Posti toi eilen champparifinaaliliput :)
Tuli liput VIP-katsomoon, lennot menopaluu ja hotelliyöpymiset parille yölle. Kiitos eräälle barçalaiselle ;)
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:50"]Kuka on kaikkein kivoin pelaaja? Puhuitko Messin kanssa? Kenen kaveri Mathieu on? Siellähän ei ole muita ranskalaisia. Ei kai se joudu olemaan yksin? Kuka on pahin naistenmies? Siis Neymarin lisäksi.
[/quote]
Kivoja on Xavi, Ter Stegen, Rakitic (vaimokin on tosi kiva) ja ehdottomasti Jordi :)
Olen puhunut Messin kanssa monesti. Käynyt myös syömässä heillä.
Mathieu kaveeraa eniten Ter Stegenin, Rakiticin ja Vermaelenin kanssa.
Neymar on kyllä naistenmies ja Dani Alves on kans aika paha...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:49"]
En tiedä milloin Vermaelen palaa, tiedän että treeneissä kirmailee kokoajan. Neymar on hauskin :) Mascheranoakaan en tunne kovin hyvin, mukavalta kuitenkin vaikuttaa. Jalkapallon tärkeys opiskeluun nähden näkyy yleissivistyksessä ja akateemisissa taidoissa.
[/quote]
Millä tavalla yleissivistyksessä? Mitä ne ei tiedä? Siis niinkuin onks ne ihan pihalla (silleen ettei tiedä missä maassa on Eiffel-torni) vai onks se vaan silleen ettei voi mistään muusta kuin urheilusta keskustella syvällisesti?
[/quote]
Mitähän tähänkin vastaisi? Toisista vaan näkee, että ovat vähän tyhmempiä kuin toiset. Ei kuitenkaan mitenkään pahalla :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:48"]Olisin toivonut Juve-Bayern -finaalia, ja sitten Juven voittoa... Mutta aina se on mahtava tapahtuma, oli joukkueet mitkä tahansa. Mekin mennään katsomaan, tosin ihan peruskatsomoon:-). Jos et kerro kenen kautta sait liput, niin kerro edes mikä suhde sulla on siihen tyyppiin? :-) Muistan täältä sellasen keskustelun, jossa joku väitti viettäneensä yhteisen yön Neymarin kanssa. Ootko sama tyyppi? :-D [/quote] Tunnelma on varmaan mahtava :) Olen ystävystynyt tämän tyypin kanssa viime vuonna ja olemme ollut paljon tekemisissä. Muistan tuon Neymar-keskustelun :)
[/quote]
Onks se pelaaja?
[/quote]
On :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:59"]Mul ei ole hajuakaan mihin olet menossa, mut pidä hauskaa.
[/quote]
Kiitos :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:50"]Kuka on kaikkein kivoin pelaaja? Puhuitko Messin kanssa? Kenen kaveri Mathieu on? Siellähän ei ole muita ranskalaisia. Ei kai se joudu olemaan yksin? Kuka on pahin naistenmies? Siis Neymarin lisäksi. [/quote] Kivoja on Xavi, Ter Stegen, Rakitic (vaimokin on tosi kiva) ja ehdottomasti Jordi :) Olen puhunut Messin kanssa monesti. Käynyt myös syömässä heillä. Mathieu kaveeraa eniten Ter Stegenin, Rakiticin ja Vermaelenin kanssa. Neymar on kyllä naistenmies ja Dani Alves on kans aika paha...
[/quote]
Siis vähänkö olen kateellinen! Olet käynyt Messeillä syömässä! Olen niin kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:50"]Kuka on kaikkein kivoin pelaaja? Puhuitko Messin kanssa? Kenen kaveri Mathieu on? Siellähän ei ole muita ranskalaisia. Ei kai se joudu olemaan yksin? Kuka on pahin naistenmies? Siis Neymarin lisäksi. [/quote] Kivoja on Xavi, Ter Stegen, Rakitic (vaimokin on tosi kiva) ja ehdottomasti Jordi :) Olen puhunut Messin kanssa monesti. Käynyt myös syömässä heillä. Mathieu kaveeraa eniten Ter Stegenin, Rakiticin ja Vermaelenin kanssa. Neymar on kyllä naistenmies ja Dani Alves on kans aika paha...
[/quote]
Siis vähänkö olen kateellinen! Olet käynyt Messeillä syömässä! Olen niin kateellinen.
