Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! oon mun uudella miesystävällä yötä

Vierailija
14.05.2015 |

Ja iski järkyttävät ilmavaivat! Vatsa pitää hirveetä ääntä! Enkä todellakaan kehtaa pieraista

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:03"]Pierun pidätys ei ainakaan kannata, tai voi käydä kuten eräälle tuttavalleni (ei tietenkään minulle). Hän kun ekaa kertaa oli miesystävällään yökylässä eikä kehdannut piereskellä, niin arvaatte varmaan mitä seurasi nukahtamisen jälkeen. Noh... aamulla mies kehui, että oli käynyt yöllä sellainen navakka pohjoistuuli hänen reittä vasten, ettei sillä alueella kasva enää ikinä karvat.
[/quote]

Ei vitja! Kuolen! :D :D

Vierailija
42/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron mikä auttaa. Konttapierut. Vaatii vähän tilaa.

Eli kun olet vessassa, mene housut kintussa kontallesi että ilma pumppaantusi paremmin ja hallitummin ulos (kun muuten pieru meinaa aina karata), ja siinä vaiheessa kun ilma on just tulossa niin levitä toisella kädellä kankkuja niin että kuuluu vain suhahdus. Hyvä keino on vetäistä samalla vessa jos akrobatia luonnistuu.

Terveisin Konttapierijä, joka on ollu kontallaan todellakin hyvin monenlaisessa paikassa koska ilmavaivoja ja stressivatsaa on reilusti (ei ole vitsi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:32"]

Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

Pidättelin niin pitkään kun pystyin, mutta kun olimme sunnuntaina uimarannalla, en enää pystynyt pidättelemään. Menin veteen vähän kauemmaksi rannasta ja kakkasin käteeni ja sukelsin ja hautasin kakat pohjamutaan.

[/quote] aika nokkela oot ::D

Vierailija
44/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niin laiska suoli etten ole onnistunut noissa äänenvaimennuksissa, tai vaikka onnistuisni niin sitä ilmaa vaan kertyy koko ajan lisää ja kohta mentävä uudelleen kaasuttelemaan. Joskus teininä uuden kaverin luona yöpyessä täytyi vain odottaa että kaveri kai nukahti ja sitten päästellä oikein antaumuksella. Harmi vain että se kaveri ei olisi koskaan halunnut nukkua vaan vain valvoa :(

Vaikka vaikeaa olikin, niin miehelleni opetin hyvin varhaisessa vaiheessa että minä ja pieru kuulutaan yhteen ja teen sitä yhtenään. Tottui aika pian ;)

Vierailija
45/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitti mite mua naurattaa nämä vinkit! :D mutta joo, yöllä levittelin pyllyä peiton alla kun mies jo nukku :DD nyt mies on suihkussa ja voin piereskellä vapaammin. :D ap

Vierailija
46/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi jäänmurskain käyttöösi ja piere samalla kun rolisee. Jos tulee hajua, epäile ääneen, että jääpalat ovat päässeet mätänemään.

Vierailija
47/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:43"]

Ei vittu oikeesti :D tästähän vois tehdä kirjan: 101 tapaa pierrä äänettömästi.

[/quote]

Taatusti löytyy kohta vähintään artikkeli jonkun iltislehden sivuilta! xD

Vierailija
48/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:55"]

Osoita sormella miehen pään taakse ja kysy "mikä toi on?"

Kun mies kääntyy katsomaan, töräytä fanfaari sodoman torvella ja sano "euron juusto."

Varmasti naurattaa. 

[/quote]

Tää on paras!

Vierailija
49/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas hyvät naurut

Vierailija
50/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kellään sitä kun on yksin kotona ja päästät isot kananmunapierut ja haistat sitä hajua. Uh ihannointi <3

Vierailija
51/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa niin että alkoi pierettää !
Hitto, kun kuvittelen teitä kontallaan levittelem pakaroita :-D " yritän vain tässä pierrä äänettömästi"...

Vierailija
52/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tukehdun nauruun ja yskään täällä näitä lukiessa :D

Vierailija
53/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:32"]

Kerran kun olin uudella miesystävällä koko viikonlopun, en kehdannut mennä kakalle ollenkaan, koska hänellä oli niin pieni asunto, että molskahtelut kuuluivat ja koko asunto haisi tämän jälkeen.

Pidättelin niin pitkään kun pystyin, mutta kun olimme sunnuntaina uimarannalla, en enää pystynyt pidättelemään. Menin veteen vähän kauemmaksi rannasta ja kakkasin käteeni ja sukelsin ja hautasin kakat pohjamutaan.

[/quote]

Oletko ihan terve päästäsi? Mene juttelemaan ammatti ihmiselle jos sinulla on noin vaikeata. Ihan oikeasti! En minä pahalla mutta ei tuo tervettä ole

Vierailija
54/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ku olin ekaa kertaa mun poikaystävän luona, tuli hirvee paskahätä.
Menin hiljaa hipsien vessaan ja hiljaa väänsin paskat.

Noh, vedin vessan, mutta se meni tukkoon.
Punaisena häpeästä jouduin kertomaan miten kävi.
Tyyppi vaan totes: No miehen on tehtävä mikä miehen on tehtävä.
Ja kävi veivaamassa mun paskoja.

Ei puhuttu asiasta sen enempää :)

Vierailija
55/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helvetissä ruvetko nostelemaan ja levittelemään perseitänne tohti taivasta. Tuolla metodilla pierunne kaikuu rappukäytävässäkin!

Vierailija
56/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onkos Ap vapauttanut jo pyllytuulensa ilmoille vai vieläkö pdättelee.

Vierailija
57/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:25"]Minäpä kerron mikä auttaa. Konttapierut. Vaatii vähän tilaa.

Eli kun olet vessassa, mene housut kintussa kontallesi että ilma pumppaantusi paremmin ja hallitummin ulos (kun muuten pieru meinaa aina karata), ja siinä vaiheessa kun ilma on just tulossa niin levitä toisella kädellä kankkuja niin että kuuluu vain suhahdus. Hyvä keino on vetäistä samalla vessa jos akrobatia luonnistuu.

Terveisin Konttapierijä, joka on ollu kontallaan todellakin hyvin monenlaisessa paikassa koska ilmavaivoja ja stressivatsaa on reilusti (ei ole vitsi).
[/quote]

En ole ap, kokeilin. Kiitos, järkyttävä töräys, kuin riemukkaan torvensoittajan ensisävel. Oman lisänsä tähän toi kattoa kohti katsova pylly. En kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi