Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tämän palstan kaikkien aikojen isoimman provon kirjoittaja :)

Vierailija
14.05.2015 |

Aloitin kirjoittamaan tätä provoa jo pari vuotta sitten ja sain jokaisen uskomaan tarinaani. Ketjut löytyvät edelleen. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille, joka arvaa minkä provon takana olen :)

Kommentit (229)

Vierailija
181/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan nuo keskustelut enkä IKINÄ olisi uskonut niitä provoksi :( muistathan ottaa gradussasi esille myös sen, mitä tällainen käyttämäsi trollaaminen aiheuttaa meille lukijoille. Minä vuodatin niin paljon kyyneleitä ja menetin jopa yöuneni.

Vierailija
182/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:31"]

Noniin :) Aloitin provoni kertomalla huolestani nuorempaa lastani kohtaan; epäilin hänellä olevan INCL. Tauti "todettiin" ja jätin vanhemman lapseni vähälle huomiolle menetyksen pelon vuoksi. Myöhemmin jatkoin kertomalla mieheni itsemurhasta. Mittasin provollani nettikäyttäytymistä; sympatiaa, myötäileviä tunteita, lukijoiden ahdistusta ja muutenkin uskoa tuntemattoman anonyymikäyttäjän tekstiin. Ap

[/quote]

Linkkaa keskusteluketjut, en todellakaan muista tuollaisia, ja käyn täällä joka päivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa tollasia? Muistan vain parhaimmat provot. T. pettynyt av-vakkari

Vierailija
184/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin täällä puhutaan ketjuista, joita en ois ollenkaan huomannut. Mutta tätä en ole. Ei kovin iso provo?

Vierailija
185/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin :) Aloitin provoni kertomalla huolestani nuorempaa lastani kohtaan; epäilin hänellä olevan INCL. Tauti "todettiin" ja jätin vanhemman lapseni vähälle huomiolle menetyksen pelon vuoksi. Myöhemmin jatkoin kertomalla mieheni itsemurhasta. Mittasin provollani nettikäyttäytymistä; sympatiaa, myötäileviä tunteita, lukijoiden ahdistusta ja muutenkin uskoa tuntemattoman anonyymikäyttäjän tekstiin. Ap

[/quote]

Eli mielestäsi tuollainen "tutkimus" täyttää tutkimukselle asetetut eettiset säännöt mm. tutkittavien tietoisuudesta tutkittavana olemisesta, tulosten antamisen jälkeenpäin tutkittaville ja niin edelleen?

Vierailija
186/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä antikliimaksi. Älä nyt sinne graduusi ainakaan mene valehtelemaan luoneesi tänne mitään isoa ja muistettavaa.

Vierailija
187/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ikinä kuullutkaan. Ei mahdu kategoriaan "kaikkien aikojen provo"

Vierailija
188/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:22"]Telakka provo
[/quote]
Mitähän tästä irtoaisi johonkin graduun...

Vierailija
190/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekös muuten, että nykyään voi saada oman provonsa tai trollauksensa iltapäivälehtiin. He kopioivat täältä keskusteluja.

Vierailija
191/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on toisellakin palstalla jo vuosia sitten selittänyt "gradustaan". Ehkä kaikkien aikojen HUONOIN provo!

Vierailija
192/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olet melkoinen Houdini, jos saat ohjaajasi vakuuttuneeksi, että saat tutkittua noita asioita kirjoituksista.

Vierailija
193/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea tutkimukseen :) otathan yhteyttä tänne ja linkkaat sitten kun gradusi on luettavissa netissä, haluamme lukea sen.

kaikkien aikojen provo on kyllä mun mielestä se "Markku Uusipäävalmentajaniemi" juttu, eli Markku Uuspaalniemi. se oli oikeasit hauska =)

Vierailija
194/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy usein täällä enkä lue näitä massaketjuja mutta silti tunnistin tuon INCL-ketjun, kun tuli kertomaan siitä miehen itsemurhasta. En ollut lukenut aiempia ketjuja enkä kommentoinut mutta myönnän, että uskoin tarinaan.

Tavallaan on jännää, miten ihmiset ovat vihaisia, kun vakavalla asialla "provoillaan", mutta minusta se taas on aivan sivuseikka. Olen vastannut moneen provomaiseen ja jopa epäloogiseen aloitukseen, koska koen aiheen tärkeäksi ja haluan ajatella, että joku, joka painii samojen ongelmien kanssa, saa ketjusta apua. En pidä provoilijoista, jotka ikään kuin kilpailevat, kuka saa ihmiset uskomaan tarinaansa, koska ei siihen tarvitse uskoa, riittää, että aihe on tärkeä ja mielenkiintoinen ja joku ketjua lukeva saa siitä avun. Siksi on aivan yhdentekevää, onko aloitus totta vai ei. Toivoisin, että provoilijat jättäisivät kehuskelemasta jälkikäteen "höynäyttämiensä" ihmisten lukumäärällä. Se uskominen tässä kun ei ole pääasia vaan aiheesta luotu keskustelu.

Vierailija
195/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen palstaillut 6 vuotta enkä muista moista juttua. Lisäksi tiedän tutkimusmetodeista sen verran, että et voi mitata provollasi nettikäyttäystymistä, koska sympatia, ahdistus jne. eivät ole nettikäyttäytymistä. Lisäksi on aika hankala mitata uskoa tuntemattoman anonyymikäyttäjän tekstiin pelkästään sillä perusteella, miten tekstiä kommentoidaan. Mistä tiedät, kuka kirjoittaja on tosissaan?

Vierailija
196/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-  Nevahööd. Olisi ollut edes tamponinaru se gradusi aihe :D

Vierailija
197/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin muistan ton keskustelun!!
Ihmettelin vaan kuinka ap aina sattui olemaan paikalla päivittämässä lisää kun ketjua nostettiin :)

Vierailija
198/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha...   Et muuten ole tehnyt mitään tutkimusta. Se tässä on provoa.

Nyt ontuu monta juttua. Kannattaa ensin mennä yliopistoon ihan tutkimuksen teon peruskursseille!

Vierailija
199/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muista kyllä tuon. Muistan ensimmäisen missä on lapsen sairastumisesta ja toisen jossa mies oli tehnyt itsemurhan. Mutta sitä en muista että kuoliko se lapsikin? Sen muistan että käskettiin huomioida vanhempaa lasta.

Vierailija
200/229 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelet kuka uskoo ja ahdistuu teksteistäsi ja kuka vastaa läppää heittämällä, kuka tosissaan?

enpä muista kumpaakaan ketjua joten ei liene kyse mistään palstaklassikoista.