Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Mitä vähemmän ihminen tienaa ja mitä heikommin hänet on koulutettu, sitä todennäköisemmin hän ei aio ottaa koronarokotetta...

Vierailija
17.01.2022 |

"rokotevastaisuudella ja syrjäytymisellä on Jallinojan mielestä yksi yhteinen nimittäjä.

– Rokottamattomilla on rokotettuja useammin ajatuksia, että valtion koronatoimet eivät ole kansalaisten etujen mukaisia ja että niiden varjossa tapahtuu kielteistä yhteiskunnallista kehitystä."

https://www.ts.fi/uutiset/5540099

Kommentit (622)

Vierailija
141/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Tiedän ihan tutkijoita lääketieteen alalta jotka eivät ota rokotetta.

Joo mäkin tiedän täällä netissä kaikenlaista. Yllättävää että nyt kaikki tuntee kaikenlaisia tutkijoita yhtäkkiä

Vierailija
142/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kerro ! Teidän guru Malonekin otti itse vaikka muuten saarnaa/saarnasi vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tutkimus. Todella syrjivää ja alentavaa. Tässähän ihan suoraan vihjaillaan, että matalapalkkaisissa töissä olevat ovat muka tyhmiä.

Mikä tässä on syrjivää?

Tässä tutkimuksessa kysyttiin ihmisiltä kahta pientä kysymystä: Otittko rokotteen vai et? Ja oletko käynyt peruskoulun tai vähemmän, vai enemmän? Vastauksista voi itse kukin nähdä, kumpaan laariin rokotekielteisiä tuli enemmän, kouluttamattomiin vai koulutettuihin.

Mikä tämän neutraalin tutkimustuloksen sulattamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
144/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkin tiedän täällä netissä kaikenlaista. Yllättävää että nyt kaikki tuntee kaikenlaisia tutkijoita yhtäkkiä

Jos olet Turkulainen niin varmaan ymmärrät.

Vierailija
145/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti tämän: Henkilö joka vastustaa rokotusta = kristitty eli hihhuli, sillä uskovat pitävät rokotteita "pedonmerkkinä" ja maapalloa luettuna.

Vierailija
146/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kehnoiten johdettavissa ovat ihmiset jotka suhtautuvat asioihin rauhallisesti eivätkä tunteella, eivätkä hirttäydy mihinkään kantaan liian vahvasti. Koronasta ei tarvitse tehdä maailmankaikkeuden pahinta märköä, siitä selvitään, mutta lääketieteen nopeaa edistymistä ei kannattaisi pelätä jos peloilla ei ole tieteellistä perustetta. Covid-19 tutkimusta tehdään nyt maailmanlaajuisesti niin paljon ettei mikään yksittäinen lääkefirma tai muu salaliitto oikeasti pysty sumuttamaan. 

Jos epäilee Suomen valtion asiantuntijoita, voi lukea tieteellisiä artikkeleita tai seurata muiden maiden asiantuntijoita. Demokraattisissa maissa asiantuntijaorganisaatioita seurataan tarkasti, tutkijat esittävät helposti kritiikkiä pandemian hoidosta - mikä oikeasti on tasapainottelua covidin hoidon, talouden, ja muiden yhteiskunnallisten arvojen välillä.

Mutta netistä löytää paljon materiaalia jonka todenperää EI ole missään tarkasteltu, joka on hyvin tunteisiin menevää, pyrkiikin enemmän luomaan epäuskoa muita lähteitä kohtaan kuin laittamaan omat teesit alttiiksi kriittiselle arviolle  (mikä taas  tieteellisen tutkimuksen periaate, kaikki tulokset on esitettävä niin, että tutkijayhteisö voi kriittisesti arvioda niitä). Jos se oma lähde väittää kaikkien muiden olevan väärässä, käyttää paljon tunteisiin meneviä argumentteja voi itse ihan NIILLÄ OMILLA AIVOILLA pohtia onko nuo lähteet oikeasti vakavasti otettavia, vai ovatko nuo niitä tapoja joilla laumoja saadaan liikkeelle - noinhan se siellä N saksasssakin meni, pidettiin voimakkaasti tunteisiin vetoavia puheita. Eli kaikkien kannattaa käyttää omaa järkeä ja lukea kaikkia viestejä kriittisesti, myös niitä joihin on uskonut ja haluaa uskoa.

t Tutkija

Vierailija
147/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka näin olisikin?

