Syöttekö yksin ollessa ne jotain sellaista mitä ette kehtaisi
syödä muiden aikana tai edes kertoa oudosta syömisestä ne kellekään muille? Mä itse tykkään syödä joskus maksalaatikkoa paistetulla kananmunaa
Kommentit (49)
Jos olen viikonlopun yksin kotona, ostan kallista jäätelöä ja ahmin sen kerralla, jonka jälkeen oksennan. Muuten mulla ei ole ikinä mitään syömishäiriö-oireita.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa syödä muiden edessä.
Tuo on jo vakavampi juttu ja hankaloittaa varmasti elämääsi.
Majoneesia tulee käytettyä aika tolkuttomasti tiettyjen ruokien kanssa. Seurassa en kehtaisi sellaista määrää käyttää, joku voisi jopa huolestua.
Syön nälkäisenä HKn sinistä suoraan paketista raakana Auran sinapin kera. En käytä veistä vaan haukkaan. Jos kaveriksi on piimää niin aina parempi. Syön monesti raakana einekset kuten lindströminpihvit, kivikylän lihapullat, lihamakaronilaatikon, purkkihernekeiton sinapilla ja jauhelihaperunamuusimössön. Meetvustipaketti menee joskus kokonaan paketista ahmien, muitakin leikkeleitä syön jatkuvasti paketista. Aurajuusto menee helposti koko paketillinen semmoisenaan. Tonnikalaa mussutan purkillisen suoraan purkista. Ruskistettu jauheliha menee sellaisenaan suolalla ja chilijauheella maustettuna, jos on liian nälkä ettei malta tehdä ruokaa.
Sokeria purkista. Ruskeaa sokeria, että olisi terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruisleivän päälle kylmää lenkkimakkaraa. En ikinä kehtaisi ottaa töihin sellaisia voileipiä evääksi.
Oletko Itä-Suomesta? Sitten ymmärrän täysin, muuten en. Toisilla ei nimittäin ole mitään oikeutta kurkistella toisten eväsleipiin saatikka kritisoida niitä. Sitäpaitsi tuo yhdistelmähän on yliveto ja maku täydentyy lievällä sinappilisällä.
Vierailija kirjoitti:
Syön nälkäisenä HKn sinistä suoraan paketista raakana Auran sinapin kera. En käytä veistä vaan haukkaan. Jos kaveriksi on piimää niin aina parempi. Syön monesti raakana einekset kuten lindströminpihvit, kivikylän lihapullat, lihamakaronilaatikon, purkkihernekeiton sinapilla ja jauhelihaperunamuusimössön. Meetvustipaketti menee joskus kokonaan paketista ahmien, muitakin leikkeleitä syön jatkuvasti paketista. Aurajuusto menee helposti koko paketillinen semmoisenaan. Tonnikalaa mussutan purkillisen suoraan purkista. Ruskistettu jauheliha menee sellaisenaan suolalla ja chilijauheella maustettuna, jos on liian nälkä ettei malta tehdä ruokaa.
Raakana ja kylmänä ei ole ihan sama asia.
Räkää tulee popsittua aika useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruisleivän päälle kylmää lenkkimakkaraa. En ikinä kehtaisi ottaa töihin sellaisia voileipiä evääksi.
Oletko Itä-Suomesta? Sitten ymmärrän täysin, muuten en. Toisilla ei nimittäin ole mitään oikeutta kurkistella toisten eväsleipiin saatikka kritisoida niitä. Sitäpaitsi tuo yhdistelmähän on yliveto ja maku täydentyy lievällä sinappilisällä.
Helsingistä olen mutta ei meidän työpaikalla naiset mitään makkaraa syö. Ainakaan töissä🤭
Yksin ollessani tilaan kiinalaisesta tulista kanaa tai syön lihapelmenejä. Tätä en kehtaa muiden seurassa, koska ympärilläni on vain kasvissyöjiä, joihin kyllä pääsääntöisesti lukeudun itsekin. Mutta hyvä näin, pysyy lihansyönti aisoissa.
t. Lihasta kovasta pitävä mutta eettisistä syistä sen syömistä vähentävä
Nutellaa tai sen halpoja kopioita suoraan purkista lusikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikalaa suoraan purkista, että suupielet ovat aivan öljyssä.
Mulla tää sama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingistä olen mutta ei meidän työpaikalla naiset mitään makkaraa syö. Ainakaan töissä🤭
Ei tainnut aueta sulle tuo kehtaamispointti:)
Syön yksinollessani erilailla kuin jos perhe on kotona tai olen töissä. Kaikki mitä syön on ihan kyllä soveliaita kertoa. Mutta yksi ruoka”pahe” tai erikoisuus mulla on, jota en ole kertonut kuin muutamalle läheiselle. Ja se on taikina. Teen löysähkön taikinan jauhoista, voista, sokerista ja munista. Äiti teki tätä herkkuna kun olin lapsi eikä karkkia syöty. Joku tunnemuisto asiaan varmaan liittyy, kun syön tätä nyt yksin ollessani, lohtuna tai makeannälkään.
Aika iso määrä karkkia ja/tai sipsiä voi mennä kerralla. Seurassa en kehtaisi niin paljon ja nopeasti ahmia.
Olen kasvissyöjä, en vegaani.
Joskus tulee himo kananpojan maksamakkaraan, jota syön suoraan muovikääreestä suuhun tursottamalla. Aijai, kun maistuu hyvälle. Paremmalle kuin jos vetäisin veitsellä siivuja, saati leivän päällä.😋
Muutenkin syön melkein kaikki valmisruoat kylminä. Omatekemistä esim. kaurapuuron voin popsia hyvin kylmiltään. Se jäähtyy viimeistään siitä, kun lisään jäisiä pakastemarjoja.
Pekonia raakana todella hyvää. Ei pelkoa kun on todella hyvin suolattu. Nam nam
Just vedin kolme mukillista kylmää oboyta kun mies ja lapset lähti ulos. Ja sitä jauhetta oli n. kolmasosamukillinen….
Täällä kans raakaa naudan jauhelihaa.
Elän aika niukasti mutta joskus pidän sellaisen paheiden päivän - ostan kalanmätiä ja vedän koko purkin, ostan kokonaisia pakastettuja katkarapuja ja syön niitä lautasellisen, rapukauden jälkeen ostan alennetun hinnan jokirapuja ja vetelen yksin...