Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa synnyttää 7-8 lasta?

Vierailija
14.05.2015 |

Mietin sitä Serttilää kun eikös sille jo 6. vai 7. lapsi synny? Ja ikää 30 vai 31v.

Samoin mietin sitä Eteläniemen rouvaa jolla myös 6 tai 7 lasta ja hän on alle 30v.

Tuntuu että itselleni riitti yksi synnytys. Siitäkin jo 5 vuotta aikaa ja ikää mulla nyt 32v.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kerron. 8 lasta meillä on , ja onnellisia olemme heistä kaikista. Terveenä jaksaa vaikka mitä, tänäänkin olimme usean km lenkillä, nuorimmaista lykkäsin vaunuissa, osa on päiväkodissa ja loput koulussa.

Koneet pesee pyykit ja astiat. Lapset on opetettu tekemään normi kotiaskareita, kuten sänkyjen petaus, likapyykit likavaatekaappiin, astiat osaavat laittaa jo kuuden vanhasta koneeseen ja kaikilla on vuorot , kuka milloinkin tyhjentää koneen. Puhelimella ja padeilla ollaan tarpeen mukaan. Johan koulukin sen vaatii.

Lapset ulkoilee myös keskenään paljon, omakotitalossa kun asutaan maalla.

Elämä on aivan ihanaa ja sitä ns laatuaikaa kyllä järjestyy . Ruokia teen isoissa satseissa.

Ei tarvitse illalla unta odottaa ,nukahtamistapletteja ei ole koskaan tarvittu😄, eikä ehdi masentua , kun nauttii ELÄMÄSTÄ.

Implikoitko (tuskin tosin ymmärrät, mitä tuo tarkoittaa) että vain lapsiperhe-elämä on ELÄMÄÄ?

Vierailija
42/43 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taannoin sängyssä eronneen 6 lapsen äidin kanssa. Kyllä sen vaan huomaa, että on tehty enemmän kuin sen normin mukaiset 1,5 lasta/perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen että kuka jaksaa hoitaa, ja varsinkin hoitaa kunnolla noin monta lasta. Ja miten se edes on mahdollista? Jokainen tarvitsee yksilöllistä huomiota, ja henkilökohtaista jakamatonta aikaa vanhempiensa kanssa. On väärin lasta kohtaan joutua olemaan vaan yksi monista joka nyt menee siinä muiden mukana, mutta niinhän tuollaisessa perheessä väistämättä käy. Kauhea meteli ja hälinäkin aina kotona. Ei voi olla hyväksi lapsille eikä vanhemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän