Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ammattisi likainen salaisuus

Vierailija
14.05.2015 |

Kiinnostaa kuulla tarinoita, miten asiakasta/potilasta tms. huijataan! Esim. näitä "en ole syönyt makkaraa sen jälkeen, kun olin makkaratehtaalla töissä ja näin makkaran todellisen sisällön"

Kommentit (365)

Vierailija
121/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:20"]Tutkija. Saatamme saada satojatuhansia (yleensä vain kymmeniä tuhansia) euroja tutkimushankkeisiin, joiden tehtävä on ensisijaisesti työllistää meidät ja tuoda mainetta ja lisärahaa yliopistolle. Hankkeet kestävät yleensä 2-4 vuotta, niistä puhutaan paljon, vuokrataan tiloja, kokoustetaan, ravataan konferensseissa ja yritetään lopulta puoliväkisin tarjota niistä kirjoitettuja tuotoksia edes johonkin julkaisuun. Tulokset ovat yleensä ennalta arvattavia ja tiivistettävissä muutamaan lauseeseen. Kun seuraava hanke alkaa, nämä vanhat unohdetaan. Ehkä ei kovin likaista, mutta halusin nyt kuitenkin avautua :)[/quote]

Juuri tämän takia on hyvä, että nyt on porvarihallitus, joka toivottavasti leikkaa oikein kovalla kädellä.

Vierailija
122/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:37"]

Kirjoitellaan papereita omasta päästämme, ei niitä niin tarkkaan tartte kysellä asiakkailta, kuhan nyt on jotain vähän sinnepäin. Hommataan kiireistä sijoitusta tai huostaa lapsille, joille kuraattori käskee. Yksinhuoltajien lapset on helppoja asiakkaita, ei oo kahta aikuista tappelemassa meitä vastaan. Kuraattori hankkii meille asiakkaat, kun muuten olis pikkukunnassa aika hiljaista tiettyjä asiakkaita lukuunottamatta. Keskenämme sovimme, mitä perheitä kuritetaan ja mitkä annetaan olla rauhassa, vaikka tiedetään et pitäis puuttua. Tietyt perheet pidetään kurissa antamalla rahaa harkinnanvaraisesti, käyvät sitten toimistolla niiailemassa. Nauretaan niille jälkeenpäin, kun ne iteki hokee et täytyy tehdä yhteistyötä. Ja tehdäänhän me, ne tekee meille hommia, joita me ei ite voida tehdä, saavat sitten taas vähän harkinnanvaraista ja parempaa asuntoa. Jos jäädään jostain kiinni, haetaan vaan esimieheltämme kuittaus, siis päätös, että muka ollaan oikeassa, perusteluthan me voidaan itse keksiä, kun saadaan ne itse kirjoittaaki. Voidaan aina kuiteski vastata et meillä on huoli, vaikkei mitään muuta olis saatukaan kasaan. Meillä ei ole koko kunnassa meidän alalla vissiin kauheen montaa oikeesti pätevää, vaadittuja koulutuksia ei oo edes ylemmillä johtajista, silti saadaan täyttä palkkaa. Meillä on töissä vaan naisia.

[/quote] eipä se noin mene, kunnille kallista lystiä jos pitää lapsia huostaanottaa, olette kohta joutokarjaa töissänne, Soini alkaa isolla jytkyllä saneeraamaan kuntalaisia

[/quote]

Ei taas kannata uskoa kaikkea mitä netistä lukee. Tämän kirjoittaja on 97,8 prosentin varmuudella yksi ympäri nettiä riehuvista muutamasta absurdin tasoisesti sosiaalitoimelle jostain syystä suuttuneista psykoista postailemassa päästään keksimiään juttuja.

[/quote]

Absurdin tasoisesti suuttuneista? Kirjoitat semmoista sossuslangia, että taisi osua ja upota?