Eikö matalasti koulutetuilla pienipalkkaisilla sitten ole oikeutta päättää kehostaan?

-kandi vain-

Vierailija
148/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen korkeakoulutettu ja tienaan suht hyvin. En ole rokotevastainen, mutta kuitenkin sitä mieltä, etteivät nykyrokotteet ole ratkaisu koronavirus-taistelussa. 

Olen ottanut kolme koronarokotusta, mutta sain kolmannesta niin ikävät oireet, etten ole halukas enää enempää immuniteettiani kiusaamaan. Toivon vain, ettei näistä jo ottamistani koidu myöhemmin mitään seuraamuksia. Toki virus itsessään saattaa vielä ikävämmät oireet aiheuttaa. 

Tällaista punnitsemista tämä nyt on kahden pahan välillä. 

Vierailija
149/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somalit pelkäävät menettävänsä lisääntymiskykynsä. Eikä ne kylläkään ole opiskelleet mitään eivätkä käy töissä.

Ne pelkää tasantarkkaan niitä valheita joita niille levittää siihen tarkoitukseen tehty propagandakoneisto, siis samat tahot kuin tännekin tulee konekäännöksinä, tälläkin alustalla runsaasti postattuna vielä vuosisitten.Nyt vähentyneenä, koska aina ne on kumottu, satoja kertoja ja poistettu ketjuista.

Taho on kylläkin suu vaahdossa saarnaava imaami.

Vierailija
150/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö matalasti koulutetuilla pienipalkkaisilla sitten ole oikeutta päättää kehostaan?

-kandi vain-

Eihän sitä oikeutta ole pois otettu. 

Ainoastaan seurauksia siitä, jos on päättänyt kehostaan tietyllä tapaa. Yhteiskunta suojelee jäseniään mm. sulkemalla vaaralliset yksilöt vankiloihin. Oli näilläkin yksilöillä oikeus päättää tekemisistään.

Vierailija
151/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupantäti kirjoitti:

Mulla ei oo mitään koulutusta, matalapalkka-alalla olen. Rokotukset kunnossa.

Se ei kuitenkaan poista tosiasiaa, että matalalla koulutuksella ja pienipalkaisessa työssä, tietoa on vähemmän käytettävissä ja vaikea etsiä puolueetonta tietoa ja usein jo kielitaito tulee vastaan, ainakin itselläni.

Teen pienipalkaisesta työtä, matalalla koulutuksella ja minullakin on rokotukset.

Mutta tiedon saaminen on ollut silmiä avaava.

Jos googlaa koronarokote, eikä sivistykseni ja tietoni riitä tarkastelemaan tiedon lähdettä, saatan jo eka kerralla päätyä propaganda sivulle ja kun kerran olen sen avannut, sitä samaa pask...tulee jatkuvasti. Itse omalla google käytökselläni olen saanut valtavasti salaiittoteorioita rokotteesta ja koronasta.

Ja kun koulutusta ja älykkyyttä on vähän, on todella ollut vaikea, ettei näihin hörhöihin ole lähtenyt mukaan ja useimmat on kirjoitettu siihen tyyliin, että se vie heikomman yksilön mukaansa.

Rokotevastaiset sivut ei juuri poikkea äärioikeiston, i sis tai vastaavista sivustoista, joita johdetaan ulkomailta ja värvätään suomalaisia mukaan.

Matalalla koulutuksella ja vähllä äkykkyysellä pitää olla valppaana ja luottaa vain viisaampiin.

