Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö yksin ollessa ne jotain sellaista mitä ette kehtaisi

Vierailija
16.01.2022 |

syödä muiden aikana tai edes kertoa oudosta syömisestä ne kellekään muille? Mä itse tykkään syödä joskus maksalaatikkoa paistetulla kananmunaa

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös nuo Kivikylän kylmät nakit ja lihapullat suoraan paketista. Mozzarellapallon saatan viipaloida ja syödä sellaisenaan. Ruisleivän päälle kylmää lenkkiä ja sinappia. Leikkeleitä suoraan paketista ja Nutellaa suoraan purkista, tonnikalaa myös ja sen pitää olla ehdottomasti öljyssä.

Mitähän vielä..voita käytän yksin ollessa huomattavasti reilummin kuin muiden seurassa. Syön myös enemmän lihaa yksin.

Nyt kun tätä kirjoittaa niin ihan hävettää mikä määrä menee erilaisia lihatuotteita ja mulla on luvattoman paljon mahdollisuuksia näihin ruokapaheisiini.

Vierailija
42/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hapankorppuja aina niin, että juustoa on vähintään 10 siivua yhdellä korpulla. Ja korppuja ei voi syödä pelkästään 1 kpl, ainakin 6 menee.

En kehtaisi näyttää, että syön juustoa korpulla, enkä toisinpäin 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dennis pitsaa kylmänä !

Vierailija
44/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole mitään niin kummallisia ruokatapoja että joutuisin niitä häpeämään. Toisaalta en ole koskaan välittänyt siitä mitä mieltä muut ovat syömisistäni. Olen hoikka nainen ja syön isoja annoksia katseista piittaamatta.

Vierailija
45/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön valkosta lihaa ja vegee, äijjäporukassa en ole kehdannut sanoa

Vierailija
46/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön välillä kokonaisen meetwurstipaketin iltapalaksi. Suklaalevy menee myös helposti kerralla. Eilen ostin 2x laskiaispullaa ja 2x runebergin torttua ja söin ne kaikki yksin. Kaverit luulevat että olen kasvissyöjä, mutta usein ostan paketin 400g jauhelihaa, paistan sen ja syön kokonaan sellaisenaan.

Vierailija
47/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään just kaupasta piispamunkkeja. Niille kävi köpelösti. Tyyli jolla syön on paikallistaa hillon lymypiilo ja syödä sitten ensin munkki sen ympäriltä, ja lopuksi vasta koko ihanuus hilloineen.

Vierailija
48/49 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen nainen ja olen työssä, jossa ohjaan ihmisiä terveelliseen syömiseen, kontrolloin painoja yms. Muuten syön kyllä terveellisesti, mutta viikonloppuisin en. Eilen söin kolme piispanmunkkia ja kiinalaista.

Vierailija
49/49 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaviili runsaalla sokerimäärällä.

Maksapasteijaa ja yrttituorejuustoa.

Kylmää kaakaota johon aimo annos rommia, eli olosiko sitten ‚lumumba‘?

Nää on mun sunnutaiherkkuja kun mies ja lapset on mummolassa, pari kertaa kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi