Posti toi eilen champparifinaaliliput :)
Tuli liput VIP-katsomoon, lennot menopaluu ja hotelliyöpymiset parille yölle. Kiitos eräälle barçalaiselle ;)
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:10"]Niin mitä aloittaja on kertonut tarkasti??? Ei mitään mitä ei tietäisi ilman "sisäpiiriä" [/quote] Kerro sä paremmin!
[/quote]
Miksi ihmeessä kertoisin? Ei ole mitään tarvetta lesoilla netissä mielikuvitusystävistä.
[/quote]
Hah hah. Freudilainen lipsahdus.
[/quote]
Tämä lipsahdus ei tullut minun näppäimistöstäni! Kurjaa että täällä jo riidellään, mutta kiitos teille puolustelijoille :)
Barcelona voitti la ligan. Ootko intona?
Joku liiga nimetty sienien mukaan, voi lol! :D
Onko Vermaelen tänään kentällä? <3 <3 <3
Vieläkö käyt täällä? Menetkö tänään katsomaan peliä? Xavia ja mestaruutta juhlitaan tänään.
Millaista oli? Mä jännitin kotona, hyvä Barça!
Millasta olo nähdä huippuottelu vip-paikoilta?
Siis eihän kukaan voi oikeasti mennä tähän. Tuskin kukaan, joka tekee töitä poikien kanssa olisi täällä leijumassa pelilipuilla.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:28"]Millainen Neymar on?
[/quote]
Palaan taas linjoille :)
Neymar on tosi positiivinen tyyppi. Sellainen pikkupoika, joka tekee jekkuja kavereille. En ymmärrä kuinka hän voi olla niin sinut megatähteyden kanssa. Hän ei voi edes tankata autoaan ilman, että 20 ihmistä tulee ottamaan kuvia, halaamaan ja pyytämään nimmaria. Häntä ei tunnu haittaavan yhtään.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]Siis eihän kukaan voi oikeasti mennä tähän. Tuskin kukaan, joka tekee töitä poikien kanssa olisi täällä leijumassa pelilipuilla.
[/quote]
Tultiin samaa aikaan linjoille. En työskentele heidän kaikkien kanssa, vain yhden :)
Minä en usko tätä. Onko se tyyppi laittanut lipun postiin yöllä jos se on jo aamulla Suomessa? Toimiiko Saksassa posti öisinkin? Huono trolli.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:27"]Siis eihän kukaan voi oikeasti mennä tähän. Tuskin kukaan, joka tekee töitä poikien kanssa olisi täällä leijumassa pelilipuilla.
[/quote]
Tultiin samaa aikaan linjoille. En työskentele heidän kaikkien kanssa, vain yhden :)
[/quote]
Lisään vielä, että olen joskus ollut mukana treeneissä ja useammin illanvietoissa ja synttäreillä. Siitä sisäpiiritietouteni :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:34"]Minä en usko tätä. Onko se tyyppi laittanut lipun postiin yöllä jos se on jo aamulla Suomessa? Toimiiko Saksassa posti öisinkin? Huono trolli.
[/quote]
En asu Suomessa :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:34"]Minä en usko tätä. Onko se tyyppi laittanut lipun postiin yöllä jos se on jo aamulla Suomessa? Toimiiko Saksassa posti öisinkin? Huono trolli. [/quote] En asu Suomessa :)
[/quote]
Vaikka asuisit Saksassa, niin posti ei toimi noin nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:34"]Minä en usko tätä. Onko se tyyppi laittanut lipun postiin yöllä jos se on jo aamulla Suomessa? Toimiiko Saksassa posti öisinkin? Huono trolli. [/quote] En asu Suomessa :)
[/quote]
Vaikka asuisit Saksassa, niin posti ei toimi noin nopeasti.
[/quote]
Kyllä se tulee pikakirjeenä seuraavana päivänä klo18 mennessä, ainakin DHL:llä. Jopa ulkomaille.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:34"]Minä en usko tätä. Onko se tyyppi laittanut lipun postiin yöllä jos se on jo aamulla Suomessa? Toimiiko Saksassa posti öisinkin? Huono trolli. [/quote] En asu Suomessa :) [/quote] Vaikka asuisit Saksassa, niin posti ei toimi noin nopeasti. [/quote] Kyllä se tulee pikakirjeenä seuraavana päivänä klo18 mennessä, ainakin DHL:llä. Jopa ulkomaille.
[/quote]
Kuva tai ei uskota.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:10"]Niin mitä aloittaja on kertonut tarkasti??? Ei mitään mitä ei tietäisi ilman "sisäpiiriä" [/quote] Kerro sä paremmin!
[/quote]
Miksi ihmeessä kertoisin? Ei ole mitään tarvetta lesoilla netissä mielikuvitusystävistä.
[/quote]
Hah hah. Freudilainen lipsahdus.