keuhkokuume ja häät huomenna lääkäri ei laske pois vaik parempi olo
Viikko sitten alkoi korvatulehdukset ja toissayönä eensiapuun lihaskivun ja hengenahdistuksen takia koko päivä lääkärissä passitettiin kotii seuraavan aamuna korvalääkäri cpr oli 180 passitti sairaalaa kuume nousi 39.8 keuhkokuvaus ja todettiin keuhkokuume suonensisästä antibioottii oon saanu nyt tänää olo ihan toisenlainen kuumetta ei eilisillan jälkee yhtää ainoastaan lihaskipua hartioissa huomen omat HÄÄT en peru lääkäri ei laske tänää pois ku kuulema cpr ei viel laskenu laskeminen ei näy ku jälkiviiveellä nyt ootan aamuun verikokeet josppääsis pois aamusta hoitaja puhu jo häiden perumisesta!! En peru lähen vaik aamul väkisin olo ihan hyvä.
Kommentit (15)
No johan kävi paska säkä, jos omista häistä kyse! Korvaako esim. vakuutus tällaisessa tilanteessa? Voiko häitä vakuuttaa?
Onneksi mitä tahansa voi vielä tänään tapahtua toipumisen suhteen. Vaikka tuskin sä missään terässä olet huomenna vaikka pois pääsisitkin. Että sikälihän osa hommasta varmaan jo pilalla. Voi paska, paska! Uskomatonta miten paljon osaakin harmittaa tuntemattoman ihmisen puolesta.
Tahdosta riippumatonta hoitoa voidaan käyttää vain psykiatrialla. Ota päivän kotiloma, mutta palaa sitten vielä osastohoitoon.
Hyvä, että joku ymmärsi tuosta sepustuksesta jotain. Minä en jaksanut tuota sekasotkua seurata ja korjata mielessäni. Jos nyt ap menisi häiden sijaan oikeinkirjoituskurssille, se olisi järkevämpää.
Lepää nyt kunnolla huomiseen ja toivo pikaista toipumista. Jos käy huono tuuri, niin sitten pyydätte papin sairaalaan vihkimään teidät siellä. Hääväki voi mennä suoraan juhlimaan. Tai sitten jätätte vihkimisen toiseen kertaan ja pidätte vain muille bileet. Ruoista, juhlatilasta jne tuskin saa rahaa takaisin näin viime tipassa peruttuna, joten kannattaa päästää vieraat juhlimaan vaikka omin nokkineen muuten vaan, jos haluavat.
(Mä mietin tätä, kun omien häiden aattona epäilin, että oma lapsemme olisi saattanut joutua sairaalaan.)
Mä pääsin sairaalasta 1,5 viikkoa sitten, keuhkokuume mullakin. Enkä vielä tänäänkään olisi hääkunnossa. Eli vaikka olosi on nyt parempi mitä ennen sairaalaan pääsyä niin ei niistä häistä ehkä siltikään pysty nauttimaan.
Mä siirtäisin suosiolla vihkimistä ja vieraat nauttikoot tarjoiluista mitä on maksettu eikä perua voi. Vaikka pienimuotoinen vihkiminen sitten aikanaan.
No lähetä belfie sairasvuoteelta hääparille. Sinuna olisin kiltisti kyllä sairastamassa vaan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:34"]
No lähetä belfie sairasvuoteelta hääparille. Sinuna olisin kiltisti kyllä sairastamassa vaan.
[/quote]
Lyse oli ap:n omista häistä.
Kehkokuumekin voi tarttua (riippuen kai sen aiheuttaneesta bakteerista/viruksesta?). Aika riskillä siis menet, myös oman terveytesi kannalta. Sairaalassa ei syyttä suotta pidetä toipumassa vuodepaikkoja viemässä, jos aihetta ei ole.
Mun piti alunperin päästä kotiin heti seuraavana päivänä, eli olla vain yhden yön tarkkailussa, ja sen jälkeen saada antibiootit kotona kotisairaanhoidon kautta. Mulla vointi tosin jatkui heikentymistään ja lopulta olin osastolla melkein pari viikkoa. Viikko meni happilaitteessa 24/7. Toipunut olin 2 kk jälkeen. En lähtisi leikkimään keuhkokuumeen kanssa, jälkitauti on vielä pahempi.
Vaadi päästä kotilomalle, vietä häät ja palaa osastolle.