[/quote]Ja mä oon niin huolestunut ihmisten hyväuskoisuudelle.. :DD
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:48"]Olisin toivonut Juve-Bayern -finaalia, ja sitten Juven voittoa... Mutta aina se on mahtava tapahtuma, oli joukkueet mitkä tahansa. Mekin mennään katsomaan, tosin ihan peruskatsomoon:-). Jos et kerro kenen kautta sait liput, niin kerro edes mikä suhde sulla on siihen tyyppiin? :-) Muistan täältä sellasen keskustelun, jossa joku väitti viettäneensä yhteisen yön Neymarin kanssa. Ootko sama tyyppi? :-D [/quote] Tunnelma on varmaan mahtava :) Olen ystävystynyt tämän tyypin kanssa viime vuonna ja olemme ollut paljon tekemisissä. Muistan tuon Neymar-keskustelun :) [/quote] Onks se pelaaja? [/quote] On :)
[/quote]
Kerro! Oletteko vain ystäviä vai...?
Hahahaa! Nyt tulee kyllä semmosta soopaa että oksat pois!:D
Siis mitä! Ei kai tää ollu trollaus?
Tuskin se sun barca kaveri on vielä mitään lippuja lähettäny koska barca ei oo vielä päässy finaaliin vaikka se näyttääkin jo varmalta.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 11:48"]Olisin toivonut Juve-Bayern -finaalia, ja sitten Juven voittoa... Mutta aina se on mahtava tapahtuma, oli joukkueet mitkä tahansa. Mekin mennään katsomaan, tosin ihan peruskatsomoon:-). Jos et kerro kenen kautta sait liput, niin kerro edes mikä suhde sulla on siihen tyyppiin? :-) Muistan täältä sellasen keskustelun, jossa joku väitti viettäneensä yhteisen yön Neymarin kanssa. Ootko sama tyyppi? :-D [/quote] Tunnelma on varmaan mahtava :) Olen ystävystynyt tämän tyypin kanssa viime vuonna ja olemme ollut paljon tekemisissä. Muistan tuon Neymar-keskustelun :) [/quote] Onks se pelaaja? [/quote] On :)
[/quote]
Kerro! Oletteko vain ystäviä vai...?
[/quote]
Ollaan ystäviä. Piste :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:11"]Siis mitä! Ei kai tää ollu trollaus?
[/quote]
En trollaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"]
Tuskin se sun barca kaveri on vielä mitään lippuja lähettäny koska barca ei oo vielä päässy finaaliin vaikka se näyttääkin jo varmalta.
[/quote]
Onpas päässy.
Tosin...kuinka nopeasti posti kulkee Espanjasta tänne? Meninkö trolliin?
Laita kuva lipusta tai ei uskota sua.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"]Tuskin se sun barca kaveri on vielä mitään lippuja lähettäny koska barca ei oo vielä päässy finaaliin vaikka se näyttääkin jo varmalta.
[/quote]
Barça vs Juve on finaalissa. Barçan paikka varmistui tiistaina ja Juven eilen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Onpas päässy.
Tosin...kuinka nopeasti posti kulkee Espanjasta tänne? Meninkö trolliin?
[/quote]
Pikapostissa tuli kirjattuna ja Saksasta lähetettynä :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:16"]Laita kuva lipusta tai ei uskota sua.
[/quote]
En laita kuvaa, siinä lukee "salaisuuksia" :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"] Tuskin se sun barca kaveri on vielä mitään lippuja lähettäny koska barca ei oo vielä päässy finaaliin vaikka se näyttääkin jo varmalta. [/quote] Onpas päässy. Tosin...kuinka nopeasti posti kulkee Espanjasta tänne? Meninkö trolliin? [/quote] Pikapostissa tuli kirjattuna ja Saksasta lähetettynä :)
[/quote]
Kylläpä te olette läheisiä. Kerro nyt kuka se on.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:13"] Tuskin se sun barca kaveri on vielä mitään lippuja lähettäny koska barca ei oo vielä päässy finaaliin vaikka se näyttääkin jo varmalta. [/quote] Onpas päässy. Tosin...kuinka nopeasti posti kulkee Espanjasta tänne? Meninkö trolliin? [/quote] Pikapostissa tuli kirjattuna ja Saksasta lähetettynä :)
[/quote]
Kylläpä te olette läheisiä. Kerro nyt kuka se on.
[/quote]
En voi kertoa... Ollaan kyllä läheisiä :)
Mul ei ole hajuakaan mihin olet menossa, mut pidä hauskaa.