Mitä pankkia suosittelet? Olen kyllästynyt Nordeaan
Onko vielä olemassa pankkia, josta saa palvelua ja homma toimii?
Kommentit (31)
Danske on tiukin jos teille tulee ongelmia lyhentää lainaa. Asuntomme pakkomyydään
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:30"]
Säästöpankki
[/quote]Samaa mieltä.
Säästöpankki
Parasta palvelua. Ja sitä saa aidosti, nopeasti ja helposti kun sitä tarvitsee. :)
Nykyinen uudistettu verkkopankkikin on loistava, vuosia sitten pankkeja vertaillessa valitsin OP:n koska heidän verkkopankkinsa oli paljon parempi, ei enää.
Nordeassa homma toimii.
Kun rahaa on hieman enemmän niin palvelun taso on jotain ihan muuta kun siellä tiskillä eläkeläisten seassa...
Huomenna on Nordealla kivat käyttökatkokset. Eipä mua haittaa vaikka Nordealla oonkin.
S-pankki on kätevä. Olen kuullut myös kehuttavan Handelsbankenia ja Älandsbankenia ja noita pieniä Säästöpankkeja.
Paskin pankki on tietysti Nordea, joka on aina kyykyttänyt asiakkaitaan. OP on myös ylimielinen, ja kovat on palvelumaksut. Danske Bankista turha sanoakaan mitään, historia kertoo kaiken.
Yksi hyvä kriteeri valita pankki on mennä konttoriin ja katsoa, onko tiskillä asiakkaalle tuoli vai pitääkö seistä. Nordean konttoreissa asiakkaan pitää yleensä seistä, ja virkailija ylväästi korokkeeltaan käsittelee asiaa, jos käsittelee.
Mulla nousee Danskessa kuukausittaiset palvelumaksut jo kymppiin ensi kuussa, ellet satu kuulumaan niihin palvelupakettiasiakkaisiin (eli pankkilaina/opiskelija/kymppitonnien säästöt tilillä -asiakkaisiin), niin pelkän verkkopankin käyttö maksaa 9.40 :D Siihen päälle vielä Visan kuukausimaksu, niin ihan kivasti heitän rahaa ns. hukkaan, kun esim. S-pankissa kuulemma ei ole palvelumaksuja ollenkaan? Sinne ajattelin tilin kohtapuolin perustaa.
Säästöpankin uusi verkkopankki on aivan hirveä ja sekava. Onneksi pääosa rahaliikenteestäni kulkee Nordean kautta.
POP- pankki on oikea vanhanajan palvelupankki. Suosittelen!
Nordealla omat kokemukset huonoja mielistelevä, mutta surkea asiakaspalvelu
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:19"]
Huomenna on Nordealla kivat käyttökatkokset. Eipä mua haittaa vaikka Nordealla oonkin.
[/quote]
Ei haittaa muakaan, kun kaupatkaan eivät ole auki, eivätkä maksutkaan lähtisi tililtä kuitenkaan, koska on sunnuntai.
Me ollaan kokeiltu useampaa ja Aktia ehdottomasti paras. Homma toimii aina, mistään ei tarvitse kinata, oikeasti kuuntelevat asiakasta ja kaikki on helppoa ja selkeää
Nordeassa tekevät veroilmoituksenikin tarvittaessa. Ei paha.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:15"]
Aina ollut OP, eikä mitään vikaa.
[/quote]
Samoin. Ja kannattaa olla jäsen. Esim. lainanotossa jäsenyys maksaa itsensä moninkerroin takaisin.
OP:n kanssa voi neuvotella ja sieltä saa palvelua.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:23"]Me ollaan kokeiltu useampaa ja Aktia ehdottomasti paras. Homma toimii aina, mistään ei tarvitse kinata, oikeasti kuuntelevat asiakasta ja kaikki on helppoa ja selkeää
[/quote]
Parempi pano Nordeassa, kuin kaksi aktia pankissa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:33"]
Jaah, mun mielestä Nordeassa asiat sujuu oikein hyvin. Ehkä johtuukin sinusta ettei asiat suju, niin silloin on turha syyttää pankkia ja turha mennä vaihtamaan. Katse peiliin voi selventää asiaa.
[/quote]
Onko se peiliin katsomisen paikka huomennakin, kun edes käteistä ei voi nostaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432343736915.html