[/quote]

NIINPÄ! TÄÄLLÄKIN ON AIAKAA OLLA VAIKKA OLISI NIITÄ LAPSIA HUOSTAAN OTETTAVANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt uimahallissa sen jälkeen kun vedin sellaisessa pari kk siivoojakeikkaa. Eritteitä kaikkialla. Vinkki: ei kannata antaa lasten evästellä niiden pukkareiden penkkien päällä, hyvin todennäköisesti joku on just käyny siivoamassa siitä jonkun kakkaa vuotavan vanhuksen jäljet :)

Vierailija
124/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:20"]Tutkija. Saatamme saada satojatuhansia (yleensä vain kymmeniä tuhansia) euroja tutkimushankkeisiin, joiden tehtävä on ensisijaisesti työllistää meidät ja tuoda mainetta ja lisärahaa yliopistolle. Hankkeet kestävät yleensä 2-4 vuotta, niistä puhutaan paljon, vuokrataan tiloja, kokoustetaan, ravataan konferensseissa ja yritetään lopulta puoliväkisin tarjota niistä kirjoitettuja tuotoksia edes johonkin julkaisuun. Tulokset ovat yleensä ennalta arvattavia ja tiivistettävissä muutamaan lauseeseen. Kun seuraava hanke alkaa, nämä vanhat unohdetaan. Ehkä ei kovin likaista, mutta halusin nyt kuitenkin avautua :)[/quote]

Juuri tämän takia on hyvä, että nyt on porvarihallitus, joka toivottavasti leikkaa oikein kovalla kädellä.

[/quote]

Hallituspuolueet eivät ole esittäneet leikkauksia, ainakaan meidän alaltamme. Eli eiköhän sama homma jatku niin pitkään kun opetushenkilökunta saa uutta verta sisään ja äkkiä ulos.

Vierailija
125/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa moniko nainen sovittelee kenkiä ilman sukkia! Etsitään täydellisiä kenkiä ja sovitellaan kymmeniä malleja, uusia pareja, myyjä tarjoaa puhtaita sovitussukkia, asiakas sanoo ettei tarvitse. No ei ehkä tarvi, mutta ajattele MUITA sovittajia!

Vierailija
126/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran asiakas kertoi lapsuuden kiusaamiskokemuksestaan ja haukkumanimestään,joka kauhukseni oli minusta erittäin kuvaava ja alkoi naurattaa minua hervottomasti.Tekaisin "yskänkohtauksen" ja kumarruin muka roskakorille.Tunsin syvän piston kyllä sydämessäni.t.ammattiauttaja

Vierailija
127/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani nakkikioskilla töissä. Omistaja (silloin noin kolmikymppinen mies) kertoi eräänkin kerran harrastaneensa seksiä kyseisessä kojussa jonkun vosun kanssa, jonka oli iskenyt baarista. Ei voinut mennä kotiin, kun tyttöystävä oli siellä odottelemassa. Minua hiukan ällötti, kun ajattelin paljaita perseitä sitä myyntitiskiä vasten.

Vierailija
128/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Hallituspuolueet eivät ole esittäneet leikkauksia, ainakaan meidän alaltamme. Eli eiköhän sama homma jatku niin pitkään kun opetushenkilökunta saa uutta verta sisään ja äkkiä ulos.

[/quote]

Niin, en tiedä alaa, mutta sen tiedän, että budjettineuvotteluissa kaikki "ei välttämätön" on liipaisimella. Syystäkin.

Vierailija
129/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:22"]

Ok, itse katselin kun juoppoputkaan tuotiin nainen, hän pissasi, tai paskansi ? Paineli hälytintä kun ei ollut paperia. Laskin hänet vapaaksi vasta seuraavana päivänä. Tekosyyksi keksin väkivaltaisuuden.

T:arvaattekin kuinka monta kertaa vienyt rahaa asiakkaiden taskuista.

[/quote]

Nuo juttusi varmaan vaikuttavat siihenkin, että putkavahteja ja vartijoita ei arvosta oikeastaan kukaan.

