, kouluttamattomiin vai koulutettuihin. Aivan sama löydös on tehty lukuisissa muissa tutkimuksissa eri maissa.
Mikä tämän neutraalin tutkimustuloksen hyväksymisessä on niin vaikeaa?
Kuka tuolla kadulla tällaisena aikana liikkuu, hyvin koulutettu vai kouluttamaton? Tulos on yksinkertaisesti vääristynyt.
Itse olen hyvin koulutettu ja rokottamaton, enkä viihdy tällaisena aikana paikoilla, joissa tämänkaltaisia tutkimuksia tehdään. Kun liikun, liikun omalla autolla ja kaupassakin käyn vain kun muita ihmisiä on liikkeellä todella vähän, eli aamun aikaisina tunteina, tyypillisesti klo 5-6 välisenä aikana. Suojaan itseni ja läheiseni parhaan tiedon mukaan, käytän ffp-suojaimia ja pidän etäisyyttä. En luota nykyisiin koronarokotteisiin, enkä varsinkaan sen jälkeen kun propagandaa ja sensuuria on lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa tuntuu kyllä olevan huolissaan mitä nämä rokotteet tekee terveydelle.
Itse en vaan kerta kaikkiaan uskalla ottaa rokotetta. Sain vakavia haittoja sikainfluenssa rokotteesta en aio olla koekaniini uudestaan. Jos taas tapahtuu jotain olen mennyttä.
Maailmassa on annettu jo miljardeja koronarokotteita ilman ongelmia. Oikeastaan ihan sama minulle. Sen kuin pysytte köyhinä ja typerinä. Minä menen ottamaan kohta kolmannen rokotteen.
Pahin ongelma näiden rokottamattomien idioottien kanssa on se, että he eivät itse ymmärrä olevansa siellä Gaussin käyrän vasemmassa laidassa. Jos et ymmärrä mitä se tarkoittaa, kuulut kouluttamattomien idioottien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mielenkiintoista tietää, kumpaan ryhmään mensan jäsenet kuuluvat.
Koulutus kun ei aina korreloi älykkyyden kanssa.
Koulutus korreloi voimakkaasti älykkyyden kanssa. Tutkittu fakta.
Tuo "ei aina" pitää toki sikäli paikkansa, että korrelaatio (yhteisesiintyminen) ei ole sama asia kuin kausaliteetti (syy-seuraussuhde). Eli mensan jäseniä löytyy kyllä kouluttamattomistakin, oman elämänsä omalla tavallaan valinneita ehkäpä yhteiskunnan valtavirrasta poikkeavia yksilöitä.
Toisaalta, lääkärien, fyysikkojen, matemaatikkojen keskuudessa ei ole yhtään matalan älykkyysosamäärän kaveria. Se seula, jolla noille aloille opiskelijoita valitaan, jättää valitettavasti heidät rannalle.
Pohjois-Koreassa kansa uskoo kaiken mitä valtamedia ja maan johto kertovat.
Kim keksi hampurilaisen sekä burriton ja löis siinä sivussa vielä 11 hole in onea kun ensimmäistä kertaa golfia kokeili.
Uskotko sinä?
Valtamediaa ja päättäjiä kohtaan on sallittua ja suositeltavaakin olla kriittinen eikä uskoa kaikkea mitä kertovat. Kovin on ristiriitaisia ihmisten henkilökohtaiset huomiot asian suhteen kun mitä valtamedia yrittää todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tää on taas tätä propagandaa saada ihmiset piikille. Eli jos et ota, olet todistetusti köyhä ja tyhmä. Kaikki ne muutamat hassut rokottamattomat ihmiset jotka tunnen ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Kaikilla on vähintään AMK-tutkinto.
Et sitten ymmärrä miten tutkimuksia tulkitaan. Vinkki, tilastolliset korrelaatiot eivät välttämättä kerro mitään yksilöistä. Eivätkä yksittäistapaukset kumoa tutkimusta.