Mitä pankkia suosittelet? Olen kyllästynyt Nordeaan
Kommentit (31)
Handelsbanken. Mulla homma ainakin toimii siellä, ja siellä on oma henkilö joka hoitaa asiat. Toki jos tarttee esim tilille viedä rahaa, niin se menee "yleisen" tiskin kautta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:30"]
OP:n bonukset on ihan fuulaa. Kilpailuttamalla vakuutukset ja ottamalla ne muualta kuin Pohjolasta säästää vuodessa enemmän kuin nuo mukabonukset alentaisivat Pohjolan maksuja. Sitten taas bonuksilla ei tee mtn kun niitä ei saa rahana. OP:n verkkopankki on aika kamala myös eikä ulkomaanmaksu suju niin helposti kuin Nordeassa.
Mä en vaan käsitä näitä bonususkovaisia jotka vapaaehtoisesti maksavat ylihintaa noiden "bonusten" takia sekä pankissa, vakuutuksissa ja kaupassa.
[/quote]
Näinpä.
Ehkä ajatellaan että pankissa ei osata laskea bonusjärjestelmän kannattavuutta yritykselle? :D
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:33"]
Jaah, mun mielestä Nordeassa asiat sujuu oikein hyvin. Ehkä johtuukin sinusta ettei asiat suju, niin silloin on turha syyttää pankkia ja turha mennä vaihtamaan. Katse peiliin voi selventää asiaa.
[/quote]
Onko se peiliin katsomisen paikka huomennakin, kun edes käteistä ei voi nostaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432343736915.html
[/quote]
Huima 8tunnin huoltokatko, kamalaa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:33"]
Handelsbanken. Mulla homma ainakin toimii siellä, ja siellä on oma henkilö joka hoitaa asiat. Toki jos tarttee esim tilille viedä rahaa, niin se menee "yleisen" tiskin kautta.
[/quote]
Komppi tähän. Handelsbankenissa ollut minulla nyt jo n. 6 vuotta ja kaikki on toiminut niin kuin pitääkin.
Minä käytän useampaakin pankkia ja niistä parhaat ovat kyllä ehdottomasti Nordea ja Handelsbanken. Muut tulevat kaukana jäljessä.
Ei ole. Asiat hoidetaan nykyisin verkossa tai persoonattoman "asiakaspalvelun" kanssa. Tapiola-pankkikin muuttui ääsholeksi sen jälkeen kun se meni kimppaan ääspankin kanssa. Aiemmin oli oma pankkitäti, jolle saattoi soittaa tai laittaa suoraan meiliä.
Jaah, mun mielestä Nordeassa asiat sujuu oikein hyvin. Ehkä johtuukin sinusta ettei asiat suju, niin silloin on turha syyttää pankkia ja turha mennä vaihtamaan. Katse peiliin voi selventää asiaa.
Riippuu millaisia palveluita tarvitset.
Mulla ollut koko lyhyehkön aikuisikäni (6 vuotta) Danske Bank ja oon ollut erittäin tyytyväinen. Netti- ja mobiilipankki toimii, mistään ei tartte maksaa kummallisia maksuja (mulla tosin nuorisopaketti vielä), asiakaspalvelu on ystävällistä ja pankkiin on helppo saada aika/sinne voi mennä ilman ajanvaraustakin ainakin meillä.
Miehellä ollut Nordea ja Tapiola, ja molemmat ovat aiheuttaneet pulmia. Hänkin vaihtaa kohta danskeen.
OP:n bonukset on ihan fuulaa. Kilpailuttamalla vakuutukset ja ottamalla ne muualta kuin Pohjolasta säästää vuodessa enemmän kuin nuo mukabonukset alentaisivat Pohjolan maksuja. Sitten taas bonuksilla ei tee mtn kun niitä ei saa rahana. OP:n verkkopankki on aika kamala myös eikä ulkomaanmaksu suju niin helposti kuin Nordeassa.
Mä en vaan käsitä näitä bonususkovaisia jotka vapaaehtoisesti maksavat ylihintaa noiden "bonusten" takia sekä pankissa, vakuutuksissa ja kaupassa.