Vierailija
130/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:36"]

Arvatkaa moniko nainen sovittelee kenkiä ilman sukkia! Etsitään täydellisiä kenkiä ja sovitellaan kymmeniä malleja, uusia pareja, myyjä tarjoaa puhtaita sovitussukkia, asiakas sanoo ettei tarvitse. No ei ehkä tarvi, mutta ajattele MUITA sovittajia!

[/quote] vArpaan kynnessä mulla kynsisieni, yritän käyttää sovittaessa sukkia

Vierailija
131/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikettä en kerro, mutta työtehtäviin kuuluu pitää yllä puolueen myönteistä julkisuuskuvaa sosiaalisessa mediassa. Mukaanlukien suomi24 ja vauva.fi. :)

Vierailija
132/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, ihania. Mä olen opettaja. Ei meillä ole kovin likaisia salaisuuksia. Selän takana tietysti juorutaan kollegoista, esimiehistä, oppilaista ja oppilaiden vanhemmista. Toisaalta puhutaan me oppilaista hyvääkin enemmän kuin ehkä uskoisittekaan. Eikä oppilaiden vanhemmistakaan huvikseen juoruta, mutta jos joku haukkuu opettajan Wilmassa, niin siitä kyllä tuuletetaan.

Aika lässyä. Meitä kyttää niin moni taho, ettei ole varaa kovasti töppäillä.

Vierailija
133/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:50"]

Nimikettä en kerro, mutta työtehtäviin kuuluu pitää yllä puolueen myönteistä julkisuuskuvaa sosiaalisessa mediassa. Mukaanlukien suomi24 ja vauva.fi. :)

[/quote]

Toi olis kiva duuni. Miten pääsit tohon työhön?

Vierailija
134/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellityötä tehdessäni siivosimme kyllä huoneet hyvin, lakanat vaihdettiin ellei ollut selvää, että toisessa sängyssä oltu nukuttu ollenkaan. Lasit on pesty, mutta ovat kärryssä koko päivän siivouksen ajan, eli kai ne on hyvä huuhtaista ennen käyttöä.

Lattialla käynyttä ruokaa ei todellakaan kokata uudelleen. Hanskoja ei kuitenkaan aina käytetä vaikka ruokaa ei enää kuumennettaisikaan. Jälkiruokia maistetaan sormella, ainakin vanhemmat työntekijät. Tai lusikalla kahdesti. Itse olen vielä sen verran nuori ja hygienia-asiat tuoreessa muistissa, että en itse tee noin.

Palvelutiskissä ei myydä sinänsä vanhaa ruokaa, mutta "tänään tehty" tarkoittaa yleensä "tänään lämmitetty". Täysin syömäkelpoista kamaa siis, mutta kylmiöstä ne uuniin otetaan

Vierailija
135/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen huumekauppias ja myymissäni naksuissa oli vaikuttavana aineena psyykelääkkeitä ja tutkimuskemikaalia. Kerran leikkasin pirierän tuttuun tapaan kreatiinilla ja sekaan laitoin vanhoista palovaroittimista purettua radiumia.

Nyt kun pääsin eduskuntaan niin lopetin huumekaupan, koska siinä joutuu olemaan tekemisissä heikomman aineksen kanssa.

Vierailija
136/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan tosi hyvät tulokset "Mystery" shopping - tuloksista lähinnä sen takia, koska sen mysteerisen shoppaajan tunnistaa välittömästi muista asiakkaista, jolloin on helppo olla extra-asiakaspalveluhenkinen. Samaten tämän mystery manin hampparin valmistus aloitetaan heti, kun hän sen tilaa, ja hän saakin sen ennen heitä, jotka tilasivat saman tuotteen ennen häntä. 