Ei kaikki vaan voi olla älykkäitä ja korkeasti koulutettuja ja myös oma vajavaisuus ja heikkous on hyväksyttävä ja uskottava asiantuntijoihin.

Vierailija
152/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tutkimus. Todella syrjivää ja alentavaa. Tässähän ihan suoraan vihjaillaan, että matalapalkkaisissa töissä olevat ovat muka tyhmiä.

Mikä tässä on syrjivää?

Tässä tutkimuksessa kysyttiin ihmisiltä kahta pientä kysymystä: Otittko rokotteen vai et? Ja oletko käynyt peruskoulun tai vähemmän, vai enemmän? Vastauksista voi itse kukin nähdä, kumpaan laariin rokotekielteisiä tuli enemmän, kouluttamattomiin vai koulutettuihin.

Kunnollinen, isänmaallinen kansalainen kyllä ymmärtää hypätä vaikka ikkunasta, jos/kun käsky käy, kuten vaikkapa tuolla naapurissa, Venäjällä on nykyään tapana.

Vierailija
153/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisal0ite K0ronavirus, C0vid-19 on p0istettava yleisvaarallisten tautien listalta

Lukekaa ja allekirjoittakaa ( 18 279)

Suunta ylöspäin 18 381

Vierailija
154/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kandi vain-

Kyllä se on hyvä tietää, että syy miksemme ota koronarokotetta on se, että olemme köyhiä ja tyhmiä.

Vierailija
155/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on syrjivää?

Kunnollinen, isänmaallinen kansalainen kyllä ymmärtää hypätä vaikka ikkunasta, jos/kun käsky käy, kuten vaikkapa tuolla naapurissa, Venäjällä on nykyään tapana.

Tässä tutkimuksessa ei mitattu "kunnollisuutta", auktoriteettiuskoa eikä lainkuuliaisuutta millään tavalla. Ainoastaan rokotevastaisuuden esiintymistä eri tulo- ja koulutustasoilla. 

(Tiedän kyllä, että rokoteviha on vallitseva ominaisuus myös auktoriteetteja eli ns "eliittiä" vastustavien oman elämänsä "kapinallisten" piirissä. Mutta tätä ei siis tässä tutkittu)

Vierailija
156/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tää on taas tätä propagandaa saada ihmiset piikille. Eli jos et ota, olet todistetusti köyhä ja tyhmä. Kaikki ne muutamat hassut rokottamattomat ihmiset jotka tunnen ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä. Kaikilla on vähintään AMK-tutkinto.

Vierailija
157/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kandi vain-

Kyllä se on hyvä tietää, että syy miksemme ota koronarokotetta on se, että olemme köyhiä ja tyhmiä.

Syy-seuraussuhdetta ei tässä tutkimuksessa lainkaan tutkittu.

Eihän tällä tutkimuksella väitettykään, että kouluttamattomuus ja matalapalkkaisuus luonnonlain tavoin aiheuttaisivat rokottamattomuutta. Suurten massojen lukuja vain, rokotekielteisyyden olemista yleisempää matalammin koulutettujen ja pienituloisempien keskuudessa. Sama havainto kuin lukuisissa eri maissa tehdyissä tutkimuksissa.

Vierailija
158/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa tuntuu kyllä olevan huolissaan mitä nämä rokotteet tekee terveydelle.

Itse en vaan kerta kaikkiaan uskalla ottaa rokotetta. Sain vakavia haittoja sikainfluenssa rokotteesta en aio olla koekaniini uudestaan. Jos taas tapahtuu jotain olen mennyttä.

Eihän sikasinfluenssarokotteella ole mitään tekemistä tämän rokotteen kanssa 

Vierailija
159/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kiihottamista kansanryhmää vastaan! Aivan täyttä r.ä z.i.z.m.i.ä zombbendaaleja ja ä.rr.ää.bbejä kohtaan!

Missä Raija on?

Vierailija
160/622 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos nuo piikit ei toimikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi