Ulkonäkö on tärkein asia pariutumismarkkinoilla
Myytti jota hoetaan "ulkonäöllä ei ole väliä" on täyttä huuhaata. Esimerkiksi eräs komea ja pitkä mies kertoi että saa naisilta aloitteita ja naiset harvoin torjuvat häntä, ja hänellä on naisten kanssa paljon helpompaa kuin huonomman näköisillä miehillä. Hän myöntää, että hänen hyvä ulkonäkönsä on suuri etulyöntiasema naisten kanssa. Mies on n. 190 senttinen, tumma, siniset silmät, harteikas ja lihaksikas. Hänellä on keskinkertaiset supliikkitaidot, eli ei ole mikään Casanova ja vitsinkertoja. Mutta kun hänellä on parempi ulkonäkö kuin 98% miehillä, niin naisia riittää ja naiset kiinnostuvat. Vai kuvitteletko että kalju ja lyhyt, normaalivartaloinen, kesknikertaisella supliikilla varustettu mies saisi samanlaista huomiota naisila? No ei saisi. Eli kyllä ulkonäkö on yksi tärkeimpiä ellei tärkein tekijä saada potentiaalisia mahdollisuuksia pariutua vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:06"]
Kaikkea tuota voi keskiverto mieskin kehittää itsessään, paitsi pituudelleen ei oikein voi mitään.
[/quote]
Pituutta ei voi saada lisää. Naamaa et voi treenata komeammaksi, se on mikä on. Pituus on miehen yksi tärkeimpiä ominaisuuksia naisille.
Ei kyllä ole! Ensivilkaisulla voi miellyttää silmää, mutta väitän että jonkinlainen "henkinen yhteys" ja kemia vaikuttavat ulkonäköä enemmän. :)
Jos on tarpeeksi pitkä ja komea mies, niin se on ihan sama mitä juttelee naiselle. Naista kiinnostaa silti. Vähän sama asia kuin miehetkin sietävät kauniiden naisten huonoa käytöstä ja kohtelua, riittää vain että on tarpeeksi hyvännäköinen niin sietää minkälaista kohtelua vaan.
Iso muna tai omaisuus kompensoi rumuutta parisuhde markkinoilla.
Olet oikeassa, silloin kun ihminen päättää kehen tutustuu on ulkonäkö ainoa asia josta voi päätellä onko ihminen tutustumisen arvoinen. Ulkonäöllään voi kertoa kanssa ihmisille paljon esim. olevansa hygieninen, rock, ilmastonsuojelija, nörtti, varakas, ulkonäkö keskeinen, itserakas, hauska, terve yms.
Sitten kun pääsee jutulle ulkonäön merkitys pienenee ja ihminen tarkastelee eleitä, ilmeitä, juttuja, kohteliaisuutta, arvoja ja silloin alkuperäinen oletus ihmisestä voi muuttua positiivisempaan tai negatiivisempaan suuntaan.
Jos hakee seuraa kannattaa ensimmäiseksi miettiä minkälaista seuraa kaipaa, omalla tyylillään ja vaatetuksellaan voi vaikuttaa siihen minkälaiset ihmiset sinusta kiinnostuvat.
Asenteesta kaikki on kiinni. Olen saanut naista laihana ja hieman pulleampana, silloin kun olen ollut aktiivinen ja menemällä mukaan sosiaalisiin tilanteisiin. On myös kausia, jolloin masistelen ja vetäydyn omiin oloihini.
Pituuden palvonta naisilla vaikuttaisi liittyvän tarpeeseen tulla jotenkin miehen hoivaamaksi ja suojelemaksi. Itse, vaikka olisin pitkä suhtautuisin skeptisesti naiseen, joka pituuteni vuoksi haluaisi käpertyä kainalooni. Ei vaan tunnu oikein täyspäiseltä sellainen ihanne. Yhtä tyhmää, kun kutsua tyttöystävää emännäksi tai mammaksi vaatia mieheltä korkeaa pituutta.
Ulkonäkökriteerit ovat sinällään ihan ymmärrettäviä. Pariutumisessa on yleensä kyse yhden henkilön valikoinnista pitkään suhteeseen. Jos luovuttaisiin tukahtuneesta uskollisuusajattelusta kumppanin ulkonäkö ei olisi sitten monilla enää niin tiukassa roolissa kum ruman kanssa satunnainen oleminen ei enää löisi lukkoon niin paljom kaikenlaidia juttuja.
Niin onkin. Tämän tietää jokainen ruma.
Ei tämä ap ole noin mustavalkoista, vaikka osa väitteestäsi totta onkin. Jos komea mies möläyttää suustaan sammakon, niin rumenee silmissä. Ei näytä viehättävältä enää. Muutenkin jos persoonassa ei ole syvyyttä, niin ei valitettavasti kolahda. Tottakai osa naisista menee lähinnä ulkokuoren perässä ja se riittää heille, samoin kuin osa miehistä tekee. Kaikki eivät kaipaa elämäänsä mitään kovin syvällistä.
Tunnen lähes alkoituksessa kuvaillun miehen, mutta hän on vähän yli 190 cm ja hiukset ovat vaaleat, ei tummat.
Muuten ihan kiva mies, mutta en ole hänestä kiinnostunut koska tupakoi, juo alkoholia, on vähän ra.sis.tinen ja yökkii rumille/sairaille/vammaisille ihmisille. On siis käytöstavaton. Lisäksi hän on minulle liian pitkä. Eli minua ei tuo ulkonäkökään saisi puolelleen, minua miellyttää 180 cm, max 183 cm miehet.
Ja ulkonäöllä saa kyllä huomiota, mutta pelkkä ulkonäkö ei riitä, jos ihminen on muuten inhottava käytökseltään.
Itsekään en ole ruma, mutta en mikään barbiekaan. Minua kehutaan kauniiksi ja nuoren näköiseksi (naamani ei ole ryttyinen, iho ei roiku, reisissä ei ole selluliittia, jne) ja BMI on 19. Mutta en huoli miehekseni todellakaan ketä tahansa, viihdyn yksin enkä todellakaan viihdy itsekeskeisten ja ylimielisten ihmisten seurassa.
En jaksa niitä, jotka haukkuvat muita ulkonäön tai jonkun vian vuoksi jolle eivät itse mitään voi. Esim. puhetapa, puheääni, silmien karsastus, kuiva/punastuva iho, kävelytyyli, jne. On todella käytöstavatonta ilkkua tuollaisista asioista, eikä siinä pelasta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen.
Enkä siis todellakaan tarkoita vain yhtä ihmistä, vaan yleisesti ottaen kaikkia ihmisiä. Menee into tutustua keneenkään tai viettää aikaa hänen kanssaan, jos haukkuu muita ja yökkii heille. En halua pitää tuollaisia ihmisiä tuttavissani.
Miksi sitten on niin paljon rumia ihmisiä suhteissa, jos rumuus on este seurustelulle? Pastalaisten logiikan mukaan suurin osa väestöstä ei pariutuisi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten on niin paljon rumia ihmisiä suhteissa, jos rumuus on este seurustelulle? Pastalaisten logiikan mukaan suurin osa väestöstä ei pariutuisi koskaan.
Juuri näin, paljon tulee vastaan pariskuntia, lyhyitä ja pitkiä, lihavia ja laihoja, rumia ja kauniita. Kaikki saa ja kaikilta saa, kaikki ei kuitenkaan saa kaikilta. Loppu on itsestä kiinni.
Parempi että on yksi oikea sielunkumppani kuin sata satunnaista kumppania.
Joel Harkomo sai itselleen Janni Hussin ja J-M Latvala Maisa Torpan joten ei sillä ulkonäöllä taida olla kuitenkaan niin kauheasti merkitystä. Myytti murrettu.
Ei oo.Monen miehen tekee ei kiinnostavaksi:jatkuva alkoholinkäyttö,iso maha.huono hygienia,huonot käytöstavat,seksistiset jutut ja yliseksuaalisuus.
Mä olen palstan (tai palstan taso¡ncelien) mielestä täysin pariutumiskelvoton: ylipainoinen nelikymppinen nainen. Olen ollut ja olen suhteessa juuri niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa olen halunnut.
Voitte rakennella uskomusjärjestelmiä siitä, kuka chad tai epächad saa kenetkin instabeiben.
Samaan aikaan toisaalla muut ihmiset elävät omaa elämäänsä, myös rakkauselämäänsä.
Ai täällä on taas yksi tällainen "teinipojat viettää krapulapäivää ja keksii tekemistä " -ketju.
Yleensä vaatii sitä mitä arvostaa tai itseltä puuttuu. Minulle riittää pari senttiä itseäni pidempi mies, mutta olenkin normaalia pidempi. En siis etsi pituusgeenejä.
Ulkonäköä arvostavat ovat yleensä aika nuoria. Itse arvostan ihan muita asioita. Mutta olenkin kaunis, älykäs ja menestynyt ihan itse.
Kaikkea tuota voi keskiverto mieskin kehittää itsessään, paitsi pituudelleen ei oikein voi mitään.