Tosi usein kävi mystery ostoksilla ne samat naamat, joten senkin puolesta oli helppo laittaa jeejee-vaihde päälle. Pakko todeta kylläkin, että vanhat tuotteet/raaka-aineet todellakin menevät suoraan hävikkiin, eikä lattian kauttakaan tuotteita myydä, vaan roskiin ne menee. Joten sen puolesta en voi kyllä mitään pahaa (ikävä kyllä :D) paljastaa. Uskallan kyllä epäillä, että isompien kaupunkien mäkkäreissä mahdollisesti toimitaan hieman eri tavalla :D

t.McDonalds rafladuunari

Vierailija
137/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:42"]

reilusti yli puolet työnkavereistani ei edes yritä tehdä päivän työtään kokonaan. työaika käytetään miettimällä, kuinka työtä voi jättää sinä päivänä mahdollisimman paljon tekemättä. hidastellaan, vetkutellaan, hengaillaan. työnantaja valtion firma. asiakkaat kärsivät tästä koko ajan, se ketuttaa itseäni eniten.

[/quote]

En ikinä ole ymmärtänyt, miten jotkut saavat päivänsä töissä kulumaan välttelemällä tekemistä. Päivä kuluu nopeiten kun tekee jotain, ei siten, että ei tee mitään.

Mutta ainahan on patalaiskoja paskiasia...

Vierailija
138/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:22"]

Ok, itse katselin kun juoppoputkaan tuotiin nainen, hän pissasi, tai paskansi ? Paineli hälytintä kun ei ollut paperia. Laskin hänet vapaaksi vasta seuraavana päivänä. Tekosyyksi keksin väkivaltaisuuden.

T:arvaattekin kuinka monta kertaa vienyt rahaa asiakkaiden taskuista.

[/quote]

Nuo juttusi varmaan vaikuttavat siihenkin, että putkavahteja ja vartijoita ei arvosta oikeastaan kukaan.

[/quote]

Minä olin 90 luvun ja pitkälle 2000 lukua töissä poliisina. Voin kertoa että silloin vanhaan hyvään aikaan annettiin nyrkkiä surutta ja putkasta hyvännäköinen nainen pääsi suuhoidolla, joskus jopa pantiin. Noihin aikoihin haettiin virkamerkillä viinat helsinki vantaan lentoasemalta, tullin takavarikosta. Alkoholisoiduin noihin aikoihin kun otin tärpättiä työajan jälkeen, joskaan en juonut työaikana.

Vierailija
139/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:06"]Hammaspuolella nauretaan jälkeenpäin, kun potilaat selittelee hampaissaan olevia reikiä, vaikka kuinka päivittäin pesevät ja lankaavat... Jooo-o, meille pelkkä suuhun kurkkaaminen kertoo vähän muuta. Tai se perinteisin selitys "perin huonon hammasluun." :D [/quote] Tämä niin totta :D Huono hammasluu on vuosisadan koomisin tarina [/quote] Hampaan kuntoon vaikuttaa muutkin asiat kuin pesu/ ravinto. Hampaiden ominaisuudet periytyvät siinä missä muukin. Jos minun vastaanotolla naureskelisitte potilaille tulis äkkiä kenkää. Kokemus kyllä näyttänyt, että selän takana kikattelijat eivät kummoisia ammatti-ihmisiä olekaan. [/quote] Annas, kun arvaan. Tämä on "hammaslääkäri" [/quote] :D yep, kyllä taitaa kuitenkin niin olla että tavat ja bakteerikanta periytyy (jos tartuttaa suustaan sen jollain tapaa lapseen), ei huono hammasluu..

[/quote]

Hammasluun kuntoon vaikuttavat myös monet pitkäaikaissairaudet ja -lääkitykset. Millainen ammattitaito teillä on, jos ette tätä tiedä?

Vierailija
140/365 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:50"]

[/quote]

Toi olis kiva duuni. Miten pääsit tohon työhön?

[/quote]

Puolueen kautta. Eikun jäsenkirjaa hommaamaan!