Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! oon mun uudella miesystävällä yötä

Vierailija
14.05.2015 |

Ja iski järkyttävät ilmavaivat! Vatsa pitää hirveetä ääntä! Enkä todellakaan kehtaa pieraista

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan ja laita tyhjä vessapaperirulla peräreiän päälle. Vessapaperirulla vaimentaa pierun äänen pieneksi pihinäksi.

Vierailija
22/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tätä palstaa :DDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdottomasti paras, huomaamattomin, vähiten vaivaa on levittää toista kannikkaa ja vain pierrä äänettömästi. Luulin, että kaikki ois tähän ikään mennessä jo tehny empiiristä tutkimusta aiheesta ja tietäis :D Ei oo tarvinnu mistään lukea, kun hyväksi havaittu.

Vierailija
24/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on vinkit :D kyllä se hetki vielä tulee että joudut pieremään miesystäväsi läsnäollessa ni mitä turhia enää odottaa? Pieret vaa ja nauratte sitte, ehkä mieskin innostuu :D vai eikö hänkään oo kehdannu pierrä?

Vierailija
25/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha miten se piereminen voikin tuntua tuossa seurusteluvaiheessa maailman noloimmalta :D Onneksi täältä saa hyviä vinkkejä!

Vierailija
26/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse olen empiirisesti testannut erilaisia pieremistekniikoita ja päätynyt tuohon pakaranlevitykseen. Ei tulisi mieleenkään pierrä johonkin paperiin kun helpompiakin ja mukavampiakin keinoja on olemassa kuinka pyllytuulensa salakavalasti vapauttaa. Ei ole tarvinnut mistään lukea että näin pieret oikeaoppisesti, sinä pieremätön täydellinen nainen jonka kaasuvaivat eivät herkkiä miehiä järkytä. 

T: 18

Vierailija
27/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita sormella miehen pään taakse ja kysy "mikä toi on?"

Kun mies kääntyy katsomaan, töräytä fanfaari sodoman torvella ja sano "euron juusto."

Varmasti naurattaa. 

Vierailija
28/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 00:52"]Joo itse olen empiirisesti testannut erilaisia pieremistekniikoita ja päätynyt tuohon pakaranlevitykseen. Ei tulisi mieleenkään pierrä johonkin paperiin kun helpompiakin ja mukavampiakin keinoja on olemassa kuinka pyllytuulensa salakavalasti vapauttaa. Ei ole tarvinnut mistään lukea että näin pieret oikeaoppisesti, sinä pieremätön täydellinen nainen jonka kaasuvaivat eivät herkkiä miehiä järkytä. 

T: 18
[/quote]

Mutta eikö pakaranlevityksessä ole se riski, että töräyttää liian kovaa? Mielestäni peräröörin tukkiminen on edelleen turvallisempi !

Vierailija
29/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas taas oppi AV:lta uuden sanan  pyllytuuli

Vierailija
30/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita taipuva mehupilli peräaukkoon niin että taipuva lyhyempi osa taipuu pakaroiden väliin. Ilma virtaa itsestään ja äänettömästi ulos illan aikana.

Vierailija
31/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuessa se ilma hiipii sieltä ittellään

Vierailija
32/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun pidätys ei ainakaan kannata, tai voi käydä kuten eräälle tuttavalleni (ei tietenkään minulle). Hän kun ekaa kertaa oli miesystävällään yökylässä eikä kehdannut piereskellä, niin arvaatte varmaan mitä seurasi nukahtamisen jälkeen. Noh... aamulla mies kehui, että oli käynyt yöllä sellainen navakka pohjoistuuli hänen reittä vasten, ettei sillä alueella kasva enää ikinä karvat.

Vierailija
33/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun mulla tulee kova pyllytuuletus, mä kokeilen näitä kotona. Testaan, mikä toimii parhaiten. Olen sitten varautunut kyläilyihin!

Vierailija
34/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pierusa pijätteä, sillä on muutakin vilippiä

Joka pierua pidättää, se tautia idättää

Joka pierun pidättää, se syövän kasvattaa

Yski, piere, aivasta, pääset kaikesta vaivasta!

Vierailija
35/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ens kerralla hakemassa apteekista cuplatonia niin ei pieretä. Tai sitten vetäse alkkarit persvakoon ja anna palaa. Varma äänenvaimennin! :D

Vierailija
36/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu ihan omat seurustelun alkuajat mieleen. Onneks mies poltti vielä silloin, saatoin odottaa, että menee ulos polttelemaan. Kakalle en kyllä ehtinyt koko viikonlopun aikana, joten sunnuntaina oli kauheat vatsakivut. Odotan kyllä nykyäänkin, kun asutaan yhdessä, että mies lähtee töihin/kauppaan, ennen kuin käyn isommalla tarpeella. Jos siis on lähdössä järkevän ajan kuluttua.

Vierailija
37/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, anteeksi siitä, mutta nyt mammat kaipaan arvokkaita vinkkejänne! Mulla on koko päivän ollut maha kovana ja peräaukko tavallaan "kutisee" sieltä sisältä ja tuntuu koko ajan, että pieru on tulossa, mutta ei vaan tule. Olen yksin kotona joten voisin piereskellä niin paljon kuin sielu sietää,mutta pieru ei vaan tule vaikka kuinka ponnistaa :( Onko tähän jotain vinkkejä?

Vierailija
38/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"]

Vähän OT, anteeksi siitä, mutta nyt mammat kaipaan arvokkaita vinkkejänne! Mulla on koko päivän ollut maha kovana ja peräaukko tavallaan "kutisee" sieltä sisältä ja tuntuu koko ajan, että pieru on tulossa, mutta ei vaan tule. Olen yksin kotona joten voisin piereskellä niin paljon kuin sielu sietää,mutta pieru ei vaan tule vaikka kuinka ponnistaa :( Onko tähän jotain vinkkejä?

[/quote]

Ei noi ole ilmavaivoja. Sulla on matoja. Tuntuu, että suolessa on ilmaa, koska se on niin pullollaan matoja.

Vierailija
39/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihomadoilta kuulostaa tuo peräaukon kutina. Ikävä juttu. Matokuurin lisäksi luvassa ankaraa siivousta ja pyykkäystä.

Jotenkin suloista lukea teidän pieruniksejänne, näin kun on jo 15 vuotta oltu naimisissa ja paskannetaan avoimesti vaikka toinen olisi vieressä hammaspesulla. Mies ei ujostele edes peräpukamavoiteen laittoa, pyllistelee silikonihanska kädessä ja tuikkaa voidetta peräsuoleen :-D

Vierailija
40/57 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 01:13"]Vähän OT, anteeksi siitä, mutta nyt mammat kaipaan arvokkaita vinkkejänne! Mulla on koko päivän ollut maha kovana ja peräaukko tavallaan "kutisee" sieltä sisältä ja tuntuu koko ajan, että pieru on tulossa, mutta ei vaan tule. Olen yksin kotona joten voisin piereskellä niin paljon kuin sielu sietää,mutta pieru ei vaan tule vaikka kuinka ponnistaa :( Onko tähän jotain vinkkejä?
[/quote]

oisko ummetusta. Jos oot paskonu koko päivän kovaa kakkaa niin vähemmästäkin anus haavaumilla ja rapsuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä